Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 25-01 17:07

Yonix

Gamertag: Yonix360

Woop! Woop! 8) :D

Intel i9-9900K | Asus Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB/500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• flam
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-01 16:53
Het inwisselen van mijn VIP punten ging ook niet helemaal lekker vannacht (ik weet, had ik eerder moeten doen, stom |:( ) maar kon de Batmobile uiteindelijk toch bestellen rond 1.45. Daarna nogmaals geprobeerd mijn VIP punten in te wisselen en dat lukte nu wel, dus heb de Batmobile gelijk nog een keer besteld :P

• Viper_4111
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 13:08
Na een hele ochtend proberen, batmobile met kerstboom en mini batmobile!! Levertijd zal wel een week zijn op dit moment met de drukte :(

• Yonix

Yonix

Viper_4111 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:38:
Na een hele ochtend proberen, batmobile met kerstboom en mini batmobile!! Levertijd zal wel een week zijn op dit moment met de drukte :(
Stond bij jou de mini apart genoemd? Bij mijn order niet namelijk. :S Anders moet ik vandaag even contact opnemen met de klantenservice.

Intel i9-9900K | Asus Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB/500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:37
Kneiter nutteloos weer dit. Een batmobile mini tot 5 (of 2?) dec "gratis" en is binnen 9 uur na live gaan op de eerste dag al op en de grote batmobile staat op nalevering :r

• Viper_4111
  • Laatst online: 25-01 13:08
Yonix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:41:
[...]

Stond bij jou de mini apart genoemd? Bij mijn order niet namelijk. :S Anders moet ik vandaag even contact opnemen met de klantenservice.
Ja hij stond apart genoemd dus ik zou even contact opnemen met Lego. Had wel iets eerder besteld dan jij dus het kan zijn dat het op was....

Batmobile

• josefien86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-01 12:04
Bedankt, ik heb deze besteld vanochtend om 7.45. Ik sliep al vannacht. De site had er wat moeite mee maar het is toch gelukt! Blijkbaar was ik net op tijd!
Misschien bestel ik later nog wel meer. Het is echt wel heel leuk🙂
Ik zal nog wel even laten weten of hij in de smaak valt.
Loader schreef op donderdag 28 november 2019 @ 23:03:
[...]

De raket Apollo Saturn? 21309

Prachtige bouw! Wat je hier heel vaak las, is dat ze vonden dat de ontwerpers hiervoor een medaille hadden moeten krijgen, zit zo slim en interessant in elkaar.

Maar niet te lang wachten met kopen. Want gaat dit jaar uit.
Fun.Be en Brickfever leveren ze voor 119.99 euro.

( het zou kunnen dat ivm black Friday dat Saturn voor 90 kunt kopen , bij lego shop zelf. maar dan moet je wel heel snel zijn, al om 0.01 gaan bestellen. )

Of de Parisien Restaurant 10243, kost wel 160 euro, das stuk meer dan 100 maar ook nogmaals volgens velen hier de mooiste gebouw van de modular serie. Maar snel kopen voordat hij eruit gaat.

• keverjeroen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-01 22:35
Heel leuk hoor, al jullie problemen met bestellen. Maar ik ziet toch liever dingen voorbij komen die met Lego te maken hebben en niet alleen met de Lego@home website..

Dus wat plaatjes.. Ondanks dat ik nog op een BL order wacht, toch alvast de 6991 monorail schoongemaakt en gebouwd. Leuke build, met een uitdagende bouwbeschrijving. Iedere keer plaatjes vergelijken om er achter te komen welke onderdelen je moet monteren. Leuk, weer zoals vroeger!

Wonderbaarlijk genoeg draait het motortje nog erg soepel, ja hij maakt wat lawaai, maar verder geen problemen. Filmpje hier: https://www.instagram.com/p/B5cXCIkJBn8/

Als ik de set compleet heb, gaat hij vrij snel de verkoop in. Ik vond het leuk om eens een echte monorail te hebben en te bouwen, maar het is wel een grote sta-in-de-weg.. :P

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl en https://www.youtube.com/channel/UCfV5rBjVIy9ZuI2F1KPzzSA

• AppieNL
keverjeroen schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:55:
Heel leuk hoor, al jullie problemen met bestellen. Maar ik ziet toch liever dingen voorbij komen die met Lego te maken hebben en niet alleen met de Lego@home website..
Een zeer slecht ingeschatte actie mocht wel eens benoemd worden imo. Dit is het niveau van eerdere Ideas set zoals Women in Science.

• Yonix

Yonix

Viper_4111 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:45:
[...]

Ja hij stond apart genoemd dus ik zou even contact opnemen met Lego. Had wel iets eerder besteld dan jij dus het kan zijn dat het op was....

[Afbeelding: Batmobile]
Als dat daadwerkelijk zo is, dan vind ik dat dikke bs van Lego. Hopelijk kan hij dan nog in de back order, want tussen 29-11 en 5-12 zou je er een mini bij moeten krijgen.

• Edgenumber
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 14-01 14:18
Koja78 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:48:
[...]

Heb je het over de dure orange of de goedkopere witte?
De Orange. Daar zit een versnellingsbak in die, als je hem volgens de lego handleiding bouw, een verkeerde volgorde heeft. 1,3, 2, 4 meen ik, ipv 1,2,3,4,. Ook gaat hij zowel 4 versnellingen voor uit en 4 versnellingen in zijn achteruit.

Een beetje slordig voor zo'n top model, maar in de basis werk het schakelen wel. Dus ik vind het voor mijzelf niet zo heel bezwaarlijk, maar wel iets wat ik ooit aan de hand van de beschikbare verbeteringen op internet ga aanpassen.

Ik vind het bezwaarlijker dat logo ook modellen uitbrengt waarbij functies gewoon niet goed werken zoals nu kennelijk ook bij de defender aan de hand is. Verkeerde schakelvolgorde is esthetisch, maar een haperende werking doordat de cardankoppelingen verkeerd zijn geïmplementeerd doet afbreuk aan het hoge kwaliteit speelgoed wat lego in mijn ogen altijd was geweest.

Maar goed. genoeg stoom afgeblazen. Ik ben nu lekker met de Bugatii bezig. :)

• rickjehh
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23-01 14:24
Yonix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:04:
[...]

Als dat daadwerkelijk zo is, dan vind ik dat dikke bs van Lego. Hopelijk kan hij dan nog in de back order, want tussen 29-11 en 5-12 zou je er een mini bij moeten krijgen.
Ik meen wel ergens gelezen te hebben dat ze op=op hanteren bij die mini batmobiel. Bij mij staat de mini overigens ook apart benoemd in de bestelling, net als de kerstboom.

Edit: Op de website wordt de mini ook niet meer benoemd bij de black friday deal en op de productpagina van de grote batmobiel staat hij er ook niet meer bij zie ik nu.

rickjehh wijzigde deze reactie 29-11-2019 10:15 (15%)

• vectormatic
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:43
@Edgenumber Ik kan je de pimp my porsche versie van de GT3RS aanraden! Nog een laatste "defect" aan de standaard bak is dat je eindeloos kan blijven schakelen, dus van 4 "omhoog" naar 1. De pimped up versie fixed dat, geeft je een gear indicator, veel betere schakelflippers etc..Daarnaast is de vering dan goed, de deuren hebben een slot etc...

De Chiron heb ik stock gebouwd, en was absoluut een top-build, maar de GT3RS in pimped uitvoering zit technisch beter in elkaar, de dichtheid van de Chiron is indrukwekkend, maar ik vind de pimped GT3RS uiteindelijk beter, ben dus benieuwd hoe de pimped up Chiron gaat zijn (als ik daar ooit aan toekom)

Mijns inziens is het bij technic sets tegenwoordig altijd een kwestie van modden, elke set heeft out of the box zo zijn problemen waardoor ie of minder "echt" werkt, of gewoon niet goed werkt (of kwa looks niet klopt). Bij deze grote auto sets is het dan best een behoorlijke klus om bijvoorbeeld een nieuwe gearbox of hele driveline te ontwerpen, gelukkig hebben we een paar kanjers in de AFOL community.

@AppieNL Ik vind het persoonlijk sowieso al een misser dat die mini batmobile alleen een GWP is, en geeft ook aan dat als je de grote batmobile koopt zonder GWP, dat je gewoon €30 teveel betaald. Als ze dat mini-ding als losse set hadden uitgebracht had ik er waarschijnlijk eentje gehaald (ben niet eens echt batman fan, maar dat model batmobile is gewoon een icoon, zal een generatie dingetje zijn), nu zou het een gevalletje bricklinken worden.

As idle as a painted ship upon a painted ocean

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:32
rickjehh schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:14:
[...]
Ik meen wel ergens gelezen te hebben dat ze op=op hanteren bij die mini batmobiel. Bij mij staat de mini overigens ook apart benoemd in de bestelling, net als de kerstboom.
Dat staat standaard altijd in de kleine lettertjes bij (ongeveer) elke promotie. En met deze specifieke thema collectables spelen ze (helaas) heel hard met het 'fear of missing out' effect.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• rickjehh
Kapoen schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:35:
[...]

Dat staat standaard altijd in de kleine lettertjes bij (ongeveer) elke promotie. En met deze specifieke thema collectables spelen ze (helaas) heel hard met het 'fear of missing out' effect.
Op zich is het op=op principe natuurlijk niet zo gek en vrij logisch eigenlijk. Maar het is wel heel zuur dat ze die mini batmobiel echt als black friday deal positioneren (ook met die grote advertentie op de website) om vervolgens op het moment dat black friday voor de meeste mensen begint de voorraad al op te hebben.

• Yonix

Yonix

rickjehh schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:39:
[...]

Op zich is het op=op principe natuurlijk niet zo gek en vrij logisch eigenlijk. Maar het is wel heel zuur dat ze die mini batmobiel echt als black friday deal positioneren (ook met die grote advertentie op de website) om vervolgens op het moment dat black friday voor de meeste mensen begint de voorraad al op te hebben.
En dat de website uren lang gewoon niet goed heeft gefunctioneerd, waardoor mensen (zoals ik) geen bestelling konden plaatsen.

• Kapoen
Yonix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:10:
[...]

En dat de website uren lang gewoon niet goed heeft gefunctioneerd, waardoor mensen (zoals ik) geen bestelling konden plaatsen.
Lego en websites... het blijft een aanslepend probleem. En net dit bedrijf heeft Bricklink overgenomen 8)7

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 25-01 16:38

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Mensen, ik snap de behoefte, maar buiten dat het niet werkt is het niet bijzonder nuttig te posten wat je allemaal gekocht hebt deze dagen met de BF-acties.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• straightsix
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 24-01 13:50
Kapoen schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:17:
[...]

Lego en websites... het blijft een aanslepend probleem. En net dit bedrijf heeft Bricklink overgenomen 8)7
Ja inderdaad en onze dag had nog meer dan 15 uur te gaan en de Apollo was gelijk weg......hou dan geen actie als je toch zo'n waardeloze voorraad hebt :D

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

keverjeroen schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:55:

Dus wat plaatjes.. Ondanks dat ik nog op een BL order wacht, toch alvast de 6991 monorail schoongemaakt en gebouwd. Leuke build, met een uitdagende bouwbeschrijving. Iedere keer plaatjes vergelijken om er achter te komen welke onderdelen je moet monteren. Leuk, weer zoals vroeger!

Wonderbaarlijk genoeg draait het motortje nog erg soepel, ja hij maakt wat lawaai, maar verder geen problemen. Filmpje hier: https://www.instagram.com/p/B5cXCIkJBn8/

Als ik de set compleet heb, gaat hij vrij snel de verkoop in. Ik vond het leuk om eens een echte monorail te hebben en te bouwen, maar het is wel een grote sta-in-de-weg.. :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ze zijn idd wat lomp om neer te zetten ja :X
Oplossing is trouwens ook vrij simpel: Plastic bak van de Ikea onder de tafel :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• TheDeeGee
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
Yonix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:41:
[...]

Mini stond er bij mij apart bij, ook de kerstboom.

Ik heb wel op 28 Nov om 23:55 besteld, dus was er zo vroeg mogelijk bij.

• Reintji
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 23-01 22:02

Reintji

(2 x dad)²

Nog mensen naar de opening van de winkel in Amterdam geweest? Was helaas vandaag niet in de planning te passen, was wel nieuwsgierig of die lokale minfig een beetje verkrijgbaar was.

Nintendo speler sinds '94. En vergeet de MSX niet!

• AppieNL
vectormatic schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:19:
@AppieNL Ik vind het persoonlijk sowieso al een misser dat die mini batmobile alleen een GWP is, en geeft ook aan dat als je de grote batmobile koopt zonder GWP, dat je gewoon €30 teveel betaald. Als ze dat mini-ding als losse set hadden uitgebracht had ik er waarschijnlijk eentje gehaald (ben niet eens echt batman fan, maar dat model batmobile is gewoon een icoon, zal een generatie dingetje zijn), nu zou het een gevalletje bricklinken worden.
Idd, zal dus weer bricklink worden, maar er gaat vanmiddag wel een boos telefoontje naar Lego en een eis dat ze er goed voor compenseren, want een actie van 29 november tot 5 december niet eens een halve dag uit houden is gewoon van de zotte, "op=op" of niet. Compenseren ze niet, dat wordt er ook geen batmobile gekocht van €250 en boren ze dus zichzelf omzet door de neus. De mini was namelijk de enige reden dat ik bereid was er nu 1 te kopen ipv ergens volgend jaar.

• Yonix

Yonix

AppieNL schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:03:
[...]

Idd, zal dus weer bricklink worden, maar er gaat vanmiddag wel een boos telefoontje naar Lego en een eis dat ze er goed voor compenseren, want een actie van 29 november tot 5 december niet eens een halve dag uit houden is gewoon van de zotte, "op=op" of niet. Compenseren ze niet, dat wordt er ook geen batmobile gekocht van €250 en boren ze dus zichzelf omzet door de neus. De mini was namelijk de enige reden dat ik bereid was er nu 1 te kopen ipv ergens volgend jaar.
Ik doe met je mee! Samen bellen? ;)

• totalatool
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:41
In Amsterdam hadden ze zojuist nog redelijk wat van die kleine Batmobiles, maar die grote set vliegt er de deur uit.

• totalatool
Reintji schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:55:
Nog mensen naar de opening van de winkel in Amterdam geweest? Was helaas vandaag niet in de planning te passen, was wel nieuwsgierig of die lokale minfig een beetje verkrijgbaar was.
Heb ik iets gemist? Ben de winkel in- en uitgerend voor de Batmobile. 😳

• AppieNL
Ook Lego store Utrecht heeft nog grote en kleine batmobiles. Ik schat zo'n 10-15 kleintjes achter de toonbank en stuk of 20 grote.

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

totalatool schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:41:
In Amsterdam hadden ze zojuist nog redelijk wat van die kleine Batmobiles, maar die grote set vliegt er de deur uit.
Mocht je de kleine los kopen?

• totalatool
Reintji schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:06:
[...]

Mocht je de kleine los kopen?
Nee, die ligt bij het Amsterdam Museum in de gwp stapel te wachten op mensen die een bon van de grote komen tonen.

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

totalatool schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:42:
[...]

Heb ik iets gemist? Ben de winkel in- en uitgerend voor de Batmobile. 😳
Op een aantal banners met de aankondiging stond een figuurtje in hollandse klederdracht en een oranje fiets. Hoopte dat er iets dergelijks ook bij de Amsterdamse opening zou zijn. (Zoals bij andere winkels wel eens het geval is geweest)

• Kapoen
Reintji schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:13:
[...]

Op een aantal banners met de aankondiging stond een figuurtje in hollandse klederdracht en een oranje fiets. Hoopte dat er iets dergelijks ook bij de Amsterdamse opening zou zijn. (Zoals bij andere winkels wel eens het geval is geweest)
De exclusieve set voor Nederland is dat molentje als ik mij niet vergis. Dan is er nog de bedrukte tegel en de Black Friday deals.

*edit* in een oudere post van mij staan alle promoties ivm de opening van de winkel in Amsterdam: link

Kapoen wijzigde deze reactie 29-11-2019 14:21 (15%)

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

Bedoel deze, stond ook nergens vermeld dat het een item was, nieuwsgierig of iemand wat gespot had. Gevalletje van de wens is de vader van de gedachte wellicht.

https://www.lego.com/nl-n...1ad954885bd4602795c22932c

• SuperPoekie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 24-01 16:31

SuperPoekie

Super Furry Animal

Zwager , neefje en ik hebben een armbandje vanmiddag om 12:15 opgehaald om 16:00 naar binnen te mogen. ... We zijn maar naar de Waterstones geweest boekjes lezen en nu lunchen. Benieuwd zometeen. Zwager en neefje houden het voor gezien, de kleine is alle interesse al verloren voor de Lego winkel.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:04
Reintji schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:55:
Ben er geweest en nu in de trein onderweg naar huis. Was er eerst om ongeveer half elf en kreeg een wit bandje met toegangstijd voor 14:00 uur. Tegen 13:15 uur ging ik in de rij staan met mensen met een wit bandje. Uiteindelijk mocht ik al rond 13:30 uur naar binnen omdat vertrekkende mensen ruimte gaven.

Mooie Flagship Store is het zeker. Wel iets minder groot en ruim dan de Leicester Square store in Londen, maar zeker een bezoek waard. Gelukkig waren de mini Batmobile promo setjes nog niet op, dus fijn een grote Batmobile met alle promo's in één gecombineerd: mini Batmobile, kerstboom, molentje, Kerstman polybag, Black Friday brick en I love Legostore Amsterdam tegeltje. :9

Er waren overigens nog ruim genoeg grote Batmobile sets beschikbaar, en schijnbaar ook nog promo's daarvoor. En ik zag ook nog schappen vol met de Saturn V dozen.

Haay wijzigde deze reactie 29-11-2019 15:14 (7%)

• SuperPoekie

SuperPoekie

Super Furry Animal

Haay schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:07:
[...]

Ben er geweest en nu in de trein onderweg naar huis. Was er eerst om ongeveer half elf en kreeg een wit bandje met toegangstijd voor 14:00 uur. Tegen 13:15 uur ging ik in de rij staan met mensen met een wit bandje. Uiteindelijk mocht ik al rond 13:30 uur naar binnen omdat vertrekkende mensen ruimte gaven.

Mooie Flagship Store is het zeker. Wel iets minder groot en ruim dan de Leicester Square store in Londen, maar zeker een bezoek waard. Gelukkig waren de mini Batmobile promo setjes nog niet op, dus fijn een grote Batmobile met alle promo's in één gecombineerd: mini Batmobile, kerstboom, molentje, Kerstman polybag, Black Friday brick en I love Legostore Amsterdam tegeltje. :9
Black Friday brick? Welke is dat dan, die rode van afgelopen weekend? (Ook wel: hoeveel moet ik daarvoor uitgeven? 🤣)

Lama, al gevonden, zwart 2x4 steentje vanaf €55 store only

SuperPoekie wijzigde deze reactie 29-11-2019 15:20 (3%)

• Loader
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 18:56
josefien86 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:47:
Bedankt, ik heb deze besteld vanochtend om 7.45. Ik sliep al vannacht. De site had er wat moeite mee maar het is toch gelukt! Blijkbaar was ik net op tijd!
Misschien bestel ik later nog wel meer. Het is echt wel heel leuk🙂
Ik zal nog wel even laten weten of hij in de smaak valt.

[...]
NIce ! Gelukkig was je er op tijd bij!!

En vooral laten weten hoe je hem vond!

• vectormatic
SuperPoekie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:47:
Zwager , neefje en ik hebben een armbandje vanmiddag om 12:15 opgehaald om 16:00 naar binnen te mogen. ... We zijn maar naar de Waterstones geweest boekjes lezen en nu lunchen. Benieuwd zometeen. Zwager en neefje houden het voor gezien, de kleine is alle interesse al verloren voor de Lego winkel.
8)7

Ik snap echt de hype om die lego stores niet, Ik ben in die in Utrecht geweest, en afgelopen weekend die bij Les Halles in Parijs. Ja, leuk om een paar grote sets opgebouwd te zien, en zon Notre-Dame uit 100K steentjes is ook een mooi ding om te zien, maar dan ben je met 5 minuten ook wel weer klaar. Daar kopen laat ik met de huidige prijzen sowieso wel uit mn hoofd.

En al die store exclusives en zo... gelukkig ben ik zodanig cynisch dat ik daar meteen goedkope commerciele truuks achter zoek en keihard afhak.

• AppieNL
Hype om de opening snap ik ook niet en zeker niet als 3-4 uur moet wachten met je polsbandje voordat je "mag" 8)7 Ik snap dat neefje van Poekie helemaal, zou precies hetzelfde hebben.

Maar de winkel op zichzelf vind ik altijd leuk om in rond te neuzen. Zie vaak genoeg dingen die er leuk uit zien, maar ik nooit opzoek in de Lego webshop of Brickwatch. Leuk spul buiten de "comfort zone" zeg maar.

En vandaag hebben ze iig punten verdient bij mij door wel voorraad te hebben van Batmobiles, waar online faalde d:)b

Ik was sowieso al van plan daar te kijken ipv online bestellen, want DPD horror verhalen (waar ik persoonlijk nog geen last van had), maar kneep hem wel toen de online winkel al op was vanochtend, want daar ging toen de "backup" zeg maar.

AppieNL wijzigde deze reactie 29-11-2019 15:52 (25%)

• SuperPoekie

SuperPoekie

Super Furry Animal

Windmolen is inmiddels op. Brick Santa en kerstboom nog aanwezig. Ik mocht een half uur eerder naar binnen. Gelukkig hadden ze nog LM2 spul!

Edit: ik was nog nooit bij een store opening geweest maar hoewel het dus met die polsbandjes wel goed geregeld is was het wel beetje jammer dat de echt speciale promo gewoon al op was. Ik hoorde dat er 100 mensen per uur maar binnen mochten - dan hadden ze dus ongeveer 400 molentjes? Da's echt wel weinig als ze polsbandjes uitdelen tot 20h vanavond!

Maar er zijn geen rijen meer dus je kan nu bandje halen en door maar binnen lijkt het.

SuperPoekie wijzigde deze reactie 29-11-2019 16:18 (61%)

• rickjehh
Heb me niet kunnen beheersen en ook de Chiron besteld voor de superprijs waarvoor hij op Amazon (+- 213 euro incl. verzenden) te koop is :) Ben zo benieuwd naar de build experience bij die set. Filmpjes op YouTube zijn veelbelovend. Voor degenen die hem hebben gebouwd; wat was jullie ervaring?

rickjehh wijzigde deze reactie 29-11-2019 16:39 (5%)

• AppieNL
Even een cross post vanuit het Lego aanbiedingen topic, want mijn antwoord hoort daar niet mbt de 42099 set:
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:54:

Blijft echter wel een set met minder dan 1000 stukjes....en....hoe lang blijft die App goed ondersteund ( geldt ook voor de Liebherr ) mochten ze ooit de BRON-code vrijgeven dan kunnen WIJ Tweakers er mee los ;)
Alle tools om motors aan te sturen via de PoweredUp app staan op de site van Lego en third party zoals de "brickcontroller 2" app is er allang mee compatible. Dus de tweakers zijn al los :)

En idd "maar" 1k parts, maar bij dat soort sets reken ik meer in motors. 2x een XL en 1x een L is iig samen zo'n €45-60 los (we hebben nog geen prijzen maar educated guess op basis van huidig PoweredUp en oude PF motor prijzen) . De AAA-battery box van PoweredUp vragen ze al €50 euro voor (8)7) dus de nieuwe Technic hub los zal minimaal hetzelfde zijn. Dat maakt dus €95-110 aan electronics, blijft er dus €25-40 over voor een 1k parts waaronder (dure) banden.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:04
AppieNL schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:40:
Even een cross post vanuit het Lego aanbiedingen topic, want mijn antwoord hoort daar niet mbt de 42099 set:

[...]

Alle tools om motors aan te sturen via de PoweredUp app staan op de site van Lego en third party zoals de "brickcontroller 2" app is er allang mee compatible. Dus de tweakers zijn al los :)

En idd 1k parts, maar bij dat soort sets reken ik meer in motors. 2x een XL en 1x een L is iig samen zo'n €45-60 los (we hebben nog geen prijzen maar educated guess op basis van huidig PoweredUp en oude PF motor prijzen) . De AAA-battery box van PoweredUp vragen ze al €50 euro voor (8)7) dus de nieuwe Technic hub los zal minimaal hetzelfde zijn. Dat maakt dus €95-110 aan electronics, blijft er dus €25-40 over voor een 1k parts waaronder (dure) banden.
Ja als je het zo uitlegt dan valt het wel mee...dat van die App wist ik niet.

https://brickset.com/sets/ownedby-Roger_R

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01:34

CyBeRSPiN

sinds 2001

rickjehh schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:39:
Heb me niet kunnen beheersen en ook de Chiron besteld voor de superprijs waarvoor hij op Amazon (+- 213 euro incl. verzenden) te koop is :) Ben zo benieuwd naar de build experience bij die set. Filmpjes op YouTube zijn veelbelovend. Voor degenen die hem hebben gebouwd; wat was jullie ervaring?
Enorme set, heeft me 11 uur gekost. Leuk om hem steeds groter te zien worden. En paar keer terug moeten kijken om iets te corrigeren ivm te gehaast willen werken. Zit leuke podcast bij ook.
Maar eenmaal af, meh.. Maar dat heb ik met alle Lego ;)

CyBeRSPiN wijzigde deze reactie 29-11-2019 16:53 (3%)

• Yonix

Yonix

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:52:
[...]

Enorme set, heeft me 11 uur gekost. Leuk om hem steeds groter te zien worden. En paar keer terug moeten kijken om iets te corrigeren ivm te gehaast willen werken. Zit leuke podcast bij ook.
Maar eenmaal af, meh.. Maar dat heb ik met alle Lego ;)
Hier ook de Chiron staan, maar vond het een underwhelming build. Op een gegeven moment teveel van hetzelfde, dus uiteindelijk heeft mijn vrouw hem maar afgebouwd. En mijn God, die blauwe pins ... :O

Durf niet te zeggen hoeveel uur er aan de build besteed is, maar wel dat het verspreid was over een periode van 3 maanden.

Ik vond de Mustang leuker om te bouwen.

Yonix wijzigde deze reactie 29-11-2019 17:28 (9%)

• Versaevel
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 21:28
Gescoord, peperkoekhuis, kerstboom, kerstballen, kerstman, windmolen en tegeltje. Op terugweg in Utrecht een mini batmobiel gescoord voor 25 euro _/-\o_

Oja, bij het ramen op de openingsknop ging het regenen :)

Versaevel wijzigde deze reactie 29-11-2019 17:47 (15%)

• Loader
Versaevel schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:46:
Gescoord, peperkoekhuis, kerstboom, kerstballen, kerstman, windmolen en tegeltje. Op terugweg in Utrecht een mini batmobiel gescoord voor 25 euro _/-\o_

Oja, bij het ramen op de openingsknop ging het regenen :)
Hoe scoor jij een mini batmobiel? in de winkel gekocht?

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:02
Loader schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:48:
[...]

Hoe scoor jij een mini batmobiel? in de winkel gekocht?
Ik denk eerder deze: https://www.brickwatch.ne...Pursuit-of-The-Joker.html

• Loader
ik zou niet weten bij welk winkel in utrecht je dit voor 25 euro kan kopen...

• Haay
SuperPoekie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:05:
Edit: ik was nog nooit bij een store opening geweest maar hoewel het dus met die polsbandjes wel goed geregeld is was het wel beetje jammer dat de echt speciale promo gewoon al op was. Ik hoorde dat er 100 mensen per uur maar binnen mochten - dan hadden ze dus ongeveer 400 molentjes? Da's echt wel weinig als ze polsbandjes uitdelen tot 20h vanavond!
Ik hoorde dat alleen de eerste groep die om 12 uur naar binnen mocht maar 100 personen was. Daarna waren de volgende groepen 200 personen per tijd slot. Het ging natuurlijk na die initiële eerste groep meer druppelsgewijs. Wanneer mensen met hun aankopen de winkel verlieten konden wachtende mensen naar binnen. Zo mocht ik volgens mijn polsbandje om 14 uur naar binnen maar was feitelijk om 13:30 binnen en rond 14 uur er al weer uit. Dus mensen van de 15 uur groep konden mogelijk al ruim eerder naar binnen.

Als die molen iets na 16 uur op was en iedereen in een groep minstens een molen heeft gescoord dan hadden ze er volgens mijn schatting wel 800-1000 liggen.

• meesje
Loader schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:59:
[...]

ik zou niet weten bij welk winkel in utrecht je dit voor 25 euro kan kopen...
Ja, dat is zo.
Edit: Het is ‘m dus wel. Zie reactie hierna.

meesje wijzigde deze reactie 29-11-2019 18:22 (10%)

• Versaevel
Idd, deze zoals meesje tikt. Staat in Utrecht in the officiële shop in de vitrine bij de grote batmobiel, voor 24,95

• bvsteyn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:30
rickjehh schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:39:
Heb je een link voor me? Voor die prijs wil ik 'm ook!

• Loader
bvsteyn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:49:
[...]

Heb je een link voor me? Voor die prijs wil ik 'm ook!
vermoedelijk amazon uk

https://www.amazon.co.uk/...=1&psc=1&m=A3P5ROKL5A1OLE

• vectormatic
Versaevel schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:18:
Idd, deze zoals meesje tikt. Staat in Utrecht in the officiële shop in de vitrine bij de grote batmobiel, voor 24,95
Nette prijs voor die batmobile, alleen een beetje jammer dat het toch een pseudo fantasie ding is, en de GWP toch leuker is.

Maar ik ga mn ogen open houden, als ik die set een keer voor een koopje tegenkomen gaat ie mee

• totalatool
Waarom gaat die Ninjago City nu weer zo naar me lonken?
Toevallig zag ik hem vandaag in Utrecht staan en ik was toch wel onder de indruk, en nu is ie in de Black Friday aanbieding...
Zijn er hier nog mensen die hem duidelijk aan- of juist afraden? Ik heb zelf niks van Ninjago behalve een ongebouwde Destiny's Bounty, en m'n zoontje is pas 5, maar die vindt Ninjago sinds kort wel stoer en heeft een paar van die spinners (en Ninjago sokken en hemdjes 😊). Nachtje over slapen.

• Sjuppie
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 25-01 17:01
totalatool schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:33:
Toevallig zag ik hem vandaag in Utrecht staan en ik was toch wel onder de indruk, en nu is ie in de Black Friday aanbieding...
Zijn er hier nog mensen die hem duidelijk aan- of juist afraden? Ik heb zelf niks van Ninjago behalve een ongebouwde Destiny's Bounty, en m'n zoontje is pas 5, maar die vindt Ninjago sinds kort wel stoer en heeft een paar van die spinners (en Ninjago sokken en hemdjes 😊). Nachtje over slapen.
Ninjago City zeker een aanrader! Hele mooie build en erg groot. Alhoewel niet helemaal direct passend bij de modular series, is het wel gaaf.

Trouwens, bij de opening van lego stor a'dam idd maar zo'n 400 exclusieve setjes beschikbaar. :-(. Beetje jammer, je weet dat hier een menigte op af komt en je doet 'maar' 400 setjes. Hopelijk maken ze nog een batch binnenkort....

4240 Wp ZZW PVOutput Sjuppie

• almightyarjen
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:46

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik ben weer wat verder met mijn 12V layout. Een uur boenen met alcohol om een klein rondje aan de praat te krijgen 8)7

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
totalatool schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:33:
het is een mooie build, erg veel stickers (ik heb reserve set stickers besteld), en met het juiste tussengebouw, kan je hem wel combineren met normale modulairs

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• The Eagle

The Eagle

almightyarjen schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 08:36:
Ik ben weer wat verder met mijn 12V layout. Een uur boenen met alcohol om een klein rondje aan de praat te krijgen 8)7

[YouTube: Vintage Lego train layout Episode 5: running 12V trains!]
Is dat niet makkelijker met een dremel oid te doen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Fladder80
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19:49
almightyarjen schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 08:36:

[YouTube: Vintage Lego train layout Episode 5: running 12V trains!]
Gaat denk ik sneller met dit: https://www.conrad.nl/p/n...igingsblok-1-stuks-658606

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 09:39:
[...]

Is dat niet makkelijker met een dremel oid te doen?
Ik ben bang dat het dan weer te hard gaat.
Oh ja, die dingen zijn idd ook wel erg handig, thanks!

• WiLLoW_TieN
We rijden zo vanaf Kampen naar A-Tembo in Wagenberg t.b.v. Mini-Billund. Ik heb er zin in ! Heeft A-Tembo nog iets specifieks liggen te koop wat elders niet ligt ? B.v iets van Legoland Exclusive ?

• almightyarjen

almightyarjen

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:04:
We rijden zo vanaf Kampen naar A-Tembo in Wagenberg t.b.v. Mini-Billund. Ik heb er zin in ! Heeft A-Tembo nog iets specifieks liggen te koop wat elders niet ligt ? B.v iets van Legoland Exclusive ?
Wil je ff kijken in wat voor staat mijn station zich bevindt, beweegt er nog wat? :D

• meesje
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:04:
Leuk hoor! Staat bij ons ook nog op het lijstje om een keer heen te gaan.

• WiLLoW_TieN
almightyarjen schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:33:
[...]

Wil je ff kijken in wat voor staat mijn station zich bevindt, beweegt er nog wat? :D
Maak een foto oke ;)

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zou een filmpje maken B)

Nomen nescio

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
We zijn bezig met de Disney trein (gisteren bij de opening van de Lego store gehaald voor 230 euro), maar eerlijk gezegd valt het een beetje tegen hoe mooi hij is. Hij is 8 stufs breed i.p.v. 6 en je zou verwachten dat hij daardoor meer detail heeft. Hij is echter lomper en ziet er een beetje uit als goedkoop speelgoed.

Mijn (replica) Emerald Night van Ali vind ik eerlijk gezegd mooier.

Verder moet ik op zoek naar fatsoenlijke oplaadbare batterijen voor de Powered Up box, anders gaat er een setje per dag doorheen. Iemand tips? Ik had liever een oplaadbaar systeem gehad.

• Mappy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23-01 22:16

Mappy

Piramide van Austerlitz

Erapaz schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:58:
Verder moet ik op zoek naar fatsoenlijke oplaadbare batterijen voor de Powered Up box, anders gaat er een setje per dag doorheen. Iemand tips? Ik had liever een oplaadbaar systeem gehad.
Ladda 900 AAA bij IKEA
https://www.ikea.com/nl/n...adbare-batterij-90303880/

Mappy wijzigde deze reactie 30-11-2019 13:13 (3%)

I wanna be a Mappy and I wanna have fun :) Updates in topic net als nieuwe berichten tonen? Thumb up op dit topic

• Erapaz
@Mappy Dank je, ik vergeet altijd dat Ikea goede spullen heeft voor een goede prijs :)

• AppieNL
Inmiddels klaar met zakje 2 (van 24) van de Batmobile, word ik aangenaam verrast door een virtual pivot point stuursysteem. Kan me niet heugen dat Lego het ooit in een set heeft gebruikt (als iemand er 1 weet, let me know :)).

• sandpatt
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 22:02
Iemand die kan inschatten of er nog (gratis) kerstboompjes in voorraad zijn? Anders probeer ik nog wat zaken toe te voegen aan mijn winkelmandje om aan 120 euro te komen.

• Loader
sandpatt schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:55:
Iemand die kan inschatten of er nog (gratis) kerstboompjes in voorraad zijn? Anders probeer ik nog wat zaken toe te voegen aan mijn winkelmandje om aan 120 euro te komen.
Ja die zijn in voorraad bij Lego Shop. Moet je eens de batmobile in je wagen stoppen , dan kun je zelf zien.

• Kapoen
sandpatt schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:55:
In de Belgische winkel is het ding nog te krijgen zo te zien, dus ik ga ervan uit dat dat ook zo is in Nederland.

Overigens zag ik daarnet op een Lego beurs in Antwerpen (www.brickmania.be) de kerstboom verkocht worden voor €40 8)7 Vorige week gaf de kassa in de winkel in Wijnegem aan dat het boompje een waarde heeft van €20.

• WiLLoW_TieN
Mini-Billund was erg leuk !!

De buit ;

Eindelijk mijn Peper&Zout stel ;)

Vanavond naar Soldaat van Oranje.
Net ingecheckt bij ons hotel.

• Pin0
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
AppieNL schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:26:
Inmiddels klaar met zakje 2 (van 24) van de Batmobile, word ik aangenaam verrast door een virtual pivot point stuursysteem. Kan me niet heugen dat Lego het ooit in een set heeft gebruikt (als iemand er 1 weet, let me know :)).
Ja cool is dat. De Mustang heeft er speciale wielen voor zodat het pivot punt meer in het midden van het wiel zit. En ik heb ooit een poging gedaan voor mijn vw camper set. Ik heb er foto's van geproost toen ooit.

BrickTip! a LEGO Chrome Extension

• Erapaz
Kapoen schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:22:
[...]

In de Belgische winkel is het ding nog te krijgen zo te zien, dus ik ga ervan uit dat dat ook zo is in Nederland.

Overigens zag ik daarnet op een Lego beurs in Antwerpen (www.brickmania.be) de kerstboom verkocht worden voor €40 8)7 Vorige week gaf de kassa in de winkel in Wijnegem aan dat het boompje een waarde heeft van €20.
De kerstboom heeft 370 steentjes, 20 euro is dan supergoedkoop. Waarde ligt zeker rond de 35 euro. Het is ook een gelimiteerde uitgave.
Een mini kerstsetje zoals 40263 (179 steentjes) is ook al rond de 29 euro.

Op EBay staan meerdere van de kerstboom voor 50 euro.

• Haay
Erapaz schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:12:
Een mini kerstsetje zoals 40263 (179 steentjes) is ook al rond de 29 euro.
Echt niet! Die liggen op marktplaats voor €14, wat een redelijke prijs is voor een setje dat oorspronkelijk €10 kostte en al weer bijna 2 jaar oud is.

Zoals altijd geldt bij verzamelobjecten dat de waarde van iets is wat de gek er voor geeft. Zie bv. wat er geboden wordt op die "I love Lego Store Amsterdam" tegeltjes die elke bezoeker gratis in de hand gedrukt kreeg. Waar GAAT dat over? 8)7

• Erapaz
@Haay ik zie het inderdaad, ik keek op Amazon i.p.v. marktplaats. Alleen de 2015 set 40139 gingerbread house lijkt in waarde gestegen.

• Versaevel
Haay schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:43:
[...]

Echt niet! Die liggen op marktplaats voor €14, wat een redelijke prijs is voor een setje dat oorspronkelijk €10 kostte en al weer bijna 2 jaar oud is.

Zoals altijd geldt bij verzamelobjecten dat de waarde van iets is wat de gek er voor geeft. Zie bv. wat er geboden wordt op die "I love Lego Store Amsterdam" tegeltjes die elke bezoeker gratis in de hand gedrukt kreeg. Waar GAAT dat over? 8)7
15 tot 20 euro voor een tegeltje kan ik nog vatten, maar moet je kijken dat er 150 en 200 euro wordt geboden voor dat molentje dat je kreeg bij 75 euro. Ding staat op een plaatje van 8x8 en is 10 cm hoog 8)7 8)7 8)7

En dan dat zwarte Black Friday steentje, 50 euro.

Ik heb een dubbel Amsterdam tegeltje en zou graag de Brickheadz willen hebben en het Black Friday minifiguur, maar dat gaat het met dit soort prijzen echt niet worden.

• Haay
Versaevel schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 20:15:
15 tot 20 euro voor een tegeltje kan ik nog vatten, maar moet je kijken dat er 150 en 200 euro wordt geboden voor dat molentje dat je kreeg bij 75 euro. Ding staat op een plaatje van 8x8 en is 10 cm hoog 8)7 8)7 8)7

Obelix zou zeggen: Rare jongens die verzamelaars! 8)7

• The Eagle

The Eagle

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:56:

[Afbeelding]

De buit ;

[Afbeelding]

Kampen - wagenberg - Katwijk, lekker rondje Nederland. Dan snap ik idd dat je in Katwijk een hotel pakt ja.

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

Topicstarter
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:56:

[Afbeelding]

De buit ;

[Afbeelding]

Dat city setje is al een behoorlijke oude. ~10 jaar geleden kon je die voor €3,- kopen bij de Intertoys :D

select * from Fish;

• AppieNL
Pin0 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 18:56:
[...]

Ja cool is dat. De Mustang heeft er speciale wielen voor zodat het pivot punt meer in het midden van het wiel zit. En ik heb ooit een poging gedaan voor mijn vw camper set. Ik heb er foto's van geproost toen ooit.
Ja, maar die heeft nog steeds gewoon een basic Lego setup van double wishbone en gearrack toch? Dat de wielen diep zijn is wel een plus voor de wielkasten. Maar met zo'n systeem als in de batmobile kom je ook al een eind om wielkasten klein te houden.

Klein MOD'je gemaakt op mijn Batmobile, want het OCD jeukt dat als de wielen recht staan, het stuurwiel scheef staat, kost niks aan extra onderdelen, alleen even pielen als je het al dicht had gebouwd zoals ik.
BatmobileSteeringWheelStraightFix by Appie NL, on Flickr
Origineel zit de mounting point voor de zwarte link dus in het blauwe cirkeltje, die is verhuisd naar het plekje met het groene pijltje, nu staat het stuurwiel tenminste recht :)

(en ja, de Batmobile is 1 grote kleurenkots van binnen)

Ik zit nog te kijken om van de uitlaat een HOG te maken voor het sturen ipv de geweren en dan de geweren te besturen via de turbine ingang aan de voorkant, maar dit gaat niet lukken denk ik zonder wat zware MODs en daar heb ik eigenlijk geen zin in.

Trouwens ook blij met een reserve onderdeel deze keer, want 1 van mijn 1x1 round tiles met bedrukt Batman logo was scheef bedrukt (het logo zat niet in het midden van de 6 stipjes), gelukkig was de reserve wel goed.

Edit: bij de kleine GWP Batmobile had ik trouwens 1 onderdeel over:

Er zitten er 3 in de set, 2 in het geel en 1 in het tan (denk dat het de kleur is iig). De gele worden gebruikt bij de mounting van de tonnetjes op de zijkant, maar na 3x het boekje door te gaan, zie ik nog niet waar die derde hoort. Hij staat wel doodleuk in de partslist. Dus als iemand weet waar ik hem gemist heb...

AppieNL wijzigde deze reactie 01-12-2019 12:47 (18%)

• JPDeckers
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:09
AppieNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:34:
[...]
Edit: bij de kleine GWP Batmobile had ik trouwens 1 onderdeel over:
[Afbeelding]
Er zitten er 3 in de set, 2 in het geel en 1 in het tan (denk dat het de kleur is iig). De gele worden gebruikt bij de mounting van de tonnetjes op de zijkant, maar na 3x het boekje door te gaan, zie ik nog niet waar die derde hoort. Hij staat wel doodleuk in de partslist. Dus als iemand weet waar ik hem gemist heb...
Had precies hetzelfde, 1 over in afwijkende kleur, boekje dubbel gecontroleerd, niet gevonden. Zie ook niet zo een plek waar hij moet komen te zitten.

• Gim
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 25-01 13:33
Versaevel schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 20:15:
[...]

Ik heb een dubbel Amsterdam tegeltje en zou graag de Brickheadz willen hebben en het Black Friday minifiguur, maar dat gaat het met dit soort prijzen echt niet worden.
Gelukkig zijn de bouwinstructies en parts list al te vinden dus kun je het molentje bricklinken :) Is immers toch niet de bedoeling dat ie in het doosje blijft :)

• WiLLoW_TieN
NVM... <+:)

WiLLoW_TieN wijzigde deze reactie 02-12-2019 09:56 (94%)

• meesje
WiLLoW_TieN schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:24:
Net weer buiten bij Makro Amsterdam.
Weer € 503,43 lichter...😎

[Afbeelding]

Koopje...2de stuk speelgoed 50% korting
We zien de advertenties wel op MP verschijnen. ;)

• Lord Sheep
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22:31
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen betalen op de Lego.com website met PayPal? Krijg telkens een error: COMMON.ERROR.ADDPAYPALEXPRESSPAYMENT
Helaas geen Visa/MC, alleen AmEx

[ www.sterlingimitations.com ]

• meesje
Vandaag met mijn zoontje gespeeld met wat Lego Classic setjes. Hierbij viel me op dat een aantal 2 x 1 steentjes op de korte zijde een scheurtje vertonen. Als ik me niet vergis zijn het de licht gele en oranje steentjes uit het 10709 setje (https://www.brickwatch.ne...nge-Creativity-Box.html).
Ik ga hiervoor natuurlijk contact opnemen met Lego. Dat neemt niet weg dat het me erg verbaasd dat steentjes in 1,5 jaar tijd stuk gaan. Is dit voor jullie herkenbaar? Ze zijn ook niet super intensief gebruikt, hij speelt meer met City maar voor het ‘creatieve’ stel ik af en toe voor om lekker met Classic aan de slag te gaan.

• Erapaz
Is iemand het al gelukt om 2 smart hubs te pairen met 1 remote? Volgens de handleiding moet het kunnen, zowel op hetzelfde kanaal als apart, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik pair 1 smarthub met de remote, die laat ik beide aan staan en dan druk ik bij smarthub 2 op de groene knop.

• AppieNL
@meesje
Dat was een dingetje een paar jaar terug met Dimension setjes in vooral Amerika. Short story: slechte batch uit de fabriek in Mexico. Dus nu wellicht een slechte batch uit de fabriek in Tsjechië (daar komen iig het grootste gedeelte van de EU steentjes vandaan dacht ik).

• Loader
Lord Sheep schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:18:
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen betalen op de Lego.com website met PayPal? Krijg telkens een error: COMMON.ERROR.ADDPAYPALEXPRESSPAYMENT
Helaas geen Visa/MC, alleen AmEx
Je kan toch ook kiezen voor achteraf betalen / rekening. En dan krijg je na het plaatsen van bestelling een mail of je de rekening eerst wil betalen en krijg je een rekeningnummer voor internetbankieren.

• Lord Sheep
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22:31
Loader schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:52:
[...]

Je kan toch ook kiezen voor achteraf betalen / rekening. En dan krijg je na het plaatsen van bestelling een mail of je de rekening eerst wil betalen en krijg je een rekeningnummer voor internetbankieren.
Okidoki, ga ik dat maar ff proberen voordat ik weer achter het net vis.
Vond PayPal wel handig ivm verzekerde verzending enzo.
Tnx

[ www.sterlingimitations.com ]

• Loader
Lord Sheep schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:13:
[...]

Okidoki, ga ik dat maar ff proberen voordat ik weer achter het net vis.
Vond PayPal wel handig ivm verzekerde verzending enzo.
Tnx
Lego doet nooit moeilijk, hier op tweakers wordt lego geroemd om zijn klantenservice.

Als ik jou was, zou ik maar eerst even kijken / oefenen hoe en wat. Bij betaling opties kun je zien wat je kan selecteren.

• meesje
AppieNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:46:
@meesje
Dat was een dingetje een paar jaar terug met Dimension setjes in vooral Amerika. Short story: slechte batch uit de fabriek in Mexico. Dus nu wellicht een slechte batch uit de fabriek in Tsjechië (daar komen iig het grootste gedeelte van de EU steentjes vandaan dacht ik).
Ah thanks. Dan ga ik komend weekend eens kritisch alle steentjes van de Classic setjes bekijken en bij Lego vervangende steentjes aanvragen.

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:14

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Erapaz schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:43:
Is iemand het al gelukt om 2 smart hubs te pairen met 1 remote?
Voor de v1 weet ik het niet zeker maar voor de v2 bestaat er geen remote.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• sus
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22-01 22:05

sus

is druk :+

Is de nieuwe modular al gelekt toevallig? Heb hier zo eens door het topic zitten scrollen, maar er nog niks van gelezen. Ben reuze benieuwd wat het gaat worden

Te huur: webspace

• william89
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 25-01 14:53
sus schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:32:
Is de nieuwe modular al gelekt toevallig? Heb hier zo eens door het topic zitten scrollen, maar er nog niks van gelezen. Ben reuze benieuwd wat het gaat worden
Nog niets (behalve een foutief gerucht over een politiebureau, maar ging om een Lego Ideas set).. Ben ook heel benieuwd. Deze maand wordt het aangekondigd als het goed is?

4 januari jarig, dus kom maar door😇

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

WiLLoW_TieN schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:24:
Net weer buiten bij Makro Amsterdam.
Weer € 503,43 lichter...😎

[Afbeelding]

Koopje...2de stuk speelgoed 50% korting
Waarom koop je alles 4x dubbel? Zijn het de onderdelen of hoop je straks er 10 euro meer voor te krijgen in de doorverkoop?

Signature van nature

• sus
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22-01 22:05

sus

is druk :+

william89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:36:
Nog niets (behalve een foutief gerucht over een politiebureau, maar ging om een Lego Ideas set)..
Had wel heel tof geweest :)

Afwachten dan maar...

Te huur: webspace

Pagina: 1 ... 30 ... 40 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True