Ik snap dat je baalt als deze set graag wilde.
Maar het grootste probleem is dat dit ontwerp botst met 1 van de kernwaardes van Lego: ze ontwerpen geen militaire voertuigen. Ze kunnen dit dus onmogelijk uitbrengen, zonder dat dit invloed heeft op directie, aandeelhouders, medewerkers, en ga zo maar door. Ze hebben dus niet echt een keuze, behalve hun principes verlogenen. Dan maken ze nu volgens mij de enige jusite keuze: set niet uitbrengen (hoe spijtig ook)
Maar het grootste probleem is dat dit ontwerp botst met 1 van de kernwaardes van Lego: ze ontwerpen geen militaire voertuigen. Ze kunnen dit dus onmogelijk uitbrengen, zonder dat dit invloed heeft op directie, aandeelhouders, medewerkers, en ga zo maar door. Ze hebben dus niet echt een keuze, behalve hun principes verlogenen. Dan maken ze nu volgens mij de enige jusite keuze: set niet uitbrengen (hoe spijtig ook)
ggj87 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:12:
[...]
Wat een gezeik weer zegDit was een van de weinige sets sinds lange tijd waar ik écht naar uit keek. Zo jammer dat ze dit doen. En dat allemaal omdat een klein groepje (ik kan me niet voorstellen dat het veel mensen zijn) weer het hardst roept. Kunnen we als Lego community niet eens hard terugschreeuwen met zijn allen? Zoveel MOC’ers en reviewers die bij elkaar miljoenen volgers hebben. Dat moet toch effect hebben? Al is het maar om aan te geven dat we het er niet mee eens zijn. Volgens mij zijn die tegenstanders niet eens Lego-fan maar hebben ze dit aangegrepen om weer eens ergens tegenaan te schoppen.