Dag komt dichterbij dat ik een andere auto nodig ga hebben.
Of het wordt een hybride toyota Yaris/Auris, of het wordt een Renault Zoë
Die werd hier eerder een keer geopperd.
Nu kom ik qua prijs uit bij de 2016-2018 modellen.
Dan heb je ze zo tussen de 12K-15K ex subsidie.
Maar waar let je op bij zo een auto?
Meeste is accu huur. .dat kost me dan bijna 80 euro per maand. Daarmee valt het voordeel van geen MRB weer weg.
Kan je een accu altijd bijkopen en wat kost dat dan?
Ik zie ze met 22kWh en 41kWh. Dat is puur actieradius toch? Dan zou ik 41kWh willen hebben. aangezien ik toch paar keer per maand een ritje heb van werk van 2x150km enkele reis per dag. En ik niet met range-anxiety wil rijden.
Dan heb je ook nog quickcharge. dat zie ook met 41kWh, maar die heeft minder actieradius las ik ergens?
Dus keuze tussen R90 en Q90. Range of sneller laden. Die moet ik zelf maken (rare keuze van Renault om snelladen eruit te halen bij een nieuwer model).
Zijn er verder nog zaken waar je op moet letten bij een tweedehands Zoë?
Of het wordt een hybride toyota Yaris/Auris, of het wordt een Renault Zoë
Die werd hier eerder een keer geopperd.
Nu kom ik qua prijs uit bij de 2016-2018 modellen.
Dan heb je ze zo tussen de 12K-15K ex subsidie.
Maar waar let je op bij zo een auto?
Meeste is accu huur. .dat kost me dan bijna 80 euro per maand. Daarmee valt het voordeel van geen MRB weer weg.
Kan je een accu altijd bijkopen en wat kost dat dan?
Ik zie ze met 22kWh en 41kWh. Dat is puur actieradius toch? Dan zou ik 41kWh willen hebben. aangezien ik toch paar keer per maand een ritje heb van werk van 2x150km enkele reis per dag. En ik niet met range-anxiety wil rijden.
Dan heb je ook nog quickcharge. dat zie ook met 41kWh, maar die heeft minder actieradius las ik ergens?
Dus keuze tussen R90 en Q90. Range of sneller laden. Die moet ik zelf maken (rare keuze van Renault om snelladen eruit te halen bij een nieuwer model).
Zijn er verder nog zaken waar je op moet letten bij een tweedehands Zoë?