Mét een console-seller halen ze het wel, maar ik had even niet aan een (vrij forse) prijsverlaging gedacht (dan halen ze het ook).L23 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:09:
@Jake Apart dat je het vrij optimistisch vind. Nintendo hoopt die resultaten te gaan halen, daar kunnen achteraf naast zitten, maar ze zullen niet te optimistisch inzetten want dan moeten ze die voorspelling later bijstellen. Mogelijk komt er juist wel een "console-seller-game" of een prijsverlaging.
Zonder één van beide, blijf ik het optimistisch vinden: Q1 van vorig jaar had een dikke spike door TOTK, als je die weghaalt dan moet er echt wel iets gebeuren om 13,5M te halen (óf Q4 was extreem slecht, maar die vind ik jaar op jaar kijkend juist wel in lijn).
Woordkeus was wellicht wat verkeerd (met 'laag'), was in reactie wat ik dacht dat @JackAvery bedoelde (maar die bedoelde dat niet zo). Ik snap zeker de keuze van sommigen voor een niet-OLED.Zelfde met de Switch OLED, waarom is een dergelijk percentage vrij laag? Ten opzichte van wat? Ik kan er zelf geen hoog of laag aangeven. Ik weet niet meer welke bundels er allemaal waren, maar er zat ook een Mario Kart Switch OLED bundel bij? Uiteindelijk blijft er ook keuze voor mensen die minder te besteden hebben of enkel handheld spelen (Switch Lite) of juist alleen docked spelen en daardoor het voordeel van het OLED model niet inzien (Switch 2019).
:strip_exif()/f/image/IWNTd4VHLjuJ1eV9CSdPQPDH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dYvgy6CJsLlUH35sLXbyHupw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Lq3x5wPz1nsBd2p4aHuczHNa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F8XowaWHhziMGJKZ5I9KdrI5.jpg?f=fotoalbum_large)