Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 503 504 Laatste
Acties:
  • 2.009.847 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 08:49

ricjuh

Make each day your masterpiece

Fraggert schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Ben wel benieuwd wat dat verhaal over die comm-setjes dan zijn, weet je het hoe en waarom?
Dat van de comm setjes is blijkbaar alweer voorbij vanwege verwarring in de ECE norm:
Wij van de ACL kwamen tussenbeide waarna de politie ons beloofde geen bonnen meer te schrijven op dit feit. Met de voorwaarde dat het communicatiesysteem wordt gemonteerd zonder de functie en veiligheid van de helm in gevaar te brengen.”

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:14

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@InZane (jij ook hier joh :) ) en @ricjuh thanks voor het verduidelijken over die comm-sets.
Waaj schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:01:
[...]

Niet mee eens, met m'n 1.96 zitten bij de GS de cilinders in de weg voor m'n onderbenen. Dus dat is ook een kwestie van passen.
OK, terechte opmerking, maar vandaar ook dat ik aanraad om even proef te zitten.

Naast lekker zitten moet zo'n boxerblok ook maar net je ding zijn. Ik vind het helemaal goud maar genoeg mensen die na 100 meter proefrijden op een GS of RT omdraaien en liever een paralelle twin pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door Fraggert op 20-07-2023 12:06 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:01
YoupS schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:48:
[...]

Zoals anderen al zeiden: vervangen :).. Los van de waterafvoer en het kunnen zien aan de nokjes, is het ook wettelijk verplicht om minimaal 1 mm profiel te hebben (over de gehele band, niet alleen de zijkant). Daar is denk ik weinig tegenstrijdigs aan.

Vervang, en verbaas je hoe makkelijk je opeens je bochtjes maakt!
Kleine aanvulling: in Duitsland moet het zelfs 1,6mm zijn, net als bij auto's.
En ja, ik heb ook wel eens minder gehad toen ik terug kwam van een lang weekend. Maar dan was het wél van links naar rechts evenredig versleten. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
SgtPoen schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:35:
[...]

Die band zsm vervangen, een mooi voorbeeld waarom een APK voor motoren niet zo'n gek idee is. Zolang het droog is rijd het prima maar die band heeft gewoon geen waterafvoer mogelijkheid in het midden.
APK heeft weinig zin om gladde motorbanden er uit te halen, daarvoor slijten motorbanden te snel. Een band die in april nog door de APK komt kan in juni volledig kaal zijn als de eigenaar toevallig veel kilometers maakt in die tijd. en dan rijdt hij nog tot de APK-keuring een jaar later door want "de band was nog goed bij de keuring".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-06 00:12
ricjuh schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:03:
[...]

Ik lees soms wel echt van die verhalen uit Luxemburg dat ze je op alles pakken, zelfs com setje aan de buitenkant van de helm mag niet :X
InZane schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:31:
[...]

Dat van die communicatiesetjes schijnt allang niet meer van toepassing te zijn: https://knmv.nl/2022/juni...communicatieset-aan-helm/

Getint vizier heb ik gelukkig niet. Ik heb wel het verplichte gele hesje bij me btw.

Ik kan natuurlijk niet voor een ander beslissen, maar het is iig niet zo dat de politie in de bosjes liggen om jou op de bon te slingeren.

Edit: Ik heb trouwens een Cardo aan m'n helm.
ricjuh schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:02:
[...]

Dat van de comm setjes is blijkbaar alweer voorbij vanwege verwarring in de ECE norm:

[...]
Zo staat het op internet, 2 uit dit topic hebben wel degelijk een bon gehad 2 maanden terug in Luxemburg. Het ligt dus echt aan de agent.

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:06
Jolke schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:02:
[...]

En waar rijd jij nou weer naar toe? :)
Helaas geen recente fotos met de motor, zoals @ToolkiT al schrijft ben ik met de caravan op pad.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41
DrivinUCrazy schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:05:
[...]

Kleine aanvulling: in Duitsland moet het zelfs 1,6mm zijn, net als bij auto's.
En ja, ik heb ook wel eens minder gehad toen ik terug kwam van een lang weekend. Maar dan was het wél van links naar rechts evenredig versleten. :+
In Nederland is 1mm verplicht, maar eigenlijk wordt minimaal 2mm geadviseerd.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:55

A13X

Dude

InZane schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:44:
[...]

Oh, ik ben al bijna 2 weken op vakantie in Luxemburg met m'n decat CB1000R. Heb de killer er wel braaf in. Heb ik in NL ook altijd, want zonder klinkt echt heel onbeschoft. Het is niet zo dat ik iedere dag aan het rijden ben, want gezin, maar heb toch al wel wat ritjes gedaan in L en delen in DE. Op de leuke weggetjes kom je amper verkeer tegen, dus ik zou me niet druk maken.
Meeste last heb ik nog gehad van geknutsel aan wegen in DE waardoor ik van m'n route af moest wijken. In Luxemburg ben ik nog geen afsluitingen tegengekomen en tóch hebben ze beter asfalt :9
Tot je in een fuik terecht komt waarin iedereen tot op het bot gecontroleerd word.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 20:03
Waaj schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:07:
[...]

APK heeft weinig zin om gladde motorbanden er uit te halen, daarvoor slijten motorbanden te snel. Een band die in april nog door de APK komt kan in juni volledig kaal zijn als de eigenaar toevallig veel kilometers maakt in die tijd. en dan rijdt hij nog tot de APK-keuring een jaar later door want "de band was nog goed bij de keuring".
Dat laatste gaat natuurlijk niet op want zoals gemeld heb je zoiets als een minimaal profiel. Je bent daar altijd zelf als bestuurder voor verantwoordelijk. Beetje garage maakt dan ook wel de opmerking dat die band binnen een bepaalde tijd waarschijnlijk vervangen moet worden. Deze situatie komt nu ook al voor bij auto's, helemaal weg neem je het probleem niet maar het kan zeker geen kwaad.

[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 20-07-2023 12:16 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
SgtPoen schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:14:
[...]

Dat laatste gaat natuurlijk niet op want zoals gemeld heb je zoiets als een minimaal profiel. Je bent daar altijd zelf als bestuurder voor verantwoordelijk. Beetje garage maakt dan ook wel de opmerking dat die band binnen een bepaalde tijd waarschijnlijk vervangen moet worden. Deze situatie komt nu ook al voor bij auto's, helemaal weg neem je het probleem niet maar het kan zeker geen kwaad.
Ging met iemand naar Italië met een nieuwe motor van april 2023 en die haalde 1e week juli 2023 de 10k km al en zijn 2e set banden begon ie aan net voor de vakantie.

Mijn set kon na 2 weekendjes Hemelvaart en een weekendje Luxemburg ook al niet met zekerheid mee naar Italië. En toen zat er toch echt nog 2mm op :+

Ofwel het hangt ook nog eens helemaal af van de type motor/band/rijder om er wat over te kunnen zeggen.

Hell, dealer zei dat de remblokken zelfs nog wel even mee konden ondanks vakantievermelding en dan sta je daar na 4 dagen bij een zaak om de remblokken te vervangen 8)7

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 11:12
InZane schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:56:
Zelden zo'n vierkante band gezien trouwens. Alleen maar snelwegkilometers zeker?
Zelf rij ik nagenoeg nooit op de snelweg maar ik heb deze nog niet zo heel lang, een km of 2000 schat ik in.

Dank voor de adviezen allen, ik zal dat uiteraard gaan opvolgen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
timmie271 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:25:
[...]

Ging met iemand naar Italië met een nieuwe motor van april 2023 en die haalde 1e week juli 2023 de 10k km al en zijn 2e set banden begon ie aan net voor de vakantie.

Mijn set kon na 2 weekendjes Hemelvaart en een weekendje Luxemburg ook al niet met zekerheid mee naar Italië. En toen zat er toch echt nog 2mm op :+

Ofwel het hangt ook nog eens helemaal af van de type motor/band/rijder om er wat over te kunnen zeggen.

Hell, dealer zei dat de remblokken zelfs nog wel even mee konden ondanks vakantievermelding en dan sta je daar na 4 dagen bij een zaak om de remblokken te vervangen 8)7
Dus voortaan weet je zelf hoe je je remblokken controleert en vervangt? En hoe je de remklauwen schoonmaakt zodat ze niet vast gaan zitten? ;)

Which reminds me, nieuw reserve setje banden bestellen. De Road 6 gaat langer mee dan de Road 5, maar ik weet niet of ik eind augustus nog genoeg profiel heb om naar de Vogezen te gaan.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ora et Labora schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:27:
[...]

Zelf rij ik nagenoeg nooit op de snelweg maar ik heb deze nog niet zo heel lang, een km of 2000 schat ik in.

Yup, she gone...daar mag een nieuwe op.

en 2K op een band zegt niet veel zonder te weten welke band het is, hoe je rijd en of je je spanning op peil houdt.

Genoeg gasten van motor-forum zien rijden die de 2K niet eens haalden.......sommigen haalden dat al krap uit hun kettingset...."huh....smeren?.......spannen?......" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Ora et Labora schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:27:
[...]

Welke band is het en hoe ziet het profiel er normaliter uit?
En heb je je banden wel op voldoende spanning? Dit kan ook voor versnelde slijtage zorgen.

Bijzonder dat een band na 2000km al zo ver versleten is. Ikzelf doe tussen de 10.000-20.000km met een setje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Of hij heeft de motor nog niet zo lang, en die band was al op toen hij hem kocht. Niet geheel onwaarschijnlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
DrivinUCrazy schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:32:
[...]

Dus voortaan weet je zelf hoe je je remblokken controleert en vervangt? En hoe je de remklauwen schoonmaakt zodat ze niet vast gaan zitten? ;)
Controleren wel, gaf het zelfs specifiek aan (3 weken ervoor ofzo) maar nee niks besteld (en niet op voorraad) en kan nog wel zeiden ze. OK dan, niet meer naar luisteren dus :+
Which reminds me, nieuw reserve setje banden bestellen. De Road 6 gaat langer mee dan de Road 5, maar ik weet niet of ik eind augustus nog genoeg profiel heb om naar de Vogezen te gaan.
Mijn set haalt dat wel, geen meter meer gereden sinds Italië :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Over banden gesproken, voor de SWM heb ik na ca. 2000km een nieuw voorbandje nodig. De band die er nu op ligt is niet echt geschikt voor voornamelijk verharde wegen rijden zoals ik de afgelopen maanden gedaan heb :+ .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlWnAepJv2uHyBj0ai0fFfKPd4U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AobGmJzAlFc2F7WFaBoR2Qle.jpg?f=user_large

Achter ligt een Mitas E09 er op en die houdt het een stuk beter uit, dus ik zit te denken om er een Mitas E09 of E07 op te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

DrivinUCrazy schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:33:
Of hij heeft de motor nog niet zo lang, en die band was al op toen hij hem kocht. Niet geheel onwaarschijnlijk. ;)
uit de tekst was niet op te maken of hij de motor óf de band pas 2000 km had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 11:12
dubbeldekkert schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:32:
[...]

Welke band is het en hoe ziet het profiel er normaliter uit?
En heb je je banden wel op voldoende spanning? Dit kan ook voor versnelde slijtage zorgen.

Bijzonder dat een band na 2000km al zo ver versleten is. Ikzelf doe tussen de 10.000-20.000km met een setje.
Een Bridgestone bt-50f maar de motor is uit 1993 dus 10e hands gekocht of zoiets en bij aankoop niet echt op de banden gelet natuurlijk.
Goed op spanning zijn ze wel maar waarschijnlijk waren ze al grotendeels versleten bij aankoop hoor.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Fraggert schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:32:
[...]

Yup, she gone...daar mag een nieuwe op.

en 2K op een band zegt niet veel zonder te weten welke band het is, hoe je rijd en of je je spanning op peil houdt.

Genoeg gasten van motor-forum zien rijden die de 2K niet eens haalden.......sommigen haalden dat al krap uit hun kettingset...."huh....smeren?.......spannen?......" :+
huh ketting? :+

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Ora et Labora schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:41:
[...]

Een Bridgestone bt-50f maar de motor is uit 1993 dus 10e hands gekocht of zoiets en bij aankoop niet echt op de banden gelet natuurlijk.
Goed op spanning zijn ze wel maar waarschijnlijk waren ze al grotendeels versleten bij aankoop hoor.
Dat is, als ik t goed zie, nog een oud type ook. Zou gewoon voor+achter compleet vervangen voor een courant type.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Lekker he, cardan-as _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:51
Mitssz schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:09:
[...]

[...]

[...]

Zo staat het op internet, 2 uit dit topic hebben wel degelijk een bon gehad 2 maanden terug in Luxemburg. Het ligt dus echt aan de agent.
Zal allemaal wel mee vallen… durf te wedden dat het aso’s of van die hooligans waren die een boete hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waaj schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:39:
Over banden gesproken, voor de SWM heb ik na ca. 2000km een nieuw voorbandje nodig. De band die er nu op ligt is niet echt geschikt voor voornamelijk verharde wegen rijden zoals ik de afgelopen maanden gedaan heb :+ .

[Afbeelding]

Achter ligt een Mitas E09 er op en die houdt het een stuk beter uit, dus ik zit te denken om er een Mitas E09 of E07 op te leggen.
over E7 gesproken..
je hebt er 3 versies van..
E7 trail
E7 Trail Dakar
E7 Enduro
https://www.mitas-moto.co...e-trail-tires/e-07-enduro
https://www.mitas-moto.co...es/e-07-plus-enduro-trail

Iemand ervaring met een van die varianten??

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:12

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:15:
[...]

Zal allemaal wel mee vallen… durf te wedden dat het aso’s of van die hooligans waren die een boete hebben gehad.
Ik weet wel zeker dat het van die aso's waren. Je kent het type wel, dat zich voordoet als brave burger maar zodra ze de grens overgaan raakt dat voorwiel het asfalt niet meer :-( En dan ook nog het hotel en de kroeg in de buurt op stelten zetten :( Bah, tuig van de richel is het :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:35
Was het niet iemand hier?
Of was het Roy en was ik niet wakker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05 17:11
kneusteun schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:48:
Aan de onschuldige reacties te lezen waren het @R0y. en @Vrijdag zelf.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

kneusteun schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:48:
Je sarcasme radar heeft vandaag denk wel verlof :+

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

geert_s schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:51:
[...]

Aan de onschuldige reacties te lezen waren het @R0y. en @Vrijdag zelf.
Ik was het niet, ik heb geen communicatiesetje op/in mijn helm. Ik doe gewoon mijn vizier open en schreeuw dan heel hard 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:51
Vrijdag schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:57:
[...]

Ik was het niet, ik heb geen communicatiesetje op/in mijn helm. Ik doe gewoon mijn vizier open en schreeuw dan heel hard 8)
Al eens een racefiets overwogen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:11:
[...]

Al eens een racefiets overwogen?
Ja, maar toen kwam ik tot de conclusie dat je daar mee niet kan posen op het terras omdat je dan heel vuil wordt aangekeken :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:41
Vrijdag schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:15:
[...]
omdat je dan heel vuil wordt aangekeken :|
En terrecht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:09
Vrijdag schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:45:
[...]

Ik weet wel zeker dat het van die aso's waren. Je kent het type wel, dat zich voordoet als brave burger maar zodra ze de grens overgaan raakt dat voorwiel het asfalt niet meer :-( En dan ook nog het hotel en de kroeg in de buurt op stelten zetten :( Bah, tuig van de richel is het :(
Dat soort types blijf ik ver van weg :+

* Joris748 heeft nu al zin in een lang weekend Rhein-Westerwald in september.

[ Voor 8% gewijzigd door Joris748 op 20-07-2023 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
Vrijdag schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:15:
[...]

Ja, maar toen kwam ik tot de conclusie dat je daar mee niet kan posen op het terras omdat je dan heel vuil wordt aangekeken :|
Dan moet je ook niet meer tussen de motorrijders gaan zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
Ora et Labora schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:26:
Misschien een domme vraag maar ik werd aangesproken dat m'n voorband erg glad zou zijn.
Nu heb ik voorlopig nog geen bezoek aan de garage gepland staan maar ik heb ook geen idee of dat het klopt dat het glad zou zijn, ik lees/hoor nogal tegenstrijdige informatie.
Wat vinden jullie?

[Afbeelding]
Die band had al lang geleden vervangen moeten worden. Degenen die zeggen dat deze band nog niet versleten is, hebben een steekje los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
timmie271 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:25:
[...]

Klinkt als opkicktour :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:43
Vrijdag schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:57:
[...]

Oh wilde je wat zeggen? Dacht dat het een constante doodsangstschreeuw was door je nieuwe motor met met meer dan 40 PK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:24
Joris748 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:46:
[...]

Die band had al lang geleden vervangen moeten worden. Degenen die zeggen dat deze band nog niet versleten is, hebben een steekje los.
En dan nog wat eerder... Dit is gewoon glad in het midden. 1x regen en prachtig rechtdoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Melkunie schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:55:
[...]

Oh wilde je wat zeggen? Dacht dat het een constante doodsangstschreeuw was door je nieuwe motor met met meer dan 40 PK :+
Ook dat, ook dat :'(

Ik reed op zo'n ontzettend krachtige machine, dat zelfs één van de spiegels omklapte.

So. Much. Powerrrrrr 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
Vrijdag schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:30:
[...]

Ook dat, ook dat :'(

Ik reed op zo'n ontzettend krachtige machine, dat zelfs één van de spiegels omklapte.

So. Much. Powerrrrrr 8)
Meer dan 40 PK??? Wilde je motorrijden of laagvliegen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

geert_s schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:32:
[...]

Meer dan 40 PK??? Wilde je motorrijden of laagvliegen??
Keihard posen natuurlijk 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• geert_s
Vrijdag schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:55:
[...]

Keihard posen natuurlijk 8)
Aha, 40 PoserKrachten dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:05
ToolkiT schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 10:16:
[...]

ik heb nog een V7 te koop staan ;)
Maar je hebt gelijk de V7 is redelijk klein.. ik ben 1.83 en zou zeggen dat ik net pas..
Bij de UK V7 club zitten wel een aantal langere mannen, en die vinden het prima zitten.. maar als ik jou was zou ik zeker even bij de dealer een proefrit maken..

De V85TT is significant groter.. en de V100 heeft meer beenruimte, dus die twee zou ik aanraden in jouw geval :)
V100 is helaas ook niet zo ruim. Ben 2m en zit niet lekker op de V100, omdat de tank te vroeg en te extreem naar buiten komt. Ik wacht dus nog even op de nieuwe V100 Stelvio. In de tussentijd rij ik met Moto Guzzi handschoenen op een GSX-S1000 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:24
Ik moet echt eens mijn handleiding fatsoenlijk gaan lezen... ik wist helemaal niet dat mijn motor:
2(!) dagtellers heeft, ik dacht dat ie er geen een had
standaard is uitgerust met een gereedschapskit
een stuurslot heeft

Moest ik later achterkomen d.m.v. familie/vrienden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:06
120km op de Dax geklokt vandaag. Kreeg het zowaar koud in mn doorwaai jas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:31
Ora et Labora schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:26:
Misschien een domme vraag maar ik werd aangesproken dat m'n voorband erg glad zou zijn.
Nu heb ik voorlopig nog geen bezoek aan de garage gepland staan maar ik heb ook geen idee of dat het klopt dat het glad zou zijn, ik lees/hoor nogal tegenstrijdige informatie.
Wat vinden jullie?

[Afbeelding]
Heb je jouw banden altijd op goede spanning gehouden? Squared krijg je ook sneller als je banden een te lage spanning hebben en blijft doorrijden.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:16
Bioflap schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:32:
[...]

V100 is helaas ook niet zo ruim. Ben 2m en zit niet lekker op de V100, omdat de tank te vroeg en te extreem naar buiten komt. Ik wacht dus nog even op de nieuwe V100 Stelvio. In de tussentijd rij ik met Moto Guzzi handschoenen op een GSX-S1000 :+
Gewoon een beetje man-spreaden op dat ding. Lucht lekker door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bioflap schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:32:
[...]

Say what? MG handschoenen??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6SIzfEFufUGfAuqOep5BFMptcs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JfKC9JQCYuYNgX5brSiH8RYH.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmeh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 14:43

Jimmeh

Bacon

InZane schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:31:
Dat van die communicatiesetjes schijnt allang niet meer van toepassing te zijn: https://knmv.nl/2022/juni...communicatieset-aan-helm/
Voor zover ik het begrijp mag het op een 22.05 helm wel nog, maar een nieuwere niet meer (indien niet gehomologeerd).

https://www.held.de/wp-co...2023/03/FAQ_ECE-22.06.pdf

12600K - 3060Ti // Duke 890R // Stromer ST3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eiPionezero
  • Laatst online: 16:09
Dank voor alle reacties!

@Fraggert Ophangrek voor koffers lassen zie ik technisch wel zitten, maar esthetisch wat minder. Kameraad van mij heeft zelf ook een ophangrek gemaakt voor zijtassen, maar hoe praktisch het ook mocht zijn, het zag er simpelweg niet uit. Zodoende probeer ik vooral te focussen op fietsen waar de fabrikant vanaf het begin al rekening heeft gehouden met tourkoffers.
R1150GS is niet helemaal mijn ding ben ik bang.

Sinds vandaag heeft Van Den Burg Eindhoven een V7 Stone op motoshare staan zie ik. Gisteren stond ie er nog niet op. Morgen maar eens bellen of ik deze een dagje kan huren. Ben benieuwd of mijn ervaringen meer overeenkomen met de inschatting van @ToolkiT of juist die van @gebruikershaes!

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-04 21:34
Vandaag mijn nieuwe (bouwjaar 2023) motor opgehaald. Een Transalp 750 in de kleurstelling Ross White. Helaas zijn niet alle accessoires leverbaar, met een beetje geluk bij de 1000 Km beurt wel beschikbaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Yx-Zd_hsWjBUjz8y_r_Fcut7Bc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bGqdGOiGDqrAWnTq1Lf40N8M.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lz8zNDpDIPDjSG5XfdhiFhmnXk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VRHjVTOfAH49XU0OPm4k3Mqo.jpg?f=fotoalbum_tile

@LankHoar zou je de TS willen aanpassen? De Transalp uit 2010 kan eruit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 10:23
Gisteren een rondje getest met Calimoto navigatie. Ik ben onder de indruk, navigate gaat soepel en is een stuk duidelijker dan OSMand. Een grote duidelijke pijl waar je na zoveel meter heen moet. Daarnaast een paar vakjes die je zelf in kunt stellen: (gem.) snelheid, gereden afstand/tijd, nog te rijden afstand/tijd, hoogtemeter, hoogte en tijd.

Abo niet verlengd, eerst op vakantie en ik wacht nog even op een kortingscode. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:03

cooper_s1

MINI's rule

MichielK71 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:39:
Vandaag mijn nieuwe (bouwjaar 2023) motor opgehaald. Een Transalp 750 in de kleurstelling Ross White. Helaas zijn niet alle accessoires leverbaar, met een beetje geluk bij de 1000 Km beurt wel beschikbaar.
[Afbeelding][Afbeelding]

Gefeliciteerd! Vele veilge en plezierge km's gewenst ermee. Ik vind m qua uiterlijk erg geslaagd de nieuwe TransAlp. Ben ook erg benieuwd hoe hij rijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:58

4x2

lộn xộn quá

Prima :p

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 08:49

ricjuh

Make each day your masterpiece

Jolke schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:27:

Abo niet verlengd, eerst op vakantie en ik wacht nog even op een kortingscode. :)
Die heb je recent gemist, ze hadden 30% kortings actie via hun eigen website tijdje geleden.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kneusteun
Gratz @MichielK71
Moeten echt een allroad tochtje gaan doen :D
Het oude mannen gehalte gaat hard hier :X

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

kneusteun schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:16:
Gratz @MichielK71
Moeten echt een allroad tochtje gaan doen :D
Het oude mannen gehalte gaat hard hier :X
Hey! Wie noem jij hier oud!? Ik zal je eens een pak rammel geven met m'n wandelstok }:|

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 23:05
Jolke schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:27:
Gisteren een rondje getest met Calimoto navigatie. Ik ben onder de indruk, navigate gaat soepel en is een stuk duidelijker dan OSMand. Een grote duidelijke pijl waar je na zoveel meter heen moet. Daarnaast een paar vakjes die je zelf in kunt stellen: (gem.) snelheid, gereden afstand/tijd, nog te rijden afstand/tijd, hoogtemeter, hoogte en tijd.

Die heb ik ook even op proef in Luxemburg. Bevalt mij ook erg goed! Kaart is duidelijk, leuke bochten worden rood gemarkeerd, voorgestelde routes zijn top en de gesproken aanwijzingen via de comm set (foei!) zijn heel duidelijk!
Hij gaf zelfs een flitspaal aan, maar er staat me iets van bij dat dat ook niet mag in Luxemburg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Vandaag mijn nieuwe (bouwjaar 2023) motor opgehaald. Een Transalp 750 in de kleurstelling Ross White.
Hopsakeetje, mooie fiets hoor d:)b

Honda doet dat met de AT en de TA toch wel gaaf hoor, die oldschool cool van weleer in een moderne jas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Fraggert schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:18:
[...]

Hopsakeetje, mooie fiets hoor d:)b

Honda doet dat met de AT en de TA toch wel gaaf hoor, die oldschool cool van weleer in een moderne jas _/-\o_
Vergeet de CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary niet. Wat een mond vol :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:49
Ik heb na wat gestoei de carburateurs van de Magna eruit zodat ik ze een grote schoonmaakbeurt kan geven.
Nu zie ik her en der wat kits met vervangende o-ringen, jets, schroefjes etc, ver uiteenlopend in prijs.

Waar moet ik op letten om geen rotzooi erin te zetten?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

InZane schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:25:
[...]

Vergeet de CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary niet. Wat een mond vol :D
_O-

Voor ik in het allroad/offroad-segment verzeilde heb ik een '96 SC33 gehad, in geel/paars d:)b

Afbeeldingslocatie: https://marketingengineer.de/assets/InstallGuides/Honda/CBR900RR%20Fireblade/96_Fireblade_profile.jpg

Fantastische motor!

Helaas op de afrit naar de BMW-dealer (op de dag van inruilen voor de 1150GSA) moest iemand nog even gauw over het verdrijvingsvlak de afrit halen....mij afsnijdend en hard remmend waardoor ik er bovenop klapte -O- |:( ..........vrouw zat achterop bij me en als bij wonder niks* overgehouden.

Betrof een (gelukkig) lege auto-ambulance (oprijwagen), ik vloog door mijn kuipruit heen en belande op de stalen rand met mijn vrouw bovenop me. Daarna richting asfalt, uitgerold en als de sodemieter mijn vrouw van de weg geraapt en tegen de vangrail gezet. Volgens omstanders was het vrij spectaculair allemaal :P

*niks= zelfs nu nog refluxklachten bij mijn vrouw door de klap. een zwikje rij-angst en de complete lol in motorrijden verloren waardoor zij gestopt is.

In de ambu de dealer gebeld dat we even een andere afspraak moesten maken :+

Anyway.....fijne motoren die 'blades. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

frietsje schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:29:
Ik heb na wat gestoei de carburateurs van de Magna eruit zodat ik ze een grote schoonmaakbeurt kan geven.
Nu zie ik her en der wat kits met vervangende o-ringen, jets, schroefjes etc, ver uiteenlopend in prijs.

Waar moet ik op letten om geen rotzooi erin te zetten?
oewh, ik ben verre van handig wat dat betreft, maar is er toevallig een OEM set? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:38

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
[Afbeelding][Afbeelding]

@lolgast @timmie271 kunnen jullie deze oppakken? Ik ben op vakantie :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Fraggert schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:56:
[...]

_O-

Voor ik in het allroad/offroad-segment verzeilde heb ik een '96 SC33 gehad, in geel/paars d:)b

[Afbeelding]

Fantastische motor!

Helaas op de afrit naar de BMW-dealer (op de dag van inruilen voor de 1150GSA) moest iemand nog even gauw over het verdrijvingsvlak de afrit halen....mij afsnijdend en hard remmend waardoor ik er bovenop klapte -O- |:( ..........vrouw zat achterop bij me en als bij wonder niks* overgehouden.

Betrof een (gelukkig) lege auto-ambulance (oprijwagen), ik vloog door mijn kuipruit heen en belande op de stalen rand met mijn vrouw bovenop me. Daarna richting asfalt, uitgerold en als de sodemieter mijn vrouw van de weg geraapt en tegen de vangrail gezet. Volgens omstanders was het vrij spectaculair allemaal :P

*niks= zelfs nu nog refluxklachten bij mijn vrouw door de klap. een zwikje rij-angst en de complete lol in motorrijden verloren waardoor zij gestopt is.

In de ambu de dealer gebeld dat we even een andere afspraak moesten maken :+

Anyway.....fijne motoren die 'blades. :Y
Wat een verhaal! :o

Blijft trouwens mooi, zo'n oerblade!

Hier zit de vakantie er bijna op. Vandaag al wat zooi opruimen, auto en motor volgooien in het dorp en morgenochtend weer richting NL.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Zelf jaren de SC44 gehad voor de overstap naar de oude mannen club 🤣

Heerlijke fiets. Mis haar nog steeds soms.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zp-I8GfotJ7AFl8lcozgPGWmGrg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dR8Cj5otfcleAnJrVZsroZ7t.jpg?f=fotoalbum_large

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
A13X schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:24:
[...]

Hey! Wie noem jij hier oud!? Ik zal je eens een pak rammel geven met m'n wandelstok }:|
OK boomer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
LankHoar schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:17:
[...]

@lolgast @timmie271 kunnen jullie deze oppakken? Ik ben op vakantie :)
Lolgast doet niet zoveel meer hier, als ik eraan zal ik hem vanavond of morgen even bijwerken.

Heb ook vakantie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert_s
Word 't sowieso niet eens tijd voor een deeltje 25? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Laatst online: 01-06 00:12
Nee we lopen nog 8 jaar achter(als je de default page lenght hebt) dus nog even wachten :+
Overigens hebben de topics ook geen "max" lengte meer. dat was iets van vroeger.

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
geert_s schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:26:
Word 't sowieso niet eens tijd voor een deeltje 25? :D
Misschien maar wel ja, is geen limiet meer op posts maar een nieuwe kan geen kwaad denk ik :Y

Morgen maar eens bekijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert_s
Mitssz schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:28:
Nee we lopen nog 8 jaar achter(als je de default page lenght hebt) dus nog even wachten :+
Overigens hebben de topics ook geen "max" lengte meer. dat was iets van vroeger.
Ik moest hier toch net even langer over nadenken dan nodig zou moeten zijn 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

timmie271 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:30:
[...]

Misschien maar wel ja, is geen limiet meer op posts maar een nieuwe kan geen kwaad denk ik :Y

Ik heb hier op het Tweakers forum ook al topics gezien waar ze elk kalenderjaar een nieuw topic aanmaken met vermelding van het jaartal, dat vind ik persoonlijk een erg goed idee en overzichtelijker.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
timmie271 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:30:
[...]

Ik wil eventueel wel helpen met de TS, mochten jullie daar nog hulp bij nodig hebben of dingen anders willen doen dan nu. Laat maar weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:00

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

De snotaap :7

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:34
Als ik de stelviopas wil rijden en betaald een tol
Kaartje kan je dan gewoon 2-3x omhoog en naar beneden rijden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:49
Fraggert schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:04:
[...]
oewh, ik ben verre van handig wat dat betreft, maar is er toevallig een OEM set? :)
Moet toegeven dat ik wel schrok van de prijs van OEM onderdelen die ik vond. Echter, na eerste inspectie denk ik dat ik met goed schoonmaken alleen maar de pakking hoef te vernieuwen.

Kunnen jullie zien welke carburateur benzine lekte? >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqHGKdzOdi-TtnckzAZjA4zNGhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D09Fu1j3hKz8R9bFnd19t9nE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:30
Net terug van een tweetal proefritjes bij Harley davidson. Deze hadden ook een dag georganiseerd waarbij het mogelijk was om alles te rijden. Ik was benieuwd naar de Heritage en de Sport Glide.

Eerste ritje was op de Heritage. Mooie redelijk grote motor. Toch best een flink scherm voorop en desondanks toch wel wat last van rijwind. De motor rijdt lekker soepel en met de floorboards was het lekker cruisen. Indicator (geldt voor beide motoren) mocht wel wat sneller en duidelijker.

Daarna direct op de Sport Glide. Deze reedt eigenlijk wat fijner en gemakkelijker dan de Heritage. Zeker in het bochtenwerk echt wel wat soepeler. Vervelende was dat deze niet goed was afgesteld. Erg hoog in de toeren en zakte veel te langzaam bij gas los. Alsof de choke erop stond! Dat was wat ongemakkelijk bij het bochtenwerk. Dit hoorde natuurlijk niet zo! De forward control was ook prima, maar vond de floorboards fijner (mini boards kan wel geplaatst worden)

Maar dan.... de Sport Glide rijdt beter, ook qua looks wat mooier. De motor was bij beiden, zeker voor mijn rustige rijstijl) meer dan voldoende en gewoon continu ruimschoots voldoende vermogen. Alleen had ik het gevoel dat het een vrij kleine motor is! Je gooit em met gemak door bochtjes enzo. Bij de R18 had ik echt het gevoel van wat een bakbeest, dat mistte ik toch een beetje bij de Sport Glide en ook wel wat bij de Heritage. Evenals de fijne plof bij gas los op de R18...

Heritage
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nwSSFCPFFSQy4xQ2XquFyJdjS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYleoyV2VdEvzrca675HZF8X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7fHhV6b9xX6DXlpIbipxH-j5cg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3T0LhGEe4ZZR4CMdK7UuIBUF.jpg?f=fotoalbum_large

Sport Glide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZ0dpUEYQd873QmYLMNbYaMMwl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4g1SN3TwHGoySZSLvEKSqxM1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKM0auk6NS7iIm7r5lt3F9X8kx8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YxWiziz1wfclmuh4gPwkopY8.jpg?f=fotoalbum_large

Als je daarna dan op de 850gs stapt dan is dat wel een naaimachine :+ ook qua koppeling vele malen lichter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ziezo, tijd voor het volgende deel na 4 jaar: Hét grote motortopic - Deel 25.

Alleen direct het verzoek aan @ThinkPad of @Outerspace om de titel te wijzigen naar "Hét grote motortopic - Deel 25" nadat deze op slot staat :)

[ Voor 22% gewijzigd door timmie271 op 22-07-2023 16:37 . Reden: Deepbass is geen mod meer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

timmie271 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:26:
Ziezo, tijd voor het volgende deel na 4 jaar: Hét grote motortopic - Deel 25.

Alleen direct het verzoek aan @ThinkPad of @Outerspace om de titel te wijzigen naar "Hét grote motortopic - Deel 25" nadat deze op slot staat :)
Done en done.

Slotje!

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 503 504 Laatste

Dit topic is gesloten.