@MooDyBLueS we kunnen wel vaststellen dat het aan je voorbereiding niet gelegen heeft.
Combi van CCS + Frankrijk + pech dan maar.
Het is wat meer gedoe maar je bent wel min of meer verzekerd van een lading overnight.
Combi van CCS + Frankrijk + pech dan maar.
Dit los ik meestal op door vooraf de omgeving van het hotel dat ik wil gaan boeken te checken in apps als Chargemap en Shell Recharge. Of andersom, in een gebied waar relatief veel laadpalen staan zoals een centrum van een dorp een hotelkamer te boeken.Inspired schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:43:
[...]
Ik vind dit ook nog best wel een uitdaging. Het vinden van een Hotel met goede laadvoorziening. Het liefst zou ik in Frankrijk overnachten iets verder van de tolweg af in een iets beter Hotel met 11kW laadpaal. Zo makkelijk zijn die niet te vinden. Tenminste, niet voor mij. Diverse Hotels op booking.com geven aan dat ze een laadvoorziening hebben maar dit blijkt dan een publieke paal te zijn op loopafstand. Daarvan is maar de vraag of hij werkt. Of ze hebben in een snellader binnen rijafstand. Ook niet iets wat ik zoek. Dan heb je er nog een paar die ergens een verlengsnoer hebben liggen waarbij je moet hopen dat de granny werkt. Ook niet echt efficient om weer naar 100% te laden in een nacht. Dus, tot nu toe pak ik dan toch maar een Hotel bij een SuC locatie.
Het is wat meer gedoe maar je bent wel min of meer verzekerd van een lading overnight.
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com