Het Grote Lego Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 112 Laatste
Acties:
  • 1.166.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:59
Dit weekend een doos oud Lego gesorteerd. Vooral leuk om verschillende generaties van de onderkant te zien (open rondjes, met ribben, ..). Ook dit onderdeel kwam ik tegen. Ik krijg het echter niet gevonden op brickwatch om het te linken aan een set:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wd2EbhAm1tY2hm0UagzNJLG3GvM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UGGlLVptuiP94I7ZOJuSirOY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DA-z9r9SmuEhsXO9UUIWUPkd734=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/icqjmKP8R6uN9MfqAYg4CPAl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fEumedvuSGChCaNBg6QKFrrVyUs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aOR55v365xch1h3jiuIp01yc.jpg?f=fotoalbum_tile

Iemand wellicht ook nog tips om de roest weg te krijgen? Het in de cola gooien zou een mogelijkheid kunnen zijn maar ben toch zuinig op mijn klassieke deeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:35
significant schreef op woensdag 29 april 2020 @ 06:31:
Dit weekend een doos oud Lego gesorteerd. Vooral leuk om verschillende generaties van de onderkant te zien (open rondjes, met ribben, ..). Ook dit onderdeel kwam ik tegen. Ik krijg het echter niet gevonden op brickwatch om het te linken aan een set:
b0072c01 uit een van de volgende sets

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy op 29-04-2020 07:06 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:42
RobvG schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:01:
[...]

Ow dat klinkt niet onlogisch! Ik verwijder ze voorlopig dan maar hier. Bedankt voor de tip.
De linkjes werken nog. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:59
Snel gevonden, toch is er 1 verschil: rood vs zwarte katrol. Neemt niet weg dat dit hem wel moet zijn.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 22:35
significant schreef op woensdag 29 april 2020 @ 07:21:
[...]

Snel gevonden, toch is er 1 verschil: rood vs zwarte katrol. Neemt niet weg dat dit hem wel moet zijn.
Dank!
Met rode drum, helaas daar geen sets voor bekend, maar waarschijnlijk een alternative item.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/lscvtcp4qmv41.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=e9c855856325de8201daf58401a449792edc4992

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visophetdroge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:44
Loader schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:57:
[...]

Ik wil niet vervelend doen maar volgens mij mag je als je gaat inzenden bij Ideas , dat het ontwerp nog nergens anders te zien geweest is....
Zijn afbeeldingen zijn nog wel via de quote te zien, ook al zijn ze in het originele bericht weg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:55

almightyarjen

When does the hurting stop?

oh wauw, nooit geweten dat dat zou passen!

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:06

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ik wil niet vervelend doen maar volgens mij mag je als je gaat inzenden bij Ideas , dat het ontwerp nog nergens anders te zien geweest is....
Dat zie ik nergens staan in de guidelines.

Dus ik zou zeggen dat je best foto's/renders mag plaatsen en het over een ontwerp hebben met anderen @RobvG d:)b

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:23:
[...]

dit dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

almightyarjen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:23:
[...]

op pintrest staan meer van kleine/bizondere builds, maar dit van stoel had ik ook nog niet gezien. https://pin.it/5vPVA36

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njiwedu0b
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:39
basvanderploeg schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:06:
Dit weekend een appje gemaakt om de verlichting in m'n modulars te besturen. In Octan-style natuurlijk. ;)

[Afbeelding]
Heel gaaf! Heb je toevallig een blog waar we wat kunnen terug lezen? Ben benieuwd naar het verhaal en hoe je de app hebt gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 21:55

almightyarjen

When does the hurting stop?

[...]

Je mag wel foto's tonen (die staan immers ook op Ideas), maar niet het daadwerkelijke ontwerp in LDD/Stud.io/LDraw ter download beschikbaar stellen.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:04

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

significant schreef op woensdag 29 april 2020 @ 07:21:
[...]

Dank!
Zwarte katrol komt waarschijnlijk doordat er een zwart touwtje omheen gewonden zit.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-07 12:43
Kapotto schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:16:
Ik heb bij l’ action een stuk of 9 hobbyboxen met verdeelvakken gekocht (hieronder een voorbeeld, mijne zijn wel maar langs 1 kant te openen). Het is niet handig voor te sorteren omdat je heel veel plaats nodig hebt om deze allemaal open te leggen. Enige voordeel is dat er veel in kan.

[Afbeelding]

Als ik opnieuw iets zou kopen, dan zou ik ook zo een toren met uittrekbare vakjes nemen
Voor mij zijn deze hobbydozen geniaal. Ik heb er mijn Lego Technic inzitten. Iedere doos een ander type onderdelen (pins / axels / beams / etc.), en geniaal op te ruimen op zolder omdat ze stapelbaar zijn.

Jammer dat Action ze niet meer verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik wil graag wat lego MOC's verkopen omdat ik ze niet meer gebruik. Het is alleen erg moeilijk in te schatten wat de waarde is en waar ik ze beste zou kunnen verkopen.

Het gaat voornamelijke om GBC's, onder andere de "Invisible lift" van Akiyuki.

Foto van model: https://www.planet-gbc.co...VISIBLELIFT/bIMG_0831.jpg

Heeft iemand enig idee hoe de waarde goed in te schatten en waar te verkopen?

Met Bricklink is het vrij moeilijk te bepalen; het gaat van 2700,- voor alle lots tot 250 euro waarbij de dure onderdelen missen.

[ Voor 12% gewijzigd door Pandemic op 29-04-2020 14:07 ]

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-07 19:12
njiwedu0b schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:13:
[...]

Heel gaaf! Heb je toevallig een blog waar we wat kunnen terug lezen? Ben benieuwd naar het verhaal en hoe je de app hebt gemaakt. :)
Ik heb nog niets beschreven, maar wellicht maak ik er binnenkort een handleiding voor.

Heel kort; ik gebruik een paar Wemos D1 mini's die verbonden zijn met wifi. Daarmee zijn alle leds in m'n modulars individueel te bedienen. Ik kan dus per kamer of woning beslissen of het licht aan of uit moet staan.

Verder is alles verbonden met HomeKit via de mqttthing-plugin in Homebridge. Hiermee kan ik alles simpel aansturen via de Home-app in iOS.

Daarbij heb ik m'n eigen dashboard gemaakt zodat ik alles ook via m'n browser kan regelen.

Als extraatje vandaag dit ingebouwd: :P Inclusief geluidseffecten. Maar dat gaat iets te ver om hier nu uit te leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:44
Ik heb hier geen opmerkingen voorbij zien komen over de derde aflevering van Lego Masters. Dan doe ik het maar. ;)
De tweede aflevering vond ik zeer teleurstellend, maar de derde aflevering had m.i. weer het niveau van de eerste aflevering. Ik heb in ieder geval al vast een tuinkabouter besteld. ;) Echt een supergave build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njiwedu0b
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:39
basvanderploeg schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:47:
[...]

Ik heb nog niets beschreven, maar wellicht maak ik er binnenkort een handleiding voor.

Heel kort; ik gebruik een paar Wemos D1 mini's die verbonden zijn met wifi. Daarmee zijn alle leds in m'n modulars individueel te bedienen. Ik kan dus per kamer of woning beslissen of het licht aan of uit moet staan.

Verder is alles verbonden met HomeKit via de mqttthing-plugin in Homebridge. Hiermee kan ik alles simpel aansturen via de Home-app in iOS.

Daarbij heb ik m'n eigen dashboard gemaakt zodat ik alles ook via m'n browser kan regelen.

Als extraatje vandaag dit ingebouwd: :P Inclusief geluidseffecten. Maar dat gaat iets te ver om hier nu uit te leggen.

[YouTube: LEGO Camera Animation]
Heel gaaf! :o
Dat effect met de camera! _/-\o_

Momenteel ben ik met de Assembly Square bezig m.b.v. https://www.lightmybricks...uare-10255-lego-light-kit met het idee dit te gaan koppelen aan o.a. HomeAssistant om deze mee te nemen in de acties rondom de lampen thuis. Het is voor mij nu nog maar een idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 15:41
basvanderploeg schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:47:
[...]

Heel erg graag! Heb zelf een aantal sets verlicht en dit is iets wat ik nog graag wil, alleen heb ik zelf te weinig kaas gegeten van met name het 'fysieke': hoe kan ik zo'n D1 handig op de set 'aansluiten', wat heb ik nodig, waar moet ik op letten, etc. 'T zal vast geen hogere elektronica zijn, maar voor iemand die er niet in thuis is, is zo'n handleiding wel een mooi beginpunt.

Zo'n unit programmeren is dan weer geen probleem :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:24:
Ik heb hier geen opmerkingen voorbij zien komen over de derde aflevering van Lego Masters. Dan doe ik het maar. ;)
De tweede aflevering vond ik zeer teleurstellend, maar de derde aflevering had m.i. weer het niveau van de eerste aflevering. Ik heb in ieder geval al vast een tuinkabouter besteld. ;) Echt een supergave build!
Ik was blij dat er in de derde aflevering geen bouwsels kapot geslagen, gevallen of afgeschoten hoefden te worden.

En ik sluit me verder volledig bij je aan qua tuinkabouter. Ik heb er alleen geen besteld :P De kabouter was erg leuk gemaakt. Ik zou het never nooit niet voor elkaar krijgen om in zo'n korte tijd zoiets groots te bedenken en te realiseren met al die fijne details. Mooi gemaakt.

Degene die de show moesten verlaten was ook wel terecht. Leuk dat hij zijn band met zijn vader een boost wil geven, maar je wil toch wat LEGO op een bepaald niveau zien en dan moet het niet vanuit de helft van het team komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:00

vhal

ಠ_ಠ

zonoskar schreef op maandag 27 april 2020 @ 16:51:
[...]

Je kan beter de Pimp my Landrover versie bouwen, die heeft en compleet anders ontwikkelde versnellingsbak. Plus nog meer voordelen. Ik zie dat ze nu al bij v1.3 zijn, dus maar eens onderdelen bestellen om deze te bouwen.
/edit: onderdelen besteld, hopelijk snel bouwen.
Aan de ene kant voelt het wel positief dat men een set weet te verbeteren, aan de andere kant voelt het ook wel weer jammer dat ik met een negatief gevoel rondloop dat ik een net-niet set boven heb liggen waar ik nog onderdelen voor "moet" bestellen :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
De tuinkabouter was inderdaad heel mooi, maar mijn voorkeur ging toch uit naar de 'pompbak' (Vlaams voor spoelbak/gootsteen) build. Ik vond ook de papegaai mooier dan de hond met de kreeftenogen. Uiteraard allemaal heel subjectief :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Via de bol.com actie (10 euro korting) kijk ik nu ongeveer 2 uur naar een Lego Live filmpje. Hoe kan ik straks zien of ik lang genoeg naar filmpjes heb gekeken? En hoe lang duurt het voordat je een code toegestuurd krijgt? 72 euro voor de Creator Harley klinkt nu wel heel erg vriendelijk en verleidelijk.

@Gim Mijn niveau zal ongetwijfeld op hetzelfde (of zelfs lager) niveau liggen als van de vader, maar na zijn creatie liepen de tranen over mijn wangen (van het lachen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:09
Het jeukte al een tijdje maar heb vandaag dan toch de portemonnee getrokken voor de Defender. Eerste set sinds lange tijd die voor mijzelf is in plaats van voor mijn zoontje. Vanavond eens rustig aan een start mee maken.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvanderploeg
njiwedu0b schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:44:
[...]

Heel gaaf! :o
Dat effect met de camera! _/-\o_

Momenteel ben ik met de Assembly Square bezig m.b.v. https://www.lightmybricks...uare-10255-lego-light-kit met het idee dit te gaan koppelen aan o.a. HomeAssistant om deze mee te nemen in de acties rondom de lampen thuis. Het is voor mij nu nog maar een idee.
Ik vind de lightmybricks sets persoonlijk wat aan de dure kant. En aangezien ik toch alles zelf moet aansluiten kwam ik tot de conclusie dat ik net zo goed vanaf scratch kon beginnen.

Home Assistant is overigens ook perfect te koppelen met dit concept door gebruik te maken van MQTT. :D
Siebsel schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:45:
[...]

Heel erg graag! Heb zelf een aantal sets verlicht en dit is iets wat ik nog graag wil, alleen heb ik zelf te weinig kaas gegeten van met name het 'fysieke': hoe kan ik zo'n D1 handig op de set 'aansluiten', wat heb ik nodig, waar moet ik op letten, etc. 'T zal vast geen hogere elektronica zijn, maar voor iemand die er niet in thuis is, is zo'n handleiding wel een mooi beginpunt.

Zo'n unit programmeren is dan weer geen probleem :+
Als je eenmaal door hebt hoe het werkt, dan is het een fluitje van een cent. Zelfs voor de beginners is het te doen. Als ik tijd kan vinden om een uitleg te schrijven, dan zien jullie hem hier verschijnen.

Overigens; als je helemaal basic wil blijven, dan sluit je gewoon een power adapter met USB-hub aan op een smart switch. Dan kan je alles extreem simpel aan- en uitschakelen. Afhankelijk van de smart switch zelfs via Siri, Google Home, Amazon Alexa. Niet zo uitgebreid in mogelijkheden, maar wel heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 15:41
basvanderploeg schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:00:

[...]

Als je eenmaal door hebt hoe het werkt, dan is het een fluitje van een cent. Zelfs voor de beginners is het te doen. Als ik tijd kan vinden om een uitleg te schrijven, dan zien jullie hem hier verschijnen.

Overigens; als je helemaal basic wil blijven, dan sluit je gewoon een power adapter met USB-hub aan op een smart switch. Dan kan je alles extreem simpel aan- en uitschakelen. Afhankelijk van de smart switch zelfs via Siri, Google Home, Amazon Alexa. Niet zo uitgebreid in mogelijkheden, maar wel heel simpel.
Ja, dat zat ik ook te overwegen, maar da's weer té simpel (en een beetje saai) ;) Het lijkt mij juist wel grappig om mijn 'straat' te koppelen aan de rest van mijn home automation en het liefste ook per verdieping. Ik zal er zelf ongetwijfeld ook wel uitkomen, maar een opstapje zou meer dan welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:52:
Via de bol.com actie (10 euro korting) kijk ik nu ongeveer 2 uur naar een Lego Live filmpje. Hoe kan ik straks zien of ik lang genoeg naar filmpjes heb gekeken? En hoe lang duurt het voordat je een code toegestuurd krijgt? 72 euro voor de Creator Harley klinkt nu wel heel erg vriendelijk en verleidelijk.

@Gim Mijn niveau zal ongetwijfeld op hetzelfde (of zelfs lager) niveau liggen als van de vader, maar na zijn creatie liepen de tranen over mijn wangen (van het lachen).
Het gaat erom dat je sowieso minimaal 2 uur op het platform bent en mij staat bij dat je ook meerdere thema's bezocht moet hebben. Je kunt bij het profiel wat je hebt aangemaakt (en waarmee je aangemeld bent), welke stickers je ondertussen al verdient hebt. Alle stickers worden namelijk in een overview getoond; in eerste instantie greyed-out en daarna een kleurrijke sticker. Je krijgt er al eentje door een minuut op het platform te zitten als welkom.

Bezoek je namelijk vanuit speel.bol.com Ninjago of Friends of Duplo binnen dat platform, dan krijg je stickers. Vooral met die bezoekjes zou je als het goed is al gelijk stickers moeten krijgen. Zo niet, dan klopt er denk ik iets niet. Ik heb een keer 2 uur daar gezeten en had nog steeds geen sticker; geen idee of het een caching probleem was :)

Maar al die thema's even snel bezoeken, stickers scoren, wat filmpjes afspelen terwijl je iets anders aan het doen bent en op een gegeven moment zie je bij de stickers dat je een sticker erbij hebt.

2x per week geeft Bol die codes uit via mail. Ik meen op zondag en op woensdag/donderdag.

Je kunt er maar één per bestelling gebruiken en die bestelling moet minimaal €20 zijn en iets van LEGO bevatten. Met de Harley zit je dan wel goed.

Zelf had ik nog een cadeaubon waardoor de Harley me maar €62 heeft gekost. Een cadeaubon kun je namelijk wél combineren met deze speciale LEGO code. Maar de Harley staat er nu dan weer voor €81,99? Die prijs schommelt de hele tijd; gisteren stond ie weer op iets van €89,99.

Ofschoon de Harley inderdaad veel grijs heeft is het een mooie build en hij ziet er verder best gaaf uit. Reactie van de kinderen was: "cool!". 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 29-04-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Gim schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:10:
[...]

Het gaat erom dat je sowieso minimaal 2 uur op het platform bent en mij staat bij dat je ook meerdere thema's bezocht moet hebben. Je kunt bij het profiel wat je hebt aangemaakt (en waarmee je aangemeld bent), welke stickers je ondertussen al verdient hebt.

Bezoek je namelijk vanuit speel.bol.com Ninjago of Friends of Duplo binnen dat platform, dan krijg je stickers. Vooral met die bezoekjes zou je als het goed is al gelijk stickers moeten krijgen. Zo niet, dan klopt er denk ik iets niet. Ik heb een keer 2 uur daar gezeten en had nog steeds geen sticker; geen idee of het een caching probleem was :)

Maar al die thema's even snel bezoeken, stickers scoren, wat filmpjes afspelen terwijl je iets anders aan het doen bent en op een gegeven moment zie je bij de stickers dat je een sticker erbij hebt.

2x per week geeft Bol die codes uit via mail. Ik meen op zondag en op woensdag/donderdag.

Je kunt er maar één per bestelling gebruiken en die bestelling moet minimaal €20 zijn en iets van LEGO bevatten. Met de Harley zit je dan wel goed.

Zelf had ik nog een cadeaubon waardoor de Harley me maar €62 heeft gekost. Een cadeaubon kun je namelijk wél combineren met deze speciale LEGO code.
Nog een test gedaan: vanuit de sticker naar bv de Hidden Side pagina genavigeerd. Daar even rondgekeken, maar de stickers wordt niet actief.... Ik gebruik overigens Safari op mijn Mac. Het zal me niet verbazen dat Safari een cookie of trackers blokkeert die juist nodig is. Ik heb contact opgenomen met bol.com via FB Messenger. Ik wacht even af.
Ook gelijk maar even Chrome proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:17:
[...]

Nog een test gedaan: vanuit de sticker naar bv de Hidden Side pagina genavigeerd. Daar even rondgekeken, maar de stickers wordt niet actief.... Ik gebruik overigens Safari op mijn Mac. Het zal me niet verbazen dat Safari een cookie of trackers blokkeert die juist nodig is. Ik heb contact opgenomen met bol.com via FB Messenger. Ik wacht even af.
Ik had ook zoiets. Kun je anders niet Chrome gebruiken? Met Firefox en Chrome zou het moeten werken mits je geen plug-ins hebt geïnstalleerd die de boel blocken in jouw belang :P Dat was het trouwens bij mij, ik had een plug-in aan staan :+

Ow, mocht jet nog codes overhouden en niks meer weten naast die Harley, dan kun je altijd nog een nieuwere speed champion overwegen. Die heb je dan voor €10. Toch weer net wat scherper geprijsd dan de €15-16 elders, zoals bij Intertoys nu met hun actie. Je moet er dan wel iets van €0,05 cent bij moeten zetten om aan het minimum van €20 te geraken (hoeft geen lego te zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Gim schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:20:
[...]

Ik had ook zoiets. Kun je anders niet Chrome gebruiken? Met Firefox en Chrome zou het moeten werken mits je geen plug-ins hebt geïnstalleerd die de boel blocken in jouw belang :P

Ow, mocht jet nog codes overhouden en niks meer weten naast die Harley, dan kun je altijd nog een nieuwere speed champion overwegen. Die heb je dan voor €10. Toch weer net wat scherper geprijsd dan de €15-16 elders, zoals bij Intertoys nu met hun actie. Je moet er dan wel iets van €0,05 cent bij moeten zetten om aan het minimum van €20 te geraken (hoeft geen lego te zijn).
Zie mijn edit. ;)
Zojuist Chrome geprobeerd. Genavigeerd vanuit de stickers pagina naar Hidden Side en vrijwel direct een pop-up dat ik een nieuwe sticker heb verdiend. Nu even via Chrome twee uur lang een filmpje aanzetten. ;)
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar zo'n Harley. Ik ben geen die-hard motor man, maar ik vind de Harley wel erg bijzonder.

Edit: @Gim Ik werd getriggerd door jouw woord ‘codes’, meervoud dus. Ik denk dat mijn vrouw ook maar een eigen bol.com account gaat aanmaken. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 29-04-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-07 10:16
Betreffende Lego Masters, ik vond dit een hele leuke aflevering. Ik was blij verrast na de vorige aflevering, continu een leuke en originele twist.

Nee, dit was echt leuk om te zien. Hoop dat het op dit niveau verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:42
almightyarjen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:42:
[...]

Je mag wel foto's tonen (die staan immers ook op Ideas), maar niet het daadwerkelijke ontwerp in LDD/Stud.io/LDraw ter download beschikbaar stellen.
Mappy schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:31:
[...]

Dat zie ik nergens staan in de guidelines.

Dus ik zou zeggen dat je best foto's/renders mag plaatsen en het over een ontwerp hebben met anderen @RobvG d:)b
Ik had er ook gezet: volgens mij... ik meende het ergens te gelezen hebben. Maar stel hij zet die plaatjes online. En iemand anders maakt precies dezelfde ontwerp en dien het in bij Lego Ideas... hoe kan hij bewijzen dat hij de eerste was met die plan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Leuk om te kijken deze aflevering. Er werd zeker bij de individuele builds wel wat kaf van het koren gescheiden, op z'n zachtst gezegd :D De krab was daar een van de mooiste. Voor Ed hadden ze beter Duplo neer kunnen zetten :X

Van de wasbak vond ik de afwasmiddelflesduikboot en koppen en schotels de creatiefste toevoeging.
Bij de klok was het mooi hoe de cijfers echt opzij geduwd waren door Klaas Vaak, en natuurlijk de droom+beweging in bed.
De kabouter vooral om het concept, uitgehakt uit een rots.

Verder is de humor van vooral de Vlaamse deelnemers echt genieten :Y)

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Anna Kendrick speelt ook met Lego :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 17-07 19:58
Afgelopen week Speed Champion 76896 gebouwd en tot mijn verbazing ben ik in de instructies 2 foutjes tegengekomen! Het is lang geleden dat ik een foutje heb gevonden in de instructies, maar nu toch echt 2 fouten in 1 boekje: Bij stap 39, worden de witte kleine steentjes toegevoegd, maar in het plaatje zijn deze niet zichtbaar! In stap 40 is te zien waar ze moeten. Ook bij stap 66 is een fout te zien. Hier zijn de achterlichten verwisseld. Links maak je rechtse lamp en rechts maak je de linkerlamp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:34

JoeZuCK

_Fonz > all.

@Pittie Die Nissan GT ziet er wel cool uit. Zijn wel meer auto's uit die serie gaaf. Porsche 75910 bijvoorbeeld. En volgens mij best zeldzaam.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:24:
[...]

Zie mijn edit. ;)
Zojuist Chrome geprobeerd. Genavigeerd vanuit de stickers pagina naar Hidden Side en vrijwel direct een pop-up dat ik een nieuwe sticker heb verdiend. Nu even via Chrome twee uur lang een filmpje aanzetten. ;)
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar zo'n Harley. Ik ben geen die-hard motor man, maar ik vind de Harley wel erg bijzonder.

Edit: @Gim Ik werd getriggerd door jouw woord ‘codes’, meervoud dus. Ik denk dat mijn vrouw ook maar een eigen bol.com account gaat aanmaken. ;)
Je kunt op jouw bol account meen ik zes profielen aanmaken bij speel.bol.com. per profiel kun je dan €10 bemachtigen. Ze zijn echter maar tot iets van september te gebruiken dus dat zijn zes bestellingen ;-)

Ik had het wel tof gevonden als je één code kon gebruiken bij €20, maar dat je bijvoorbeeld bij een set van €60 drie codes kon gebruiken maar te verwachten dat bol niet gek is :)

Als je vrouw ook een bol account aanmaakt dan moet ze er meen ik eerst een bestelling mee gedaan hebben. Dat of t account moet al een poos bestaan. Zoiets stond in de voorwaarden

Vorig jaar hebben ze meen ik ook deze actie gehad. Ik weet niet of ik dit jaar nog had kunnen meedoen als ik vorig jaar al m'n profielen op speel.bol.com, gekoppeld aan mijn bol account, al gebruikt had voor codes.

Maar kan natuurlijk geen kwaad om hetgeen ik net schreef voor te zijn en een bol account extra te hebben voor nog meer codes :p

[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 29-04-2020 20:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:44
Alvast ontvangen en gebouwd, de Slag om de Death Star II (40407) :

Vanaf morgen de GWP bij Star Wars aankopen vanaf 75 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:42
Is er al iets bekend van die jaren 50 auto die als GWP komt. En heeft er iemand ook een idee of er ook een kleinere versie van die fiat 500 zit aan te komen zoals bij de rest van die creator auto's en London bus het geval is geweest??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Totrail
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-07 14:37
Ik weet me te herinneren dat ik vroeger als kind geen groot fan was van de Technic LEGO. Nu vind ik die Land Rover er wel erg cool uitzien en twijfel erg of ik hem aan moet schaffen. Wat is jullie ervaring met het bouwen ervan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 20:44
Ik ben hem nu aan het bouwen. Erg leuke build. Zakje 1 (bestaat uit meerdere zakjes) ging snel. Maar met zakje 2 (bestaat uit nog meer meerdere zakjes) ben ik al sinds gistermiddag bezig.
Binnenwerk zit heel ingenieus in elkaar. Je moet wel heel goed opletten. Iets later herstellen is bin a niet te doen.
Ik vind hem leuker dan de grote rode kraan.
Wel veel stickers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:07

vectormatic

Warlock of the doorlock

Totrail schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:42:
Ik weet me te herinneren dat ik vroeger als kind geen groot fan was van de Technic LEGO. Nu vind ik die Land Rover er wel erg cool uitzien en twijfel erg of ik hem aan moet schaffen. Wat is jullie ervaring met het bouwen ervan?
Ik heb hem wel gekocht, nog niet gebouwd, naar wat ik er van begrijp is het wel zo dat de driveline vrij gevoelig is, en het relatief veel mensen gebeurt dat de boel na bouwen niet lekker loopt.

de "pimp my landrover" mod heeft een compleet herontworpen driveline die beter werkt.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Hier idem. Als kind was ik meer van (wat nu heet) City/trein Lego. Mijn broer had wel veel Technic.
Ik ben getriggerd door de Technic Ducati. Ik vind deze erg compleet; er zit zelfs een (2-)versnellingsbak in. Echter als ik 'm vergelijk met de Creator Expert Harley, dan twijfel ik weer of ik wel een Technic man ben. In Technic Sets zitten toch veel open stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 18-07 10:07

Canis Lupus

Vosbot

vectormatic schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:53:
[...]De "pimp my landrover" mod heeft een compleet herontworpen driveline die beter werkt.
Ik heb hem in December al gebouwd, was mijn eerste serieuze build na mijn Dark Ages ;)
Erg van genoten toen, veel momenten gehad waarbij je denkt "ah, daar hebben ze goed over nagedacht :)", maar idd de driveline is in het originele ontwerp niet optimaal.

Vanochtend de 166 parts op Bricklink besteld om de Pimp My Land Rover te maken.
Naast drivetrain verbeteringen ook andere goede tweaks, zoals dat je makkelijk de hele body kunt verwijderen :)
Binnenkort dus wat assemblen :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 01:02
Zo eindelijk de Porsche binnen, heeft maar 18(!) dagen geduurd. Vrijdag lekker knutselen weer denk ik. Wel een klein doosje na een millennium falcon, super star destroyer, liebherr, dat werk. Maar wel compleet iets anders, ben benieuwd :*)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-07 09:44
ziet er inderdaad cool uit. Het is echt een uitdaging en niet iets voor een beginner. Ik was er dagen mee bezig. En zoals gezegd de aandrijflijn werkt niet perfect. meestal doet die het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

mark777 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:33:
[...]

ziet er inderdaad cool uit. Het is echt een uitdaging en niet iets voor een beginner. Ik was er dagen mee bezig. En zoals gezegd de aandrijflijn werkt niet perfect. meestal doet die het niet.
Ook de ervaren bouwer is met zon set dagen bezig, hij heeft evenveel onderdelen als de GT3RS, en daar heb ik ook een uur of 12-14 in zitten gok ik. Ik bouw dit soort sets altijd over een paar weken, elke avond (dat ik tijd heb) een uurtje bouwen of zo, dan blijft het ook leuk en ontspannend. Ik verwacht met de Landrover ook wel een week of twee aan doorlooptijd bezig te zijn.

Het is natuurlijk wel mogelijk om zon set in 1 dag te bouwen, maar dan moet je echt haasten (en hopen dat je geen fouten maakt), en dan is het volgens mij ook niet persee leuk meer om te doen, meer snel bouwen om het snel bouwen.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnLajBmhrbP9Uaa_nIrCf49_Evw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5k54z7wGhkDmSQcRX4pv6tMB.png?f=user_large

Gisteren de Audi Quattro binnen gekregen.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Aangezien ik toch ook de laatste prijsdaling weer heb weten te missen, heb ik kans om een betere keuze te maken:

- 42110 Technic Landrover Defender
- 42082 Technic Rough Terrain Crane

Ik weet dat je voor t geld met de 42082 veel onderdeeltjes krijgt, maar hoe zit t qua techniek en bouw uitdaging?

Met de 42110 weet ik dat je de techniek in t eindresultaat niet meer goed ziet, maar daarvoor wil ik de modificatie toepassen die eerder gepost werd waardoor je de body er makkelijk afhaalt.

Welk model heeft technisch het meeste te bieden, qua uitdaging en om weer van te leren?

Door de modificaties (versie drie ondertussen) die onlangs hier gepost werden ben ik namelijk blij dat ik nog geen 42082 gekocht heb omdat de 42110 door verbeteringen ook meer moeite waard lijkt en wellicht meer aan te bevelen is dan de 42082.

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 30-04-2020 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Gim schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:12:
Aangezien ik toch ook de laatste prijsdaling weer heb weten te missen, heb ik kans om een betere keuze te maken:

Ik weet dat je voor t geld met de 42082 veel onderdeeltjes krijgt, maar hoe zit t qua techniek en bouw uitdaging?

Met de 42110 weet ik dat je de techniek in t eindresultaat niet meer goed ziet, maar daarvoor wil ik de modificatie toepassen die eerder gepost werd waardoor je de body er makkelijk afhaalt.

Welk model heeft technisch het meeste te bieden, qua uitdaging en om weer van te leren?

Door de modificaties (versie drie ondertussen) die onlangs hier gepost werden ben ik namelijk blij dat ik nog geen 42082 gekocht heb omdat de 42110 door verbeteringen ook meer moeite waard lijkt en wellicht meer aan te bevelen is dan de 42082.
In onderstaande review krijgt bouwplezier een 9.
https://www.eurobricks.co...2082-rough-terrain-crane/

Zoals eerder aangegeven was ik als kind geen Technic fan, maar als ik deze review lees, moet ik me inhouden om deze niet bij Amazon te bestellen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 30-04-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 22:02
Versaevel schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:44:
Is er al iets bekend van die jaren 50 auto die als GWP komt. En heeft er iemand ook een idee of er ook een kleinere versie van die fiat 500 zit aan te komen zoals bij de rest van die creator auto's en London bus het geval is geweest??
In verband met de GWP kunnen we alleen maar gokken, gebaseerd op de vorige ideas wedstrijd:
- Space thema wedstrijd liep tot ergens in februari 2018. De winnaar kregen we vorig jaar in mei/juni als GWP indien ik mij niet vergis.
- Volgens dit artikel was de vintage auto wedstrijd in oktober, en werd de winnaar in december aangekondigd. Dus als we anderhalf jaar zouden optellen bij oktober 2019 komen we uit op maart volgend jaar. Dat lijkt me vrij lang en is ook gewoon een heel grove gok. Misschien beslist Lego wel om deze auto in de komende zomermaanden al uit te brengen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

JPDeckers schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:54:

[YouTube: Lego 40407 build by Brickwatch]
Wat een leuk horizontaal gebouwd landschap zit daarin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 12:50
meesje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:17:
[...]

Zoals eerder aangegeven was ik als kind geen Technic fan, maar als ik deze review lees, moet ik me inhouden om deze niet bij Amazon te bestellen. ;)
Dan bestel je hem toch bij Mytoys? Ben je alleen wel een 17 euri duurder uit :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
idef1x schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:40:
[...]

Dan bestel je hem toch bij Mytoys? Ben je alleen wel een 17 euri duurder uit :P :+
Deze opmerking snap ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

meesje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:02:
[...]
Deze opmerking snap ik niet.
Als je hem bij mytoys bestelt "heb je je kunnen inhouden" (om hem niet bij amazon te bestellen)...

[ Voor 0% gewijzigd door roeleboel op 30-04-2020 13:15 . Reden: tiepvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JPDeckers schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:54:

[YouTube: Lego 40407 build by Brickwatch]
Crap. Wou deze GWP wel hebben, maar ik had iets op het oog, en laat die natuurlijk 74.99 kosten |:(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
roeleboel schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:14:
[...]

Als je hem bij mytoys bestelt "heb je je kunnen inhouden" (om hem niet bij amazon te bestellen)...
Ah helder! Gelijktijdig werken en even tweakers checken gaat niet samen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Gunner schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:20:
[...]

Crap. Wou deze GWP wel hebben, maar ik had iets op het oog, en laat die natuurlijk 74.99 kosten |:(
Je kunt altijd een separator tool (of iets anders) erbij doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk niet dat dat werkt, je moet toch voor 75 euro uit het Star Wars thema hebben? Kan wel even met LEGO bellen morgen. Ik vind dat altijd zo'n aparte tactiek... op een cent na ergens niet voor in aanmerking mogen komen.
Ben er ook bang voor :+

Of misschien toch maar de A-wing Star-Fighter. Heb nog 50 euro store credit staan.

[ Voor 45% gewijzigd door Gunner op 30-04-2020 13:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Gunner schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:23:
[...]

Ik denk niet dat dat werkt, je moet toch voor 75 euro uit het Star Wars thema hebben? Kan wel even met LEGO bellen morgen. Ik vind dat altijd zo'n aparte tactiek... op een cent na ergens niet voor in aanmerking mogen komen.
Dan wordt het een sleutelhanger O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
meesje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:17:
[...]

Als je hem nu bestelt dan heb je me overtuigd :P Maar die review vreemd genoeg nog niet gezien ... Terwijl ik juist vaak bij eurobricks kijk. Ga hem maar eens lezen. Schept wellicht wat meer licht voor afweging ene of andere set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• key
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 10:03

key

Nog meer mensen problemen met de korting bij Bol.com en het verzamelen van stickers.
Ze geven aan dat mijn speler die ik gisteren aan heb gemaakt (account bestaat al langer) al sinds 2018 actief is. Euh toch echt gisteren aangemaakt en de stickers behaald.

Gevolg: tot op heden geen korting, en de prijs van de Harley Davidson is sinds zojuist weer gestegen.

Lijkt me een erg mooie build. Net als de Mustang die er dan ook maar moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
key schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:46:
Nog meer mensen problemen met de korting bij Bol.com en het verzamelen van stickers.
Ze geven aan dat mijn speler die ik gisteren aan heb gemaakt (account bestaat al langer) al sinds 2018 actief is. Euh toch echt gisteren aangemaakt en de stickers behaald.

Gevolg: tot op heden geen korting, en de prijs van de Harley Davidson is sinds zojuist weer gestegen.

Lijkt me een erg mooie build. Net als de Mustang die er dan ook maar moet komen.
Met geen mogelijkheid krijg ik de 2 uur sticker actief. Ik zet het live Lego filmpje aan en na ruim twee uur check ik mijn stickers, maar een actieve 2 uur sticker.... ho maar.... Andere stickers krijg ik wel actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 17-07 17:18

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb het bol.com ding hier vanochtend nog wat filmpjes laten afspelen, na een tijdje leek die kortingssticker toegekend te zijn (het plaatje is nu goudkleurig). Het browsertabje was niet in focus verder, dat lijkt niet nodig te zijn dus. Nog geen daadwerkelijke code in de mail gekregen, maar er staat onder dat die maar 1x per week komen. Komt vanzelf wel een keer binnen denk ik.

Wel opvallend dat die Harley zo in prijs wisselt inderdaad... Ik heb gisteren de BMW alvast weer eens in elkaar gezet, zodat die naast de Harley zodra die binnenkomt kan staan, en dan over een paar weken de Ducati erbij :)

Edit: code is net in de mail binnengekomen. Wel wat apart subject, "Belangrijke informatie over je bestelling".

[ Voor 8% gewijzigd door Chakotay op 30-04-2020 15:29 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• key

key

je kan je pc gewoon 2 uur ingelogd laten. We even op een paar (sub)sites klikken. Die ultieme sticker krijg je vanzelf.

Bol.com meldt dat mijn gebruiker in 2018 is aangemaakt en 65 seconden online is geweest. euh nee hoor gisteren. Inmiddels een code gekregen en de Mustang besteld. De prijs van de Harley is een uurtje voordat ik mijn code kreeg weer gestegen.

Dus een nieuwe gebruiker aangemaakt voor de Harley, de sticker zal ik straks wel hebben. Dan de code en de goede prijs nog.

Kijk met name uit naar de Mustang.
De Ducati wil ik ook nog. Zeker nu deze versnellingen heeft lijkt me het een mooie build.
Helaas destijds te laat geweest met de BMW. Wel een voor mijn vader gekocht, nu spijt er geen 2 te hebben besteld. Die staat no erg hoog op mijn lijstje.

Dus als iemand er vanaf wil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@key Bij mij lukt het echt niet. Ik gebruik Chrome via mijn Macbook. Eerder Safari gebruikt met negatief resultaat.
Gisteravond meer dan twee uur lang het filmpje 'LEGO afleveringen LIVE' aangezet. Maar geen 2-uur-sticker actief. Ik ben gewoon ingelogd met een profiel dat destijds bij een vorige actie al was aangemaakt (ik had al een paar stickers actief).
Gim schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:39:
[...]

Als je hem nu bestelt dan heb je me overtuigd :P Maar die review vreemd genoeg nog niet gezien ... Terwijl ik juist vaak bij eurobricks kijk. Ga hem maar eens lezen. Schept wellicht wat meer licht voor afweging ene of andere set.
Ik vraag me alleen af van wat doe ik er mee als ik 'm gebouwd heb. Die gedachte is bij mij vaak de belemmerende factor om bepaalde Lego sets te kopen.

[ Voor 41% gewijzigd door meesje op 30-04-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 17-07 17:18

Chakotay

Lick here to continue

@meesje dat houd mij ook tegen bij de grotere sets inderdaad... Het is leuk, maar ik kan het nergens kwijt. De Porsche staat ook redelijk uit het zicht op een kast op zolder helaas.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvanderploeg
Ok, nog één dan. :+

Drone met geluid en licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

meesje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:20:
Ik vraag me alleen af van wat doe ik er mee als ik 'm gebouwd heb. Die gedachte is bij mij vaak de belemmerende factor om bepaalde Lego sets te kopen.
Als je de juiste modellen koopt, voor de juiste prijs kan je de boel ook weer prima verkopen, zonder al te veel te betalen voor het bouwplezier. Ik heb mijn 42056 gekocht van iemand die em gekocht had, gebouwd, tijdje laten staan, en toen weer verkocht, en dat deed ie met al zn sets.

Zelf verkoop ik ook best nog wel eens wat uit de collectie waar ik op uitgekeken ben, dan financieert dan weer (deels) een nieuwe aankoop. (en desondanks heb ik ook gewoon veel te veel om uit te stallen, en is het moeilijke keuzes maken als er wat nieuws bijkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Chakotay schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:31:
@meesje dat houd mij ook tegen bij de grotere sets inderdaad... Het is leuk, maar ik kan het nergens kwijt. De Porsche staat ook redelijk uit het zicht op een kast op zolder helaas.
Daarom kan ik me ook wel voorstellen dat de grote rode hijskraan of de Liebherr een leeftijd heeft van 11+/12+ (en niet 16+ of 18+). Ik zie iemand van 12 of iets ouder naast het bouwen er ook wel mee spelen. Dat zie ik me zelf eerlijk gezegd echt niet doen. ;) Ja, wellicht een keertje om het werkend te zien. Maar niet meer dan dan.

Een setje als de Ducati of Harley zijn redelijk compacte display sets, die wellicht een plaatsje in de woonkamer mogen krijgen, als ik mijn vrouw heel lief aan kijk. :) Qua kleurstelling denk ik dat de Harley dan de grootste kans maakt.

@vectormatic Een set kopen, bouwen en later weer verkopen is inderdaad ook een optie. Dan heb je voor een paar tientjes veel bouwplezier gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
@key Bij mij lukt het echt niet. Ik gebruik Chrome via mijn Macbook. Eerder Safari gebruikt met negatief resultaat.
Gisteravond meer dan twee uur lang het filmpje 'LEGO afleveringen LIVE' aangezet. Maar geen 2-uur-sticker actief. Ik ben gewoon ingelogd met een profiel dat destijds bij een vorige actie al was aangemaakt (ik had al een paar stickers actief).

[...]

Gewoon chat met bol beginnen en in naam van je kinderen spreken die al lange tijd bezig zijn en het maar niet krijgen. Kinderen verdrietig, jij verontwaardigd. Vragen of bol hier iets aan kan doen dat je €10 krijgt als cadeaubon. Wie weet lukt het. Ze kunnen als t goed is meekijken wat je behaalt hebt.

Bij mij was t trouwens zo dat ik die sticker niet altijd stipt na 2 uur kreeg. Soms kwartier of zo later pas.

[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 30-04-2020 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• key

key

een Chat heeft bij mij niet geholpen. Mailen met de klantenservice is ook stug.
ben ik toch niet van Bol gewend.

Maar zorg dat je buiten die 2 uur op de site ook even bijv klikt op City of Stars. Alles is vrij makkelijk te halen, video uploaden is niet nodig.

Het neerzetten van mijn voertuigen is ook nog wel het probleem. Wil zelf ook de woonkamer niet te vol hebben staan. Misschien wat afwisselen. Weer verkopen zie ik ook niet zitten.
Wellicht op mijn werkkamer bij kastje met minifigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:14
Dit leent zich uitstekend voor de opname van die drones die in België rondvlogen om mensen te adviseren in hun kot te blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 20:33

Ghosty J

Asus

Ik heb hier de Mack truck en de autotransporter staan. Ben nu bezig met de kraan.
Moet zeggen dat de kraan echt een leuke build is. Zeker vernieuwend veel nieuwe bouw technieken. Moet mij echt in houden om deze niet in 1x door te bouwen.
Gim schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:12:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 08:55

FeaR

In GoT we trust

key schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:11:
je kan je pc gewoon 2 uur ingelogd laten. We even op een paar (sub)sites klikken. Die ultieme sticker krijg je vanzelf.
Ik had de site hier zowel op mobiel (Chrome) als laptop (Chrome) open staan. Geen filmpjes gespeeld en na iets meer dan een uur kreeg ik op de laptop melding dat ik de Ultieme Sticker had.

Nu op de code wachten, hopen dat de Mustang dan nog rond de huidige prijs zit (€117,99) en dan met code bestellen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake

[...]

Precies, hier hetzelfde en ook hetgeen me juist in de Dark Ages heeft gehouden.

Ik zet dan ook verlekkerd naar juist die Rough Terrain Crane en die Liebherr te kijken, maar inderdaad, en dan.

Daarbij komt dat de nostalgie omtrent de oude Technic sets de nieuwere mij ergens niet aanspreken. Ik heb die Top Gear RC auto, leuk ding, maar het bouwen was bij lange na niet zo leuk als een Creator Expert set. Vroegah was Technic ook meer het stapelwerk met assen. Nu is het allemaal aan elkaar geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RobvG schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:19:
Ik heb mijn Koningsdag gespendeerd aan het ontwerpen van een station voor mijn trein.
Ik vind het een leuk idee, al moet ik zeggen dat ik niet zo heel gecharmeerd ben van de "bakstenen" van Lego als die de hoek om gaan. Lego heeft dat zelf ook wel, bijvoorbeeld bij het detectivekantoor (10246). Een alternatief kan ook zijn om de stenen juist uit te laten steken zoals in bijvoorbeeld de gebouwenset (10255) bij de tandarts en het appartement (boven de bakkerij dus). Maar dat is wellicht weer onpraktisch met de versiering die je al boven de ramen hebt zitten.

Qua modular idee weet ik niet of je echt zou willen aansluiten bij de bestaande gebouwen van Lego. Ik denk dat zo'n laag station dan eerder uit de toon valt. Maar natuurlijk wel een leuk idee om daar weer kleinere gebouwen op aan te sluiten. In dat geval moet je aan de zijkant geen ramen maken, dat slaat anders nergens op.

Lego treinen zijn best wel groot, passen die wel onder de overkapping door? Loopt de trein ook niet vast omdat het perron zo strak op de rails zit? Bij een station van Lego zit het perron verder van de rails af. Zie bijvoorbeeld het winterdorp station (10259)?

Sorry voor al het commentaar, het idee vind ik dus wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
FlowSnake schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:40:
[...]

Precies, hier hetzelfde en ook hetgeen me juist in de Dark Ages heeft gehouden.

Ik zet dan ook verlekkerd naar juist die Rough Terrain Crane en die Liebherr te kijken, maar inderdaad, en dan.

Daarbij komt dat de nostalgie omtrent de oude Technic sets de nieuwere mij ergens niet aanspreken. Ik heb die Top Gear RC auto, leuk ding, maar het bouwen was bij lange na niet zo leuk als een Creator Expert set. Vroegah was Technic ook meer het stapelwerk met assen. Nu is het allemaal aan elkaar geklikt.
Om de Top Gear auto nu als hét model te nemen van de nieuwere Technic om te vergelijken met de oude Technic of Creator Expert? Mjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
Gim schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:37:
[...]

Om de Top Gear auto nu als hét model te nemen van de nieuwere Technic om te vergelijken met de oude Technic of Creator Expert? Mjah.
Hahaha, okee, true that, maar het zelfde type onderdeeltjes zitten onder andere in die Rough Terrain Crane. Het is geen 8480 Space Shuttle idee, om het zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:59
Ik ben eens benieuwd welke star wars sets zo dadelijk in promotie komen. En hoeveel de korting zal bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:14
Zijn er hier anderen die ook enigszins gecharmeerd zijn van de Hidden Side serie? Ik kan het wel waarderen dat Lego een eigen serie uitbrengt zodat klanten eens sets (buiten standaard City) kunnen kopen zonder dikke licenties af te dragen. Daarnaast vind ik de kleurcontrasten van de bouwsels om de een of andere manier aantrekkelijk. Ik vind ze niet allemaal interessant, maar veel wel. Het app/AR-gedoe vind ik echter niet zo boeiend.

Het zombie-thema blijft natuurlijk cool (helaas heb ik het Monsters kasteel/huis gemist :| ), dus tof dat deze nieuwe lichting een kasteel bevat!

Anyway, er is wat meer info over de nieuwe zomersets:
http://www.brickfinder.ne...side-summer-2020-preview/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFyT2yshjFoh8-fSTk-jJhdLmp0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eIGLEetzWISzNBhGtVphC5ey.jpg?f=user_large

De gevangenis heeft echt een Walking Death vibe.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8drBTuQaQafLAsyLJ7cupZN_01s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lmHTHSPXe02ofUPXDZOPXJ0A.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door geekeep op 30-04-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:45
geekeep schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:53:
Zijn er hier anderen die ook enigszins gecharmeerd zijn van de Hidden Side serie? Ik kan het wel waarderen dat Lego een eigen serie uitbrengt zodat klanten eens sets (buiten standaard City) kunnen kopen zonder dikke licenties af te dragen. Daarnaast vind ik de kleurcontrasten van de bouwsels om de een of andere manier aantrekkelijk. Ik vind ze niet allemaal interessant, maar veel wel. Het app/AR-gedoe vind ik echter niet zo boeiend.

Het zombie-thema blijft natuurlijk cool (helaas heb ik het Monsters kasteel/huis gemist :| ), dus tof dat deze nieuwe lichting een kasteel bevat!

Anyway, er is wat meer info over de nieuwe zomersets:
http://www.brickfinder.ne...side-summer-2020-preview/

[Afbeelding]

De gevangenis heeft echt een Walking Death vibe.
[Afbeelding]
Had de trein deze week gekocht (koopje bij Amazon). Was blij verrast over de minifigs, leuk voor een zombie thema. Voor de rest is het niet echt mijn ding (Brandweerwagen ziet er wel leuk uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:11
FlowSnake schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:49:
[...]

Hahaha, okee, true that, maar het zelfde type onderdeeltjes zitten onder andere in die Rough Terrain Crane. Het is geen 8480 Space Shuttle idee, om het zo te zeggen.
Terwijl de ontwerp stijl van de 8480 wel weer terug is te zien in andere sets dan de Top Gear auto.

Een dom RC autootje zoals de Top Gear auto als vergelijking gebruiken met 1 van de beste sets uit de 90's en daarmee beweren dat het allemaal hetzelfde is, omdat de andere sets dezelfde onderdelen gebruiken, is nauwelijks eerlijk te noemen tegenover moderne pareltjes zoals de 8043, 42043 of 42100. Of 1 van de eerste studless sets: de 8455, die simpel gezegd gewoon onmogelijk is in die schaal met die pneumatische functies met studded Technic.

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 30-04-2020 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totrail
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17-07 14:37
Nog even inhaken op het Bol.com verhaal: ook gewoon na 2 uur de cadeautjes sticker. Heb de daadwerkelijke kortingscode nog niet in de mail trouwens. Dus dat is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Totrail schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:47:
Nog even inhaken op het Bol.com verhaal: ook gewoon na 2 uur de cadeautjes sticker. Heb de daadwerkelijke kortingscode nog niet in de mail trouwens. Dus dat is afwachten.
Bij mij helaas niet. Ik gebruik een Mac met Chrome (Safari werkte sowieso niet). Verder geen plug-ins of router instellingen die in de weg kunnen zitten. Ik zal morgen eens nieuw profiel aanmaken en kijken of het dan lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
AppieNL schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:24:
[...]

Terwijl de ontwerp stijl van de 8480 wel weer terug is te zien in andere sets dan de Top Gear auto.

Een dom RC autootje zoals de Top Gear auto als vergelijking gebruiken met 1 van de beste sets uit de 90's en daarmee beweren dat het allemaal hetzelfde is, omdat de andere sets dezelfde onderdelen gebruiken, is nauwelijks eerlijk te noemen tegenover moderne pareltjes zoals de 8043, 42043 of 42100. Of 1 van de eerste studless sets: de 8455, die simpel gezegd gewoon onmogelijk is in die schaal met die pneumatische functies met studded Technic.
Het is ook gewoon een gevoel he, een emotie. Ik denk dat ik zocht naar het woord studless; vind het moeilijk te omvatten. En dat is geen goed teken voor mij (ohnoesz, change).

Maar je hebt wel gelijk, het is een wrange vergelijking. Ik denk er nog even over na of ik nog een set probeer of niet, maar voor nu trekt de creator expert mij meer. Beetje als een bejaarde puzzelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

Het is dan toch wel een beetje jammer dat de Lego website blijkbaar de traffic van hun May the Fourth niet aan kan en nog steeds op pagina's (zowel die met SW aanbiedingen als alle SW producten) errors geeft.
Blijf je tot middernacht op om te kijken naar de aanbiedingen en hoop je niets te missen, en ligt alles gewoon plat.

Wat betreft Hidden Side; persoonlijk heb ik niet echt iets met de app en bijbehorende veranderingen aan builds (zoals ogen die ineens tevoorschijn komen). Ik vind sommige sets wel interessant (de boot en het kerkhof zien er als leuke setjes uit), dus misschien komen die nog, maar het thema an sich is niet echt iets voor mij.

Wat vinden jullie overigens van de tweede wave (2HY) sets die nu bekend zijn?
De Helicarrier vind ik erg tegenvallen (zelfs een versie van Ali Express, vermoedelijk gebaseerd op een MOC, vind ik er beter uit zien).
Hedwig vind ik dan wel weer leuk en had dat niet verwacht.
Piratenschip erg leuk, en dat had ik ook wel verwacht.
De meeste andere sets, denk ik niet te gaan halen. Vond wel de Ninjago sets grappig dit keer (misschien in de aanbieding)

Edit om 8:30 dag erna:
Nu werkt de Lego site wel. Helaas niet echt leuke sets in de aanbieding voor May the 4th.
Het enigste wat ik nog zou willen is de Razorcrest, maar het lijkt erop dat die niet mee doet met de promoties (geen dubbele punten en ook geen gratis SW setje als je hem in je winkelmand doet. Gek genoeg wel de andere promo: bloemen en chocolade doosje)
Wat denken jullie: bestellen en hopen dat je wel de punten en setje krijgt of er maar vanuit gaan dat de promos niet gelden voor deze preorder?

[ Voor 18% gewijzigd door Hierkomik op 01-05-2020 08:52 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kon het zo snel niet meer in het topic vinden, maar kon je nu meerdere VIP kortingscodes in 1 keer gebruiken? Probeer Lego telefonisch te bereiken, maar daar is geen doorkomen aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik zie regelmatig de term Ultimate Collector Series (UCS) voorbij komen (bv de nieuwe SW A-Wing). Wat is er nu zo speciaal aan een UCS? Wat zorgt er voor dat een set als UCS bestempeld wordt? Betreft dit alleen SW sets?

[ Voor 13% gewijzigd door meesje op 01-05-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Eppo © schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 10:55:
Kon het zo snel niet meer in het topic vinden, maar kon je nu meerdere VIP kortingscodes in 1 keer gebruiken? Probeer Lego telefonisch te bereiken, maar daar is geen doorkomen aan...
Ja, je kunt meerdere bonnen van 20 en 5 euro combineren, om bijvoorbeeld tot 30 euro korting te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mappy op 01-05-2020 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31
@geekeep hier de 4 goedkopere sets gekocht.
Jeep, lab, boom en vliegtuig.
Meer voor het ar gebeuren en voor mijn dochtertje. Maar echt spelen doet ze er niet mee (begint wel in deze tijd te komen).
Maar hoewel ik het super vet vind, weet ik niet of ik de rest ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mappy schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:11:
[...]

Ja, je kunt meerdere bonnen van 20 en 5 euro combineren, om bijvoorbeeld tot 30 euro korting te komen.
Bedankt, dat was sneller dan bellen met Lego, heb daar 2x 30 minuten in de wachtrij gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:53

Shin_Alu

Ranger/Ninja

meesje schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 10:55:
Ik zie regelmatig de term Ultimate Collector Series (UCS) voorbij komen (bv de nieuwe SW A-Wing). Wat is er nu zo speciaal aan een UCS? Wat zorgt er voor dat een set als UCS bestempeld wordt? Betreft dit alleen SW sets?
Oorspronkelijk is dit inderdaad iets dat met name bij de Star Wars sets voorkomt, Ik weet niet of de nieuwe Batmobile officieel een UCS kwalificatie heeft, maar onofficieel valt hij er zeker onder.

De UCS sets onderscheiden zich doordat ze meer gericht zijn op de oudere / rijkere Lego verzamelaars.
Dus je had de 'normale' X-Wing in minifig schaal voor de kinderen en een veel grotere gedetailleerde 'Ultimate' versie voor de collectors.

Er zijn enkele sets geweest waar dit verschil nogal vervaagd. Met name de UCS Assault on Hoth, wat meer een dure playset is dan een collectors model.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Mijn vrouw komt net met het nieuws dat bouwsteentjeswinkel te Bussum lego verhuurd.
Dat is wel awesome. Wist het niet.
Is in abo vorm voor een redelijk bedrag per jaar.
Ze hebben de ucs Falcon als grote voorbeeld, maar ook het Disney kasteel en nog vele andere sets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luther
  • Laatst online: 17-07 11:41
Arunia schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:45:
Mijn vrouw komt net met het nieuws dat bouwsteentjeswinkel te Bussum lego verhuurd.
Dat is wel awesome. Wist het niet.
Is in abo vorm voor een redelijk bedrag per jaar.
Ze hebben de ucs Falcon als grote voorbeeld, maar ook het Disney kasteel en nog vele andere sets.
Oeh ja, dat is tof:
  • Voor slechts € 15,00 per jaar bent u lid en kunt u LEGO sets huren
  • Vervolgens kunt u per abonnement maximaal 4 LEGO sets tegelijk huren
  • De LEGO sets huurt u voor 1, 2, 3 of 4 weken
  • U kan uw gehuurde LEGO sets verlengen door te mailen of te bellen
https://bouwsteenwinkel.nl/lego-verhuur-bussum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 17:25
Hierkomik schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 00:15:

Het enigste wat ik nog zou willen is de Razorcrest, maar het lijkt erop dat die niet mee doet met de promoties (geen dubbele punten en ook geen gratis SW setje als je hem in je winkelmand doet. Gek genoeg wel de andere promo: bloemen en chocolade doosje)
Wat denken jullie: bestellen en hopen dat je wel de punten en setje krijgt of er maar vanuit gaan dat de promos niet gelden voor deze preorder?
pre-orders tellen meestal toch niet mee voor dubbele punten en andere acties, tenzij ze binnen de actieperiode uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Luther huur met verzending is net geen 40 euro en dan 2,50 per huur.
Terug weet ik niet wat dat kost.

Moet alleen kijken met hoe ze het schoonmaken in deze tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:31
Eerste beelden LEGO Star Wars 75288 AT-AT gepubliceerd
Afbeeldingslocatie: https://www.bricktastic.nl/wp-content/uploads/2020/05/75288-6.jpg
https://www.bricktastic.n...75288-at-at-gepubliceerd/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Weer een AT-AT.

/edit: Lego verhuur, wat een uitkomst. Kun je meteen sets bouwen die je eigenlijk niet echt wilt kopen (bijv de Liebherr) of te duur zijn om te kopen (UCS Millennium Falcon). Ik ga er serieus over nadenken, al woon ik wel heel erg ver van Bussum af.

[ Voor 89% gewijzigd door zonoskar op 01-05-2020 14:05 ]

Pagina: 1 ... 61 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: gewoon niet, dat zijn zinloze 'ik ook' replies.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .