Tweakwondo schreef op maandag 23 januari 2023 @ 16:25:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee! Het lijkt er niet op.. Als ik nu naar de kpn website ga en een abonnement samenstel zie ik dat er een tv+ box in het pakket zit. Ik vind nergens nog info over de oude stb. Ik vind het zelf nogal wat, niet iedereen hoeft zo een android driven tv ontvanger. (ook al werkt het zonder google account vermoedelijk). Het is ook te "hip" voor de oudere generatie, ik denk niet dat zij veel zullen snappen van alle toeters en bellen op het interface
@
NY_Giant nope niet meer verkrijgbaar via de website.
@
Tweakwondo ik ben ook niet blij met deze ontwikkeling. Ziggo heeft erg goed DVB-C beeld waar tegenover de glasHD zenders staan bij KPN. Nu met deze ontwikkeling heeft Ziggo een doordacht Next Mini kastje wat veel van de GUI van de succesvolle NEXT (maxi) heeft overgenomen, meen ik?
En KPN komt met een te trage CPU in een te duur kastje, waar ook glasHD lijkt te ontbreken. In de bestel website zie ik wel dat KPN+ 4K ondersteund, ben dan erg benieuwd naar de bandbreedtes.
Net mijn broertje even gebeld die meegedaan heeft aan de test. Die is blij als hij beneden achter zijn Arris zit zegt hij. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat het in plaats gekomen is van iets anders, kom dan maar door met de KPN AppleTV App voor 11,95 per maand dan draai ik het op snelle hardware. Als we toch allemaal om moeten naar unicast TV
EDIT: de streams die KPN aanlevert zijn ook voor KPN+ multicast, ook voor het nieuwe kastje. Feitelijk kijk je TV via het huidige stream aanbod. Daarom is het ook noodzakelijk om multicast-to-unicast te activeren op je WiFi (zie documentatie KPN)
KPN brengt de glasHD zenders ook naar KPN+
[Voor 9% gewijzigd door stormfly op 26-01-2023 14:42]