Ik kijk ook naar Budget en Youfone, beide whitelabel KPN waar Budget een Draytek Modem en Youfone een ander TV Platform heeft.
Van KPN krijg ik 6 maanden 12,50 korting in de Hussel propositie. Helaas ging er net wat fout aan de telefoon dus verbinding verbroken en helpdesk gesloten. Morgen nog maar een keer proberen....
buMf00d schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:52:
[...]
Toevallig vandaag gedaan. Mijn contract was bijna afgelopen. Ik betaal nu al 2 jaar 35e voor 1000/1000 (vorig jaar automatisch verlengd voor dezelfde prijs). Aangegeven bij de opzeggen lijn dat ik wilde opzeggen en kreeg een aanbieding van 27,50e voor de eerste 6 maanden en 35e voor het laatste half jaar.
Ik heb ook 2 jaar 35 betaald....
Deze "aanbieding" kreeg ik ook en wat blijkt.... De collega had zich vergist! Bij de genoemde prijzen ging hij er gemakshalve van uit dat de bestaande kortingen die ik al had ook zouden worden verlengd. Toen hij mij een contractsamenvatting stuurde werd het duidelijk.... De kortingen van 2 jaar 35 verlopen 27-04-2024 dus ik zou effectief 12,50 korting voor 6 maanden krijgen. Ik kon het ook al haast niet geloven wat hij zei. Zie onder de samenvatting:
Het lijkt er op dat voor een jaarcontract met Hussel dit er in zit:
Internet Only: 7,50 voor 6 maanden
Internet + TV: 12,50 voor 6 maanden
Voor de huidige propositie met jaarcontract lijkt te gelden:
Internet + TV: 10 euro voor 6 maanden.
Tweejarig contract krijg je 20 euro korting de eerste 6 maanden, maar dan betaal je 18 maanden vol tarief. Daar moet je dus niet intrappen.
Tussen de oude en nieuwe propositie zit geen verschil qua korting uiteindelijk. Internet is 5 euro goedkoper, TV 2,50 duurder, dus netto 2,50 goedkoper en dus 2,50 minder korting.
Ik ben uiteindelijk naar Superfiber 1 + Netflix gegaan, omdat ik dan 5 euro combinatiekorting krijg en dus per saldo Netflix voor mij goedkoper wordt.
[
Voor 84% gewijzigd door
Jassy op 09-04-2024 11:33
]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.