Toch dan ook maar eens om hulp vragen omdat KPN dat al een (paar jaar) een beetje laat zitten.
Eind 2019 bericht dat ze "binnenkort!" glasvezel aan kwamen leggen in mijn flat, direct met goede moed toestemming gegeven, cool, glasvezel, kom maar door.
Eind oktober 2023 was het dan eindelijk "binnenkort" en sindsdien heb ik een punt in huis.
Direct een abonnement afgesloten, immers van de voorinschrijving om direct lid te worden van de club heb ik nooit meer iets gehoord. KPN ontkende hoog en laag dat ik al een aansluiting had, en met een verhuizing in het vooruitzicht de bestelling geannuleerd, nadat de installatiedatum tot 2x toe opgeschoven was.
Half december controleerde ik de glasvezelcheck voor de lol eens, en waarempel, er leek écht glas beschikbaar, gaaf! Snel een abbo afgesloten, aansluitdatum: 8 januari.
Alles verloopt soepel, spulletjes gekregen, doosje op het aansluitpunt geschoven. Een week slecht slapen, eindelijk glas!
8 januari kwam... Ik kreeg rond 9:00 een SMS, je kunt het gebruiken! Sluit snel je spullen aan!
Je raadt het al. Geen verbinding.
Ik ruik problemen, rond 17:30 de klantenservice gebeld. "Oh ja nee, hij staat hier inderdaad nog als in oplevering, nee gewoon een dagje wachten meneer"
Dat voelde als: "ik heb geen zin om een monteur te sturen, dus ik schuif t door naar mijn collega's voor morgen"
Nu: een dag later, 8:30, nog "altijd" geen connectie. Iemand anders met deze issues. ?