Ik vond deze aflevering van LM niet bijster interessant;
In het eerste deel was de twist een beetje raar
Met de bruggen, tsja, je kon natuurlijk echt al van mijlenver zien hoe de teams het zouden gaan doen. Ook heel vreemd dat die Brickmaster totaal oblivious leek toen
En ik vond het ook raar dat in vergelijking met de andere landen (weet niet of ik US of Australie had gezien lange tijd geleden, ik denk seizoen 1 van Australie), de bruggen bijna niets leken te houden, maar als de afstand half zo kort is daar, met zelfde bouwtijd, dan is dat heel logisch.
Maar daarom (omdat de uitslag zo voorspelbaar was) vond ik dit wel de minst leuke aflevering tot nu toe.
Iemand houdt ook de wiki goed bij, handig overzicht:
Wikipedia: LEGO Masters
Ik hoop/denk dat de finale wordt;
* de favorieten: Bjorn en Corneel
* de uitdagers: David en Giovanni of Martijn en Jos
* de underdogs (creatievelingen) Lola en Jan of Arno en Andreas
In het eerste deel was de twist een beetje raar
spoiler:
wij hadden verwacht dat je gewoon verder moest bouwen met de opdracht van degene naast je, dat had ook veel meer in lijn geweest met wat de Brickmaster nog aan gaf als hoe Lego dat normaliter doet. Ik bedoel, die designers hoeven ook niet van een politiebureau een piratenset te maken als ze het overdragen, dat slaat nergens op
Met de bruggen, tsja, je kon natuurlijk echt al van mijlenver zien hoe de teams het zouden gaan doen. Ook heel vreemd dat die Brickmaster totaal oblivious leek toen
spoiler:
hij zei dat de brug van Bjorn en Corneel niet zo goed was tijdens de weddenschap met de Belgische presentator. En ook bij het testen toen er gewichten op stonden zei hij 'no way!' en kon blijkbaar niet geloven dat het 180 kg kon houden. Misschien was dat toneel of bouwt de brickmaster zelf ook te weinig bruggen?
En ik vond het ook raar dat in vergelijking met de andere landen (weet niet of ik US of Australie had gezien lange tijd geleden, ik denk seizoen 1 van Australie), de bruggen bijna niets leken te houden, maar als de afstand half zo kort is daar, met zelfde bouwtijd, dan is dat heel logisch.
Maar daarom (omdat de uitslag zo voorspelbaar was) vond ik dit wel de minst leuke aflevering tot nu toe.
Iemand houdt ook de wiki goed bij, handig overzicht:
Wikipedia: LEGO Masters
Ik hoop/denk dat de finale wordt;
* de favorieten: Bjorn en Corneel
* de uitdagers: David en Giovanni of Martijn en Jos
* de underdogs (creatievelingen) Lola en Jan of Arno en Andreas
[ Voor 4% gewijzigd door Hierkomik op 10-05-2020 14:38 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...