Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 188 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.014.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:21
-MVR- schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:24:
[...]

20 graden is wel het minimum, maar dan kan het nog frisjes zijn als je in de schaduw rijdt en alleen een t-shirt onder je jas aanhebt.
Rond 20:00 uur is het (in het zuiden althans) nog rond de 23 graden.
Vestje meenemen?
Ik moest wel even lachen om mezelf, want ik kan natuurlijk gewoon even vestje meenemen inderdaad en daar had ik totaal niet aan gedacht. Dacht alleen: maar heb geen binnenvoering in doorwaai, maatgoed, kan ook ander vestje zijn.

Zit in Zuid Holland en ga richting de kust. 23/24 graden en rond uur of 8 nog 21/22. Dus moet met vestje wel lukken inderdaad. Denk net wat fijner dan vanmiddag in de volle zon in mn leren jas rijden.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:01

Vrijdag

De Zwarte

@S4All en @Chakotay Visser Tweewielers heeft een prachtige DN-01 te koop. Volgens mij de enige DN in Nederland :+ http://www.vissertweewielers.nl/voertuig/dn-01/

@VidaR-9 Ik heb de Revit Ignition 2, daar zit nog een regenliner en bodywarmer in maar eigenlijk haal ik die er uit als de temperaturen >20 graden. Maar ik heb het dan ook niet zo snel koud. Wel is die liner wel handig om mee te nemen als ik verwacht dat ik later op de avond terug moet, dan functioneert dat wel als een goede windstopper.
Als je geen regenliner hebt, is een skipulli ook wel een idee. Die zijn lekker klein op te bergen en houden je ook goed warm op de motor.

En oh kijk, mijn bestelling is binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NtkQ7PggRE9jL1dxdIGhIO-U180=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lgInBPrEFZzS4vP5iXCSYSPR.jpg?f=fotoalbum_large

https://oordopjes-kopen.n...-paar-foam-oordopjes.html

[ Voor 39% gewijzigd door Vrijdag op 13-06-2020 12:38 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-07 22:41
knackje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:55:
Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor op de moter. Hij hoeft niet waterdicht te zijn, maar de telefoon moet wel stevig blijven zitten. Ook bij hobbel weggetjes. Hebben jullie nog aanraders? Qua prijs zat ik te denken aan zo rond de dertig euro?
Zorg voor eentje met voldoende demping (rubber), Quadlock en X-Grip zijn namelijk cameraslopers. De trillingen zorgen er voor dat je cameralenzen ten opzichte van mekaar kunnen verschuiven, waardoor je met geen mogelijkheid een scherp beeld meer krijgt.

Mocht dat je niet uitmaken, ben ik voorstander van een X-grip. De klemkracht hier van is behoorlijk groot, en de rubber dopjes worden breder naar boven toe, waardoor je telefoon er met geen mogelijkheid uit kan vallen. Oude telefoon een jaartje in gebruikt, kabeltje er aan om op te laden, werkte prima i.c.m. Kurviger.

[ Voor 9% gewijzigd door NLDViane op 13-06-2020 12:40 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• benoben1988
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 20:32
Net mijn moto gaan ophalen se. Al meteen een ritje van 2 uur achter de rug (deel snelweg, deel binnendoor). Geef mij toch maar de baantjes binnendoor aan 70-80 km/u ipv 120 op de snelweg 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5LDplTDDXf_XZirhDR4kwT0zGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fZKRP1h3EOrsRS07rLg09qRq.jpg?f=fotoalbum_large

Wel iets vreemd waar ik niet meteen antwoord op vind online. Daarnet bij het tanken na de lange rit, merkte ik dat er een plas koelvloeistof onder de moto lag (fluogroen) en ik hoorde het er ook uit lopen. Aangezien ik aan het tanken was, kon ik niet meteen gaan zien waar het uitkwam. Er zit nog voldoende koelvloeistof in het reservoir precies en er branden geen lichtjes. Ook de moto rijdt verder prima.

Iets om mij zorgen over te maken? :| Moto is 2de hands gekocht, zoals eerder gezegd in dit topic. Hij gaat volgende week zaterdag ook op onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:07

botoo

💀 too old to die young

Ik heb speciaal voor op de motor een oude iPhone SE, nieuwe accu in geklust en dat ding gaat dienst doen als navigatie/flitsmeister als de camera naar z'n grootje gaat dan is dat jammer maar totaal niet ernstig omdat ik mijn dagelijkse telefoon gewoon in mijn zak heb.

Komende week ga ik de SP Connect bundle halen, Quadlock was weliswaar mijn eerste keus maar iets duurder en dan ook nog een tientje extra betalen om niet zo'n lelijk blauw uitsteeksel te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/167915/files/271856728/700x700x2/sp-connect-iphone-moto-bundle.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

benoben1988 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:30:
Net mijn moto gaan ophalen se. Al meteen een ritje van 2 uur achter de rug (deel snelweg, deel binnendoor). Geef mij toch maar de baantjes binnendoor aan 70-80 km/u ipv 120 op de snelweg 8)

[Afbeelding]

Wel iets vreemd waar ik niet meteen antwoord op vind online. Daarnet bij het tanken na de lange rit, merkte ik dat er een plas koelvloeistof onder de moto lag (fluogroen) en ik hoorde het er ook uit lopen. Aangezien ik aan het tanken was, kon ik niet meteen gaan zien waar het uitkwam. Er zit nog voldoende koelvloeistof in het reservoir precies en er branden geen lichtjes. Ook de moto rijdt verder prima.

Iets om mij zorgen over te maken? :| Moto is 2de hands gekocht, zoals eerder gezegd in dit topic. Hij gaat volgende week zaterdag ook op onderhoud.
Mooi ding! Maar een motor hoort geen vloeistoffen te lekken. Radiator stuk? Of slangen niet meer optimaal?

Zou het wel laten nakijken, want niet genoeg koelvloeistof is niet heel bevorderlijk voor je motor :|

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoben1988
Vrijdag schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:50:
[...]

Mooi ding! Maar een motor hoort geen vloeistoffen te lekken. Radiator stuk? Of slangen niet meer optimaal?

Zou het wel laten nakijken, want niet genoeg koelvloeistof is niet heel bevorderlijk voor je motor :|
Dank u wel! (y)

Ja heel vreemd. Daarnet nog een tijd stationair laten draaien, nergens iets te zien. Ook het potje is nog goed gevuld. Deze week staan er toch niet veel ritjes op de planning, dus zaterdag maar meteen naar laten kijken bij het onderhoud.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:40
Net een kleine 3 uur gereden, met de nieuwe jas. Zonder binnenvoering en daar was ik blij om ook. Vanmorgen rond 11 uur was het hier en daar wat frisjes maar net op de terugweg was het heerlijk aangenaam. Ieder zijn mening, maar aangezien ik mooi weer-rijder ben ga ik never terug naar vol leer.

Aantal handschoenen gepast omdat ik nu te lange heb. Had op internet al wat gezocht en de Revit Velocity stonden me wel aan, maar die zitten niet lekker. Het lekkerst zaten de Dainese Mig C2, maar die waren in de winkel dan weer net iets duurder (€140) dan ik nu wilde uitgeven :+
Dus ik heb het bij heupprotectoren voor de broek gehouden voor nu. Heel apart, ik voel er niets van. Hopen dat ze wel iets doen als ik val :9

Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/big/6f894672425208f4ba17ed82715a8c62.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:22
benoben1988 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:21:
[...]

Dank u wel! (y)

Ja heel vreemd. Daarnet nog een tijd stationair laten draaien, nergens iets te zien. Ook het potje is nog goed gevuld. Deze week staan er toch niet veel ritjes op de planning, dus zaterdag maar meteen naar laten kijken bij het onderhoud.
Bekend probleem bij de Er6n/f/versys familie. Collega van mij had het ook. Schijnbaar is de dop van de radiator de boosdoener. Die zou je dus moeten laten vervangen en dan is het probleem opgelost.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoben1988
Leviathius schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:02:
[...]

Bekend probleem bij de Er6n/f/versys familie. Collega van mij had het ook. Schijnbaar is de dop van de radiator de boosdoener. Die zou je dus moeten laten vervangen en dan is het probleem opgelost.
Aha, hier zijn we iets mee. _/-\o_ Vreemd dat dit zoveel km goed gaat, en dan ineens toch alles er uit lekt. Ik laat hem volgende week ineens vervangen dan. Hopelijk is daarmee het probleem inderdaad achter de rug. Toch maar even niet te verre verplaatsingen doen met de moto dan deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

is handig dat setje, inmiddels ben ik aan mn 2e doos (200 paar) Moldex Sparkplugs bezig

[ Voor 47% gewijzigd door Accident op 13-06-2020 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@benoben1988 Voordat je voor niets een nieuwe dop koopt:
Misschien kun je zien vanaf waar het nat is. Dan weet je vanaf hoe hoog het ongeveer lekt. Als dat ver van de dop uit de buurt hoef je ook geen dop te kopen. Bij mijn Ducati was het destijds een slecht gemonteerde slangenklem

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:57
It's back...

Afbeeldingslocatie: https://www.camperzone.nl/gky_uploads/2020/06/1592056520-600-x-391px-IMG_20200613_155353468~2.jpg

Monteur belde om een uur of 1 vanmiddag.
Met de boodschap dat mijn Guzzi zo ontzettend lekker plofte in de uitlaat als hij het gas los liet.. :+
Hij geeft dus meteen ook de cat vervanger er tussen gemonteerd.
Oh ja en de nieuwe keerring natuurlijk.
Er ligt nog geen olie onder gelukkig.

Wel is er een enorme topkoffer op de gegroeid ineens. Wat een bakbeest.. :o

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Nice. Enjoy!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:22
@lolgast Bij die collega van mij was het dat het overliep uit de reservoir via zo'n slangetje tot naast de motor bij de standaard. Zo'n typisch overloop slangetje. Blijkbaar was de dop van de radiator niet goed meer waardoor er na het rijden een soort overdruk ontstond in de radiator en daardoor de vloeistof eruit geperst werd. Aangezien het een probleem is dat vaker voorkomt bij deze motor familie lijkt mij dat dit er aan de hand is.
Maargoed, twee keer meten is altijd beter, dus inderdaad even goed kijken waar het nou precies lekt @benoben1988

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoben1988
lolgast schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:53:
@benoben1988 Voordat je voor niets een nieuwe dop koopt:
Misschien kun je zien vanaf waar het nat is. Dan weet je vanaf hoe hoog het ongeveer lekt. Als dat ver van de dop uit de buurt hoef je ook geen dop te kopen. Bij mijn Ducati was het destijds een slecht gemonteerde slangenklem
Laat dat net het vreemde zijn. Er was nergens iets van druppels ofzo te zien, buiten op de grond. Toen ik gedaan had met tanken en ging zien, lekte er al niets meer uit. |:(
Leviathius schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:01:
@lolgast Bij die collega van mij was het dat het overliep uit de reservoir via zo'n slangetje tot naast de motor bij de standaard. Zo'n typisch overloop slangetje. Blijkbaar was de dop van de radiator niet goed meer waardoor er na het rijden een soort overdruk ontstond in de radiator en daardoor de vloeistof eruit geperst werd. Aangezien het een probleem is dat vaker voorkomt bij deze motor familie lijkt mij dat dit er aan de hand is.
Maargoed, twee keer meten is altijd beter, dus inderdaad even goed kijken waar het nou precies lekt @benoben1988
Het zou goed komen dat daar de vloeistof uit kwam gelopen. Ik hou het in het oog mocht het nog eens gebeuren. Dan weet ik meteen waar het vandaag kan komen. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bommes schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:58:

Wel is er een enorme topkoffer op de gegroeid ineens. Wat een bakbeest.. :o
Daar kan die BBQ dus makkelijk in 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Zo (geen foto's dit keer) net eindelijk eens meer dan 15km aan 1 stuk met de vtr gereden, helemaal naar eindhoven (jaja, wel 40km ofzo)
Vriendin had de eerste autorijles/proefles en het leek mij makkelijker om met de motor naar centrum eindhoven te rijden (klopte ook)

Gisteren de rem & koppelingsvloeistof ververst en het 15 tands voortandwiel (ipv 16) gemonteerd.
Ding is nu, tesamen met het opnieuw afstellen van de gasklepsensor & synchroon zetten net wat prettiger om rustig mee te rijden, alleen de teller wijkt nu een ruime 10% af, dus daar gaan we nog even wat voor knutselen met een Arduino.

iemand klampte me overigens aardig wat steviger vast toen ik even vol doorhaalde tot de 150 met een inhaalactie, toen kwam de waarschuwing dat deze motor wat sneller is dan de vorige wel aan geloof ik :p

[ Voor 15% gewijzigd door 4x2 op 13-06-2020 16:45 ]

leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@Bommes Lekker hoor! Hopen dat het hier bij blijft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
NLDViane schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:38:
[...]

Zorg voor eentje met voldoende demping (rubber), Quadlock en X-Grip zijn namelijk cameraslopers. De trillingen zorgen er voor dat je cameralenzen ten opzichte van mekaar kunnen verschuiven, waardoor je met geen mogelijkheid een scherp beeld meer krijgt.

Mocht dat je niet uitmaken, ben ik voorstander van een X-grip. De klemkracht hier van is behoorlijk groot, en de rubber dopjes worden breder naar boven toe, waardoor je telefoon er met geen mogelijkheid uit kan vallen. Oude telefoon een jaartje in gebruikt, kabeltje er aan om op te laden, werkte prima i.c.m. Kurviger.
Dit geldt alleen als je optische beeldstabilisatie hebt. Bij digitale komt het niet voor. :) Hangt dus heel erg van je telefoon af. Xgrip werkt prima bij mij. Camera is te oud om stuk te trillen. :+

Het was vandaag eigenlijk wel net te warm om te rijden, terug al helemaal.. smelten over de A2...

[ Voor 5% gewijzigd door SmurfLink op 13-06-2020 17:54 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:39

_Apache_

For life.

SmurfLink schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:49:
[...]

Het was vandaag eigenlijk wel net te warm om te rijden, terug al helemaal.. smelten over de A2...
Met 100kmh koel je ook niet af. ;(

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
_Apache_ schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:59:
[...]

Nope.. heenweg de A27 gepakt... echt teleurstellend dat 100 rijden. Al waren mijn oren me wel dankbaar. Moet echt nieuwe helm gaan kopen, blijf het uitstellen wegens corona enzo, maar dit is ook geen porem. Mét oordoppen word ik alsnog gek van het windgeruis en lig ik nu uitgeteld op de bank van een ritje op en neer naar utrecht... :F

Maar ik rij toch liever lekker 130. rijdt toch fijner door met inhalen. Nu rij je veel langer naast mensen die 90 rijden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
Vandaag, met de R1150GS, op de koffie gegaan bij mijn schoonouders. (Zo grappig, mijn schoonmoeder wil heel graag een rondje mee achterop, maar durft niet :+ )Daarna een lekker rondje gereden van zo'n 50km door de polder en kaas gehaald, direct bij de boer vandaan. Hmmmm. :9

Daarna nog een kleine aanpassing gedaan aan de brommert.
Voor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phn3RzYQQEyBpSeTalzhshAqFXM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zz6nIFM49RkmgwGTYw2nzYJR.jpg?f=fotoalbum_medium

Na:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Amuz7jDijgsmiHuvYtrJKk0_f34=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MwPO1ge8lsUKHi25JQHejoAO.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik vind hem er net wat stoerder uit zien met deze 'grill' B-)

[ Voor 4% gewijzigd door Vuikie op 13-06-2020 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:01:
[...]

Nope.. heenweg de A27 gepakt... echt teleurstellend dat 100 rijden. Al waren mijn oren me wel dankbaar. Moet echt nieuwe helm gaan kopen, blijf het uitstellen wegens corona enzo, maar dit is ook geen porem. Mét oordoppen word ik alsnog gek van het windgeruis en lig ik nu uitgeteld op de bank van een ritje op en neer naar utrecht... :F

Maar ik rij toch liever lekker 130. rijdt toch fijner door met inhalen. Nu rij je veel langer naast mensen die 90 rijden.
Ik heb mettertijd behoorlijk gevoelige / gesloopte oren gekregen.. Van het vele kroeghangen vroeger.. Als ik nu een toertocht onderneem van een dagje (gewoon lage snelheden), met Alpine Motosafe doppen in, stap ik alsnog af met een piep in m'n oren. Mede omdat ze toch wel los gaan zitten tijdens het rijden.

Ik heb gisteren de "otoplastieken" van Alpine aan laten meten met het zwaarst dempende filter. Ben erg benieuwd, lees wisselende ervaringen. Over drie weken plusminus weten we meer..

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
JanHenk schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:02:
[...]

Ik heb mettertijd behoorlijk gevoelige / gesloopte oren gekregen.. Van het vele kroeghangen vroeger.. Als ik nu een toertocht onderneem van een dagje (gewoon lage snelheden), met Alpine Motosafe doppen in, stap ik alsnog af met een piep in m'n oren. Mede omdat ze toch wel los gaan zitten tijdens het rijden.

Ik heb gisteren de "otoplastieken" van Alpine aan laten meten met het zwaarst dempende filter. Ben erg benieuwd, lees wisselende ervaringen. Over drie weken plusminus weten we meer..
Die heb ik, met het groene filter. Erg fijne doppen, passen goed, goeie demping en goeie service gehad toen ik een filter kwijt was.

:+ ik heb alleen ook een budgethelm die nodig vervangen moet worden. Met een flapje onder de kin ipv dempende vulling... dus alle wind raast daar direct vol doorheen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:46
_Apache_ schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:59:
[...]

Met 165kmh ook niet kan ik je vertellen _O-

Had een ochtendsessie bochtentraining op midland en was al snel niet te harden door de hoge luchtvochtigheid ook..

Maar de laatste gekleurde streep van de voorband is nu ook weg 8) nooit gedacht dat dat zou gebeuren :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FBTN
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-07 22:21
JanHenk schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:02:
[...]

Zou iedereen moeten doen: met otoplastieken rijden. In het begin ook niet gedaan, maar beste aanschaf van m’n leven qua motorrijden.

Wereld van verschil. Afstappen zonder piep, geweldig!

I took the blue pill…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
FBTN schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:41:
[...]

Zou iedereen moeten doen: met otoplastieken rijden. In het begin ook niet gedaan, maar beste aanschaf van m’n leven qua motorrijden.

Loop al 17 jaar met otoplastieken. Anders is het juist zo stil :+

Soms denk ik er ook wel eens over om otoplastieken met filter in te doen alleen word het dan gewoon te stil (lees: doodstil). Moet gewoon een keer naar de audicien om een apart motorprogramma in te laten stellen of weer de volledige doppen nemen die hopelijk dan net even wat beter blijven zitten. Nu word het oorstukje soms uit m'n oor gedrukt. Gelukkig filter de automagische stand ook behoorlijk goed geluid weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:04:
[...]

Die heb ik, met het groene filter. Erg fijne doppen, passen goed, goeie demping en goeie service gehad toen ik een filter kwijt was.
[...]
:+ ik heb alleen ook een budgethelm die nodig vervangen moet worden. Met een flapje onder de kin ipv dempende vulling... dus alle wind raast daar direct vol doorheen.
Ja precies. Zelfde hier. Niet echt een budgethelm (de welbekende HJC IS-17), maar qua geluid is ie wél budget, mijns inziens...

Mijn gedachte was, eerst maar de doppen, later een nieuwe helm..

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:39

_Apache_

For life.

Mijn 'oude' Interphone in mijn nieuwe Shoei helm gefriemeld. Niets pastte goed op, of beter gezegd IN, elkaar.
Heb het plastic van de oordopjes gehaald, en deze nu in de kussentjes geklemd, even kijken hoe dat gaat.
anders ga ik met dubbelzijdige tape aan de slag.

Setje mag dan wel ouder zijn dat 7 jaar, het doet prima zn werk, en daarom ga ik het niet vervangen :)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-07 13:55
Vrijdag schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:33:
@S4All en @Chakotay Visser Tweewielers heeft een prachtige DN-01 te koop. Volgens mij de enige DN in Nederland :+ http://www.vissertweewielers.nl/voertuig/dn-01/

[..]
Heh, bestaat die toko ook nog steeds? Aparte zaak blijft dat, een fietsenwinkel die ook motoren verkoopt :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:38
timmie271 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:12:
[...]

Had een ochtendsessie bochtentraining op midland en was al snel niet te harden door de hoge luchtvochtigheid ook..

Maar de laatste gekleurde streep van de voorband is nu ook weg 8) nooit gedacht dat dat zou gebeuren :P
Staat hier ook nog steeds eens op de to-do lijst. Nadeel voor mij is geen trekhaak op de auto (dus geen motorkar) en het is heeeeeeeel lang rijden voor mij. Te lang om op de motor heen, circuit dag te doen en dan nog eens terug te rijden.. En liever een technisch circuit dan een snel circuit dus Zolder (wat voor mij prima te doen is) valt dan af.

[ Voor 10% gewijzigd door R0y. op 13-06-2020 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
[b]sham27 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:19:[/b

Ik heb een Quad Lock. Wat wel super werkt, maar wat met hoesje wel meer dan 30 euro kost.
tnx.. dan moet ik dus ook het hoesje van mijn telefoon wijzigen. Ik ben meer op zoek naar een houder voor op de motor waarbij ik mijn telefoon in kast vast klemmen.

Iemand anders met een andere suggestie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@knackje Ik gebruik een X-grip van RAM mount. Maar daarvan kost alleen de mount €30, dan heb je nog geen bevestigingsmateriaal.

Ik heb alleen ervaring met RAMmounts en een goedkoop aliexpress hoesje. Quadlock heb ik naar gekeken voor deze motor maar vond ik erg prijzig. En ik vind het ‘vervelend’ dat je per se hun hoesje moet gebruiken.

Op mijn motor zonder ruitje zit de telefoon vol in de wind met de X-grip (getuige ook het slagveld op mijn hoesje :+ ) en hij zit super stevig. Geen enkele trilling, ook niet met 150+ km/u

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

benoben1988 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:30:

[Afbeelding]

Waarschijnlijk te vol geweest, teveel bijgevuld, dan wordt ie warm en gooit ie wat teveel is eruit. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:56

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

timmie271 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:12:
[...]

Morgen assen met 2the experience. @xos is er ook ;).

Zelf ga ik les geven en etl1000 rijden denk ik. (Ligt aan het weer)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
FBTN schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:41:
[...]

Zoals eerder ook vermeld in dit topic (waarschijnlijk een vorige deel): Na een klein jaartje zonder gehoorbescherming op een R1100RT gereden te hebben toch maar oordoppen laten aanmeten. Je waant je zo lekker "veilig" achter een hoog scherm. Stiekem wordt je knetterdoof van al het geruis wat je aangeboden wordt. Het motorgeluid zelf viel daarbij in het niet, de ruis overstemde de motor wel aardig.

Uiteindelijk toch maar voor gehoorbescherming gekozen, mijn oren waren al niet bijster goed, inmiddels zijn ze nog iets minder... Inmiddels doe ik geen rit meer zonder gehoorbescherming. Net als klussen in huis waarbij lawaai gemaakt wordt.

Destijds ben ik bij Beter Horen geweest die doppen aanmeten van Pluggerz. Daarbij meteen een setje voor op de motor besteld én een setje voor het klussen. Het verschil zit in het "handgreepje" wat er aan zit. Die van de motor steekt niet uit, die voor het klussen, waar een touwtje tussen zit, steekt 5-6 mm uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vanmiddag eens proberen een huge-ass Givi topkoffer op m'n ZZR1400 te monteren _O- :X

Het plan was om hem dezelfde kleur groen te airbrushen/spuiten, maar dat is er vanwege carrière op 200 km afstand van m'n compressor et cetera nog nooit van gekomen. Wellicht deze zomer.

Ga hem er toch maar (proberen) op te knutselen, aangezien ik volgend weekend een tweetal weken "op locatie" een cursus heb, waarbij ik wel genoeg kleren et cetera mee wil slepen zonder naast m'n tanktas ook nog eens m'n rugzak belachelijk vol zou moeten proppen. Topkoffer is dan wel praktisch, of het er nou foeilelijk uit ziet of niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FBTN
Osiris schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:42:
Vanmiddag eens proberen een huge-ass Givi topkoffer op m'n ZZR1400 te monteren _O- :X

Het plan was om hem dezelfde kleur groen te airbrushen/spuiten, maar dat is er vanwege carrière op 200 km afstand van m'n compressor et cetera nog nooit van gekomen. Wellicht deze zomer.

Ga hem er toch maar (proberen) op te knutselen, aangezien ik volgend weekend een tweetal weken "op locatie" een cursus heb, waarbij ik wel genoeg kleren et cetera mee wil slepen zonder naast m'n tanktas ook nog eens m'n rugzak belachelijk vol zou moeten proppen. Topkoffer is dan wel praktisch, of het er nou foeilelijk uit ziet of niet :P
Of het foeilelijk is of niet zullen we zelf wel bepalen, PICS please 🤪

I took the blue pill…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLDViane schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:38:
[...]

Mocht dat je niet uitmaken, ben ik voorstander van een X-grip. De klemkracht hier van is behoorlijk groot, en de rubber dopjes worden breder naar boven toe, waardoor je telefoon er met geen mogelijkheid uit kan vallen.
I beg to differ..
Gister reed ik hier https://www.google.com/ma...bfov%3D100!7i13312!8i6656
Die weg noem ik altijd de rollercoaster way, want het gaat op en neer en heen en weer :)

Op een gegeven moment kijk ik omlaag en zie ik mijn telefoon aan de USB-c kabel hangen/vliegen... als ik hem niet ingeplugd had was hij weg geweest.. gelukkig heeft een usb plug genoeg grip om hem vast te houden.. hij vloog als een vliegertje aan die kabel :D
Normaal heb ik de rubber elastieken dingen er over maar nu dacht ik ach op tweakers heb ik gelezen dat men die zelden gebruikt, laat ik het ook eens zonder doen.. nou dat doe ik dus nooit meer!
Met elestieken heb ik er nooit last van gehad..

Ik mijn camera aanstaan dus dat zou nog mooie beelden hebben kunnen geven maar van de hele dag heeft de cam niks opgeslagen :(

[ Voor 4% gewijzigd door ToolkiT op 14-06-2020 12:11 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:08

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, ik blijf dat elastiekje dan ook maar gebruiken :+

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 14-06-2020 12:20 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
ToolkiT schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:10:
[...]

I beg to differ..
Gister reed ik hier https://www.google.com/ma...bfov%3D100!7i13312!8i6656
Die weg noem ik altijd de rollercoaster way, want het gaat op en neer en heen en weer :)

Op een gegeven moment kijk ik omlaag en zie ik mijn telefoon aan de USB-c kabel hangen/vliegen... als ik hem niet ingeplugd had was hij weg geweest.. gelukkig heeft een usb plug genoeg grip om hem vast te houden.. hij vloog als een vliegertje aan die kabel :D
Normaal heb ik de rubber elastieken dingen er over maar nu dacht ik ach op tweakers heb ik gelezen dat men die zelden gebruikt, laat ik het ook eens zonder doen.. nou dat doe ik dus nooit meer!
Met elestieken heb ik er nooit last van gehad..

Ik mijn camera aanstaan dus dat zou nog mooie beelden hebben kunnen geven maar van de hele dag heeft de cam niks opgeslagen :(
Ziet er mooi uit om op een rustige dag overheen te vliegen :Y

Fijn dat je je telefoon nog hebt, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling en staat haaks op mijn ervaringen met door de Eifel vliegen en snelweg rijden... Tot 200 gaf ie bij mij iig geen krimp, en "offroad" (lees: zandpad) bleef ie ook keurig zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:29

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Rij zelf met schuimpjes. Afgelopen week zonder bescherming gereden, max 80, maar dan merk je al dat demping van ruis onmisbaar is!

Overigens vanaf 1 augustus nieuwe woning met garage van 9 bij 3 dus de motor kan lekker binnen staan :) Tevens iets meer km van het werk dus ipv fiets nu, meer op de motor.

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:13
Met die X-Grip is de juiste plaatsing van de telefoon in de houder ook heel erg van belang. Er mag bijvoorbeeld geen ruimte zitten tussen de achterzijde van de telefoon en de houder. Daarnaast moeten alle vier de voetjes voldoende grip hebben op de zijkant van de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:52
Eerste poging om de tank te spuiten. Eindelijk de logo's binnen vanuit Thailand, via Frankfurt naar de US en toen met MyUS naar NL in 3 maanden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMRPHtjqr8EnyFM1MQ2Tj_LUOvc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f23iTscAIuKQGuu0cS7Jdw6F.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Th87v9nQoQMdFApygzZxanCIuQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5nd1Jt5SrrEAfjCzq7z0mQ45.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7KWuh2eeB16_N-Vb_PmHpj6VPI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mCbWAYCeJE1MhwRtglPdiq6f.jpg?f=fotoalbum_tile

Tank wordt ice-white met een deel grijs (weet ff de kleur niet meer exact). Zitten druipers aan de onderkant omdat ik gewoon te snel was en dus nog een keer opnieuw beginnen, maar ben zeker niet ontevreden over het resultaat qua kleur, glans en hoe het op de motor staat (ga ik lekker nog niet showen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Osiris schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:42:

Wacht maar tot je foto's post hier :+ Dan gaat iedereen over je kontje oordelen..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

SmurfLink schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:20:
[...]

Wacht maar tot je foto's post hier :+ Dan gaat iedereen over je kontje oordelen..
in 't groen...

Afbeeldingslocatie: https://kathieontherun.files.wordpress.com/2012/02/big-butt.jpg

Daar zit toch niemand écht op te wachten? ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heimdallr
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23:19

Heimdallr

Asgard

Gisteren had ik een redelijk duur ritje.

Voormalige 80km/h polderweg met nu een maximum snelheid van 60km/h waar ik volgens de lasercontrole dus 17 km/h te hard reed.

En dat terwijl ik tegenwoordig zo op mijn snelheid let aangezien ik voor mijn werk mijn rijbewijs nodig heb grrrr.

Lidet er om den mans vrede, som ingen vurder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 08:49
@Heimdallr We mogen tegenwoordig toch 100 km/u? :+

Lekker!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-07 16:12

iMars

Full time prutser

Yeah *O* *O* *O* nieuwe voorvork in m'n fietsje O+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KMmi49e6LciW09-vBxX89d1_Jq8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a1IyUhFGudJ9PNMZ5SoweEG2.jpg?f=fotoalbum_large

Overmorgen nieuwe bandjes en ketting-tandwielen set en I'm good to go O+

Kosten tot nu toe: ~€550 (banden en kettingset komen er nog bij...).
En de dealert zei: reken maar op zo'n €3000 euro |:(

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:22
Wij zijn voor tweederde thuis. @Thoit was mee, en @timmie271 ook. Die zal nog wel onderweg zijn nu.

Een flinke route van 327 km ongeveer. Eifel, Schneifel, Vulkaneifel. Ontzettend mooi gebied. Nog bijna langs het hotel van het motorweekend van afgelopen jaar gekomen, voor degenen die daar nog iets van weten. De motor van thoit kende ik al, die van timmie271 nog niet. Mooi ding hoor. ;) En hij hield het prima bij, ik heb me niet echt ingehouden.

De weersomstandigheden waren vanochtend maar zozo. Wat lichte regen gehad, maar we draaiden daarna richting de opklaringen. En de rest van de dag was het prima weer.

Heren, fijn samen gereden, en als jullie weer eens mee willen hoor ik het wel. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Mijn Harley staat al een aantal jaar onaangeroerd in de schuur. Het ding weer berijdbaar maken kost behoorlijk wat tijd en geld wat ik nu niet heb. But bikers gotta bike.

Ik ben op zoek naar een motor om weer te gaan rijden. Budget is max 1000 euro. Ik zoek wel iets van een chopper model, minimaal 750 cc. Oud kreng is niet erg, m'n HD is ook > 40 jaar! Ik zit te denken aan Honda Magna oid, ouwe Goldwing zou ook wel leuk zijn maar niet haalbaar voor dit bedrag.

Ik ben op zoek naar leuke tips en ben niet erg thuis in de tweedehands motormarkt. Welke websites zijn bijvoorbeeld handig?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-07 20:30
lolgast schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:40:
@knackje Ik gebruik een X-grip van RAM mount. Maar daarvan kost alleen de mount €30, dan heb je nog geen bevestigingsmateriaal.

Ik heb alleen ervaring met RAMmounts en een goedkoop aliexpress hoesje. Quadlock heb ik naar gekeken voor deze motor maar vond ik erg prijzig. En ik vind het ‘vervelend’ dat je per se hun hoesje moet gebruiken.

Op mijn motor zonder ruitje zit de telefoon vol in de wind met de X-grip (getuige ook het slagveld op mijn hoesje :+ ) en hij zit super stevig. Geen enkele trilling, ook niet met 150+ km/u
Ik heb de Ali versie en bevalt ook goed. Zitten nog 2 extra "armpjes" die ik aan de onderkant heb zitten zodat ie niet kan vallen mocht ie gaan zakken. Tevens zit hier alles bij. Ik heb hem zelf gemonteerd op de bal die in mijn kroonplaat zit geschroefd. En dat voor 12,- 😎

https://a.aliexpress.com/_BPWJr2

Dan ook gelijk maar ff een foto plaatsen van vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tu4UoLzJOwppW43lNzDIERMdtq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uHol4fCCGrv09hBFiJHfyvQP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door bsmpower op 14-06-2020 19:55 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• timmie271
DrivinUCrazy schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:50:
Wij zijn voor tweederde thuis. @Thoit was mee, en @timmie271 ook. Die zal nog wel onderweg zijn nu.

Een flinke route van 327 km ongeveer. Eifel, Schneifel, Vulkaneifel. Ontzettend mooi gebied. Nog bijna langs het hotel van het motorweekend van afgelopen jaar gekomen, voor degenen die daar nog iets van weten. De motor van thoit kende ik al, die van timmie271 nog niet. Mooi ding hoor. ;) En hij hield het prima bij, ik heb me niet echt ingehouden.

De weersomstandigheden waren vanochtend maar zozo. Wat lichte regen gehad, maar we draaiden daarna richting de opklaringen. En de rest van de dag was het prima weer.

Heren, fijn samen gereden, en als jullie weer eens mee willen hoor ik het wel. :)
20.00 uur was ik thuis nadat ik toch echt even moest tanken bij Beesd met mijn 15.4L tank _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sWqtjWHO_eN6RDlqgVrf6fW-cYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/huOKZ9jj1wpxMrTmGh6OYuFr.jpg?f=fotoalbum_large

En was zeker gezellig vandaag :Y 800 kilometer gereden en 4x getankt :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8LXgGY4y4mjoCra_Rsw2apLceI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzWi9DvFbRkZPlbc0Uvi7arJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Flinke tot zeg!

Ik duik over 2 weken ook Duitsland in, lang weekend Harz met mijn vader(hij op zijn zx6r, ik op mn striple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
Gisteren maar eens begonnen met de hyperpro vervangingsveren voor m'n 600.. Was eigenlijk maar klein klusje en om dat makkelijker te maken eerst nog even een middenbok geplaatst.. :)
Nu bleek alleen nadat ik hiermee klaar was dat de linker olieleiding van m'n koeler wat te nat te zijn.. Dus voor ik de nieuwe veren ga proberen van de week nog maar eens kijken wat hier mis is.. Wellicht alleen een rubber ringetje of toch meer? :|

Vandaag dus nog maar heerlijk rondje gedaan op de 1200

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07 17:51

Secsytime

Automagisch

darkkingll schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:06:
Flinke tot zeg!

Ik duik over 2 weken ook Duitsland in, lang weekend Harz met mijn vader(hij op zijn zx6r, ik op mn striple)
Net terug van het Harz gebied.. ontzettend mooi daar! Maar de rit er naartoe op de striple.. was echt afzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-07 21:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wilde zaterdag in het begin van de middag nog even tanken, bleek mijn voorband leeg te staan. Ventiel gescheurd.

Blijkt dat het voorwiel vrij gemakkelijk te demonteren is en bij de zaak waar ik de motor gekocht heb kon ik direct terecht. Heen en weer rijden duurde langer dan demontage reparatie en montage.

Morgen dus weer lekker op de motor naar het werk. Gaat me tot nu toe prima af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
lolgast schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:40:

idd een stuk duurder dan ik wilde uitgeven... maar ziet er wel goed en stevig uit. Ik denk dat ik ook voor dit merk ga. Bedankt voor je suggestie.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
FBTN schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:53:
[...]

Of het foeilelijk is of niet zullen we zelf wel bepalen, PICS please 🤪
SmurfLink schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:20:
[...]

U vraagt, wij draaien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/55uh7zsdp8L13KpwnhASJf3c6uE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VSeAPNZUu8uigLOGSsJij3e3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abD1w0fzQbIGYQguy_2nesTecm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0EZb3eV3MKcyIhFd4aNES1Yh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIruyRhWuwChrHOZvIqvRZqiYLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XvMFECTuLkEv1fJ3oWjzKibf.jpg?f=fotoalbum_large

Vooral die laatste heeft vanwege het perspectief wel een aardig "Hey topkoffer, waar ga je met die motor naar toe!"-gevoel :+ :') :P

Maargoed, is púúr omdat het even praktisch uitkomt aankomend weekend. En hij wordt ooit nog eens even groen als de fiets zelf gespoten.. Ooit :P

Lullige is: die Givi koffer kan max. 10 kg aan. Alleen de "original" Kawasaki beugel die op de motor gaat kan maximaal 5 kg aan, inclusief adapterplaat en koffer zélf :o Nou, dan kan er weinig in die koffer ben ik bang..

[ Voor 13% gewijzigd door Osiris op 14-06-2020 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Osiris schreef op zondag 14 juni 2020 @ 23:19:
[...]
Lullige is: die Givi koffer kan max. 10 kg aan. Alleen de "original" Kawasaki beugel die op de motor gaat kan maximaal 5 kg aan, inclusief adapterplaat en koffer zélf :o Nou, dan kan er weinig in die koffer ben ik bang..
Als je de motor gebruikt, waar ie toch best wel voor gemaakt is, dan ben je die koffer misschien wel kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:17

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@Osiris Waarschijnlijk staat er ook in de koffer dat je maximaal 120/130 km/u mag rijden met de koffer.

Mijn topkoffer viel er niet af toen ik een tijdje terug met een doos met 24 bierflesjes (+/- 13kg) terugreed van Bodegraven naar Nijmegen.
Je moet een beetje je gezonde verstand gebruiken, anders kun je alleen een tandenborstel en een gum meenemen. :+

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:54
evilution schreef op zondag 14 juni 2020 @ 19:05:
Mijn Harley staat al een aantal jaar onaangeroerd in de schuur. Het ding weer berijdbaar maken kost behoorlijk wat tijd en geld wat ik nu niet heb. But bikers gotta bike.

Ik ben op zoek naar een motor om weer te gaan rijden. Budget is max 1000 euro. Ik zoek wel iets van een chopper model, minimaal 750 cc. Oud kreng is niet erg, m'n HD is ook > 40 jaar! Ik zit te denken aan Honda Magna oid, ouwe Goldwing zou ook wel leuk zijn maar niet haalbaar voor dit bedrag.

Ik ben op zoek naar leuke tips en ben niet erg thuis in de tweedehands motormarkt. Welke websites zijn bijvoorbeeld handig?
Even los van de voor de hand liggende 2e-hands sites:

https://www.facebook.com/groups/871287006274980/

https://www.motor-forum.nl/forums/te-koop-motoren.81/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 09-07 15:54
Met een hoger gewicht in de koffer gaan de lasnaden van je subframe er vroeg of laat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
evilution schreef op zondag 14 juni 2020 @ 19:05:

Marktplaats.nl
speurders.nl
autoscout24.nl

En dan gewoon zoeken tot je iets vind wat bij jou past EN binnen budget is . Veel plezier met zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
[...]

[...]

U vraagt, wij draaien:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vooral die laatste heeft vanwege het perspectief wel een aardig "Hey topkoffer, waar ga je met die motor naar toe!"-gevoel :+ :') :P

Maargoed, is púúr omdat het even praktisch uitkomt aankomend weekend. En hij wordt ooit nog eens even groen als de fiets zelf gespoten.. Ooit :P

Hij is best groot maar lijkt niet heel veel breder dan de motor zelf. Ach, zolang het praktisch is is het prima toch? ;) Welke koffer is dit, de 47L of nog een maat groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 14 juni 2020 @ 23:34:
[...]

Als je de motor gebruikt, waar ie toch best wel voor gemaakt is, dan ben je die koffer misschien wel kwijt :P
Klopt, want:
Grubeater schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:13:
@Osiris Waarschijnlijk staat er ook in de koffer dat je maximaal 120/130 km/u mag rijden met de koffer.
Givi geeft max. 120 km/h aan. Was ik gisteravond alweer vergeten. :+
Mijn topkoffer viel er niet af toen ik een tijdje terug met een doos met 24 bierflesjes (+/- 13kg) terugreed van Bodegraven naar Nijmegen.
Je moet een beetje je gezonde verstand gebruiken, anders kun je alleen een tandenborstel en een gum meenemen. :+
Maar echt verstandig zal het niet zijn, gezien ook:
Maegrim schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:18:
Met een hoger gewicht in de koffer gaan de lasnaden van je subframe er vroeg of laat aan ;)
Kortom, heel eventjes nét iets teveel zal wel goed gaan, maar is op den duur niet verstandig.
SmurfLink schreef op maandag 15 juni 2020 @ 07:28:
[...]

Hij is best groot maar lijkt niet heel veel breder dan de motor zelf. Ach, zolang het praktisch is is het prima toch? ;) Welke koffer is dit, de 47L of nog een maat groter?
Volgens mij de 46 liter. Rare is, er staat bijzonder weinig op/in de koffer zelf. Alleen iets met Maxinogwattes en Monokey. Maar geen type?

[ Voor 14% gewijzigd door Osiris op 15-06-2020 07:34 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:22

Het was inderdaad weer heerlijk rijden. Was een top dag heren en thanks voor het voorrijden! De bandjes zijn nu weer goed rond.

Voor mij begon het wat minder, want mijn pinlock faalde. In de regen was het mistig voor me en dus hoopte ik dat het maar snel zou stoppen met regenen :X

Knap wat @timmie271 gisteren heeft gedaan. Na een ritje in de Eifel nog half Nederland door crossen _/-\o_

Een plaatje bij het praatje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NE7s1x0TDn_XTnZ8hynkhOgCK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Ot8fJc79qVWYXJTZQspJVRe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 08:50
VidaR-9 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:19:
Newbie vraag #4832: bij welke temperatuur stappen jullie over op doorwaai jas? Vandaag is het zo'n 23 graden, net 1-2 graden minder dan gister. Gister voor het eerst mn doorwaai gedragen en dat was prima.

Twijfel omdat ik van 15u tot 20u ga rijden en denk dat het misschien wat te fris wordt richting begin vd avond.

[...]

Ik heb een Quad Lock. Wat wel super werkt, maar wat met hoesje wel meer dan 30 euro kost.
Niet, plezierritjes = leer (omdat het gewoon de beste bescherming heeft).
Woonwerk altijd in jeans en textiele (doorwaai?) jas
Equator schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:43:
Wilde zaterdag in het begin van de middag nog even tanken, bleek mijn voorband leeg te staan. Ventiel gescheurd.

Blijkt dat het voorwiel vrij gemakkelijk te demonteren is en bij de zaak waar ik de motor gekocht heb kon ik direct terecht. Heen en weer rijden duurde langer dan demontage reparatie en montage.

Morgen dus weer lekker op de motor naar het werk. Gaat me tot nu toe prima af. :)
Daarom laat ik altijd aluminum haakse ventielen monteren: scheuren nooit, lopen nooit leeg en is ook nog eens makkelijker oppompen. Tegenwoordig zie je steeds meer fabrikanten dergelijke ventielen standaard monteren :)

max 130 staat ook op het OEM vervang ruitje van een Honda fireblade :') :') :')
Is gewoon allemaal cover-you-ass vanuit de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBTN
[...]

[...]

U vraagt, wij draaien:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wow, dat is idd groot... Ga je nog wat aan de beugel doen? Anders is het wel zonde van zoveel ruimte.

I took the blue pill…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:22
botoo schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:34:
Ik heb speciaal voor op de motor een oude iPhone SE, nieuwe accu in geklust en dat ding gaat dienst doen als navigatie/flitsmeister als de camera naar z'n grootje gaat dan is dat jammer maar totaal niet ernstig omdat ik mijn dagelijkse telefoon gewoon in mijn zak heb.

Komende week ga ik de SP Connect bundle halen, Quadlock was weliswaar mijn eerste keus maar iets duurder en dan ook nog een tientje extra betalen om niet zo'n lelijk blauw uitsteeksel te hebben.

[Afbeelding]
Je kan beter een oude Android telefoon pakken. Zo heeft TomTom bijv. de mogelijkheid om GPX routes te importeren op Android, terwijl op iOS dit niet mogelijk is. Zo gebruik ik mijn werktelefoon als motornavigatie, dat is een oude Samsung waar alleen motor gerelateerde apps op geinstalleerd zijn :+
benoben1988 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:21:
[...]

Dank u wel! (y)

Waarschijnlijk zit er teveel KVS in. Dat teveel spuugt hij er vanzelf weer uit. Let dus even op hoeveel KVS erin zit en hoeveel erin hoort te zitten. Meestal staat er Max op, en daar hoort je KVS niet te zitten als die koud is.

[ Voor 23% gewijzigd door Thoit op 15-06-2020 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
iOS heeft Scenic. Die app vind ik echt fijn en heb ik een aantal jaren aangeschaft met een lifetime premium account. Gelukkig, want dat kostte toen €35 en nu volgens mij €90 :)

Eigenlijk wel een goed idee om een andere telefoon te gebruiken. Ik heb nog een iPhone 6s liggen, van het weekend heb ik mijn 11 Pro zonder die rubberen tether gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Secsytime schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:29:
[...]

Net terug van het Harz gebied.. ontzettend mooi daar! Maar de rit er naartoe op de striple.. was echt afzien.
Mijn vader heeft een binnendoor route uitgezocht, dus ben benieuwd... we doen in elk geval lekker rustig aan ;)
Het is dat de leuke gebieden(harz, eifel etc) net even te ver zijn voor een leuke dagtocht vanuit Groningen, anders...

[ Voor 14% gewijzigd door darkkingll op 15-06-2020 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 16:48

Klinkt goed! Als jullie weer eens gaan wil ik ook wel mee als ik kan. Ik hoef iets minder ver dan @timmie271, dus dat moet wel lukken in één dag :+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qaOCVSQVeYh4B2AtZZGK6Y-MuCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cMGnqkSqIj1aYKgYbINuQvF.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk eens iets met een arduino gemaakt wat ook daadwerkelijk lijkt te doen wat het moet doen *O*
Na het vervangen van het voortandwiel van de VTR gaf de teller aardig teveel aan (als in 14-15%)
Dus dan moet er een speedohealer achtig iets tussen, de originele was duurder dan een tientje, dus teveel.
Even googlen, deze link gevonden, klein tikfoutje uit de code gehaald, ding in elkaar gesoldeerd en het werkt (wat al een wonder is, want ik ben geen held met Arduinos programmeren, itt m'n vader)
Daarna ook nog even de correctie op 0.87 gezet en idd, 100Hz op de functiegenerator werd 87Hz op de scoop.

Nu nog een doosje printen en stekkers dr aan knutselen en kijken of het ook echt werkt.
Misschien dat ik daarna een paar PCB's laat maken om het wat netter te krijgen.

leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Tankiej schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:48:
[...]

Klinkt goed! Als jullie weer eens gaan wil ik ook wel mee als ik kan. Ik hoef iets minder ver dan @timmie271, dus dat moet wel lukken in één dag :+
Was ook maar 796km rijden gisteren :+

Alleen wat last van pijnlijke opgevouwen knieën, schouders door de kou die erin trok en rechterpols door de gashendel. Dus verder viel dat ook mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

@4x2 Mooi gedaan! Dankzij een Arduino nooit meer te laat, want omdat veel tellers standaard +10% afwijken (schijnt het), ben jij nu overal 10% sneller op je bestemming ;)

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 09:22
Dat is meer dan mijn dagrecord op die comfortabele machine. _/-\o_

Je zult wel goed geslapen hebben. Ik wel in ieder geval. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-07 13:55
@timmie271 aardig ritje :)

@4x2 leuk projectje! Altijd prettig als zoiets eens lukt :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
DrivinUCrazy schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:26:
Dat is meer dan mijn dagrecord op die comfortabele machine. _/-\o_

Je zult wel goed geslapen hebben. Ik wel in ieder geval. :)
22.00 uur hield ik m'n ogen niet meer open en ben naar bed gegaan. 8.45 uur weer wakker geworden. En heerlijk geslapen ja. Dit gaan we niet ieder weekend doen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:48
* Jolke nu ook weer wil toeren! :9~

Leuk tochtje geweest dus, @timmie271, @DrivinUCrazy, @Thoit! Jullie hebben dezelfde foto gemaakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-07 16:24

Wootlock

Evilution

@R0y.
Zat je gisteren toevallig op het terras in Wilhelminadorp ?
Stond een mooie SDR op de hoek ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dan moet ik gaan overnachten daar. Iets te slopend zoveel rijden op één dag _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
timmie271 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:08:
[...]

Alleen wat last van pijnlijke opgevouwen knieën, schouders door de kou die erin trok en rechterpols door de gashendel. Dus verder viel dat ook mee :P
4 km te weinig, je had nog een blokje om moeten doen! Hebben we vaker gedaan gelukkig, vorig jaar was ook +- 800km rond, maar toen nog met de babybikes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hoeveel van die 800 km waren snelweg, @timmie271?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0y.
@Wootlock Neen, wel even in Breskens :)

Gisteren een rondje Zeeuws Vlaanderen en België gedaan. België mocht eigelijk nog niet maar toch maar het risico genomen (grenzen zijn vandaag pas open voor recreatief rijden). Heerlijk doorgereden over de dijkjes, zo'n 250 km in totaal. Mijn motor is ook nog nooit zo zuinig geweest, 1 op 15,5... Snap er geen zak van. Rustiger rijden is het verbruik hoger en harder (lees hogere snelheden) ook.. 8)7

Daarnaast de Givi tanktas ontvangen, erg mooi ding. Maar niet voor op de SDR.. Direct maar weer via Motor forum verkocht.

De nieuwe tanktassen van SW motech komen over 2 a 3 weken uit. Dan toch maar de micro bestellen. Iets duurder als de huidige micro maar het voordeel dat je niet hoeft te boren en de tankring zit op een soort rails zodat je de tas ook nog op andere motoren of in een andere stand (meer naar voren of naar achter) kan gebruiken.

Edit: zag dat de tas al leverbaar was via SW motech zelf, daar maar besteld.
Afbeeldingslocatie: https://sw-motech.com/cosmoshop/default/pix/a/g/bc_trs_00_110_30000_1_xl.289.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 15-06-2020 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
NLDViane schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:54:
[...]

4 km te weinig, je had nog een blokje om moeten doen! Hebben we vaker gedaan gelukkig, vorig jaar was ook +- 800km rond, maar toen nog met de babybikes :+
Dat waren er 'maar' 700 geloof ik. Al had ik toen wel volle bak last van m'n zitvlak en nu niet :+
Overigens nog belachelijk veel kilometers met die babybikes op één dag _O-
Kon nu een stuk vlotter naar huis rijden in ieder geval O-)
Jolke schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:55:
Hoeveel van die 800 km waren snelweg, @timmie271?
Euh. 450km voor alleen al op een neer Heerlen :+

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 15-06-2020 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 16:48
timmie271 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:08:
[...]

Netjes, je woont +/- 40km bij mij vandaan, dus ik zou net boven de 700 uitgekomen zijn. Dat is ook wel een flink aantal, maar moet wel eens kunnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
Dat klinkt als een volgend weekendje plannen in de Eiffel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
FBTN schreef op maandag 15 juni 2020 @ 07:59:
[...]

Wow, dat is idd groot... Ga je nog wat aan de beugel doen? Anders is het wel zonde van zoveel ruimte.
Je bedoelt een stevigere beugel die meer kg aan kan? Denk 't niet, denk niet dat ik er heel erg veel gebruik van ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Nu online
Osiris schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:22:
[...]

Je bedoelt een stevigere beugel die meer kg aan kan? Denk 't niet, denk niet dat ik er heel erg veel gebruik van ga maken.
De beugel is niet je issue, je subframe krijgt klappen waar hij in principe niet op berekend is. Hoewel ik denk dat dit misschien prima is zolang je geen persoon achterop neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Die koffer kan vooral een erg negatieve invloed op de wegligging hebben doordat het gewicht achter de achteras komt te liggen, het gewicht / belasting opzich mag best wel iets meer zijn dan die 5kg.

Heb er zelf ook wel eens last van gehad toen ik m'n VF500 vol had geladen met kampeerspullen, die was boven de 100-120 serieus eng om mee te rijden, terwijl het gewicht best wel meeviel (misschien 5-10kg voorbij de achteras)

Dat was de reden dat ik de topkoffer op m'n VFR wat verder naar voren had gezet (waardoor er geen passagier meer mee kon), maar die kon je wel volduwen en gewoon 200+ rijden zonder problemen.
Hell, zelfs rondjes nurburgring gingen dr prima mee :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:54
Joepla schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:24:
@4x2 Mooi gedaan! Dankzij een Arduino nooit meer te laat, want omdat veel tellers standaard +10% afwijken (schijnt het), ben jij nu overal 10% sneller op je bestemming ;)
En 13% minder onderhoudskosten, alleen zijn banden zullen nu minder km's meegaan, en (dubbel, want sneller rijden en minder km's geregistreerd) hoger brandstofverbruik natuurlijk :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:21
R0y. schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:56:

Daarnaast de Givi tanktas ontvangen, erg mooi ding. Maar niet voor op de SDR.. Direct maar weer via Motor forum verkocht.

De nieuwe tanktassen van SW motech komen over 2 a 3 weken uit. Dan toch maar de micro bestellen. Iets duurder als de huidige micro maar het voordeel dat je niet hoeft te boren en de tankring zit op een soort rails zodat je de tas ook nog op andere motoren of in een andere stand (meer naar voren of naar achter) kan gebruiken.

Edit: zag dat de tas al leverbaar was via SW motech zelf, daar maar besteld.
[Afbeelding]
Prima keuze. Heb deze zelf ook net paar weken op mijn motor, ook bij SW Motech zelf besteld.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:04
[...]

Ik wil ook wel mee.
Al gooi ik de motor dan wel op de trailer naar het startpunt, anders kom ik met vierkante banden aan :9

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Even wat neersmijten:
Het TET / onverharde wegen topic

Leuk voor de offroad rijders onder ons :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
VidaR-9 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:13:
[...]

Prima keuze. Heb deze zelf ook net paar weken op mijn motor, ook bij SW Motech zelf besteld.
Ik zat stiekem al webshops in de gaten te houden maar allemaal nog niet leverbaar. Sw MOTECH dus wel, kreeg net een mail dat de tas + ring mogelijk de 16de binnen is.

Voorkeur ging echt uit naar de nieuwe. Vind het zo gek dat je in een tas moet boren en dat je de stand dan niet meer kan aanpassen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Mitssz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:21:
[...]

Ik wil ook wel mee.
Al gooi ik de motor dan wel op de trailer naar het startpunt, anders kom ik met vierkante banden aan :9
Als er nog een KTM naast past en je bent bereid om "even" langs het Zeeuwse te komen haak ik graag aan :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

[...]

Dat lust ik ook wel :Y

Hopelijk kunnen we weer een weekend plannen zoals vorig jaar. Stomme corona :(

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Pagina: 1 ... 188 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.