Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-05 21:51
De GKT 55 GCE was met een paar minuten uitverkocht, dat was eigenlijk het enige waar ik interesse in had. Ze hebben daar of een enorme stormloop gehad of ze hadden er maar een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Weer Bosch Blauw in de aanbieding bij Amazon.de.

Bijvoorbeeld de GLI18V-4000 voor €119,99 is wel een goede deal volgens mij.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hmm ik weet niet of het toeval is of niet, maar ik zat op m'n Makita bevestiging danwel accu's te wachten. Want ik ga verhuizen, en dan komen ze binnen op m'n oude adres.
Vanochtend gemaild, en vandaag een mailtje dat de aanvraag is goedgekeurd. Hopen dat de accu's dan ook gauw komen.
Maar voor mensen die ook zitten te wachten of nog geen update hebben gehad kan het dus wellicht handig zijn om ze even te mailen! :)

[ Voor 18% gewijzigd door _ferry_ op 15-06-2020 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

_ferry_ schreef op maandag 15 juni 2020 @ 15:51:
Hmm ik weet niet of het toeval is of niet, maar ik zat op m'n Makita bevestiging danwel accu's te wachten. Want ik ga verhuizen, en dan komen ze binnen op m'n oude adres.
Vanochtend gemaild, en vandaag een mailtje dat de aanvraag is goedgekeurd. Hopen dat de accu's dan ook gauw komen.
Maar voor mensen die ook zitten te wachten of nog geen update hebben gehad kan het dus wellicht handig zijn om ze even te mailen! :)
Die accu zal denk ik nog wel even op zich laten wachten. Het ontvangen van de goedkeuring schijn je inderdaad wel te kunnen bespoedigen door contact op te nemen, maar voor zover ik hier op het forum heb meegekregen duurt het ontvangen van de accu's steevast een week of 5 vanaf moment van aanmelden. De drie accu's (nou ja, 4, want bij de laatste keer hebben ze er per ongeluk 2 gestuurd) die ik ontvangen heb dit jaar kwamen steeds een week of 2-3 na de goedkeuring. Nu heb ik niet gemaild om de goedkeuring te versnellen, dus ik weet niet in hoeverre dat nog invloed heeft op de rest van het traject. Maar houd er rekening mee dat het nog wel een paar weken gaat duren zou ik zeggen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kragoth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 14:32
Voor de geïnteresseerden: het onderstel van Parkside wat eerder langs is gekomen in dit topic is weer te bestellen https://www.lidl-shop.nl/...chineonderstel/p100258820
Slechts 29,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bij Kluim is Dewalt in de aanbieding
https://www.klium.be/dewa...ztm59DDs&M_BT=1758393510#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:24
https://www.amazon.de/Bos...gr%C3%BCner/dp/B01LP4H21E

voor de liefhebber van groene lasers

Prijs: € 139,03
Pricewatch: pricewatch unsorted: Bosch Professional GCL 2-15 G Combilaser - Met RM 1 + 3x...

[ Voor 61% gewijzigd door Yorinn op 18-06-2020 13:46 . Reden: Aanbiedingsprijs + Pricewatch-link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 23:08
_ferry_ schreef op maandag 15 juni 2020 @ 15:51:
Ik heb 22 mei mijn laatste aanvraag ingediend bij Makita, op 15 juni de goedkeuring ontvangen en zojuist is de accu afgeleverd aan de deur door GLS!

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:36

JB

Cédric roelt!

@_ferry_ @Orion84 Volgens mij vertragen ze de boel ook ivm de retouren van mensen die dus de accu aanvragen en hun tool weer terug sturen. Eerder ging dat veel vlotter. Eea zal wellicht ook met corona etc te maken hebben maar die 4-5 weken lijkt al een hele tijd (ook voor corona) redelijk constant :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

JB schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:30:
@_ferry_ @Orion84 Volgens mij vertragen ze de boel ook ivm de retouren van mensen die dus de accu aanvragen en hun tool weer terug sturen. Eerder ging dat veel vlotter. Eea zal wellicht ook met corona etc te maken hebben maar die 4-5 weken lijkt al een hele tijd (ook voor corona) redelijk constant :)
:Y

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:07
Er is weer een Bosch Blauw sale gaande bij Amazon.de

Onder andere de GWS 7-125 voor €44 en de GOP 40-30 incl accessoires voor €180. De GSS 160 is overigens goedkoper via Amazon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _knakker_
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-06 19:47
Pepper92 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 01:48:
Er is weer een Bosch Blauw sale gaande bij Amazon.de

Onder andere de GWS 7-125 voor €44 en de GOP 40-30 incl accessoires voor €180. De GSS 160 is overigens goedkoper via Amazon.nl
https://www.amazon.nl/Bos...x=gcm+%2Caps%2C156&sr=8-1

De Bosch GCM 8 SJL afkortzaag is nu EUR 273,51 bij Amazon.nl (bijna dezelfde prijs als bij de Lightning Deal van Amazon.de van 30 mei, toen 'ie EUR 270,02 was). Met de laagste prijsgarantie van de Hornbach nu dus bij de Hornbach te krijgen voor EUR 246,159 (normaal bij Hornbach EUR 292,80). :)

[ Voor 12% gewijzigd door _knakker_ op 19-06-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 07:23

MJV

-edit-verkeerde topic-excuus

[ Voor 93% gewijzigd door MJV op 19-06-2020 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-06 22:41
_knakker_ schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:00:
[...]

https://www.amazon.nl/Bos...x=gcm+%2Caps%2C156&sr=8-1

De Bosch GCM 8 SJL afkortzaag is nu EUR 273,51 bij Amazon.nl (bijna dezelfde prijs als bij de Lightning Deal van Amazon.de van 30 mei, toen 'ie EUR 270,02 was). Met de laagste prijsgarantie van de Hornbach nu dus bij de Hornbach te krijgen voor EUR 246,159 (normaal bij Hornbach EUR 292,80). :)
Ik zou hier niet te snel vanuit gaan. Hornbach doet moeilijk als het gaat om laagste prijsgarantie en Amazon. Als je de juiste medewerker treft lukt het je, maar meestal niet. Bovendien zijn ze scherper op EAN de laatste tijd, en die vind je meestal niet bij Amazon.

Vanochtend btw de Makita LS1018LN gekocht bij Hornbach, met 10% korting, want 88 cent goedkoper elders O-) .

[ Voor 5% gewijzigd door floriz87 op 19-06-2020 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _knakker_
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-06 19:47
floriz87 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:31:
[...]

Ik zou hier niet te snel vanuit gaan. Hornbach doet moeilijk als het gaat om laagste prijsgarantie en Amazon. Als je de juiste medewerker treft lukt het je, maar meestal niet. Bovendien zijn ze scherper op EAN de laatste tijd, en die vind je meestal niet bij Amazon.

Vanochtend btw de Makita LS1018LN gekocht bij Hornbach, met 10% korting, want 88 cent goedkoper elders O-) .
De Hornbach medewerker (vestiging Alblasserdam) gaf vanmorgen aan dat de laagste prijs garantie niet wordt toegepast als een product bij Amazon.de goedkoper wordt aangeboden, alleen bij producten die Amazon.nl aanbiedt. Maar als ik de verschillende reacties hier op GoT lees, verschilt dat kennelijk per Hornbach vestiging. Maar nooit geschoten is altijd mis, dus ik heb het gewoon (en met succes :*)) geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wat Fiskars gereedschap in de aanbieding:
https://www.amazon.de/deal/3521094b

Ook een paar bijlen, dus dat is wel interessant, zo midden in de zomer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-04 14:30

lampie1979

Hoepla!

https://www.ibood.com/diy...v-schroef-en-boorset.html
DeWalt 18 V Schroef- en Boorset

399,95

DCK372M3T-QW

Bestaande uit:
DCH133
DCD777
DCF787

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 24-06-2020 00:18 . Reden: Merk toegevoegd, zodat aanbieding completer is. ]

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

lampie1979 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 00:13:

399,95

DCK372M3T-QW

Bestaande uit:
DCH133
DCD777
DCF787
Het is dat ik een paar weken terug een mooi setje heb gehaald. Maar dit lijkt me een erg goede deal

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dexs
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-03 10:22
(jarig!)
lampie1979 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 00:13:

399,95

DCK372M3T-QW

Bestaande uit:
DCH133
DCD777
DCF787
Ik bestel al jaren niet meer bij iBood dus weet niet of dit nogsteeds het geval is... maar in het verleden verkochten ze vaak werden ze wel eens verdacht van het verkopen van gerebrande spullen; namaak met "officiële" logo's. namaak SD-kaarten, namaak apple earPods en zelfs beats koptelefoons maar wel allemaal verkocht als het echte spul.
Deze set is zo veel goedkoper dan online en de markt voor namaak Chinese DeWalt spullen is gigantisch dat ik dit niet aan zou durven. Alleen al de officiële accu's nemen al 50% van de prijs in beslag en dan krijg je er ook nog eens 3 zeer gewilde en super goede machines bij.

Zonder de apparaten naast elkaar te houden en uit elkaar te schroeven ga je het verschil niet zien, de prestaties zijn alleen wel aanzienlijk slechter.

Misschien wat overdreven, maar deze aanbieding klinkt te goed om waar te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Dexs op 24-06-2020 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMYC
  • Niet online

AMYC

46851

Volgens mij is dit geen gekke prijs (als je reeds beschikt over een accu en lader)

Een Bosch Professional GSR 18V-28 via Amazon Duitsland: https://www.amazon.de/Bos...-28&qid=1593256624&sr=8-5
Voor €85,90 + € 3,49 verzendkosten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alsjemenou
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06-2021
AMYC schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 13:27:
Volgens mij is dit geen gekke prijs (als je reeds beschikt over een accu en lader)

Een Bosch Professional GSR 18V-28 via Amazon Duitsland: https://www.amazon.de/Bos...-28&qid=1593256624&sr=8-5
Voor €85,90 + € 3,49 verzendkosten
Hier is hij 67 euro: https://www.gotools.de/bo...der-im-karton_118793_9789

Incl L-BOXX voor 90 euro: https://www.gotools.de/el...-solo-l-boxx_120001_10999

Reken er 16 euro bij op voor verzending naar NL, maar dan heb je hem alsnog voor 83 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zijn dat geen oude modellen ? tegenwoordig is alles toch EC bij Bosch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Slux schreef op maandag 29 juni 2020 @ 07:25:
Zijn dat geen oude modellen ? tegenwoordig is alles toch EC bij Bosch ?
Nee, geen oud model, wel een wat "lager" model zonder brushless motor, zonder kickback, zonder bluetoothmogeijkheid. Hier een vergelijk:
YouTube: YouTube

[ Voor 9% gewijzigd door BounceMeister op 29-06-2020 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
[.

[ Voor 98% gewijzigd door BounceMeister op 29-06-2020 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Okay, ik zou zelf altijd voor een EC gaan maar dat ben ik.

*knip* Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.

[ Voor 31% gewijzigd door Yorinn op 30-06-2020 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Slux schreef op maandag 29 juni 2020 @ 08:07:
[...]

Okay, ik zou zelf altijd voor een EC gaan maar dat ben ik.
Ik kijk nu ook naar de gsr 18v 60c met brushless motor, als aanvulling op een "brushed". Voor een paar tientjes meer toch een prachtige machine.

Betreft de gbh machine die je zoekt: let wel op waar je hem koopt om mee te kunnen doen aan de bosch gratis 18v 4ah accu. Maar dat wist je waarschijnlijk al.

Voor de volledigheid, hier de info van de actie:
Vul code BL2020PROCORE in op deze site:
https://www.boschproacties.nl/nl/code.html

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 30-06-2020 08:25 . Reden: Deel quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

BounceMeister schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:05:
[...]

Ik kijk nu ook naar de gsr 18v 60c met brushless motor, als aanvulling op een "brushed". Voor een paar tientjes meer toch een prachtige machine.

Betreft de gbh machine die je zoekt: let wel op waar je hem koopt om mee te kunnen doen aan de bosch gratis 18v 4ah accu. Maar dat wist je waarschijnlijk al.

Voor de volledigheid, hier de info van de actie:
Vul code BL2020PROCORE in op deze site:
https://www.boschproacties.nl/nl/code.html
waar vind je de deelnemerslijst dan? met jouw link kan je alleen deelnemen, wel zo handig op voorhand even te checken of je niet naast je accu pist.

heb je je machine een tientje goedkoper, maar geen accu :+

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Fraggert schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:59:
[...]

waar vind je de deelnemerslijst dan? met jouw link kan je alleen deelnemen, wel zo handig op voorhand even te checken of je niet naast je accu pist.

Die lijst is er niet. Amazon.nl is bij mij afgewezen. Op navraag wordt niet gereageerd.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

fsfikke schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:10:
[...]

Die lijst is er niet. Amazon.nl is bij mij afgewezen. Op navraag wordt niet gereageerd.
volgens mij is de belabberd moeilijk te achterhalen voorwaarden hier al eerder besproken inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Fraggert schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:59:
[...]

Volgens mij moet het een aangesloten bosch dealert zijn die kan je hier vinden
https://www.bosch-profess...on&_appliedUnitFilters=on

Via een online vak handel en alleen in de Benelux, een amazon is niet echt een vak handel.

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 29-06-2020 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Slux schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:55:
[...]

Volgens mij moet het een aangesloten bosch dealert zijn die kan je hier vinden
https://www.bosch-profess...on&_appliedUnitFilters=on

Via een online vak handel en alleen in de Benelux, een amazon is niet echt een vak handel.
djies, dat is ouderwets, een database op plaatsnaam, dan moet ik eerst in de KVK gaan zoeken waar in hemelsnaam Gereedschapcentrum, om maar wat te noemen, hun inschrijving hebben 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 30-06-2020 08:26 . Reden: Quote verwijderd, gezien origineel ook weg is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Fraggert schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:13:
[...]

djies, dat is ouderwets, een database op plaatsnaam, dan moet ik eerst in de KVK gaan zoeken waar in hemelsnaam Gereedschapcentrum, om maar wat te noemen, hun inschrijving hebben 8)7
Als je op de webshop zit kan je zo het adres achterhalen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Slux schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:18:
[...]

Als je op de webshop zit kan je zo het adres achterhalen toch ?
Bijvoorbeeld Makita heeft gewoon een deelnemerslijst voor die accu-actie, dat is gewoon 100 x handiger.

Hoef je niet eerst elke aanbieder te gaan zitten checken, een indiviueel geval is wel te doen maar dit is nodeloos ingewikkeld anno 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Fraggert schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:20:
[...]

Bijvoorbeeld Makita heeft gewoon een deelnemerslijst voor die accu-actie, dat is gewoon 100 x handiger.

Hoef je niet eerst elke aanbieder te gaan zitten checken, een indiviueel geval is wel te doen maar dit is nodeloos ingewikkeld anno 2020.
Eens, alleen is makita weer 100 x slechter met hun producten :+ Nee hoor niks mis mee voor mij is het redelijk het zelfde het is maar net wat je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Slux schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:25:
[...]

Eens, alleen is makita weer 100 x slechter met hun producten :+ Nee hoor niks mis mee voor mij is het redelijk het zelfde het is maar net wat je gewend bent.
ghehehehe _O-

je moet eens op de website van DeWalt gaan neuzen...verkeerde foto's (US modellen ipv EU) en de 404's vliegen je om de oren als je een handleiding zoekt, de tranen schieten je in de ogen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

https://www.ibood.com/diy...slagschroevendraaier.html

Vandaag dit setje bij ibood in de aanbieding. Ik heb precies hetzelfde setje (maar dan voor 40 piek meer gekocht) En ben er harstikke tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

-

[ Voor 100% gewijzigd door Denko op 30-06-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Denko schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:09:
Even een dubbelpost:

https://www.ibood.com/diy...slagschroevendraaier.html

Vandaag dit setje bij ibood in de aanbieding. Ik heb precies hetzelfde setje (maar dan voor 40 piek meer gekocht) En ben er harstikke tevreden mee. Bizar vermogen voor 12V
Pssst: (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik snap het, had hem in allebei de topics gezet omdat het een 1 dags aanbieding (die ook echt goed is). En ik kijk wel vaker in het gewone topic dan in het aanbiedingen topic. Maar ik zal het niet meer doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik zag net dat de actie van een gratis accu bij een Makita tuin- of parkmachine is verlengd naar 31 augustus 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMYC
  • Niet online

AMYC

46851

Vandaag bij iBOOD o.a. Hikoki, Milwaukee en Makita in de aanbieding. Niet allemaal high end spul en met UK stekkers (incl. adapter).

Mijn oog viel echter op de Makita DHP485STX5, is dit wat voor zo nu en dan een huis-, tuin- en keuken klusje? https://www.ibood.com/int...makita-tools-accessoires/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alsjemenou
AMYC schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:03:
Vandaag bij iBOOD o.a. Hikoki, Milwaukee en Makita in de aanbieding. Niet allemaal high end spul en met UK stekkers (incl. adapter).

Mijn oog viel echter op de Makita DHP485STX5, is dit wat voor zo nu en dan een huis-, tuin- en keuken klusje? https://www.ibood.com/int...makita-tools-accessoires/
Deze is voldoende voor huis-, tuin- en keukenklusjes, mits je niet verwacht door betonnen platen te kunnen boren.

Edit: let er wel op dat er maar één accu bij zit. Met 5Ah kan je een tijdje vooruit, maar niets is irritanter dan in het midden van je klus een half uur te moeten wachten omdat je accu op is. Aangezien het accessoireset ook niet van beste kwaliteit is, zou dit een goed alternatief in je prijsklasse kunnen zijn: https://www.gereedschapce...orsteloos-0615990l4p.html

Edit: misschien nog een betere onder jouw budget: https://www.toolstation.n...efboormachine-body/p83759 (gebruik makend van de Toolstation actie accu 1 gratis lader + snellader en 1 gratis procore batterij van Bosch actie zelf)

[ Voor 40% gewijzigd door Alsjemenou op 08-07-2020 12:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 93986

https://www.amazon.de/adl...rd_r=3REC7EBNYBS1CSANTDXH

Voor de niet al te veeleisende klusser. Mooie actie. Koop 2 Bosch apparaten en krijg het accupakket gratis.

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 11-07-2020 18:40 . Reden: Merk toegevoegd, zodat de aanbieding duidelijker is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zie de laatste paar weken regelmatig aanbiedingen voorbij komen zonder merk en/of typenummer van het product en/of prijs van de aanbieding. Aanbiedingen zijn completer en overzichtelijker als dit er wel bij staat.

Kan hierop gelet worden in het vervolg?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:36

JB

Cédric roelt!

Omdat je de aanbieding niet snel vind tussen alle prijsvechters, toch even een link drop voor de Bosch GSR 12V-15 FC Heavy Duty. Ietwat uitgekleed tov de L box aanbieding maar desalniettemin 124 euro nu bij Toolstation;

https://www.toolstation.n...schroefboormachine/p11808

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-06 18:04
Bosch GBH 2-28 als deal of the day voor 156.99 bij Amazon.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• prein2
  • Laatst online: 07:56

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

Niet alleen die boormachine. Heel veel bosch pro is nu deal van de dag:
https://www.amazon.de/dea...rd_r=9PQ0GSSX5X1GWE78DX2W

[ Voor 54% gewijzigd door prein2 op 21-07-2020 09:59 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

prein2 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:46:
Interesting. Ik ben nog in de race voor een accuschroef / boormachine. Iemand ervaring met de GSB 18V-21 (2x 2,0 Ah accu, 40-delige accessoireset, in L-BOXX)? Ik zie daar 'Amazon Edition' bij staan maar kan niet vinden wat dat precies inhoudt.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 21-07-2020 11:25 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Bor schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:24:
[...]

Interesting. Ik ben nog in de race voor een accuschroef / boormachine. Iemand ervaring met de GSB 18V-21 (2x 2,0 Ah accu, 40-delige accessoireset, in L-BOXX)? Ik zie daar 'Amazon Edition' bij staan maar kan niet vinden wat dat precies inhoudt.
De "Amazon Edition" houdt waarschijnlijk in dat je de bitset erbij krijgt ofzo.

Verschil zit iig in de uitrusting / accessoires. Niet in de machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsjemenou
[...]

Volgens mij is het een prima deal met die twee accu's. Let op dat er geen lader bij zit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Alsjemenou schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:31:
[...]

Volgens mij is het een prima deal met die twee accu's. Let op dat er geen lader bij zit!
Toch wel:
Leveringsomvang: GSB 18V-21, 2x 2.0 Ah accu, 40-delige accessoireset, oplader GAL 18V-40, L-BOXX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bedankt hoor! Net de Bosch GWS 7-125 haakse slijper in de aanbieding voor 44.84 euro kunnen kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2

prein2

sloth schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:42:
[...]

Bedankt hoor! Net de Bosch GWS 7-125 haakse slijper in de aanbieding voor 44.84 euro kunnen kopen _/-\o_
Jeetje, dat is duur!
https://www.amazon.nl/dp/...noop-from-asin=B018YPAKS4

PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
2,85 euro omdat ik nog wat spullen bij deze order via amazon.de (iets met BTW verrekening) heb gekocht.
Nu even uithuilen en dan maar vanavond een biertje minder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Hier staat de goede foto: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o09_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb deze eind mei gekocht op Amazon.nl voor destijds €137. Dus de deal kan beter. Het is een mooie machine, wel een van de zwakkere uit de reeks, niet brushless, en het ledje is een beetje basic. Maar meer dan genoeg voor de enthousiaste hobbyist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alsjemenou
fsfikke schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:46:
[...]

Hier staat de goede foto: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o09_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb deze eind mei gekocht op Amazon.nl voor destijds €137. Dus de deal kan beter. Het is een mooie machine, wel een van de zwakkere uit de reeks, niet brushless, en het ledje is een beetje basic. Maar meer dan genoeg voor de enthousiaste hobbyist.
Dit is echt een prima machine met meer dan voldoende kracht, ook voor de professional. Zoals altijd ligt het er maar net aan wat je ermee wilt doen. Verwacht niet door beton heen te gaan, maar voor je normale schroefwerkzaamheden is deze prima. Brushless zou mooi zijn meegenomen, maar voor de enthousiaste hobbyist ook goed te doen. Je kan altijd wat nieuwe koolborstjes naar 3 jaar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:34

Matis

Rubber Rocket

Hoe behoud je de korting/prijs die je in de Duitse webwinkel te zien krijgt? Of is er een BTW-verrekening op het moment dat de betaling moet plaatsvinden?

De GBH 2-28 F staat nu voor € 156,99 online, wordt ook als zodanig in de winkelwagen getoond, maar bij het afrekenen staat er ineens het bedrag van € 163,76. Dit komt verdacht veel overeen met de Nederlandse prijs.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Matis schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:47:
[...]

Hoe behoud je de korting/prijs die je in de Duitse webwinkel te zien krijgt? Of is er een BTW-verrekening op het moment dat de betaling moet plaatsvinden?

De GBH 2-28 F staat nu voor € 156,99 online, wordt ook als zodanig in de winkelwagen getoond, maar bij het afrekenen staat er ineens het bedrag van € 163,76. Dit komt verdacht veel overeen met de Nederlandse prijs.
Netto is het dezelfde prijs, maar aangezien de Duitse BTW 5 procentpunten lager is dan in Nederland kan je niet verwachten dat de uiteindelijke prijs hetzelfde is als je het product naar Nederland laat versturen. Welk tarief ze in een Duitse webshop tonen kan je raden ;)
Zou natuurlijk oneerlijke concurrentie zijn als een grote jongen zoals Amazon alles met 4.3% korting aan zou kunnen bieden puur door een ander BTW tarief te gebruiken.

Simpel gezegd: in Nederland betaal je gewoon Nederlandse BTW.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 21-07-2020 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

fsfikke schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:53:
Netto is het dezelfde prijs, maar aangezien de Duitse BTW 5 procentpunten lager is dan in Nederland kan je niet verwachten dat de uiteindelijke prijs hetzelfde is als je het product naar Nederland laat versturen. Welk tarief ze in een Duitse webshop tonen kan je raden ;)
Zou natuurlijk oneerlijke concurrentie zijn als een grote jongen zoals Amazon alles met 4.3% korting aan zou kunnen bieden puur door een ander BTW tarief te gebruiken.

Simpel gezegd: in Nederland betaal je gewoon Nederlandse BTW.
Helder, in dat geval is dus de Duitse aanbieding net zo "spectaculair" als de Nederlandse reguliere prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 14:11
Oké, die aanbiedingen op de Duitse Amazon zijn dus in sommige gevallen misleidend door een erg hoge vanafprijs. De kortingsprijs ligt dicht tegen de Nederlandse reguliere prijs aan en komt gelijk uit door verschil in btw.

Hoe zit dat voor de boorhamer? Die lijkt in NL ook afgeprijsd. Is dit een goede deal of komt deze ook wel voor minder voorbij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alsjemenou
FreddyFish schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:47:
Oké, die aanbiedingen op de Duitse Amazon zijn dus in sommige gevallen misleidend door een erg hoge vanafprijs. De kortingsprijs ligt dicht tegen de Nederlandse reguliere prijs aan en komt gelijk uit door verschil in btw.

Hoe zit dat voor de boorhamer? Die lijkt in NL ook afgeprijsd. Is dit een goede deal of komt deze ook wel voor minder voorbij?
Ik kan het alleen over de DE website zeggen, maar normaliter staat hij voor circa 197 euro op Amazon.de. Af en toe een daling naar 170 euro, maar 157 is tot nu toe de beste deal voor Amazon.de. Tip: gebruik de Keepa browser extensie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

De Bosch PBD40 staat momenteel op amazon.de tegen ~€193, goedkoopste in de pricewatch is ~€270. Lijkt me een mooie deal.

https://www.amazon.de/Bos...annklemmen/dp/B005OQEK9W/

[ Voor 29% gewijzigd door Yorinn op 22-07-2020 06:52 . Reden: Directe link naar aanbieding toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

FreddyFish schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:47:
Ziet er wel goed uit, jammer genoeg vandaag al weg. Voor die prijs heb je normaal een lager wattage /kJ

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 19:49
Mocht iemand nog een relatief simpele decoupeerzaag zoeken, op Amazon zijn inderdaad de nodige Bosch aanbiedingen: https://www.amazon.nl/dp/B003DZ13JG Bosch PST 900 PEL Decoupeerzaag voor slechts 50 euro. Toch een leuke korting

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 22-07-2020 12:58 . Reden: Naam artikel toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Via Pepper werd ik er op geattendeerd dat de Bosch GDR 18V-160 accu slagschroevendraaier nu ook in de aanbieding is bij Amazon.de.

https://www.amazon.de/Bos...Drehmoment/dp/B0788BNWGF/

Met een extra kortingscoupon van 24,50 is deze nu nog maar EUR 124,66. Het gaat om de set met L-Boxx, lader en 2x2.0ah accu. Erg prima deal lijkt mij!

Ik twijfel alleen nog of ik deze wel nodig heb....

[ Voor 63% gewijzigd door Yorinn op 22-07-2020 12:58 . Reden: (Mogelijke) referral verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2

prein2

Wetterhahn schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:19:
Via Pepper werd ik er op geattendeerd dat de Bosch GDR 18V-160 accu slagschroevendraaier nu ook in de aanbieding is bij Amazon.de.

Met een extra kortingscoupon van 24,50 is deze nu nog maar EUR 124,66. Het gaat om de set met L-Boxx, lader en 2x2.0ah accu. Erg prima deal lijkt mij!

Hele goede deal, komt echter niet al te best uit reviews.. Beter doorsparen voor de 200c wellicht...

[ Voor 20% gewijzigd door Yorinn op 22-07-2020 12:59 ]

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 07:23

MJV

Wetterhahn schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:19:

N.b. dat dit niet om een slagschroevendraaier gaat maar om een slagmoersleutel.

Edit: het is toch gewoon een slagschroevendraaier

[ Voor 3% gewijzigd door MJV op 22-07-2020 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:39
MJV schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:27:
[...]

N.b. dat dit niet om een slagschroevendraaier gaat maar om een slagmoersleutel.
Zo heet dat ding misschien volgens Amazon, wat een vertaalfout is. Aangezien het apparaat alleen een 1/4" zeskant aansluiting heeft, is het toch echt een slagschroevendraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:05

sphere

Debian abuser

GDX is slagmoer, GDR slagschroevendraaier.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sphere schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:19:
GDX is slagmoer, GDR slagschroevendraaier.
En dan hebben ze ook nog een hybride apparaat geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Anoniem: 93986 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:20:
[...]

GDX is hybride, GDS alleen doppen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sphere schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:29:
[...]

GDX is hybride, GDS alleen doppen.
Nou, dat dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:47
Anoniem: 93986 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:20:
[...]

Bosch Freak

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
Bij iBood

https://next.ibood.com/nl.../makita-clx224aj-combiset

Makita CLX224AJ Combiset | 12V | 2x 2.0Ah |
Klopboor/Schroefmachine & Slagschroevendraaier
Twee accu's, een oplader en een koffer.

169,95

Milwaukee M12 Fuel 12 V Twin Kit | 2x 6 Ah Li-Ion | M12FPPA2-602X 12 V
329,-
https://next.ibood.com/nl...-fuel-12-v-liion-twin-kit

En nog wat meer natuurlijk in die categorie: https://next.ibood.com/nl...0000/11637/summersale-diy

[ Voor 39% gewijzigd door Giant87 op 23-07-2020 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Proxxon doosje 23650 15e eraf: https://www.conrad.nl/p/p...in-koffer-43-delig-812580

Proxxon Industrial 23650 Gereedschapsset Voertuig In koffer 43-delig
Aanbiedingsprijs: €155,00
Prijs elders: €160,64 bij Amazon.nl

[ Voor 49% gewijzigd door Yorinn op 24-07-2020 08:36 . Reden: Naam product + aanbiedingsprijs + prijs elders toegevoegd. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viru
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 22:29
Vanaf donderdag bij Dirk Makita bit borenset P-90358 voor 19.99 Euro
https://www.dirk.nl/boods...oor-bit-set-p-90358/62239

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymond
20% korting op bosch profi bij gebruik kortingscode BOSCHPROFITAG:

https://werkzeugstore24.de

Directe link: https://werkzeugstore24.de/marken/bosch/bosch-profi-tag.html

[ Voor 53% gewijzigd door Yorinn op 28-07-2020 16:53 . Reden: Kortingscode + directe link toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31
Shoot, weer de schaafmaschine niet. Voor zover ik zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:31
Gamma Terneuzen.

Liojkt of Bosch blauw er uit gaat. Paar dingen in aanbieding met 35%. Demo-model met 50%. Zelf schaafmaschine weggetrokken, kompleet en nieuw voor 85 euro (was de laatste)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:50
De Gamma heeft de Bosch gsr-18v-2 in de aanbieding voor 179,-. Twee accu’s en een L-Box.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
De komende 6 dagen is bij Fixami de 18v dubbel-accu lader van Makita in aanbieding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NP5HpPQuPFe6bQ6MBWnDevZmosM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgXaJMv1Zkjgo9MdX7TGWhct.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.fixami.be/mak...term=DAGAANBIEDINGEN_BENL

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Arator schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:15:
De komende 6 dagen is bij Fixami de 18v dubbel-accu lader van Makita in aanbieding.
[Afbeelding]
https://www.fixami.be/mak...term=DAGAANBIEDINGEN_BENL
@Lightthunder

heads up dude, allicht intressant om toch die dubbelader te pakken in deze aanbieding?

als de hornbach dat ding ook heeft kun je misschien helemaal spekkoper zijn met de LPG.
ow, fixami is belgisch, dan gaat dat niet op vrees ik?

[ Voor 3% gewijzigd door Fraggert op 10-08-2020 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Fraggert schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:22:
[...]

@Lightthunder

heads up dude, allicht intressant om toch die dubbelader te pakken in deze aanbieding?

als de hornbach dat ding ook heeft kun je misschien helemaal spekkoper zijn met de LPG.
Twas daarmee dat ik het postte. @--Erik-- jij was ook op zoek dacht ik

Ik heb even bij Hornbach gekeken, en die hebben enkel de DC18RC, niet de RD ;(

@Fraggert Fixami heeft ook een Nederlandse poot : gereedschapscentrum.nl. De aanbieding loopt daar ook.
https://www.gereedschapce...b-laadpoort-196933-6.html

[ Voor 28% gewijzigd door Arator op 10-08-2020 09:28 ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dank je @Arator :). In NL is deze ook voor deze prijs te krijgen. Helaas heeft de Hornbach 'm niet, dus de LPG is niet mogelijk..

Ga denk ik toch maar een losse halen binnenkort, heb nog geen leuke prijs gezien voor een nuttig stuk gereedschap + lader (en ik heb al m'n gereedschap in Bosch blauw dus wil ook niet elk stuk gereedschap van Makita aanschaffen. Liefst iets voor in de tuin.).

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Arator schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:24:
@Fraggert Fixami heeft ook een Nederlandse poot : gereedschapscentrum.nl. De aanbieding loopt daar ook.
thanks, wist ik niet d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Arator schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:24:
[...]

Twas daarmee dat ik het postte. @--Erik-- jij was ook op zoek dacht ik

Ik heb even bij Hornbach gekeken, en die hebben enkel de DC18RC, niet de RD ;(

Fraggert schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:22:
[...]

@Lightthunder

ow, fixami is belgisch, dan gaat dat niet op vrees ik?
Thx voor de tip, maar ik heb mijn dubbellader (ja, toch een dubbellader haha) afgelopen zaterdag al mogen ontvangen. Heb daar samen met de grasmaaier en heggenschaar de dubbellader (€ 84,70) gekocht :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:16
Voor wie nog Bosch blauw zoekt bij onze gamma (Veenendaal) gaat groot gedeelte er tegen 50% eruit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3Qcn4cGq9UjeG_K98kgZhKXz-o=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NVGMdKnV3GJcqTTu0zJ419ne.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000

JT

VETAK y0

Jan-man schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:47:
Voor wie nog Bosch blauw zoekt bij onze gamma (Veenendaal) gaat groot gedeelte er tegen 50% eruit.

[Afbeelding]
Zat er nog een bovenfrees bij?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06 16:08
JT schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 21:43:
[...]

Ik denk het wel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UEqmIuggJNy4dhPqDmXkluIhzC8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uXYEd98ywa10uH03t96ndZbV.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:16
JT schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 21:43:
[...]

Wat @Idanue zegt idd een bovenfrees aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Jan-man schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:14:
[...]

Wat @Idanue zegt idd een bovenfrees aanwezig.
Tnx. Nu twijfel ik tussen dit en een POF 1200 AE met gratis frezensetje voor iets minder of deze :+ Ben altijd wel geil op goed spul en qua afschrijving zal deze minder doen :P Moet er alleen wel een klein uur enkele reis voor rijden :X

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsjemenou
JT schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:05:
[...]

[...]

Tnx. Nu twijfel ik tussen dit en een POF 1200 AE met gratis frezensetje voor iets minder of deze :+ Ben altijd wel geil op goed spul en qua afschrijving zal deze minder doen :P Moet er alleen wel een klein uur enkele reis voor rijden :X
Als je hem wilt ophalen, zou ik vooraf eerst even bellen om te kijken of het product nog niet verkocht is en of ze hem even apart voor je willen leggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Alsjemenou op 12-08-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Bij de Gamma in Hoorn was het Bosch Blauw schap gewoon helemaal leeggehaald en naar het magazijn verplaatst. Niks afgeprijsd helaas, ga misschien vandaag nog even in Grootebroek kijken daar wel stickertjes gezien laatst.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheane
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
In Hengelo nog een paar items, maar merendeel duurder dan Amazon.de. snoer Multicutter, 18v radio, boren, gks 18v li, wat haakse slijpers.

Was overigens maar 35% i.p.v. 50%!

[ Voor 12% gewijzigd door sheane op 12-08-2020 11:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alsjemenou
Bij de Gamma Groningen (locatie Osloweg) hebben ze nog Bosch Professional voor 50% korting. Wat ik daar zag liggen:

- Losse 18v accu 2.0ah
- Haakse slijpers 230v
- Multitools 230v
- Boorhamers/breekhamers
- D-Tect 120
- GIC 120
- GLL 3-50 lijnlaser
- Bouwradio

Ik heb de laatste GSR 12-15 (helaas geen FlexiClick) meegepakt voor 70 euro, toch een prima deal voor een machine met lader en 2 accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Komende week Kap- en verstekzaag in de folder van Aldi voor €99,99: https://www.aldi.nl/onze-...icle.html?linkid=11037417

Is dit wat voor incidenteel gebruik? Is zo'n zaagblad qua formaat ook redelijk gangbaar?

Of zijn er betere alternatieven voor een vergelijkbare prijs?

[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 16-08-2020 19:03 . Reden: Aanbiedingsprijs toegevoegd. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06 16:08
Bosch pro speedboren set bij amazon voor €25,62, even een search op google gedaan maar niet goedkoper gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 16-08-2020 19:02 . Reden: Aanbiedingsprijs toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Over het Bosch blauw spul, de GOF 1250 bovenfrees was er van de week nog in Diemen en Den Haag. Diemen was zonder doos met 50%, Den Haag weet ik niet. Verder is het volgende in Zwolle te vinden, dan wel met 35% korting (misschien dat je 50% krijgt als je even zeurt :P ):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0KTCnIxjxkDsq9LX8TDePrv-laY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ubnf7koRnO83fWErN5rTmGwc.jpg?f=user_large

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
@JT:
Hebben ze al wat verkocht sinds donderdag?
Raymond in "[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Oh lol, niet veel zo te zien :+

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
• Vergeet niet om bij aanbiedingen rechtstreeks naar de website te linken. Referrals worden verwijderd.
• Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding, dus niet alleen de melding.
• Vergeet niet om de aanbiedingsprijs (en eventueel een Pricewatch-link) te vermelden bij je aanbieding.
• Melden wat je besteld hebt, is niet de bedoeling van het topic.
• Vragen naar aanbiedingen is ook hier niet de bedoeling.
• Kortingscodes mogen in het topic geplaatst worden, per DM uitdelen is niet de bedoeling.

Voor inhoudelijke discussie over (elektrisch) gereedschap is er dit topic: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Discussie over (gratis) cadeaus & cashbacks bij (elektrisch) gereedschap mag in (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen worden gevoerd.