Je hebt gelijk... oh wacht, je posts zijn nog gewoon te vinden. Wat vervelend nou weer.
Oh nee, je wuifde het bruusk weg en bagatelliseerde het als overreactie op een expert
Ik ben inderdaad wel helemaal klaar met je shit-posting. Je stelt vragen, beweegt de doelen als het antwoord je niet aanstaat en zodra het bewijs je positie helemaal omver kegelt ga je lopen schreeuwen dat mensen helemaal geen verstand hebben van het boerenbestaan.
"Grappig" genoeg is die tactiek hier al eerder geprobeerd toen er werd geclaimd dat stadsmensen niets wisten van het leven in een dorp. de reactie toen ik aangaf dat ik uit een dorp kwam was diep triest.
Ik kwam met een antwoord. Je was me heel dankbaar en gaf direct toe dat we het inderdaad wisten.
Oh nee, je wuifde het bruusk weg en bagatelliseerde het als overreactie op een expert
Toen ik je met je neus op de feiten drukte dat dit een stuk breder was kon je niet anders dan toegeven dat je dit niet had gerealiseerd. Oh nee, je ging maar weer verder met de discussie frustreren.alexbl69 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:06:
[...]
Dus iedere keer als een deskundige vraagtekens zet bij overheidsbeleid moeten de bedrijven waarop dat beleid betrekking heeft maatregelen nemen? Wat in het geval van de boeren dus betekent een zelf geïnitieerde beëindiging van hun bedrijfsactiviteit. Het UWV ziet je aankomen.
Ik ben inderdaad wel helemaal klaar met je shit-posting. Je stelt vragen, beweegt de doelen als het antwoord je niet aanstaat en zodra het bewijs je positie helemaal omver kegelt ga je lopen schreeuwen dat mensen helemaal geen verstand hebben van het boerenbestaan.
"Grappig" genoeg is die tactiek hier al eerder geprobeerd toen er werd geclaimd dat stadsmensen niets wisten van het leven in een dorp. de reactie toen ik aangaf dat ik uit een dorp kwam was diep triest.