[KPN Glasvezel] Ervaringen, Techniek en Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 185 186 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:17

vr6-only

Blub Blub

mrdemc schreef op zondag 28 september 2025 @ 00:10:
[...]

Aan de onderkant heb je ook de netwerkkabel die erin geplugt moet worden. Als ik dat papiertje zo zie dan is het niet veel groter dan de ONT, dus ik zou wel iets ruimte overhouden zodat je het inpluggen ook goed kan doen van de netwerkkabel.
Dat papiertje geeft de hoeveelheid ruimte aan waaraan ook de leveranciers van het actieve component zich moet houden.

Oftewel, je FTU plus NT/ONT zal nooit meer ruimte innemen dan de sticker. En met sticker bedoel ik het geheel, niet enkel het vierkantje bovenin.

Conclusie: dit gaat prima passen.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14
Ook lekker handig dat dat Delta punt in het midden van alles hangt trouwens.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miersel
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
snah001 schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:41:
[...]

Dat deel wat je er vanonder op moet schuiven ziet zo uit:

[Afbeelding]
Dank. Wat ik nou nog graag zou begrijpen: moet die in zijn geheel van onderen erop worden geschoven? Of duw je het grootste stuk er 'bovenop' en dan nog maar een klein stukje naar boven schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miersel
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Hmmbob schreef op zondag 28 september 2025 @ 20:14:
Ook lekker handig dat dat Delta punt in het midden van alles hangt trouwens.
Tja, dat was achteraf niet zo handig. Maar nu niks meer aan (te) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hmmm, vreemde zaak en waarschijnlijk puur toeval. Maar na 2 jaar echt niets te klagen gehad te hebben over mijn internet verbinding, is het nu 2 avonden achter elkaar raak dat de verbinding regelmatig wegvalt. Verbinding valt weg vanaf de host, dus niet pas vanaf het modem zelf bedoel ik.

Gisteravond een keer of 10, nu alweer zo'n keer of 3. De verbinding herstelt zichzelf steeds na een paar minuten.

Overdag heb ik er geen last van gehad.

Mogelijk is het enkel toeval, zo 2 avonden achter elkaar, dus ik ga het maar eens even aankijken voor nu. Ik ben enkel (legaal) aan het streamen in de avond, niets speciaals, geen zware aanslag op de beschikbare Gbit verbinding 😉

Anderen die dit nu ook meemaken de laatste paar avonden?

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 185 186 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
- KPN Netwerk: [KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud
- Overstappen, prijzen en aanbiedingen: [KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen