Hoi ik weet niet of ik hier reclame mag maken, maar dan hoor ik het wel
-
Ik heb de afgelopen 4 weken namelijk aan de (versie 2)
UCS Milllennium Falcon mogen bouwen!
Nu zal dat voor velen niet zo bijzonder zijn, maar voor mij die al 20 jaar ofzo geen Lego heeft aangeraakt, was dat echt een hele belevenis!
Als grote StarWars en vroegere Lego fan, was ik natuurlijk gelijk verliefd op het model toen ze die voor het eerst uitbrachten.
Al die jaren heb ik deze al willen bouwen, de grootste set ooit, alleen.. geld..
Ik heb nooit het geld er voor gehad, of over, want ik kan niet zomaar even €800(?) neerleggen voor een Lego set.. En uiteindelijk vind ik het bouwen zelf het leukst.
Toen kwam het hele Corona gebeuren en zocht ik naar dingen om te te doen.. Al snel uitgekeken op de schermen, bedacht ik me dat ik wel eens dingen kon gaan bouwen.
En via via via kwam ik er perongeluk achter dat er een bedrijf in Bussum zit dat deze set verhuurt! Voor nog geen 10,- per week!
www.bouwsteenwinkel.nl (Ze hebben echt super veel!)
Na een paar weken op de wachtlijst staan, was het mijn beurt
En man wat heb ik er van genoten zeg! Ik heb er iets meer dan 4 weken over gedaan. Lekker op mn gemak, wanneer ik zin had en soms met vrienden en een biertje (Op gepaste afstand

)
Ik heb ook mooi de ruimte in de woonkamer, dus kon gewoon een kleed neerleggen en het daar laten staan.
Het was ook gewoon leuk om te hebben liggen en naar te kijken vanaf de bank of als je langsloopt.
Wat een project zeg! Weegt iets van 15 kg ofzo? En alleen het bouwboek was al een paar kilo haha

Ik had een heleboel zakken op een bult gegooid, want rommelen is altijd leuk! Maarja, dat was best wel heftig.. dus met de zakken erna heb ik er wat minder gedaan haha
Het was ook per zak gesorteerd, ook al hoeft dat niet bij het afbreken. Toen ik m zelf heb afgebroken heb ik dat echter ook gedaan.. toch makkelijker en ook fijn voor de volgende
De afbraak heb ik wel getimed, en daar heb ik in twee dagen 5 uur en 45 min over gedaan.
Dit is zeker een dikke aanrader! Ben benieuwd wat mn volgende gaat zijn
-
Hier zijn wat foto's, soms een banaan voor schaal.