Toon posts:

Missende categorieën in elektrisch gereedschap

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Naar aanleiding van dit topic plaats ik het maar hier.

Kort gezegd, er missen een berg categorieën onder de hoofdcategorie elektrisch gereedschap.
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 21:35:
[...]

Op het moment dat ik advertentie aanmaak kan ik dus enkel kiezen voor accuboormachines en boormachines. Als ik dus een machine wil toevoegen die niet reeds in PW staat dan kan ik daar dus verder niets aan toevoegen. De categorieën die jij noemt zouden tevoorschijn moeten komen, mijn inziens, wanneer je bij het aanmaken van de advertentie de hoofdcategorie kiest. Als je nu de hoofdcategorie kiest dan komt links bij categorie niets te staan.

Voor boor en schroefmachines klopt de rest redelijk maar bij cirkelzagen kan ik weer niet filteren op invalzaag bijvoorbeeld.

Daarnaast komt ook nog eens dat er geen hoofdcategorie is voor gereedschappen die niet voorkomen in de PW of V&A. Freesmachines, accu's en laders, schaafmachines. Dat soort spul.
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 21:45:
[...]

Lees even goed wat ik type.

Als ik dus een machine wil toevoegen die niet reeds in PW staat dan kan ik daar dus verder niets aan toevoegen.

Dus ook niet of het een klop, hamer of slagschroefmachine is.

Edit,
eigenlijk dus wat er bij mijn zelf toegevoegde schuurmachine gebeurt. Ik kan dus niet aangeven of het een excenter, vlak of deltamachine is.
Er zijn dus teveel soorten machines bij elkaar gevoegd waardoor filteren later niet meer mogelijk is. Oftwel, voeg meer categorien toe zodat het in ieder geval wat overzichtelijker word en makkelijker is om later te kunnen filteren op machines die niet in de PW staan.

• Niet online
kick.

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40

Mooijekind

Manager Product Content
Sorry voor de trage reactie.

De producten die in V&A staan maken inderdaad gebruik van de specificaties en de filters van de producten in de pricewatch Als het product in V&A dus hetzelfde is als een product in de pricewatch en daaraan wordt gekoppeld dan worden ook deze specificaties zichtbaar in V&A.

Zoals voor de schuurmachines hebben we dus 10 verschillende types aangemaakt als filter alleen moet het product wat aanbiedt in V&A dus wel voorkomen in de pricewatch.
Mocht je dus iets willen aanbieden en gebruik kunnen maken van de filters dan zou je hem ook als nieuw product in de pricewatch moeten aanmaken. Dat kan via deze link, https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ .
Niet het meest ideale maar het kan.

Verder zullen wij geen nieuwe categorieen aanmaken binnen Elektrisch Gereedschap. Wij werken met een klein team en moeten dus keuzes maken in wat we wel en wat we niet toevoegen.
Als je merkt dat je bij een categorie een filter mist voor een bepaald type tool (zoals we die hebben bij de schuurmachines) dan kunnen we natuulijk altijd kijken of we die aan kunnen maken. Echter ook hiervoor geldt, dit moeten we plannen om toe te kunnen voegen en zal zelden op dezelfde dag/week gebeuren.

• Niet online
@Mooijekind

Om ietwat kinderachtige redenen worden er nu dus advertenties verwijderd alleen maar omdat ze geen hoofdcategorie hebben.

[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 4

Bovenstaand topic is vrij populair. Nota bene nog op de fp gestaan. Gemiste kans dus om daar verder zowel in de pw als v&a niets meer mee te doen. PW is een prima mogelijkheid voor t.net om al die gereedschap shops onder de aandacht te brengen.

Verder kan ik via jou suggestie nog steeds geen producten toevoegen die geen hoofdcategorie hebben.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 10-07-2020 22:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 21:48:
@Mooijekind

Om ietwat kinderachtige redenen worden er nu dus advertenties verwijderd alleen maar omdat ze geen hoofdcategorie hebben.

https://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/93986

Bovenstaand topic is vrij populair. Nota bene nog op de fp gestaan. Gemiste kans dus om daar verder zowel in de pw als v&a niets meer mee te doen. PW is een prima mogelijkheid voor t.net om al die gereedschap shops onder de aandacht te brengen.

Verder kan ik via jou suggestie nog steeds geen producten toevoegen die geen hoofdcategorie hebben.
Je link linkt niet naar een topic, maar naar de topics waar jij in hebt gepost. ;)

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niet online
Yorinn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:19:
[...]

Je link linkt niet naar een topic, maar naar de topics waar jij in hebt gepost. ;)
Ffs, fixed.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:46
Mooijekind schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 07:50:
Sorry voor de trage reactie.

De producten die in V&A staan maken inderdaad gebruik van de specificaties en de filters van de producten in de pricewatch Als het product in V&A dus hetzelfde is als een product in de pricewatch en daaraan wordt gekoppeld dan worden ook deze specificaties zichtbaar in V&A.

Zoals voor de schuurmachines hebben we dus 10 verschillende types aangemaakt als filter alleen moet het product wat aanbiedt in V&A dus wel voorkomen in de pricewatch.
Mocht je dus iets willen aanbieden en gebruik kunnen maken van de filters dan zou je hem ook als nieuw product in de pricewatch moeten aanmaken. Dat kan via deze link, https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ .
Niet het meest ideale maar het kan.

Verder zullen wij geen nieuwe categorieen aanmaken binnen Elektrisch Gereedschap. Wij werken met een klein team en moeten dus keuzes maken in wat we wel en wat we niet toevoegen.
Als je merkt dat je bij een categorie een filter mist voor een bepaald type tool (zoals we die hebben bij de schuurmachines) dan kunnen we natuulijk altijd kijken of we die aan kunnen maken. Echter ook hiervoor geldt, dit moeten we plannen om toe te kunnen voegen en zal zelden op dezelfde dag/week gebeuren.
Ik heb laatst een zelfde soort post gemaakt voor audio. Ook niets mee gebeurd. Maar die categorien zijn van de beginjaren van tweakers en totaal niet meer up to date en er is zoveel veranderd in ruim 20 jaar. MP3, wat was dat ook al weer? MP3 toebehoren... 8)7

Er moet wat veranderen wat betreft de categorien, de techniek dendert gewoon door....

Maar ik zou wel graag willen weten, bij wie moet je melden om een categorie toegevoegd te willen krijgen?

• Niet online
aljooge schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:57:
[...]

Ik heb laatst een zelfde soort post gemaakt voor audio. Ook niets mee gebeurd. Maar die categorien zijn van de beginjaren van tweakers en totaal niet meer up to date en er is zoveel veranderd in ruim 20 jaar. MP3, wat was dat ook al weer? MP3 toebehoren... 8)7

Er moet wat veranderen wat betreft de categorien, de techniek dendert gewoon door....

Maar ik zou wel graag willen weten, bij wie moet je melden om een categorie toegevoegd te willen krijgen?
Zie de post van Mooijekind. Dat gebeurt dus gewoon niet want druk.

• aljooge
Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:00:
[...]

Zie de post van Mooijekind. Dat gebeurt dus gewoon niet want druk.
Maar dit kan natuurlijk niet nog een keer 20 jaar zo doorgaan. Je graaft een graf voor V&A op deze manier. Er moet iets gebeuren, Categorien zijn of totaal achterhaald, of nieuwe rubrieken staan er niet in. Iedereen gaat zo in "overig" posten en dat is slecht voor de tweedehands handel.

• Niet online
aljooge schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:04:
[...]

Maar dit kan natuurlijk niet nog een keer 20 jaar zo doorgaan. Je graaft een graf voor V&A op deze manier. Er moet iets gebeuren, Categorien zijn of totaal achterhaald, of nieuwe rubrieken staan er niet in. Iedereen gaat zo in "overig" posten en dat is slecht voor de tweedehands handel.
En in sommige gevallen is er geen overig en dan word je advertentie gewoon verwijderd.

• aljooge
Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:11:
[...]

En in sommige gevallen is er geen overig en dan word je advertentie gewoon verwijderd.
misschien die pricewatch laten varen, Te arbeidsintensief en niet toekomstbestendig. Maar op deze manier kan je misschien beter stoppen met V en A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
*bump*

Als ik zo de diverse hoofdcategorieën eens doorloop dan hebben ze bijna allemaal wel een categorie "accesoires".

https://tweakers.net/smartphone-accessoires/vergelijken/
https://tweakers.net/computer-accessoires/vergelijken/
https://tweakers.net/overige-av-accessoires/vergelijken/
https://tweakers.net/camera-accessoires/vergelijken/

Als die toegevoegd zou kunnen worden dan zijn we al een heel eind.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:29

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Anoniem: 93986 We kunnen altijd kijken of dat als een quick-win te realiseren is. Verwacht hier sowieso op korte termijn geen (re)actie op vanwege de zomervakantie. Het beste wat ik kan zeggen is ergens in Q3 dit jaar, wellicht zelfs Q4.

• Niet online
We wachten af.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:29

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Anoniem: 93986 Ik heb zojuist de categorie Elektrisch gereedschap accessoires aangemaakt: https://tweakers.net/elektrisch-gereedschap-accessoires/. Iets heel simpels, je kan een naam, plaatje, url ingeven zoals standaard, daarnaast het soort accessoire aangeven en een bijzonderhedenveld. Wat betreft de soort accessoire, ik heb zomaar lukraak wat soorten accessoiretypen toegevoegd, mocht je wat missen, geef het dan aan in het opmerkingenveld als je een product gaat submitten.

Producten insturen kan via https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ of vanuit Pricewatch Unsorted via de button "Productinformatie toevoegen". Let op, dit is echt alleen bedoeld voor accessoires zoals accu's, bitjes, koffers etc.

• Niet online
Helemaal goed. Zit midden in een verhuizing maar ik zal volgende week eens wat toevoegen en aanvullen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee