• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:01

Sony A7 iv en wat recycled glas

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Wat staat daar? Kan zelfs de titel niet lezen vanwege paywall.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dat heeft te maken met de USA die alle restricties op ICE heeft laten vallen want er is geen klimaatverandering en de uitlaatgassen zijn ook absoluut niet gevaarlijk. Misschien gaan we nog beleven dat er weer lood in de benzine gaat, daar doet de motor het veel beter mee.

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:18
Devian schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:09:
[...]

Spreek je uit eigen ervaring?

Mijn eigen ervaring is namelijk dat de uitvoering door Tesla in deze wel erg goed gedaan is. Ik zit tijdens het rijden vrijwel niet in menus op een scherm te zoeken.

Vrijwel alles gaat vanzelf of met de context afhankelijke buttons op het stuur.

Vorige maand een huurauto gehad, wat een bult onzinnige knoppen... Lag bijna in de kreukels voordat ik achterhaald had hoe de cc aan moest.
Als ik nu in een Tesla zou moeten rijden zou ik ook niet weten hoe de cruise control aan moet.. Dat is gewoon uitzoeken/gewenning en dat heb je met korte huur nooit, ongeacht welk merk.
Mijn knopjes op het stuur met icoontjes vind ik echter wel duidelijk, "leren" gebruiken zonder youtube of manual.

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
mitsumark schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:36:
[...]

Als ik nu in een Tesla zou moeten rijden zou ik ook niet weten hoe de cruise control aan moet.. Dat is gewoon uitzoeken/gewenning en dat heb je met korte huur nooit, ongeacht welk merk.
Mijn knopjes op het stuur met icoontjes vind ik echter wel duidelijk, "leren" gebruiken zonder youtube of manual.
Nooit in een Byd gezeten? Daar zitten wel symbooltjes, maar.... wel de handleiding lezen want het werkt niet zoals je zou verwachten. ;)

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18:04
mitsumark schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:36:
[...]

Scroll wheel rechts op het stuur 1x indrukken is TACC en dubbel click is autosteer. 1x gezien en je weet het voor je leven. Scherm heb je bij tesla onder het rijden nauwelijks nodig , bijna alles kan op het stuur bediend worden. de radio en bv podcasts wel maar zijn grote blokken, na 2x gedaan te hebben gaat dat volkomen automatisch.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:01
pjot1 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:33:
[...]

Wat staat daar? Kan zelfs de titel niet lezen vanwege paywall.
Stellantis zet terug in op diesels nadat ze 22 miljard afschrijven op hun slechte electrische auto’s.

Het gekke is, collega heeft een 5008 op het oog omdat hij 7 plaatsen wil. Leveringstermijn: 1 jaar.

Stellantis gaat over kop, de vraag is enkel wanneer.
Dan zie ik BMW of VW nog wel bieden op de merknaam Alfa of Lancia.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Tommie12 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:09:
[...]

Ja, ik rem af en toe, maar niet iedereen doet dat, en die hebben na 4 jaar wel een probleem.

Vraag me af wat FSD gaat doen aan de wegvallende internetverbinding en de gedateerde kaarten?
Wegvallende verbinding? In 2021 door heel italie gereden. Nergens issues. Duurde wel ff met grensovergang dat wel.

• STIMPPYYY
  • Nu online
Sonicfreak schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 14:08:
[...]

Zo te lezen rijd je geen Tesla meer, wat rijd je nu dan?
Daarna MG en nu Honda.

• STIMPPYYY
  • Nu online
Zjanzjak schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 16:22:
[...]

Mafkees of niet, ik mot dat hok nie, echt, vind ze afzichtelijk en dat is wat voor mij het enige wat telt.
Al kreeg ik 'em gratis, zaag ik de stijlen door met een haakse slijptol, dak eraf, potgrond erin, mooie bloembak!
3 is toch best een aardige auto? Zeker de P. Wat vind jij aangenaam?
Pagina: 1 ... 387 388 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over elektrische auto's (BEV) en niets anders. Geen alternatieve brandstoffen, geen zin en onzin van elektrisch rijden, geen waterstof of waterstof auto's (FCEV), stikstof geen etc etc.

Voor het openbaar laden, laadpalen, etc. kan je terecht in [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3 en Thuisladen van je EV deel 2.
Voor het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV kan je terecht in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Ook de milieubelasting van het transport per schip e.d. hoort niet in dit topic thuis. Houd het bij de auto's zelf en laat de randzaken voor wat ze zijn!

De subsidieregeling per 1-7-2020 heeft een eigen topic: Het grote SEPP topic