- Klerezooi
- Registratie: Mei 2018
-
Laatst online: 25-05 16:17
Ik heb eerder bij Hornbach de prijs garantie gekregen t.o.v. de amazon prijs, maar dit hanteren ze niet altijd, dus zeker niet zomaar bestellen en dan verwachten dat je achteraf het geld terug krijgt!
De regels die ze handteren (teminste in mijn geval) is dat het een Nederlandse webshop moet zijn, en wanneer amazon.nl jou laat kopen bij een buitenlandse partij (omdat het gewoon een platform is en iedereen daar op kan), dan geldt het niet.
In dit geval staat er verkocht door "amazon", dan is het onduidelijk uit welk land het komt. In dat geval kijken ze (bij mij) naar hoe lang het verzenden duurt. Als het uit Nederland komt is dat typisch 1 a 2 dagen, bij de DSP600ZJ is dat pas 11 December. Dan is de conclusie: Geen nederlandse webshop, en dus geen prijs garantie.
Maar dit was mijn ervaring, ben heel benieuwd of het in dit geval werkt.
Let op:
• Vergeet niet om bij aanbiedingen rechtstreeks naar de website te linken. Referrals worden verwijderd.
• Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding, dus niet alleen de melding.
• Vergeet niet om de aanbiedingsprijs (en eventueel een Pricewatch-link) te vermelden bij je aanbieding.
• Melden wat je besteld hebt, is niet de bedoeling van het topic.
• Vragen naar aanbiedingen is ook hier niet de bedoeling.
• Kortingscodes mogen in het topic geplaatst worden, per DM uitdelen is niet de bedoeling.
Voor inhoudelijke discussie over (elektrisch) gereedschap is er dit topic:
[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Discussie over (gratis) cadeaus & cashbacks bij (elektrisch) gereedschap mag in
(Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen worden gevoerd.