Dankjewel, hij ligt nu thuis voor net geen 164

!. Ik weet dat dit topic niet bedoeld is als slow chat, dus excuus als mijn post daar wel onder valt. Maar deze tips zijn wellicht handig voor iemand anders die met een Amazon.nl aanbieding de Hornbach laagste prijs garantie kaart wil spelen. Zonder dat adres en BTW nummer had ik hem dus echt niet meegekregen! Ze deden vrij moeilijk en telkens als ze met een argument kwamen dat het niet aan de laagste prijs garantie voldeed moest ik dat weerleggen:
- Geen EAN nummer op de Amazon website --> net zo lang laten vergelijken tot ze overtuigd waren dat het om hetzelfde product ging.
- Volgens hen stond nergens dat het ook daadwerkelijk door Amazon verkocht werd --> even gewezen dat er heel duidelijk 'Verzonden en verkocht door Amazon.nl' staat
- Geen Nederlandse contactgegevens --> jouw adres en BTW nummer gebruikt
Al met al bijna een uur bezig geweest, maar uiteindelijk dus wel voor een mooie prijs mee kunnen nemen! Oh ja, ik kreeg ook nog te horen dat ze tegenwoordig niet meer de verzendkosten meetellen bij het berekenen van de laatste prijs! Dus dat schept natuurlijk nog meer mogelijkheden

.