Ah, dat verklaart het ook wel. Zelfde omgeving ook.
Moet wel zeggen dat ik momenteel even iets minder tevreden ben met KPN t.o.v. Ziggo, de provider in m'n vorige huis.
Gister zou hier een monteur langskomen n.a.v. slechte wifi verbinding.
Dat was al een hele opgave. Deze sturen ze pas kosteloos langs als je <20Mbs test op een verbinding van 200Mbs. Ik zat op 22... Uiteindelijk toch onder de 20 gekomen, dus het gesprek aan de telefoon met de klantenservice was wel top.
Monteur zou tussen 14:00-16:00 langskomen maar om 16:30 maar eens een belletje naar KPN gedaan of ie zich soms verslapen had?
Nee, ze hebben 1.5u uitloop. Ik dacht dat ze die met een 2urig tijdspan al ingebouwd hadden maar niet dus.
Uiteindelijk dus helemaal geen bericht gehad van hoe of wat verder dus ik wou vanochtend al in de telefoon klimmen, toen kreeg ik een berichtje dat de monteur vandaag langskomt.
Vond ik ook wel bijzonder dat ze zo even een nieuw moment inplannen zonder overleg.
Toevallig ging m'n afspraak vandaag niet door waardoor ik vanuit huis werkte maar anders had ie toch echt pech gehad, en daarmee ik.
Vandaag was de monteur dan wel netjes op tijd, had wat metingen gedaan en trok dezelfde conclusie; Ja, in de kantoor ruimte is de verbinding slecht.... 4mbs slecht.
Joh
Dit kon hij oplossen door wifi punten te installeren. Dit kost dan wel €150.
Dat viel me toch wel even tegen. Helemaal omdat de router letterlijk op 6 meter afstand staat van betreffende ruimte. Er zit alleen wel een flinke muur tussen wat niet zal helpen.
Zelfde probleem in m'n vorige thuis gehad bij Ziggo en die kwamen toen zelf, kosteloos wifi boosters installeren.
Dus nu maar even kijken wat ik ga doen.
Hier maar even lezen of die Wifi boosters de moeite waard zjn voor die €150 of dat ik beter zelf wat kan aanschaffen en aanleggen.