(Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:11
Remy!!!! schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:15:
Tanos heeft een aantal erg leuke Systainer sets in de aanbieding!
Ik heb beide sets iig besteld :+

Systainer³ mobiele set "Black Week" Deze is niet meer beschikbaar...
[Afbeelding]

Systainer³ set "Black Week"
[Afbeelding]
Beide sets zijn alweer uitverkocht :o

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

De: uitvoering: Metabo AK 18 MULTI
AI beschrijving: De Metabo AK 18 Multi is een 18V accucompressor/inflator met hoge druk- en volumefunctie voor o.a. auto- en fietsbanden, ballen en luchtbedden, met groot display, LED-licht en automatische stop bij de ingestelde druk. Hij levert tot 11 bar met een vullingscapaciteit van 16 l/min en werkt op alle 18V Metabo/CAS-accu's of via een 12V-autokabel, met meegeleverde slangen en adapters voor verschillende ventielen.

De: uitvoering: Metabo AK 18 MULTI is met de LPG* van Hornbach via: https://www.hornbach.nl/p...ulti-gratis-accu/10733894 €110,62 daarbij heb je ook recht op de accu-actie zoals die nu loopt bij Metabo (namelijk: Gratis 18 V accu-pack LiPOWER 4.0 Ah via: https://www.metabo.com/nl...el/specials/accu-actie-1/) scheelt niet veel, maar goedkoper heb ik 'm nog niet gezien en natuurlijk nu met de accu t.w.v. €52: uitvoering: Metabo 625027000.

Mooi ding, 12V aansluiting met ~5m kabel voor gebruik bij de auto en werkt ook op de 18V CAS accu's.

*dat werkt nog steeds en staat wel op de site in de AV van Hornbach, maar wordt minder actief mee geadverteerd voor mijn gevoel.

Uiteindelijk dus €110,62 voor de 4 Ah accu en de compressor samen, als je al in het Metabo/CAS eco-systeem zit is dit m.i. een mooie aanvulling.`

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcHbEX_OI1VQfiNTqnkzXCW0V2U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SmJvk9q7iIRv0mpUgWAgNqya.png?f=user_large + accu

[ Voor 5% gewijzigd door True op 30-11-2025 16:31 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46
Ik wil een Makita invalzaag kopen bij de Hornbach met hun LPG. De huidige prijs bij Amazon.nl is een stuk lager. Hoe doen jullie dit normaal? In de vestiging, of online bestellen en dan het formulier gebruiken? Hoe werkt dat als de prijs in de tussentijd weer omhoog is geschoten bij de concurrent?

• KBrt
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:24
Screenshot maken van Amazon, en gewoon bestellen bij Hornbach. Achteraf kun je het formulier (https://www.hornbach.nl/contact/e/l/nl-prijsgarantie) invullen voor de LPG, en krijg je het snel op je rekening.

Maar misschien slim om een dagje te wachten voor de gratis accu actie, die waarschijnlijk morgen begint.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:32
KBrt schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:25:
Screenshot maken van Amazon, en gewoon bestellen bij Hornbach. Achteraf kun je het formulier (https://www.hornbach.nl/contact/e/l/nl-prijsgarantie) invullen voor de LPG, en krijg je het snel op je rekening.

Maar misschien slim om een dagje te wachten voor de gratis accu actie, die waarschijnlijk morgen begint.
Hoe werkt dat met die screenshots als morgen de prijs opeens anders is?
Ik ga meestal gewoon langs in de vestiging en regel het ter plekke.

• peligro2k
KBrt schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:25:

Het gekke is dat de Hornbach al een tijdje 'gratis accu' op de website heeft staan. Het lijkt me dat het een losstaand iets is, of wellicht een oude afbeelding?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9DMD5J7tFjstkyJPj4j-WGDKPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d3YDNr5vscFH3jpzBY9hg59z.png?f=fotoalbum_large

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
peligro2k schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:46:
[...]

Het gekke is dat de Hornbach al een tijdje 'gratis accu' op de website heeft staan. Het lijkt me dat het een losstaand iets is, of wellicht een oude afbeelding?
[Afbeelding]
Of te vroeg: de actie is vandaag gestart :)

De DSP600ZJ is met laagste prijs garantie (Amazon) voor ongeveer 315 euro te koop + dus gratis accu.

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18:55
disbehave schreef op maandag 1 december 2025 @ 11:00:
[...]

De DSP600ZJ is met laagste prijs garantie (Amazon) voor ongeveer 315 euro te koop + dus gratis accu.
Dan alleen nog een lader.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

disbehave schreef op maandag 1 december 2025 @ 11:00:
[...]

Kan je de Amazon-Link delen? Want ik zie 350 €....

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:32
Borromini schreef op maandag 1 december 2025 @ 11:53:
[...]

Kan je de Amazon-Link delen? Want ik zie 350 €....
Amazon prijs €350
HORNBACH LGP = Laagste prijs (€350) - 10% (€35) = €315

• peligro2k
Yes, ik heb hem besteld, en een LGP verzoek gedaan! :)

[ Voor 76% gewijzigd door peligro2k op 01-12-2025 14:17 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
peligro2k schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:09:
Wellicht ook handig, de geleiderail is bij Hornbach ook 'maar' €49,29: https://www.hornbach.nl/p/makita-geleiderail-voor-invalzaag-150-cm/6817457/

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:11
peligro2k schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:09:
Dat kan dus ook digitaal?
Sta al een tijdje te wachten op een goede aanbieding voor een invalcirkelzaag.
Extra accu is ook een mooie bijkomstigheid.

Besteld i.c.m rail :9

En prijsgarantie geaccepteerd door Hornbach

[ Voor 9% gewijzigd door Plint op 01-12-2025 14:31 ]

• rens-br

rens-br

Plint schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:04:
[...]

Dat kan dus ook digitaal?
Ja zeker, maar online kan dat wel pas na de aankoop.

Oh en de fysieke Hornbach winkels accepteren ook Kluscadeau kaarten, via CashbackXL kan je die kopen met 5% cashback. Scheelt ook weer €15,75.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 01-12-2025 13:11 ]

• Managelorian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:31

Managelorian

“This is the workflow.”

@rens-br Dat is een goeie tip!

Ik zie dat deze online cadeaukaarten zijn uitgesloten van WKOP, dus ik wilde even checken hoe zoiets in de praktijk werkt. Het komt er op neer dat je een cadeaubon bij CashbackXL koopt t.w.v. het bedrag waarvoor je verwacht dat je 'm bij Hornbach kunt krijgen na aftrek van de LPG? Het feit dat de koper van de cadeaubon en de persoon die 'm inwisselt dezelfde zijn maakt niet uit?

• rens-br

rens-br

Managelorian schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:00:
@rens-br Dat is een goeie tip!

Ik zie dat deze online cadeaukaarten zijn uitgesloten van WKOP, dus ik wilde even checken hoe zoiets in de praktijk werkt. Het komt er op neer dat je een cadeaubon bij CashbackXL koopt t.w.v. het bedrag waarvoor je verwacht dat je 'm bij Hornbach kunt krijgen na aftrek van de LPG? Het feit dat de koper van de cadeaubon en de persoon die 'm inwisselt dezelfde zijn maakt niet uit?
Wat ik meestal doe is naar de winkel gaan, daar LPG aanvragen bij een medewerker. Je krijgt dan een nieuwe bon met daarop het bedrag wat je aan de kassa moet betalen. In de winkel koop ik vervolgens via CashbackXL een cadeaubon ter waarde van het bon bedrag. Het duurt vervolgens een paar minuten voordat de bon werkt.

Daarna is het naar de kassa gaan en betalen met die bon. Aangezien het een digitale bon is, kan je deze helaas niet scannen en moet een medewerker deze telefonisch doorgeven aan het kantoor. Daarna loop je met je product met LPG en nog eens 5% korting de deur uit.

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24
Moet je ook nog een dansje doen en een liedje erbij zingen?

KPN is een drieletterwoord

• Evo X
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
trabant schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:40:
Moet je ook nog een dansje doen en een liedje erbij zingen?
nee, maar t/m 5 december moet de manier waarop je het vraagt wel rijmen ;)

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-12 15:39

Perkouw

Moderator General Chat
En weer back on topic graag.

• Klerezooi
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17-12 19:31
Ik heb eerder bij Hornbach de prijs garantie gekregen t.o.v. de amazon prijs, maar dit hanteren ze niet altijd, dus zeker niet zomaar bestellen en dan verwachten dat je achteraf het geld terug krijgt!
De regels die ze handteren (teminste in mijn geval) is dat het een Nederlandse webshop moet zijn, en wanneer amazon.nl jou laat kopen bij een buitenlandse partij (omdat het gewoon een platform is en iedereen daar op kan), dan geldt het niet.
In dit geval staat er verkocht door "amazon", dan is het onduidelijk uit welk land het komt. In dat geval kijken ze (bij mij) naar hoe lang het verzenden duurt. Als het uit Nederland komt is dat typisch 1 a 2 dagen, bij de DSP600ZJ is dat pas 11 December. Dan is de conclusie: Geen nederlandse webshop, en dus geen prijs garantie.
Maar dit was mijn ervaring, ben heel benieuwd of het in dit geval werkt.

• peligro2k
Klerezooi schreef op maandag 1 december 2025 @ 20:40:
Ik heb eerder bij Hornbach de prijs garantie gekregen t.o.v. de amazon prijs, maar dit hanteren ze niet altijd, dus zeker niet zomaar bestellen en dan verwachten dat je achteraf het geld terug krijgt!
De regels die ze handteren (teminste in mijn geval) is dat het een Nederlandse webshop moet zijn, en wanneer amazon.nl jou laat kopen bij een buitenlandse partij (omdat het gewoon een platform is en iedereen daar op kan), dan geldt het niet.
In dit geval staat er verkocht door "amazon", dan is het onduidelijk uit welk land het komt. In dat geval kijken ze (bij mij) naar hoe lang het verzenden duurt. Als het uit Nederland komt is dat typisch 1 a 2 dagen, bij de DSP600ZJ is dat pas 11 December. Dan is de conclusie: Geen nederlandse webshop, en dus geen prijs garantie.
Maar dit was mijn ervaring, ben heel benieuwd of het in dit geval werkt.
Ik had binnen een paar uur een reactie met een goedkeuring. Ik krijg het zsm teruggestort. Overigens is sowieso de hele afhandeling zeer snel. Het pakket is al onderweg, en zal morgen geleverd worden. Interessant genoeg staat er ook op de factuur 'Gratis accu'. Ben benieuwd of die toevallig in de doos zit... >:)

• peligro2k
Wellicht mag dit niet, maar zojuist de invulzaag binnen gekregen. Hoort een Mbox er zo uit te zien? Lijkt me nogal afgetrapt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvOH_QUJiC_mihrXo_OqGNtxqjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/koxxFZGCXSvMryNsEuj6pJNe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CRrJLvAKQXN1igfSs4DgCZTIWkI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CCIavR8IkfcQfSrEdGlPPo6u.jpg?f=fotoalbum_large

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:09
peligro2k schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 22:13:
Wellicht mag dit niet, maar zojuist de invulzaag binnen gekregen. Hoort een Mbox er zo uit te zien? Lijkt me nogal afgetrapt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Meerdere nieuwe machines in mbox ooit besteld en nooit beschadigd. Dit lijkt een demo model. En volgens mij zat er ook altijd zo'n strakke witte plastic band omheen.

• peligro2k
ebk71 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 22:16:
[...]

Meerdere nieuwe machines in mbox ooit besteld en nooit beschadigd. Dit lijkt een demo model. En volgens mij zat er ook altijd zo'n strakke witte plastic band omheen.
Hij zit dicht met tie-wraps. Maar denk dat ik hem maar laat omwisselen.

• rens-br

rens-br

peligro2k schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 22:20:
[...]

Met kleine tie-wraps, daar zitten ze eigenlijk standaard mee dicht. Maar de mbox hoort er zeker niet zo uit te zien. Die is gevallen of heeft een tijdje in de show-room gestaan.

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:33
peligro2k schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 22:20:
[...]

Gekocht bij de Hornbach? Daar doen ze de items met tiewraps dicht die in de winkel op voorraad staan. Ik zou me er niet druk om maken, maar ‘t is je goed recht dat wel te doen als je een gave box wilt.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Winkelervaringen horen hier niet thuis. Zullen we vanaf hier weer doorgaan met aanbiedingen plaatsen?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• DJ Wildplasser
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-12 21:15
De prijs van de 12V-35 FC met opzetstukken is bij Amazon weer gezakt naar €219

https://tweakers.net/pric...cu-adapter-en-l-boxx.html

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:57

dragonhaertt

@_'.'

10% extra korting bij Dieter Schmid (fine-tools.com) tot 24 december, met de code XMAS-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olDyIJ3H57auhfKg7eYns10wQYE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ux1ROFwqwwF5QOglW5c7vJ8L.png?f=user_large

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
• Vergeet niet om bij aanbiedingen rechtstreeks naar de website te linken. Referrals worden verwijderd.
• Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding, dus niet alleen de melding.
• Vergeet niet om de aanbiedingsprijs (en eventueel een Pricewatch-link) te vermelden bij je aanbieding.
• Melden wat je besteld hebt, is niet de bedoeling van het topic.
• Vragen naar aanbiedingen is ook hier niet de bedoeling.
• Kortingscodes mogen in het topic geplaatst worden, per DM uitdelen is niet de bedoeling.

Voor inhoudelijke discussie over (elektrisch) gereedschap is er dit topic: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Discussie over (gratis) cadeaus & cashbacks bij (elektrisch) gereedschap mag in (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen worden gevoerd.