Precies dit.Pin0 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:37:
De hedendaagse sets zijn nooit echt moeilijk (ik heb zelf voornamelijk ervaring met creator) wellicht dat de grote technic sets lastiger zijn maar als je de instructies volgt is alles goed toe doen.
Persoonlijk haal ik mijn uitdaging uit eigen mocs. Ik kan zo een paar avonden besteden aan de achterspoiler van die f1 auto bijv. Ik vind het erg leuk om de optimale combinatie van verschillende onderdelen en de 'juiste' look te vinden. Daarbij blijft het een afweging van ziet het er goed uit, is het stevig genoeg en kan ik het met de onderdelen die ik heb bouwen.
Bij de F1 ben ik bijvoorbeeld erg lang bezig geweest om de auto om te bouwen zodat het poppetje erin past. De hele voorkant is maar 3 studs breed en daartussen moesten wel de benen passen. Uiteindelijk deze gebruikt https://www.bricklink.com/v2/catalog/catalogitem.page?P=1471 die wel weer aan de hoge kant waren waardoor er weer andere uitdagingen ontstonden.
Echt de tijd vliegt als ik zo bezig ben
Uitdaging haal ik ook uit MOCs. Sets bouwen vind ik ook leuk, maar 1 van de redenen daarvoor is dat ik dan lekker "dom kan bouwen" ipv een uur naar iets kijken bij een MOC en dan 5 onderdelen erbij heb gezet en/of het hele ding 3x compleet uit elkaar heb gehaald.

/f/image/st3EDBO9yrL6U6FNxRg07J45.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/MWG1Q1XM5ZeMUSZRxSNLVy8b.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/N05GBW6DAAV10fUjeFweusmY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/n8JHdHhM1I5k1tipRk7WxXF3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/H0QbLWqRP0jbB2ML3zTajg4w.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/GjwUWKQNESRmeebL8JThGJ7n.jpg?f=fotoalbum_medium)