meesje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:35:
[...]
Dat vind ik ook jammer. Technic hobbelde er een beetje achteraan. Voor City was er al PU, terwijl Technic het nog met het oudere PF moest doen. De Top Gear rally auto is niet de mooiste set, maar voor 76 euro wel een leuke prijs en op rebrickable al twee andere modellen te vinden. Een leuk cadeau voor mijn zoontje voor in de vakantie.
Ik vond het wel opmerkelijk dat toen ik de LEGO klantenservice aan de lijn had m.b.t. de 'oude' PF onderdelen, dat hij vol enthousiasme inviel met "
oh ja, die wil je natuurlijk gaan gebruiken voor de nieuwe set Haunted House! 
". Euh... nee? Is juist voor oude Technic sets waar ik de 'oude' PF in heb zitten, want anders heb ik twee battery boxes nodig vanwege de connectoren.
Soort verkapte "verkoop" tactiek om me aan een Haunted House set te helpen?

Ik weet niet eens of deze set zich leent voor PF. Haunted House zag ik als een set die door LEGO als een set bedacht was i.c.m. PU.
Ik zie je trouwens spreken over die Top Gear set voor je zoontje. Weet je waar mijn zoontje gisteren mee kwam? "Kijk papa.... ik heb alvast wat dingetjes uitgeknipt die ik voor sinterklaas wil vragen!". M'n 5-jarige wil de Liebherr gaan vragen aan Sinterklaas. Vragen staat vrij zullen we maar zeggen
Ik heb er wel aan zitten denken om de Top Gear auto te kopen, omdat je dan voor "weinig" geld een set hebt met flink wat PU onderdelen; de richting die LEGO vanaf nu op gaat. Maar dan voelt het alsof de PF opeens afgedankt is. Als ik nog geen PF had gehad dan had ik hem meteen gekocht, maar nu wacht ik gewoon af tot er een Technic set komt die ik gewoon echt wil hebben vanwege de set. PU zal er vanzelf wel komen als ik me met Technic blijf bezighouden lijkt me zo.
[
Voor 29% gewijzigd door
Gim op 12-06-2020 12:03
]