• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:09:
@Jake Apart dat je het vrij optimistisch vind. Nintendo hoopt die resultaten te gaan halen, daar kunnen achteraf naast zitten, maar ze zullen niet te optimistisch inzetten want dan moeten ze die voorspelling later bijstellen. Mogelijk komt er juist wel een "console-seller-game" of een prijsverlaging.
Mét een console-seller halen ze het wel, maar ik had even niet aan een (vrij forse) prijsverlaging gedacht (dan halen ze het ook).

Zonder één van beide, blijf ik het optimistisch vinden: Q1 van vorig jaar had een dikke spike door TOTK, als je die weghaalt dan moet er echt wel iets gebeuren om 13,5M te halen (óf Q4 was extreem slecht, maar die vind ik jaar op jaar kijkend juist wel in lijn).
Zelfde met de Switch OLED, waarom is een dergelijk percentage vrij laag? Ten opzichte van wat? Ik kan er zelf geen hoog of laag aangeven. Ik weet niet meer welke bundels er allemaal waren, maar er zat ook een Mario Kart Switch OLED bundel bij? Uiteindelijk blijft er ook keuze voor mensen die minder te besteden hebben of enkel handheld spelen (Switch Lite) of juist alleen docked spelen en daardoor het voordeel van het OLED model niet inzien (Switch 2019).
Woordkeus was wellicht wat verkeerd (met 'laag'), was in reactie wat ik dacht dat @JackAvery bedoelde (maar die bedoelde dat niet zo). Ik snap zeker de keuze van sommigen voor een niet-OLED.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:04
Prijzen zijn bekend. € 29,95 voor de normale/downloadversie. € 59,95 voor deluxe edition.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 17:28
RollieBollie schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:29:
Prijzen zijn bekend. € 29,95 voor de normale/downloadversie. € 59,95 voor deluxe edition.
Nog vrij schappelijk eigenlijk.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Jammer dat er alleen een 'Deluxe Set' is en geen 'gewone uitgave'.
Zal deze net zo 'limited' zijn als Bayonetta 1? 8)7
Klinkt leuk. Ik vind het inderdaad ook jammer dat er enkel een Deluxe Set is als je de game gewoon fysiek wil halen. Daarnaast exclusief voor de My Nintendo Store. Het pre-orderen in die winkel ging niet altijd even prettig :P

Ik denk er nog even over na. Denk wel dat ik voor de fysieke versie ga, maar heb helemaal niks met al die extra's verder. Digitaal zal ik het in ieder geval niet kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door L23 op 08-05-2024 17:47 ]

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:08
Ik heb me aangemeld voor de Limited Edition, is toch wel een beetje jeugd sentiment de NES :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:08
Gaan gewone game webshops de Nes championship edition niet aanbieden?
Psyonara schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 00:09:
Gaan gewone game webshops de Nes championship edition niet aanbieden?
Nee. Exclusief My Nintendo Store. Zie filmpje.
Einde Twitter-support:
Support-pagina

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Shin Megami Tensei fans kunnen vannacht een hoop info krijgen over de nieuwe SMT V game:

• RollieBollie
Japan krijgt blijkbaar ipv NES gamecartridge 2 controllers.

En in de USA kan je de game bij meerdere shops kopen.

Xenoblade 3's Mio beeldje (schaal 1/7) is nu te preorderen, o.a. bij GoodSmile en AmiAmi.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKusRc6nA5gFGaQ6Et1aHQp2Ym4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uCZhKlbJTPCeLUjZeYYLgGdO.png?f=user_large

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:51
Hopelijk kunnen we de NES nso controller gebruiken met die world championships? :)

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:29
sderooij schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 20:26:
Hopelijk kunnen we de NES nso controller gebruiken met die world championships? :)
Ik denk het wel. De Japanse versie komt incl. de NSO controllers.
Iemand Animal Well al geprobeerd? Klinkt interessant en reviewt zeer goed

• Linksquest
RollieBollie schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 08:03:
Japan krijgt blijkbaar ipv NES gamecartridge 2 controllers.

En in de USA kan je de game bij meerdere shops kopen.

[YouTube: This Is NOT FAIR! But I Am Still EXCITED! Nintendo World Championships NES Edition Physical Edition!]
Is dat ik de NES controllers al heb voor de Switch, maar bij een game als dit zou je inderdaad verwachten op ze minst ook de NES controllers toe te voegen, of ook een versie uit te brengen waarin de controllers zitten, zodat je zou kunnen kiezen.

Jake schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:30:
[...]

Als het op dat tempo doorgaat, dan vind ik 13.5M voor het komende jaar eigenlijk vrij optimistisch(*), ténzij er NS2 verkopen bij zouden zitten.
Even bevestigen: Volgens de Q&A met de aandeelhouders zitten Switch 2 schattingen niet in deze forecast. Nintendo vindt hun eigen voorspelling een uitdagend doel om op te mikken.
Q2 : Looking at the hardware sales forecast for the current fiscal year (ending March 2025), if the forecast does not include sales of the successor to Nintendo Switch, it seems like the numbers are not that much lower than the previous fiscal year (ended March 2024). Are you thinking that announcing a successor system will not affect the momentum of the Nintendo Switch business?

A2 Furukawa:
The sales forecast for the current fiscal year does not include the successor to Nintendo Switch.
Nintendo Switch hardware sales remain relatively strong, but we are now in the system’s eighth year, and we recognize that it is becoming more challenging to maintain momentum as time passes.

[...]

We do not think the announcement of the successor to Nintendo Switch and future related communications will have zero impact on Nintendo Switch sales. However, we hope to maximize sales this fiscal year by maintaining a good balance between new demand and demand for multiple systems. Our hardware sales forecast of 13.5 million units for the fiscal year will not be easily achieved, but with the intention of challenging ourselves, we have set this number as the initial fiscal year guidance.
M.a.w. ze denken dat er nog verkoop te halen is in gezinnen die reeds een Switch hebben, ze steunen hiervoor op de populariteit van hun franchises (dank je Mario film)hun evergreen titels om ook verdere vraag te stimuleren. Ze vermelden hardware bundels als één initiatief van het voorbije jaar in dit genre.

En tenslotte komen er ook nieuwe games dit jaar, blijkbaar :+

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 10-05-2024 15:28 ]

• RollieBollie
Pre-orders voor de NES Championship LE zijn beschikbaar.

• Linksquest
Ik kreeg inderdaad ook de mail, moest wel 10 minuten in de wacht hangen, maar het is gelukt :D

• RollieBollie
Pfft. Wat een rukzooi. Ik heb geen creditcard, maar zag dat je met PayPal kan betalen. Was ondertussen wel bezig met prepaid cc te regelen, maar liep niet lekker. Zat bij betaling van crap. Dan maar mijn pa ff bellen. Gelukkig nam die op en toch gelukt.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:24
Bestelling is erdoorheen bij mij, gek genoeg zie ik de reservering op mijn CC nog niet in mijn bankieren app. Verder gewoon de mail ontvangen dat de bestelling is geplaatst en hij staat gewoon bij mijn bestellingen.
Cyrax0508 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:50:
Bestelling is erdoorheen bij mij, gek genoeg zie ik de reservering op mijn CC nog niet in mijn bankieren app.
Met mijn creditcard via de Rabobank moest ik in de Rabo-app een betaling van 0 EUR goedkeuren. Waarschijnlijk zal pas op een later moment het daadwerkelijke bedrag worden gereserveerd.

• martin_v_z
  • Laatst online: 18:04
Linksquest schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:33:
Ik kreeg inderdaad ook de mail, moest wel 10 minuten in de wacht hangen, maar het is gelukt :D
Hier ook gelukt! Op mijn telefoon liep de site helemaal vast. Daarna kreeg ik op mijn laptop bij bestellen de melding dat er geen voorraad was. Maar na nog een poging is de bestelling er doorheen.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
RayNbow schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:16:
[...]

Met mijn creditcard via de Rabobank moest ik in de Rabo-app een betaling van 0 EUR goedkeuren. Waarschijnlijk zal pas op een later moment het daadwerkelijke bedrag worden gereserveerd.
Afschrijving is een paar dagen voor de levering, je krijgt nog een mailtje om je hieraan te herinneren

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:07
RollieBollie schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:40:
Pfft. Wat een rukzooi. Ik heb geen creditcard, maar zag dat je met PayPal kan betalen. Was ondertussen wel bezig met prepaid cc te regelen, maar liep niet lekker. Zat bij betaling van crap. Dan maar mijn pa ff bellen. Gelukkig nam die op en toch gelukt.
"Hoi pap, dit is mijn nieuwe nummer, wil je even dit betaalverzoekje betalen?" :P

• RollieBollie
TomBraamhaar schreef op maandag 13 mei 2024 @ 16:58:
[...]

"Hoi pap, dit is mijn nieuwe nummer, wil je even dit betaalverzoekje betalen?" :P
Yep. Maar we hebben een codewoord afgesproken dus mijn pa wist dat ik het was.

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:47

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ai, had mijn interesse moeten registreren zie ik nu pas. Vis ik nu achter het net?
Elias2020 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 19:40:
Ai, had mijn interesse moeten registreren zie ik nu pas. Vis ik nu achter het net?
Het gaat ook nog open voor iedereen, dus waarschijnlijk niet.

• Linksquest
martin_v_z schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:58:
[...]

Hier ook gelukt! Op mijn telefoon liep de site helemaal vast. Daarna kreeg ik op mijn laptop bij bestellen de melding dat er geen voorraad was. Maar na nog een poging is de bestelling er doorheen.
Ja heel stom, dacht even dat het aan mijn telefoon lag, aangezien zowel EDGE als Chrome het zelfde probleem gaf op mijn Samsung S22 Ultra, maar blijkbaar meer mensen last van op de telefoon.

• sderooij
Toch maar niet de champions collectors besteld.....stond er niet echt achter. Ik kan het normale spel van 30 euro toch altijd nog bestellen/kopen?
sderooij schreef op maandag 13 mei 2024 @ 19:58:
Toch maar niet de champions collectors besteld.....stond er niet echt achter. Ik kan het normale spel van 30 euro toch altijd nog bestellen/kopen?
Digitaal gewoon te koop inderdaad. Fysiek is er niet een gewone editie beschikbaar.

Ik twijfel er ook over. Denk niet dat het iets voor mij is. Het is me daarom geen 60 euro waard.

• sderooij
L23 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 20:02:
[...]

Digitaal gewoon te koop inderdaad. Fysiek is er niet een gewone editie beschikbaar.

Ik twijfel er ook over. Denk niet dat het iets voor mij is. Het is me daarom geen 60 euro waard.
toch maar wel gedaan alsnog :) wil de fysieke versie, de rest van die spullen verkoop ik wel.

• martin_v_z
Linksquest schreef op maandag 13 mei 2024 @ 19:57:
[...]

Ja heel stom, dacht even dat het aan mijn telefoon lag, aangezien zowel EDGE als Chrome het zelfde probleem gaf op mijn Samsung S22 Ultra, maar blijkbaar meer mensen last van op de telefoon.
Ja, en dan is een s22 niet de minste telefoon. Dat zou toch gewoon moeten werken. Ik had er ook al last van toen ik mijn interesse moest registreren.

• Ike.
  • Niet online
Playasia heeft een ‘normale’ azie uitgave voor €27 excl. verzendkosten. Ong. €36,30 incl.

https://www.play-asia.com...-multi-language/13/70h7sr

5% kortingscode: LGN2024

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 14-05-2024 13:36 ]

• Linksquest
Is momenteel alleen nog de Amerikaanse trailer, maar er zijn 3 nieuwe Gameboy games onderweg voor mensen met Nintendo Online.

• ShadLink
Eindelijk Super Mario Land. :)

• sderooij
schijnt leuk spel te zijn :)
Linksquest schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 04:30:
Is momenteel alleen nog de Amerikaanse trailer, maar er zijn 3 nieuwe Gameboy games onderweg voor mensen met Nintendo Online.

[YouTube: Game Boy – May 2024 Game Updates – Nintendo Switch Online]
De Japanse app krijgt nog een vierde game

The Frog for whom the bell tolls.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-11 22:31
sderooij schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:34:
[...]

schijnt leuk spel te zijn :)
Super Marion Land 1 is leuk op de besturing na. Mario beweegd niet echt lekker in dit spel waardoor de besturing een extra uitdaging vormt. Mario Land 2 en 3 hebben dat probleem niet.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• sderooij
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:12:
[...]

Super Marion Land 1 is leuk op de besturing na. Mario beweegd niet echt lekker in dit spel waardoor de besturing een extra uitdaging vormt. Mario Land 2 en 3 hebben dat probleem niet.
marioland 2 heeft mijn voorkeur, speelt heerlijk.

• martin_v_z
Ah, jammer dat die geen Engelse release krijgt. Een soort spirituele voorloper van Links Awakening
martin_v_z schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:48:
[...]

Ah, jammer dat die geen Engelse release krijgt. Een soort spirituele voorloper van Links Awakening
Als je Japans kan of met een vertaling wil spelen, kan het nu in ieder geval via de Japanse app ;)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:56
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:12:
[...]

Klopt, SML1 was echt een ander beest als de andere Mario games, en dat merk je. Maar voor die tijd was het alsnog wel een toffe game, maar ik ben het met je eens dat SML2 veel beter was en sowieso veel beter speelde. Dat was ook echt herkenbaar als een Mario game, wat in SML1 soms een beetje de vraag was.
[...]

Ik dacht al dat hij me bekend voorkwam, maar da's inderdaad die game waar LA zijn engine vandaan haalde. En er zit ook een dikke verwijzing naar die game in, want de hoofdpersoon (Richard geloof ik, in de Engelse versie van LA, compleet met een huis vol kikkers) zit ook in LA en heeft zelfs een hele quest (Kanalet Castle) die uiteindelijk een dungeon opent.

• Jcrs7
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-10 18:47
Is de Bigben Tempered Glass Screenprotector van de OP ook goed tegen reflectie van het licht? Om ook buiten in de zon te spelen met goed zicht?

• Ike.
  • Niet online
Jcrs7 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:47:
Is de Bigben Tempered Glass Screenprotector van de OP ook goed tegen reflectie van het licht? Om ook buiten in de zon te spelen met goed zicht?
De tempered glass screenprotectors helpen niet om het beeld duidelijker te maken als je in de zon speelt.

• Jcrs7
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-10 18:47
Ike. schreef op zondag 19 mei 2024 @ 13:43:
[...]

De tempered glass screenprotectors helpen niet om het beeld duidelijker te maken als je in de zon speelt.
Deze is alleen voor bescherming? Dus buiten in het licht / zonlicht heb je nog steeds last van reflectie?

• Ike.
  • Niet online
Jcrs7 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 15:03:
[...]

Deze is alleen voor bescherming? Dus buiten in het licht / zonlicht heb je nog steeds last van reflectie?
Er zijn ‘ anti-glare’ screen protectors. Die zouden de reflectie (iets) verminderen, maar deze kunnen de kleuren van het beeld (iets) minder mooi maken. Ik heb zelf geen ervaring met dit soort protectors. Je zou even moeten googlen hoe/ of dit voor de switch werkt

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 20-05-2024 15:33 ]

Jcrs7 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 15:03:
[...]

Meer nog, een screen protector kan in veel gevallen dit erger maken. Je moet specifiek op zoek naar een anti-glare of matte protector en die hebben weer andere nadelen (minder contrast).

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:10
De afgelopen weken veel plezier gehad aan ‘Pokémon Sword’, samen met mijn zoontje. Inmiddels zijn we een dikke 41 uur verder en zijn we langzaam aan de DLC aan het verkennen. Erg tof om dat samen te kunnen doen! :*)

Echter, ‘Arceus’ lag hier ook klaar om gespeeld te worden, die bleek nog iets te ingewikkeld te zijn voor mijn zoontje van 5 jaar oud. Maar goed, bij mij begon het toch te kriebelen, dus ben ik er vanavond maar eens voor gaan zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laRVO9RKIPGdIzpszEsaDVXMSC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IWNTd4VHLjuJ1eV9CSdPQPDH.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste indruk: wauw! De nieuwe gameplay-elementen zijn erg tof en goed uitgewerkt. Na het spelen van ‘Sword’ is het tof om te zien dat men van de klassieke formule is afgeweken. Performance is ook meer dan prima in handheld-modus. (y)

Jup, hier ga ik mij wel weer even mee vermaken. En mijn zoontje? Die kan ondertussen vrolijk verder met ‘Sword’. 8)
Nintendo heeft Shiver Entertainment gekocht :
Shiver is een studio die focust op ports. Ze waren onder andere verantwoordelijk voor de Switch versies beide Mortal Kombat games, De poort van Hogwarts Legacy en de Scribblenauts games. Het klinkt alsof de studio zou opgedoekt worden ten gevolge van de grote problemen bij hun vorige eigenaar Embracer.

Voorlopig lijkt Nintendo van plan de studio gewoon te laten begaan.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 21-05-2024 07:09 ]

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:17
Yonix schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:19:
De afgelopen weken veel plezier gehad aan ‘Pokémon Sword’, samen met mijn zoontje. Inmiddels zijn we een dikke 41 uur verder en zijn we langzaam aan de DLC aan het verkennen. Erg tof om dat samen te kunnen doen! :*)

Echter, ‘Arceus’ lag hier ook klaar om gespeeld te worden, die bleek nog iets te ingewikkeld te zijn voor mijn zoontje van 5 jaar oud. Maar goed, bij mij begon het toch te kriebelen, dus ben ik er vanavond maar eens voor gaan zitten.

[Afbeelding]

Eerste indruk: wauw! De nieuwe gameplay-elementen zijn erg tof en goed uitgewerkt. Na het spelen van ‘Sword’ is het tof om te zien dat men van de klassieke formule is afgeweken. Performance is ook meer dan prima in handheld-modus. (y)

Jup, hier ga ik mij wel weer even mee vermaken. En mijn zoontje? Die kan ondertussen vrolijk verder met ‘Sword’. 8)
Sword en Shield zijn ook alleen maar Engels, toch?
Kon je zoon het goed volgen op in z'n eentje spelen? Ik twijfel een beetje namelijk.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
[...]

Minder legaal is er een file om het spel Engels te maken. Ben die nu zelf aan het spelen. Buiten dat het de engine is, is er niets wat ook maar echt lijkt op Link's Awakening qua besturing. Totaal ander soort uitvoering. Maar lijkt me verder wel een leuk spel.
JackAvery schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 07:04:
Nintendo heeft Shiver Entertainment gekocht :
Dit is een direct gevolg van afgelopen Splatfest. 🦑🐙

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Yonix schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:19:

[Afbeelding]

Erg leuk om te zien dat jij en je zoontje er zo mee vermaken! Maar hoe bedoel je samen? Want kan je in Pokémon Sword en Shield net zoals in Pokémon Let's Go Pikachu & Eevee als een tweede speler meespelen of heb je met hem meegekeken en ondertussen tips gegeven? :)

Pokémon Legends: Arceus is inderdaad bijzonder goed uitgewerkt en speelde erg fijn weg, daar moet ik me wel bij aansluiten. De performance is zoveel stabieler dan bij Pokémon Scarlet & Violet, ze zijn daarin echt achteruit gegaan bij hun nieuwste spel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mijVcsssSOnd2MZJRzPPU2v6fc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dYvgy6CJsLlUH35sLXbyHupw.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Tof. Release date is 24 september. Niet nodig om via LRG te bestellen, maar hier in Europa een gewone editie en Deluxe Edition.

Jij gaat voor de Deluxe Edition?

Cocoon krijgt 13 september een wereldwijde fysieke release.

• Cyrax0508
  • Laatst online: 10:24
L23 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 22:52:
[...]

Tof. Release date is 24 september. Niet nodig om via LRG te bestellen, maar hier in Europa een gewone editie en Deluxe Edition.

Jij gaat voor de Deluxe Edition?
Waar zie jij dat deze in Europa ook uitkomt?
Cyrax0508 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:12:
[...]

Waar zie jij dat deze in Europa ook uitkomt?

Edit: sorry, lees het verkeerd. Tombraider heeft een PEGI rating op de afbeelding die G_Dragon had gedeeld. Zie nog geen Nederlandse webshops waar je het kan bestellen, wel al gezien op game.co.uk.

[ Voor 30% gewijzigd door L23 op 22-05-2024 10:18 ]

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 19:37
Brammos85 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:13:
[...]

Soundtrack *en* Greatest Hits 8)7
Digitaal <> fysieke cd. De volledige OST vonden ze vast te duur om te drukken.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 22-05-2024 12:21 ]

• sderooij
Hopelijk staat DHL zo voor de deur met paper mario, echt enorm zin aan!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:18
sderooij schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:31:
Hopelijk staat DHL zo voor de deur met paper mario, echt enorm zin aan!
Dan zijn ze een dag te vroeg of niet?

• sderooij
Timothy3000 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:03:
[...]

Dan zijn ze een dag te vroeg of niet?
Vals alarm :( was een ander pakketje…denk dat ik net als de rest maar moet wachten :p

• ShadLink
JackAvery schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:21:
[...]

Digitaal <> fysieke cd. De volledige OST vonden ze vast te duur om te drukken.
Dat is toch wel vreemd, want ik dacht dat een (audio) CD altijd digitale muziek bevat. Een LP heeft dan weer analoge muziek.
sderooij schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:10:
[...]

Vals alarm :( was een ander pakketje…denk dat ik net als de rest maar moet wachten :p
Minder bestellen dus :P

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:10
G_Dragon schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:23:
[...]

Erg leuk om te zien dat jij en je zoontje er zo mee vermaken! Maar hoe bedoel je samen? Want kan je in Pokémon Sword en Shield net zoals in Pokémon Let's Go Pikachu & Eevee als een tweede speler meespelen of heb je met hem meegekeken en ondertussen tips gegeven? :)

Pokémon Legends: Arceus is inderdaad bijzonder goed uitgewerkt en speelde erg fijn weg, daar moet ik me wel bij aansluiten. De performance is zoveel stabieler dan bij Pokémon Scarlet & Violet, ze zijn daarin echt achteruit gegaan bij hun nieuwste spel.
Het samen spelen is vooral laten meekijken, voordoen, uitleggen en vervolgens steeds meer zelf laten doen en ervaren. Dat gaat goed, want hij had laatst in één sessie tig Slowpoke gevangen- en was daar heel trots op. :P

Heb sinds een paar maanden een kleinere controller van 8Bitdo die wat beter in de hand ligt en daardoor beter te bedienen is voor het mannetje. Begint zo al een echte gamer te worden, maar wel met mate uiteraard. 8)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is er een bepaalde dag in de week dat je aanbiedingen krijgt in de eshop store? dus zoals bij de PS5 (op woensdagen). of gaat dit random bij nintendo?

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 22-05-2024 16:52 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:56
Ik heb in de eShop nog nooit van vaste dagen gehoord waar je korting krijgt. Sowieso zijn Nintendo-games niet vaak in de aanbieding, maar daar zijn kanalen voor - je kunt het nieuwskanaal van Nintendo zelf volgen op je Switch, daar worden aanbiedingen doorgaans wel op aangekondigd, of je kunt websites als dekudeals in de gaten houden.

Meestal zijn aanbiedingen wel gekoppeld aan iets. Kan de kerst zijn, of andere feestdagen, meestal rond 10 maart (die wordt dan omschreven als Mar10 Day) of rondom de release van gerelateerde titels, of bijvoorbeeld de Super Mario film, dat soort dingen.

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:51:
is er een bepaalde dag in de week dat je aanbiedingen krijgt in de eshop store? dus zoals bij de PS5 (op woensdagen). of gaat dit random bij nintendo?
Elke dag.

https://www.dekudeals.com/recent-drops

Maak een wishlist aan bij dekudeals. Je krijgt een e-mail als één of meer spellen of DLC van je wishlist in de aanbieding zijn d:)b

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 22-05-2024 18:44 ]

• Farabi
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:43:
[...]

Elke dag.

https://www.dekudeals.com/recent-drops

Maak een wishlist aan bij dekudeals. Je krijgt een e-mail als één of meer spellen of DLC van je wishlist in de aanbieding zijn d:)b
ik koop alleen digitaal. zijn de digitale prijzen gunstiger dan de store hier? en kan je ze gewoon gebruik op je NL account?

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 19:10:
[...]

ik koop alleen digitaal. zijn de digitale prijzen gunstiger dan de store hier? en kan je ze gewoon gebruik op je NL account?
Dekudeals haalt alle informatie uit de Nintendo eShop.
je vindt de aanbiedigen via dekudeals en koopt het daarna via de eShop vanaf je Switch

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 22-05-2024 19:55 ]

Met de release van Paper Mario: The Thousand-Year Door kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke donderdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 20 juni. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f0ZW2ZJk9NnvOSIVWr4f-gJ6v7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lq3x5wPz1nsBd2p4aHuczHNa.jpg?f=fotoalbum_large

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 19:03
‘Unchanged battle system’.

Dat is het belangrijkste dat ik wilde horen. Vond de combat van de Origami King maar flauw.

• Farabi
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 19:53:
[...]

Dekudeals haalt alle informatie uit de Nintendo eShop.
je vindt de aanbiedigen via dekudeals en koopt het daarna via de eShop vanaf je Switch
maar die informatie heb ik toch al in de nintendo eshop zelf? wat is het nut van deku? mis ik iets?

en de laagste prijs op fysiek gebied kan ik ook hier via de PW bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 23-05-2024 14:27 ]

Farabi schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:24:
[...]

maar die informatie heb ik toch al in de nintendo eshop zelf? wat is het nut van deku? mis ik iets?

Gewoon gebruiken wat je fijn vind. Gebruikers van DekuDeals vinden het overzichtelijker dan de eShop of maken handig gebruik van de wishlist email mogelijkheden.

Fysiek kan inderdaad ook via de PW, zelf vind ik Budgetgaming daarvoor weer handiger.
[...]

Dekudeals laat je toe de prijsgeschiedenks van een game op de eshop te zien.

Maar doe vooral wat je zelf handig vindt. De Eshop zelf heeft ook een wishlist feature die nuttig is.
JackAvery schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:34:
Maar doe vooral wat je zelf handig vindt. De Eshop zelf heeft ook een wishlist feature die nuttig is.
Alleen jammer dat de eShop een item niet van je wishlist haalt nadat je het gekocht hebt.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:25
Helaas heeft Coolblue niets verzonden, dus nog geen game in de brievenbus vandaag.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• sderooij
carpebios schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:43:
Helaas heeft Coolblue niets verzonden, dus nog geen game in de brievenbus vandaag.
Net opgestart, genieten!

Ik hoop voor je dat het er morgen is!

De Nintendo sleutelhangers zijn grappig, yoshi and goombella maar in de la bewaren…

[ Voor 14% gewijzigd door sderooij op 23-05-2024 21:57 ]

sderooij schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:57:
[...]

Net opgestart, genieten!

De Nintendo sleutelhangers zijn grappig, yoshi and goombella maar in de la bewaren…
Yoshi is niet tof? :(

• Taxcommunism
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-11 21:00
Hallo, heeft iemand een idee hoe ik mijn Nintendo switch kan overklokken voor meer FPS?
Taxcommunism schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:09:
Hallo, heeft iemand een idee hoe ik mijn Nintendo switch kan overklokken voor meer FPS?
Jawel, maar dat soort zaken mag volgens de huisregels hier niet worden besproken.

• sderooij
Taxcommunism schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:09:
Staat heel veel op youtube.

• sderooij
Hehe zeker wel! Alleen voorkeur naar de mario sleutelhanger ;)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 14:20
Toch maar gekocht om aan het 3D avontuur te wennen..(Mario 64 in dit geval)
Had de N64 verkocht, omdat het op de MISTer nu ook alles goed speelt…
Maar toch , mis ik gewoon wat.. N64 games verouderen toch niet zo best, met name de 3D games… De “Mario 64” versie van de switch is wel naar mijn zin, althans zo naar de video’s te oordelen..

Toch wel jammer,dat ze zoveel geld vragen, maar goed.. 75euro :X , 2e hands ook nog eens! 8)7
Wél in absolute nieuwstaat,dat dan weer wel..

Bij naderhand lijkt 75 euro,een zeer normale prijs te zijn opeens… Eigenlijk de goedkoopste zelfs na een uurtje online zoeken.. :/ Gaat nergens over, en ik houd het in stand door het nog te kopen ook!

In het kader beter te duur dan niet te koop: :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWaNr4HRacQbd2pTGvjB8qBaQlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F8XowaWHhziMGJKZ5I9KdrI5.jpg?f=fotoalbum_large

Update, net even een kleine 2 uur gespeeld. Dus een eerste indruk voor Mario 64 is er. Moet zeggen dat het ondanks dat het geen re-make is, doet het me toch wel heel anders aanvoelen en spelen dan op de MISTer, en op mijn OG N64 met een near zero lag scaler. De laatste 2 doen niet voor elkaar onder, behalve het betere beeld voor de MISTer.

Maar ik moet eerlijk zijn, op de switch met pro controller op mijn oled tv met zeer weinig lag, speelt het erg prettig! Er is ook wel degelijk gesleuteld aan de controls. Dat speelt nu echt beter dan origineel. Waar ik er met og hardware en de mister het erg frustrerend vind, heb ik dit nu met de switch een heel stuk minder. Het vergalt nu niet meer mijn spel ervaring. Soms is het even irritant, maar valt aan te wennen omdat je net bepaalde trucks er om heen kan werken. Het is gewoon de limitatie van toen. Het spel lijkt nu wel te weten wat je wil doen..

De versie is ook niet te vergelijken met de nso versie van Mario64… die speelt echt niet fijn imho.
Ik denk dat ik wel kan wennen aan de overstap naar 3D Mario. Dit is een mooi begin om het 3D franchise van Mario te ontdekken… niet dat ik tegen 3D ben. Ben dol op spyro, rayman, crash bandicoot, etc… maar Mario in 3D?? Dat is, of was wel even wennen…

[ Voor 53% gewijzigd door PsYgHo op 24-05-2024 02:16 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:25
sderooij schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:57:
[...]

Net opgestart, genieten!

De post heeft hem nog niet ontvangen vanuit Coolblue, geen idee wat er gebeurd daar.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12:59
carpebios schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:57:
[...]

De post heeft hem nog niet ontvangen vanuit Coolblue, geen idee wat er gebeurd daar.
Misschien even een berichtje sturen? Ik heb hem woensdag pas besteld bij Coolblue en gisteren toen ik thuiskwam van het werk lag hij gewoon in de brievenbus

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
[...]

Dekudeals is veel uitgebreider en overzichtelijker dan alleen een PW.
Je hebt game screenshots, video's, links naar de reviews, verwachte speelduur en nog veel meer.
Alleen jammer dat niet meer online winkels zichtbaar zijn zoals de Coolblue, Media Markt.

Switch is officieel de bestverkochte console ooit in Japan. Qua verschepingen was dit vorig kwartaal al zo, maar nu ook via onafhankelijke trackers bevestigd in verkopen aan de eindverbruiker :)

[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 26-05-2024 20:38 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 17:28
Gamexplain heeft een interessante video geupload:

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sir_Hendro
Is er eigenlijk iets bekend over een summer sale waar dan AAA games in de uitverkoop gaan? Laatst was er wel een Sega sale waar ik wel een paar toffe games heb kunnen scoren maar het zou tof zijn als ook dingen van Nintendo zelf in de eShop eens ver onder de 60 zakken :D

Sir_Hendro schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 16:19:
Is er eigenlijk iets bekend over een summer sale waar dan AAA games in de uitverkoop gaan? Laatst was er wel een Sega sale waar ik wel een paar toffe games heb kunnen scoren maar het zou tof zijn als ook dingen van Nintendo zelf in de eShop eens ver onder de 60 zakken :D
Niet bekend. Maar je zou op DekuDeals kunnen kijken wanneer er eerder sales geweest zijn. Is rond de 40 euro ver onder de 60?

• Sir_Hendro
L23 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:36:
[...]

Niet bekend. Maar je zou op DekuDeals kunnen kijken wanneer er eerder sales geweest zijn. Is rond de 40 euro ver onder de 60?
Ja zeker, dat zijn al betere prijzen. Zelda TofK en wellicht Mario Wonder lijkt mij wel wat. Maar niet voor 60 euro :P

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:01
Sir_Hendro schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 20:20:
[...]

Ja zeker, dat zijn al betere prijzen. Zelda TofK en wellicht Mario Wonder lijkt mij wel wat. Maar niet voor 60 euro :P
volgens deku deals zelda totk nu voor 44 euro te krijgen bij amazon
Brotw voor 51 euro
Ook diverse mario games met wat korting

edit:
mario wonder voor 47 euro

[ Voor 4% gewijzigd door Pjotter87 op 31-05-2024 20:57 ]

• Sir_Hendro
Het probleem is dat ik alles digitaal koop. Ik hou niet zo van cartridge wisselen.

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:01
Sir_Hendro schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 21:55:
Het probleem is dat ik alles digitaal koop. Ik hou niet zo van cartridge wisselen.
Je kunt iig 1 spel op cartridge kopen. Die kan er dan mooi de hele tijd in blijven zitten! :+
Sir_Hendro schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 21:55:
Heb je een Nintendo Switch Online abonnement? 99 euro voor twee games via het voucherprogramma. Je krijgt ook nog eens gouden munten... en ik denk dat je eshop tegoed ook nog eens met korting kan kopen waarmee je dan de vouchers koopt (maar iemand kan dat vast wel even bevestigen...)

Tears of the Kingdom is wat mij betreft well full price waard maar korting kan nooit kwaad.

[ Voor 22% gewijzigd door JackAvery op 31-05-2024 22:01 ]

Pagina: 1 ... 249 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic