Ik ben het met alles eens (behalve dan dat t wel vaak voorkomt dat iemand een vraag stelt en dan de antwoorden in twijfel trekt ofzo, omdat het niet strookt met wat ie wilde horen ofzo. Maar goed, kan gebeuren en t zijn vaak ook misverstanden, zoals wij allebei ook aangeven).--MeAngry-- schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:24:
[...]
En ik las dat dus niet als op dezelfde voet verder gaan.Ik heb in het nalezen van heel die discussie nog niet het gevoel gehad dat iemand zijn mening als waarheid door wilde duwen, ik zag het in ieder geval niet als een bedoeling, maar er werd wel over verschillende zaken door elkaar heen gediscussieerd, wat het allemaal niet duidelijker maakte en misverstanden heeft versterkt (IMHO).
[...]
Eens, en ja op toon aanspreken helpt, veel mensen hebben niet door hoe ze overkomen, dat heb ik in het verleden ook vaak genoeg mee gemaakt, vandaar ook dat de smileys zijn uitgevonden denk ik.
[...]
Nou, volgens mij zijn er dus auto's die het zo noemen, correct me if I'm wrong, en ik vond het wel grappig klinken als Brabander.
Zelfs dat recupereren wel leuk klinkt (maar bijna nog rotter te typen is dan regenerererenenennnrren) en ik ben niet eens een brabander
[ Voor 11% gewijzigd door Prullenbak84 op 04-08-2020 11:34 ]