Die is er wel zeker. Maar die kan je pas gebruiken als de aannemer zover is. Dat graafwerk in je straat en naar je gevel is pas stap 1. Stap 2 is blazen van de voeding van de PoP naar het ondergrondse verdeelpunt in jouw straat of om de hoek. 1 ondergronds punt per 48 woningen. Stap 3 komt daar vlak achteraan, nl. het lassen van die voeding aan de 48 kabels naar de woningen. En als dat klaar is wordt de planning voor het huisaansluiten open gezet.Hageneis schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:51:
Dat heb ik dus geprobeerd, maar zoals gezegd dar werd ik niet veel wijzer. Chatten niet want die zeggen dat ik moet bellen (in 2020!). Zeven minuten aan de lijn hielpen me ook niet veel verder dan de belofte om een terugbelverzoek naar de aannemer te sturen. Waar ik uiteraard nog steeds niets van gehoord heb.
Ik ervaar dus bepaald geen geweldige service.
Waarom is er geen online planningstool waar ik zelf een afspraak mee kan maken?
In jouw geval: paar weken tot een maand of twee (afhankelijk van waar hoever je van de PoP woont) voordat je een datum krijgt voor het inplannen. Die kan je dan online aanpassen als je wil.
Dit stond ook allemaal in de infokrant en de mails die je krijgt (kan krijgen) via www.kpnnetwerk.nl
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.