Heel verstandig. Bij mij wilde ze ook de overstap regelen, maar dat heb ik netjes geweigerd en wel om het feit dat ik niet het risico wilde lopen zonder internet te zitten en ik moet zeggen, het was een hele wijze beslissing. Waarom? Vorig jaar juni een contract aangegaan, maar de levering is pas begin januari dit jaar begonnen. Vanaf vorig jaar juni constant met ze aan de telefoon gezeten, straat is open gehaald en toen werd het duidelijk dat de kabels niet gelast waren. In gesprekken in augustus, september, oktober, november en december aangegeven dat de kabels niet gelast waren, maar werd er een monteur gestuurd, die dus eigenlijk ook niets kan.
Pas toen ik begin januari aangaf dat niet alleen ik geen glasvezel had, maar de hele flat, toen waren de kabels binnen een week gelast! Ik heb dit dan ook als persoonlijk opgevat. Verder ook geen berichtje gehad dat de kabels gelast waren, het is dat ik toevallig naar de ont keek en zag dat de rode lampjes van kleur gewisseld waren!
Daarnaast nog fouten in de facturering, na een half jaar ging ik de volle mep betalen, terwijl het conract 12 maanden voor € 35,- was. Hierdoor hebben ze nu bijna € 70,- in de pocket zitten, desondanks dat er meerdere keren toegezegd was dat het verrekend zou worden, niet dus! Dan nog constant "flatliners" in het signaal, waardoor tv kijken zo goed als onmogelijk is, tenzij ik een film 4x opnieuw wil starten....
Dan nog een medewerkster die constant door mij heen zit te lullen en duidelijk haar gelijk wil hebben, dat gesprek heb ik na 3 onderbrekingen afgebroken, want kwam geen stap verder en nu ga ik van de week bij de KPN winkel de hele zooi inleveren, want ik heb het helemaal gehad met KPN, het "geroofde" geld mogen ze houden, maar ik wil nooit meer iets te maken hebben met KPN! Ben ondertussen weer naar Ziggo teruggegaan, ja kost duurder, maar daar heb ik nooit zoveel gezeik gehad als bij KPN. Heb 3x KPN gehad in minder dan 25 jaar en iedere keer was het een grote zak uien.... KPN....nooit meer....
Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...