Eh say what?Retrospect schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 08:28:
[...]
Bovendien lijken ze zich niet te beseffen dat hun Milwaukee al lang Chinees is.
Als je maatschappelijk belang zwaarwegend vind kan je het beste Bosch kopen. Het grootste deel van Bosch is in handen van een stichting die een zeer groot deel van de winst van Bosch in de samenleving steekt.
Een multinational die maatschappelijk involved is?
Overigens toch grappig dat ik in mn zoektocht naar welk eco system zou ik kopen uitkwam op Makita(borstel goedkoper borstelloos duurder dan DeWalt xs serie)
En bosch blauw was vaak net ff duurder in de zelfde specs. Ok vooral YTreview en websites onderzoek geen pak t in je handen en test t zelf.
En nu lees ik meerdere tegengestelde ervaringen. Ik denk dat Bosch misschien minder aanbiedingen als importeur doet. Zoals extra gratis accu of gunstige toolsets.
Daardoor moet je misschien net ff gerichter zoeken naar je voordeeltje. ( 2 jaar geleden kwam Bosch in iedergeval niet in mijn gezichtsveld als gunstig geprijst.)
Toch een beetje benieuwd hoe dit komt dat Bosch Blauw/pro een beetje een "witte auto" is. ( met een witte blijf je zitten)
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

:strip_exif()/f/image/rLll2wfylP5XOz5r8ykbJiKz.jpg?f=fotoalbum_large)