Verbouwen van een huis is nogal een breed begrip. Maar over het algemeen voldoet elke redelijk geprijsde machine wel. De Dewalt ken ik niet maar de Makita DHP482 is een prima machine. Het is wel een iets ouder model zonder brushless motor en als de prijs goed is, dan zou dat zeker een optie kunnen zijn.JustM3 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:04:
Hallo allemaal,
Voor de verbouwing van mijn eerste woning ben ik mijn gereedschap collectie aan het afmaken.
Voorheen alleen hand/niet elektrische gereedschap gekocht, omdat ik altijd heb geleerd dat accus niet voor lange tijd stil mogen staan.
Ik ben nu opzoek naar een accuboormachine, maar er zijn er zoveel op de markt dat ik het niet meer weet.
Ik ben opzoek naar een A-merk 18v machine met het liefst 2 accu's. Ik heb een budget van ongeveer €250,-.
Zelf heb ik de volgebde 2 modellen gezien.
Makita DHP482RTWJ 18V
Dewalt DCD778D2T
Kunnen jullie mij vertellen of dit goede machines zijn of kunnen jullie mij andere aanraden.
Alvast bedankt
Wat bij de A-merken geldt, is dat je een accu systeem koopt. Algemene accumachine’s biedt elk bekend merk wel aan tegen verschillende prijzen. Bij bijvoorbeeld Makita kan het uitgebreide assortiment accutuingereedschap een doorslaggevende keuze zijn. Vind je dat niet belangrijk en wil je gewoon een goede accuboormachine? dan zou ik gewoon opzoek gaan naar de beste deal! Let op het gewicht, toerental, koppel zacht, capaciteit (Ah) van de accu’s en de laadcapaciteit van de acculader. Voor alleen een accuboormachine voldoet een 3Ah ruimschoots. De accu’s zijn sneller opgeladen dan dat je ze leeg schroeft.
Bij Toolstation krijg je bij een beperkt aantal Bosch 18v accuboormachine’s een gratis 4Ah accu en lader. Daarbovenop krijg je nog een gratis 4Ah Procore accu via Bosch na registratie. Deze deal heeft de beste prijs-kwaliteitverhouding die ik op dit moment kan vinden.