Nee merk maakt niet uit als ie maar MicroSDXC dus met een [1] op het kaartje anders duurt het laden van games erg lang....
Ik gebruik zelf wel een officeel kaartje voor de switch van Amaz*n en merk geen verschil tussen intern geheugen of kaartje.
Nee merk maakt niet uit als ie maar MicroSDXC dus met een [1] op het kaartje anders duurt het laden van games erg lang....
[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 15-04-2024 18:22 ]
Nieuwe #IndieWorld in aantocht! 💡
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 16 april 2024
Schakel morgen, 17 april, om 16:00 uur in voor zo'n 20 minuten aan aankondigingen en updates over indiegames die in 2024 naar de #NintendoSwitch komen.
Kijk hier live: https://t.co/vbMCwzx6e6 pic.twitter.com/cmcJirxfvT
Nee, geen problemen mee. Handheld ervaring is super met de OLED Switch. Langere accuduur, groter scherm en OLED.elaho schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 19:13:
Ik heb dus sinds kort een switch lite en ben er erg blij mee. Ik vroeg me alleen af als je handheld speelt met de gewone switch of switch oled of de joycons beetje wiebelig zijn als je speelt. Dit omdat ze dus afneembaar zijn. Ik moet zeggen dat ik de switch lite mooi stevig apparaat vind.
Wat zeg je nou? Gaat Silksong morgen aangekondigd worden?
Absoluut! 🤪L23 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 19:35:
[...]
Wat zeg je nou? Gaat Silksong morgen aangekondigd worden?
[ Voor 7% gewijzigd door sderooij op 17-04-2024 18:02 ]
Wow, dat spel ziet er echt mooi uit, intro gespeeld, echt leuk gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 17-04-2024 12:31 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Het interessante is dat er eigenlijk best goede games in zaten maar dat men niet zo goed geslaagd is in te tonen waarom die games goed zijn. Ik had ook moeite met mijn aandacht erbij te houden, terwijl ik weet dat iets zoals Steamworld Heist II, Antonblast of Cat Quest gewoon goede games zijn.Zerora schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:25:
Ik vond de Indie World van gisteren niet echt heel bijzonder. Heb hem opgegeven moment maar afgezet (en dat doe ik normaal gesproken niet).
Anton Blast had al wel mijn interesse, maar de rest heeft mijn interesse niet echt gewekt zegmaar.JackAvery schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:23:
Het interessante is dat er eigenlijk best goede games in zaten maar dat men niet zo goed geslaagd is in te tonen waarom die games goed zijn. Ik had ook moeite met mijn aandacht erbij te houden, terwijl ik weet dat iets zoals Steamworld Heist II, Antonblast of Cat Quest gewoon goede games zijn.
Little Kitty Big City had wel lichte Untitled Goose Game vibes
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Net even de demo gespeeld van Europa. Eerste wat me opvalt is dat de game er wat blurry uitziet, maar niet zo erg als bij Tunic. Draait verder goed. Het is inderdaad een vredige game vol avontuur, verkenning en meditatie zoals in de omschrijving van de eShop staat. Gameplay zit goed in elkaar. Fijne besturing en het is best vermakelijk om met de jetpack rond te vliegen.JackAvery schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:23:[...]
- Europa (2024 - demo vandaag beschikbaar)
Het interessante is dat er eigenlijk best goede games in zaten maar dat men niet zo goed geslaagd is in te tonen waarom die games goed zijn. Ik had ook moeite met mijn aandacht erbij te houden, terwijl ik weet dat iets zoals Steamworld Heist II, Antonblast of Cat Quest gewoon goede games zijn.
Little Kitty Big City had wel lichte Untitled Goose Game vibes
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 3% gewijzigd door TrafalgarLaw op 20-04-2024 01:56 ]
Ik heb de game op Gamepass uitgespeeld, toffe game. Ik hoorde dat de game op de Switch wat moeite heeft bij de levels waar het regent.tekken4111 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:48:
Ik heb onlangs cocoon aangeschaft (€15), en gezien ik de naam hier vaker langs heb zien komen maar het geen heel hot topic is even mijn eerste ervaring:
Heb het nu net een uurtje gespeeld; dus zeker geen in-depth (die wil ik bij interesse best schrijven na uitspelen).
Visueel, ook op de switch (oled), ziet het er echt super gaaf uit. Ook de muziek past goed bij de sfeer. Tot nu toe draait de boel prima, ik heb nog geen stutters/problemen gehad.
Ben benieuwd wat de rest van de game me gaat brengen, er zaten al een paar leuke puzzels in en de werelden die in elkaar mengen lijkt een interessant vervolg te geven
Verwijderd
Dan zou Cats on Streets ook iets voor jou zijnDagg schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:41:
Ik vind zoekplaatjes altijd wel leuk en ontspannend[...]
Mijn Switch is van de eerste serie en bij de mijne merk ik wel wat speling. Niet irritant overigens. Maar de Switch is dan ook al meer dan 6 jaar oud en flink gebruikt.elaho schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 19:13:
Ik heb dus sinds kort een switch lite en ben er erg blij mee. Ik vroeg me alleen af als je handheld speelt met de gewone switch of switch oled of de joycons beetje wiebelig zijn als je speelt. Dit omdat ze dus afneembaar zijn. Ik moet zeggen dat ik de switch lite mooi stevig apparaat vind.
Die van Streets of Rage 4 is vet, had hem bij mijn Limited Run aankoop erbij gekregen. Wilde nog de Vinyl toen der tijd kopen, maar vond de prijs wat te hoog.RayNbow schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:13:
Zo, wat muziek van wat games die ik op de Switch gespeeld heb is binnengekomen.
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Alle 2 top titels, ik zelf vond dan Mario Wonder leuker, Donkey Kong Tropical Freeze is ook tof, heb hem zelf op de Wii U, maar ik vond Mario Wonder leuker.Sleehond schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:05:
Gisteren switch OLED gekocht!
Nu twijfel welke game ik vandaag ga aanschaffen, gisteren Minecraft voor de kleine man.
Donkey Kong Tropical Freeze
Mario Wonder
Neig naar deze 2 aanschaffen.
Is Mario Wonder nu een beetje DE Mario game van de switch?
wonder en freeze zijn uitermate leuke games! Freeze kan soms uitdagend zijnSleehond schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:05:
Nu twijfel welke game ik vandaag ga aanschaffen, gisteren Minecraft voor de kleine man.
Mario Wonder
Ik moet Octopath II zelf nog starten (backlog...), maar ik herinner me helemaal geen framedrops in de demo.TrafalgarLaw schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 01:55:
Ik ben lekker op mijn gemak Octopath Traveler II te spelen, aangezien ik besloten heb mijn Switch als (J)RPG machine te gebruiken naast de gebruikelijke Nintendo 1st party. Echter viel mij iets vreemds op:
In de eerste 20 uur van het spel had de game stutters op voorspelbare momenten en ik werd er helemaal gek van. Na iedere action/move van een character stotterde hij zeker 12+ frames. Om wat voor reden dan ook, draait het spel weer vloeiend de afgelopen 10 uur oid. zonder de eerdergenoemde stutters. Er is ondertussen ook geen patch geweest oid. Zou dit nog eventeel een effect van een Switch firmware kunnen zijn? Overigens draait het spel op Unreal Engine 4.
Ik stond bijna op het punt met de game te stoppen en op een ander platform verder te gaan tot het probleem resolved werd, zo erg waren de stutters. Alles zit bij mij op het intern geheugen op de OLED btw, zoveel Switch games heb ik nou ook weer niet (stuk of 20)JackAvery schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:47:
[...]
Ik moet Octopath II zelf nog starten (backlog...), maar ik herinner me helemaal geen framedrops in de demo.
Heb je het spel en/of je Switch al eens volledig heropgestart? (memory leak bvb. kan een verklaring zijn). Indien digitaal, kan bij sommige games ook het medium waar je op installeert (SD vs intern geheugen) uitmaken. Mogelijk is je SD kaart bvb. aan het verslijten.
Of het kan ook gewoon een bug in UE4 zijn die om een of andere reden gereset werd. Ik vind na een korte zoektocht een gelijkaardige vraag over Octopath II op de PS5.
Donkey Kong als je een erg goede en creatieve platfomer wilt spelen met een stevige uitdaging bij momentenSleehond schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:05:
Mario Wonder
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 20-04-2024 18:01 ]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Zeker een leuke game. A Hat in Time is ook een aanrader mocht je die nog niet gespeeld hebben.PsYgHo schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 21:22:
Super Lucky,s tale gekocht voor iets meer dan 7 euro in de aanbieding.
Krijg toch erg veel spyro en crash bandicoot gevoel…
.
Wat helemaal niet verkeerd is!
Hoe speelbaar is die voor 5 a 6 jaar oude kids denk je? Zie dat hij niet in NL ondertiteld of stemmen is, dus de vraag is beetje hoe self-explanatory het is en hoeveel verhaal erin zit?PsYgHo schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 21:22:
Super Lucky,s tale gekocht voor iets meer dan 7 euro in de aanbieding.
Krijg toch erg veel spyro en crash bandicoot gevoel…
.
Wat helemaal niet verkeerd is!
Ik denk dat de taal niet zoveel uitmaakt bij deze 3D platformer. De game oogt wat kinderlijker dan Mario Odyssey, maar heeft ook best nog wat pittige levels. Maar volgens mij was dat als je alles 100% wilt halen en zijn die optioneel.Sander schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 21:31:
[...]
Hoe speelbaar is die voor 5 a 6 jaar oude kids denk je? Zie dat hij niet in NL ondertiteld of stemmen is, dus de vraag is beetje hoe self-explanatory het is en hoeveel verhaal erin zit?
Ik ben een zeer slechte gamer…Sander schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 21:31:
[...]
Hoe speelbaar is die voor 5 a 6 jaar oude kids denk je? Zie dat hij niet in NL ondertiteld of stemmen is, dus de vraag is beetje hoe self-explanatory het is en hoeveel verhaal erin zit?
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Dezelfde 5 jarigen komen een aardig eindje met Mario wonder, en die van 7 heeft Odyssee uitgespeeld met sporadisch wat hulp 🙈PsYgHo schreef op zondag 21 april 2024 @ 01:33:
[...]
Ik ben een zeer slechte gamer…![]()
![]()
Maar denk dat 5 jaar echt te jong is.. wellicht haalbaar als jij erbij bent om wat te vertalen en wat aanwijzingen te geven
Wat ik merk met jonge kinderen is dat zij het heel anders spelen. Gewoon zo snel mogelijk door het level. Heel veel muntjes worden bv overgeslagen, terwijl ik juist deze alle wil verzamelen.Sander schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:42:
[...]
Dezelfde 5 jarigen komen een aardig eindje met Mario wonder, en die van 7 heeft Odyssee uitgespeeld met sporadisch wat hulp 🙈
Dit herken ikmeesje schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:45:
[...]
Wat ik merk met jonge kinderen is dat zij het heel anders spelen. Gewoon zo snel mogelijk door het level. Heel veel muntjes worden bv overgeslagen, terwijl ik juist deze alle wil verzamelen.
Tuurlijk maar dat is juist ook de kracht van Nintendo, een volwassene kan helemaal los op overal alles verzamelen terwijl een kind het ook kan uitspelenmeesje schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:45:
[...]
Wat ik merk met jonge kinderen is dat zij het heel anders spelen. Gewoon zo snel mogelijk door het level. Heel veel muntjes worden bv overgeslagen, terwijl ik juist deze alle wil verzamelen.
Als jong kind van 42 kan ik dit beamenmeesje schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:45:
[...]
Wat ik uit reviews begreep is dat ze lang zijn, maar ook dat er stukken zijn waar je de boss geen schade kan aanbrengen, dat je op het juiste moment moet aanvallen. Volgens mij is dat voornamelijk het probleem. Ik ben benieuwd hoe je de rest van de game en de eindbaas gaat ervaren.MetalSonic schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:39:
Las ik in veel reviews nog gemopper over de lange boss battles vond ik dat zelf erg meevallen. Misschien omdat ik vroeger veel videogames heb gespeeld waarbij de boss battles nog veel langer waren.
Dan zal het prima gaan…..Sander schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:42:
[...]
Dezelfde 5 jarigen komen een aardig eindje met Mario wonder, en die van 7 heeft Odyssee uitgespeeld met sporadisch wat hulp 🙈
:strip_exif()/f/image/uUgznj5mq5yAmt7VKBvS9zv6.jpg?f=fotoalbum_large)
Duidelijke reactie, ik herken dat ook wel in de eerste paar Sonic games. Paar goed getimede sprongetjes en Robotnik was weer gepakt en vloog er weer vandoor. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld en kan het verder dus nog niet goed beantwoorden zoals je denk ik begrijpt. Als ik hem heb uitgespeeld zal ik wat uitgebreider verslag doen. Ook mbt alle Emeralds etcL23 schreef op zondag 21 april 2024 @ 16:03:
[...]
Wat ik uit reviews begreep is dat ze lang zijn, maar ook dat er stukken zijn waar je de boss geen schade kan aanbrengen, dat je op het juiste moment moet aanvallen. Volgens mij is dat voornamelijk het probleem. Ik ben benieuwd hoe je de rest van de game en de eindbaas gaat ervaren.
Kan me voorstellen dat je het de eerste keer mee vind vallen. Speel je dit soort games eenmalig, of speel je ze regelmatig overnieuw? Ik heb bij Sonic Mania en Sonic Origins dat ik regelmatig wat levels overnieuw speel. Als je eenmaal alle chaos emeralds verzameld hebt vind ik het leuk om snel door de levels heen te werken. Boss battles vind ik als ik ze eenmaal onder de knie wel vermakelijk, maar het is voor mij niet het leukste onderdeel van een Sonic game. Liefst versla ik met Super Sonic in 10 seconden de boss battle om dan weer door te kunnen gaan naar het volgende levelDus het lijkt mij het herspelen van Sonic Superstars wel in de weg zitten.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 8% gewijzigd door elaho op 22-04-2024 20:08 ]
Er liggen hier 3 van die JBLs en behalve 1 brakke die in garantie geruild is weinig mis mee. Alleen het wisselen tussen switch en tablet oid is gewoon niet voor kinderen zelf te doen want dat is niet echt een 'snelle' handeling op de switch. Dus dan zou ik eerder nog eentje extra nemen of toch een bedrade erbij voor switch en andere devices.Oxigeon schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:11:
Ik ben voor de switch eigenlijk op zoek naar een headset voor de Kids. Zag op Pepper nu een JBL 310BT voorbij komen. Zijn er Tweakers die deze gebruiken? Of welke headsets gebruiken jullie met de Kids?
Wil hem graag via Bluetooth hebben aangezien er dan geen kabels verbonden zijn er hij ook gekoppeld kan worden aan een tablet zodat we tijdens lange autoritten (lees vakantie) een beetje rust hebben in de auto ipv Bumba moeten aanhoren haha.
Waarom niet eerst Breath of the Wild? Tears of the Kingdom speelt zich af na BotW. 🙂elaho schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:02:
Vandaag Zelda tears of the kingdom besteld. Dit is mijn eerste Zelda game en omdat ik van open wereld games hou lijkt dit mij een mooie game. Fable vond ik ook altijd zo leuk maar dat was Xbox. Nu ook bezig met Hogwarts Legacy en vind het een erg leuk spel alleen soms vind ik de locaties wel eens wat moeilijk te vinden. 😅
Oh dacht ik koop de nieuwste is altijd goed en hij was 44,95 bij Bol. 😅Ike. schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:46:
[...]
Waarom niet eerst Breath of the Wild? Tears of the Kingdom speelt zich af na BotW. 🙂
[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 24-04-2024 06:46 ]
Ik heb een tijdje terug bij de Action een Super Mario koptelefoon gehaald voor mijn zoontje. Gewoon met kabel maar dat vind ik eigenlijk makkelijker.Oxigeon schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:11:
Ik ben voor de switch eigenlijk op zoek naar een headset voor de Kids. Zag op Pepper nu een JBL 310BT voorbij komen. Zijn er Tweakers die deze gebruiken? Of welke headsets gebruiken jullie met de Kids?
Wil hem graag via Bluetooth hebben aangezien er dan geen kabels verbonden zijn er hij ook gekoppeld kan worden aan een tablet zodat we tijdens lange autoritten (lees vakantie) een beetje rust hebben in de auto ipv Bumba moeten aanhoren haha.
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 24-04-2024 06:55 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Quote aangepast.Vrijdag schreef op woensdag 24 april 2024 @ 06:54:
[...]
Ik heb een tijdje terug bij de Action een Super Mario koptelefoon gehaald voor mijn zoontje. Gewoon met kabel maar dat vind ik eigenlijk makkelijker.
Ook wel fijn is dat het een kinderkoptelefoon is en daardoor een ingebouwde volume limiter heeft.
Ze liggen zo nu en dan bij de gaming artikelen, kosten rond de €15,- dacht ik. Intertoys heeft ze ook nog wel eens volgens mij.
[ Voor 12% gewijzigd door Purejet op 24-04-2024 17:46 ]
Er ligt sinds kort ook een bluetooth kids variant bij de action. 10 euro. https://www.action.com/nl...ds-draadloze-koptelefoon/Oxigeon schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:11:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Werkt niet elke Bluetooth headset? Ik gebruik regelmatig mijn Apple AirPods en Bose QC35.Oxigeon schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:20:
En bovenstaande hoofdtelefoons werken allemaal met de switch?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
![]() | ![]() |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
WTFCass Casey schreef op woensdag 24 april 2024 @ 23:33:
[...]
Werkt niet elke Bluetooth headset? Ik gebruik regelmatig mijn Apple AirPods en Bose QC35.
Ziet er leuk uit.G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:03:
Gisteravond mijn vrouw alvast haar verjaardagscadeaus gegeven zodat ze vanmorgen lekker kon uitslapen, tussen haar cadeaus zat ook deze mooie controller die ik via Ebay had besteld omdat deze niet in Nederland verkrijgbaar is.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ze zag het natuurlijk totaal niet aankomen, maar is er ontzettend blij mee!
Ik heb even geprobeerd, en werkt bij mij ook niet, denk dat het om een storing gaat.Ketho schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 17:11:
De zoek functie in de Nintendo eShop lijkt niet meer te werken![]()
https://www.nintendo.com/...299117.html?f=147394-5-81
Ik had en heb een GameCube met Paper Mario en die game ziet er goed uit en draait op 60fpsmeesje schreef op maandag 29 april 2024 @ 20:33:
[...]
Ik had vroeger geen GameCube, maar die versie vind ik er al best goed uit zien.
The #Tetris99 40th MAXIMUS CUP event will run from 5/10 at 12:00am PT to 5/13 at 11:59pm PT!
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 2 mei 2024
Once you’ve accumulated a total of 100 event points, a new theme will unlock, featuring art, music, and Tetrimino designs inspired by #EndlessOceanLuminous! @Tetris_Official pic.twitter.com/jdCAYSMMnn
Ontzettend toffe game. Ik heb hem op GC al gespeeld dus ga deze (nog) niet halen maar zeker kopen als je hem nog niet hebt gespeeld!meesje schreef op maandag 29 april 2024 @ 20:33:
[...]
Ik had vroeger geen GameCube, maar die versie vind ik er al best goed uit zien.
In de eShop heeft het nog geen korting gehad. Maar buiten de eShop is het te vinden voor rond de 19 euro op websites zoals CDKeys.Psyonara schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:25:
Is Mario Kart course pass oid ook wel eens met korting verkrijgbaar?
Harness the power of the Force in the RPG classic Star Wars: Knights of the Old Republic Game Trial!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 3 mei 2024
#NintendoSwitchOnline members can play the full game for free now: https://t.co/410egkha0U pic.twitter.com/XC5BMluArq
[ Voor 41% gewijzigd door L23 op 04-05-2024 15:38 ]
https://twitter.com/NintendoCoLtd/status/1787736518762881197This is Furukawa, President of Nintendo. We will make an announcement about the successor to Nintendo Switch within this fiscal year. It will have been over nine years since we announced the existence of Nintendo Switch back in March 2015. We will be holding a Nintendo Direct this June regarding the Nintendo Switch software lineup for the latter half of 2024, but please be aware that there will be no mention of the Nintendo Switch successor during that presentation.
[ Voor 96% gewijzigd door Raem op 07-05-2024 09:28 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 07-05-2024 09:38 ]
Ik begrijp je feit niet? Waarom zeg het genoeg? Het was wat mij betreft gewoon afwachten tot er iets bekend gemaakt zou worden. En waarom zullen veel mensen er toch anders over denken, ook na dit bericht? Het is de Nintendo President zelf die dit bericht naar buiten brengt namelijk.Mizgala28 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:28:
Het feit dat ze de moeite nemen om dit te posten zegt genoeg.
Ik ging er ook niet vanuit dat er nieuws over de opvolger komt voor november dit jaar, maar daar zullen veel mensen anders over denken, ook na dit bericht.
Even aangepast om het duidelijker te maken (nog geen koffie gehad)L23 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:33:
[...]
Ik begrijp je feit niet? Waarom zeg het genoeg? Het was wat mij betreft gewoon afwachten tot er iets bekend gemaakt zou worden. En waarom zullen veel mensen er toch anders over denken, ook na dit bericht? Het is de Nintendo President zelf die dit bericht naar buiten brengt namelijk.
Haha, ja zo denk ik er ook over. Websites doen het ook goed op geruchten, dus het zal inderdaad gewoon worden genegeerd.Mizgala28 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:42:
[...]
Mijn eerlijke, korte en grove antwoord daarop is, omdat internet achterlijk is.
/f/image/1YqBbJwpVesYMu2dT5rlNu7c.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BTOwNqjh5h8AOQCZP8IasWav.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RkFr5nkAfWZOWZixCvHIAuA8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cdCP8BUe4O82qIRklomFcTx7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pRfWyK5X4hrTavrdfJqRSlxm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9OWVHsn1spSzYRmyAppuivbc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Zwlewo9x8sBzkeih522HpsF4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IoSgEibxAjPSPx6RVSMiEc5L.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tPmCP8NJtrYmeb0HkGYuyOS1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OqopyF0Beg2rdGLfwyqOeZSj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mOaxN4MBlpx2tHQerYyeX0oG.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 08-05-2024 09:38 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 07-05-2024 22:11 ]
Verwijderd
Pokémon oudere generatie (Gold/Silver) remake zou leuk zijnZerora schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:10:
Wat voor titels verwachten jullie voor het najaar? Want Nintendo gaat straks in juni nog een Direct houden met aankondigingen en ik persoonlijk heb echt geen idee waar ze nog mee zouden kunnen komen.
Nieuwe Donkey Kong game? Of Wario Land? Of krijgt Waluigi eindelijk een eigen game? Of een uitbreiding voor Super Mario Wonder? Of toch iets anders?
Misschien toch eindelijk de wind waker en twilight princess remakes die volgens de rumours al jaren op de plank liggen? Of een nieuwe (/nieuwe remake) van een 2d zelda?Zerora schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:10:
Wat voor titels verwachten jullie voor het najaar? Want Nintendo gaat straks in juni nog een Direct houden met aankondigingen en ik persoonlijk heb echt geen idee waar ze nog mee zouden kunnen komen.
Nieuwe Donkey Kong game? Of Wario Land? Of krijgt Waluigi eindelijk een eigen game? Of een uitbreiding voor Super Mario Wonder? Of toch iets anders?
Ik ben wat dat betreft een broken record, maar nieuwe Donkey Kong Country graag! Maar dat hoop ik iedere Direct, dus zal wel weer niet gebeuren.Zerora schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:10:
We hebben bijna elk jaar wel een Zelda game gehad, dus iets in 2024 zou best kunnen. Maar betwijfel of die geruchten ergens op gebaseerd waren. Het klinkt gewoon erg logisch om al die toffe games opnieuw uit te brengen op de Switch, maar Nintendo is niet altijd logisch. Wind Waker zou ik wel interessant vinden. Nooit gespeeld, maar ziet er tof uit. Link's Awakening vorig jaar gekocht en uitgespeeld, toffe game. Dus een 2D Zelda zou ik ook interessant vinden.evil_lemon schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:09:
[...]
Misschien toch eindelijk de wind waker en twilight princess remakes die volgens de rumours al jaren op de plank liggen? Of een nieuwe (/nieuwe remake) van een 2d zelda?
/f/image/yF6kXA9ysHLmE4ffVX3fvda5.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 08-05-2024 10:42 ]
The Lara Croft Collection for Nintendo Switch is getting a physical edition, in partnership with @LimitedRunGames. 💎
— Tomb Raider (@tombraider) 7 mei 2024
Pre-orders are live from May 10 to June 9! 🚨
👉 Learn more about the Standard and Collector's Editions: https://t.co/hoerjUxiUV pic.twitter.com/y4wDferofb
But wait - there's more! ✨
— Tomb Raider (@tombraider) 7 mei 2024
We've heard you loud and clear. We are THRILLED to reveal that we're also partnering with Limited Run Games on physical editions for Tomb Raider I-III Remastered. 🎮
Stay tuned to our socials - we'll have more to share on May 21! 👀
Als het op dat tempo doorgaat, dan vind ik 13.5M voor het komende jaar eigenlijk vrij optimistisch(*), ténzij er NS2 verkopen bij zouden zitten.JackAvery schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 15:32:Hardware
Mensen blijven Switch smaken: Nintendo verkocht het voorbije fiscale jaar 15,7 miljoen consoles. Life-to-date werden er maar liefst 141,32 miljoen Switch-hardware geleverd. Hiermee passeert het bedrijf nipt de eigen voorspellingen. Gedurende het laatste kwartaal tot en met eind maart 2024 tellen we 1,96 miljoen consoles - een daling van 1,11 miljoen consoles tegenover hetzelfde kwartaal een jaar eerder.
Eigenlijk is 'maar' 59% van de verkochte Switch een OLED. Aan de ene kant is dit vrij laag, aan de andere kant is het ook wel logisch: het scheelt toch 50-60 euro en ook juist in Q3 waren bundels met een 2019-model (niet in alle regio dezelfde bundel).Verder blijft opvallen dat personen die nu nog een Switch kopen, vooral geïnteresserd zijn in het OLED model. Per regio verschilt die nadruk nog wel wat. Vooral de kopers op het Amerikaanse continent lijken de steeds minder verkopende Switch Lite bijvoorbeeld nog te smaken. Japan heeft dan weer het minste interesse in de 'redbox' Switch
[ Voor 115% gewijzigd door Zerora op 08-05-2024 17:11 ]
Ik vind 13.5 miljoen ook licht optimistisch maar we weten eigenlijk niet wat Nintendo van plan is. Er is bvb. ruimte voor een prijsverlaging. Tegelijkertijd heeft Nintendo ondertussen 10-20 evergreen games die blijven verkopen aan nieuwe Switch eigenaars. Hardware verkopen in het vorige fiscale jaar waren nog steeds hoger dan in het FY2017-2018, het eerste jaar dat Switch volledig beschikbaar was. Een daling naar 11 miljoen lijkt me persoonlijk dan weer overdreven drastisch (bijna 30%).Jake schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 16:30:
[...]
Als het op dat tempo doorgaat, dan vind ik 13.5M voor het komende jaar eigenlijk vrij optimistisch(*), ténzij er NS2 verkopen bij zouden zitten.
(*) Er vanuit gaande dat er geen "console-seller-games" meer komen, zou ik een Q1, Q2 of Q4 van > 2M al heel knap vinden. Het lijkt mij ook sterk dat dit jaar Q3 beter gaat zijn dan vorig jaar (eerder >1M minder), dus meer dan 11M totaal zou een enorme prestatie zijn, zeker als de NS2 wordt aangekondigd voor april 2025 of eerder (in dat geval zullen er echt niet veel Switch meer verkocht worden in Q4).
/f/image/8FI4hyKquRSkLpy6faB10TwL.png?f=fotoalbum_large)
Ik ga toch niet helemaal akkoord met die framing. Het OLED model is niet als een vervanger van de 'gewone' Switch in de markt geplaatst, eerder als een upgrade/premium model. Het aandeel van de OLED toont dat er duidelijk een markt is voor een premium model met een hogere prijs. Als meer dan de helft van je 'nieuwe' klanten de duurste SKU koopt, valt dat op. Je kan je dan gaan afvragen of de prijsstelling vs wat je er voor krijgt beter is, het prijsverschil niet groot genoeg is, of dat er een andere verklaring is.[...]
Eigenlijk is 'maar' 59% van de verkochte Switch een OLED. Aan de ene kant is dit vrij laag, aan de andere kant is het ook wel logisch: het scheelt toch 50-60 euro en ook juist in Q3 waren bundels met een 2019-model (niet in alle regio dezelfde bundel).
Dit is zoo vet. Dit is een instant buy voor mij. Misschien zelfs wel die deluxe edition. Man, wat vet!RollieBollie schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:10:
WOW. Deze komt op mijn pre order lijstje.
[YouTube: Nintendo World Championships: NES Edition – Verkrijgbaar vanaf 18 juli]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq