Het is dan toch wel een beetje jammer dat de Lego website blijkbaar de traffic van hun May the Fourth niet aan kan en nog steeds op pagina's (zowel die met SW aanbiedingen als alle SW producten) errors geeft.
Blijf je tot middernacht op om te kijken naar de aanbiedingen en hoop je niets te missen, en ligt alles gewoon plat.
Wat betreft Hidden Side; persoonlijk heb ik niet echt iets met de app en bijbehorende veranderingen aan builds (zoals ogen die ineens tevoorschijn komen). Ik vind sommige sets wel interessant (de boot en het kerkhof zien er als leuke setjes uit), dus misschien komen die nog, maar het thema an sich is niet echt iets voor mij.
Wat vinden jullie overigens van de tweede wave (2HY) sets die nu bekend zijn?
De Helicarrier vind ik erg tegenvallen (zelfs een versie van Ali Express, vermoedelijk gebaseerd op een MOC, vind ik er beter uit zien).
Hedwig vind ik dan wel weer leuk en had dat niet verwacht.
Piratenschip erg leuk, en dat had ik ook wel verwacht.
De meeste andere sets, denk ik niet te gaan halen. Vond wel de Ninjago sets grappig dit keer (misschien in de aanbieding)
Edit om 8:30 dag erna:
Nu werkt de Lego site wel. Helaas niet echt leuke sets in de aanbieding voor May the 4th.
Het enigste wat ik nog zou willen is de Razorcrest, maar het lijkt erop dat die niet mee doet met de promoties (geen dubbele punten en ook geen gratis SW setje als je hem in je winkelmand doet. Gek genoeg wel de andere promo: bloemen en chocolade doosje)
Wat denken jullie: bestellen en hopen dat je wel de punten en setje krijgt of er maar vanuit gaan dat de promos niet gelden voor deze preorder?
[
Voor 18% gewijzigd door
Hierkomik op 01-05-2020 08:52
]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...