Net toch maar paper Mario ttyd gepreodered bij nintendo. Normaal doe ik dat niet ,maar hier kan ik echt niet meer op wachten!
Ook vanwege de sleutelhangers die je bij de pre-order krijgt?sderooij schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:31:
Net toch maar paper Mario ttyd gepreodered bij nintendo. Normaal doe ik dat niet ,maar hier kan ik echt niet meer op wachten!
![]() | ![]() | ![]() |
Dat heeft wel geholpen in de beslissing bij wie ik zou gaan pre orderenL23 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:23:
[...]
Ook vanwege de sleutelhangers die je bij de pre-order krijgt?
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Jeu, had de normale switch sinds release. Nu de v2 voorlopig nog niet lijkt te komen, in Japan een OLED op de kop getikt voor €215.
Eerste indruk: mooi scherm en betere kickstand
Haters everywhere but I don’t really care
Dat is wel een mooi prijsje voor de OLED switch! Is dat puur dankzij de koers tussen de euro en yen?matthijst schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:30:
Jeu, had de normale switch sinds release. Nu de v2 voorlopig nog niet lijkt te komen, in Japan een OLED op de kop getikt voor €215.
Lol, ik heb een 2? jaar oude OLED switch voor meer verkocht aan een webshop. (Vanwege aankoop Switch Zelda TotK editie).matthijst schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:30:
Kun je geld mee verdienen… Anders gezegd: prima deal, zeker als nieuw in doos.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Iemand ervaring met het overzetten van je content Nintendo Online account naar een nieuwe Switch als de oude niet meer opstart/werkt.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Wat ging er mis toen je deze stappen volgde: ShadLink in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"Cobb schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 17:02:
Iemand ervaring met het overzetten van je content Nintendo Online account naar een nieuwe Switch als de oude niet meer opstart/werkt.
Klopt. Euro staat flink hoog. En tax free voor toeristen. Dus nieuw in doos.Lecros schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:05:
[...]
Dat is wel een mooi prijsje voor de OLED switch! Is dat puur dankzij de koers tussen de euro en yen?
Haters everywhere but I don’t really care
Een hoop aankondigingen voor o.a. Switch in de meest recente Future Games Show. Deze duurde ruim anderhalf uur. Gelukkig heeft NintendoLife een lijstje gemaakt van de spellen die naar Switch komen - zo moet ik het niet meer doen 
Ik kon mijn reactie niet meer terugvinden, dat ging er mis. Bedankt het is gelukt!hcQd schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 17:53:
[...]
Wat ging er mis toen je deze stappen volgde: ShadLink in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Met de release van Princess Peach: Showtime! kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 19 april. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.
Da's een goede vraag. Het is lastig om de vinger er op te leggen. Ni No Kuni kan ik qua stijl namelijk goed hebben. Het is net alsof ik naar een film van Ghibli kijk. Maar die typische anime stijl, daar heb ik dan weer heel weinig mee. Vooral in spellen dan. Af en toe een anime vind ik nog best oké om te kijken.JackAvery schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 12:11:
[...]
Misschien een relevante vraag maar waar ligt je grens precies wanneer je zegt "de grafische stijl spreekt me niet aan"? JRPG's kunnen er heel divers uitzien, en er zitten een aantal pareltjes tussen.
De meeste RPG's zijn tegenwoordig niet of slechts tijdelijk platform-exclusief, tenzij ze echt first-party zijn of je naam Square-Enix is en je echt heel graag een zak geld wilt voor je AAA graphics. Als je liever op je PS4 speelt, ga je veel van dezelfde games vinden die we kunnen opnoemen. Het grootste voordeel van Switch bij deze games is dat je flexibel bent in waar en wanneer je speelt. Als je moeite hebt om lange games uit te spelen kan het een uitkomst zijn dat je ff 30 minuten op de bank/in de trein/in bed kan spelen zonder dat je perse de TV nodig hebt.
Diablo 3 was bvb. echt een uitstekende game om op Switch te spelen i.p.v. op een andere console (al prefereer ik zelf PC hiervoor).
En een beetje meer out-of-the-box dekend: veel "metroidvania" en roguelike games zijn gevoelsmatig een mix tussen RPG's (character building en/of gradueel nieuwe mogelijkheden krijgen) en actiegames. Mogelijk vind je daar ook je ding? Ik zou bvb. Hades dan sterk aanraden, welke tegenwoordig ook multiplatform is maar eerst een Switch console-exclusive was.
Waar ik dus weinig mee heb is, laat ik het eens een naam geven, de Dragonball Z en Final Fantasy 7 stijl van hoe personages er uit zien. En ik heb ook niks met turnbased, dat vind ik duf
/edit: Ik heb net de Trine Ultimate Collection gekocht. Dat ziet er wel leuk uit
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2024 19:42 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je daar toch bent, profiteer meteen ook van de koers om wat games in te slaan.matthijst schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:30:
Dat werkt trouwens ook hier. Mensen met NSO kunnen in Japanse regio ook vouchers kopen (indien je online eShop krediet koopt) en daarmee first-party games digitaal kopen - twee vouchers voor 9980 yen is een beetje meer dan 60 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 24-03-2024 13:07 ]
Heeft iemand ervaring met de N64 games (NSO) i.c.m. met een Pro-controller?
Vanwege nostalgische redenen lijkt het mij leuk om enkele N64 titels uit mijn jeugd opnieuw te ervaren, maar ik heb eigenlijk geen behoefte aan het aanschaffen van de losse N64 controller. Aangezien de N64-controller wel wat specifiek is vraag ik mij of het wel prettig speelt met een moderne (Pro-)controller?
Vanwege nostalgische redenen lijkt het mij leuk om enkele N64 titels uit mijn jeugd opnieuw te ervaren, maar ik heb eigenlijk geen behoefte aan het aanschaffen van de losse N64 controller. Aangezien de N64-controller wel wat specifiek is vraag ik mij of het wel prettig speelt met een moderne (Pro-)controller?
Is te spelen hoor, maar ik ben te biased gezien mijn zwak voor retro controllersAreVeeDee schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:20:
Heeft iemand ervaring met de N64 games (NSO) i.c.m. met een Pro-controller?![]()
Dus n64 controller the way to go
Ik heb de Zelda games en Banjo-Kazooie gespeeld op die manier, het is te doen, al heb ik de nodige items in de Zelda games verbruikt omdat ik de rechter stick wilde gebruiken om rond te kijken terwijl dat de c knoppen onder zitten die de items gebruiken.AreVeeDee schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:20:
Heeft iemand ervaring met de N64 games (NSO) i.c.m. met een Pro-controller?![]()
Hangt m.i. van het spel af, GoldenEye vond ik niet lekker te spelen met de pro controller. Ik heb nu zelf een N64 controller, dat zorgt ervoor dat het net speelt als vroegerAreVeeDee schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:20:
Hail to the king baby!
Sinds release Princess Peach in huis. Afgelopen weekend gespeeld. Heb het hoofdzakelijk voor mijn vrouw en dochter gekocht.
Qua spel is het makkelijk uit te spelen en vergelijk het hierom ook met een Yoshi's ..... world spel of in mindere maten de Mario 3D world reeks.
Makkelijk uit te spelen, maar om alles te halen wel wat moeilijker. Ziet er netjes uit, maar loopt wel traag op meerdere punten, wat dan weer jammer is.
Ik vermaak me er in ieder geval mee.
Qua spel is het makkelijk uit te spelen en vergelijk het hierom ook met een Yoshi's ..... world spel of in mindere maten de Mario 3D world reeks.
Makkelijk uit te spelen, maar om alles te halen wel wat moeilijker. Ziet er netjes uit, maar loopt wel traag op meerdere punten, wat dan weer jammer is.
Als verzamelaar van Nintendo vind ik het lastig om deze aan te schaffen. Ik koop zowat iedere first party titel van Nintendo, afgezien van Pokemon (daar heb ik niets mee) maar op de een of andere manier trekt dit me echt totaal niet. De hele vibe staat me niet aan en ik heb echt geen moeite met kleurrijk en vrolijk, maar dit is mij een stap te ver. Het is ook niet zo dat ik na het spelen van de demo het gevoel had dat er op gameplaygebied nog wat te halen was voor me.Arunia schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:16:
Sinds release Princess Peach in huis. Afgelopen weekend gespeeld. Heb het hoofdzakelijk voor mijn vrouw en dochter gekocht.
En dat kan ik me ook helemaal voorstellen. Er zit weinig echte uitdaging in voor doorgewinterde gamers. Nu game ik al sinds mijn jongere jaren (Ben nu 43). Maar ben ook wel van het punt afgestapt dat ik alles uit moet spelen en dat het zo moeilijk mogelijk moet. Had ik het spel gekocht wanneer het niet ook voor mijn vrouw en dochter was? Nee, maar omdat ik het heb, ga ik het spelen ook.Cyrax0508 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:20:
[...]
Als verzamelaar van Nintendo vind ik het lastig om deze aan te schaffen. Ik koop zowat iedere first party titel van Nintendo, afgezien van Pokemon (daar heb ik niets mee) maar op de een of andere manier trekt dit me echt totaal niet. De hele vibe staat me niet aan en ik heb echt geen moeite met kleurrijk en vrolijk, maar dit is mij een stap te ver. Het is ook niet zo dat ik na het spelen van de demo het gevoel had dat er op gameplaygebied nog wat te halen was voor me.
Zelfde eigenlijk een beetje met Kirby Forgotten world. Is niet al te moeilijk, maar om alles te halen is het wel pittiger.
Verwacht totaal niet dat Peach dat gaat halen.
😊 Ik snap je helemaal hoor. Mijn dochters vinden alleen Animal Crossing leuk en mijn vriendin vond na het spelen van de demo dat het allemaal behoorlijk saai was. Geen enkele reden of excuus voor mij om de game dan toch te kopen, anders dan voor mijn verzameling. Dat zal ik vast nog wel een keertje gaan doen hoor, maar ik geloof niet dat ik hem ooit zal spelen.Arunia schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:31:
[...]
En dat kan ik me ook helemaal voorstellen. Er zit weinig echte uitdaging in voor doorgewinterde gamers. Nu game ik al sinds mijn jongere jaren (Ben nu 43). Maar ben ook wel van het punt afgestapt dat ik alles uit moet spelen en dat het zo moeilijk mogelijk moet. Had ik het spel gekocht wanneer het niet ook voor mijn vrouw en dochter was? Nee, maar omdat ik het heb, ga ik het spelen ook.
Zelfde eigenlijk een beetje met Kirby Forgotten world. Is niet al te moeilijk, maar om alles te halen is het wel pittiger.
Verwacht totaal niet dat Peach dat gaat halen.
Kirby Forgotten World vond ik 100x meer game dan Princess Peach eigenlijk. Dat baseer ik wel op het stukje demo van Peach hoor, dus dan is misschien niet helemaal fair
Ik heb ook een flinke wenslijst qua games en voeg alle 1ste party games (m.u.v. Pokémon) toe. Maar heb mezelf de beperking opgelegd dat ik pas een nieuwe game mag kopen als ik er niet meer dan één op mijn backlog heb. Dus één game aan het spelen en één game 'op voorraad'. Aangezien ik maar een paar uurtjes per week toekom aan gamen weet ik nu al vrij zeker dat ik Princess Peach Showtime nooit ga kopen; er is altijd wel iets interessanters op mijn wenslijst te vinden.
Vanwege de schaarse tijd is het alleen maar frustrerend om te veel te kopen. Ik verzamel wel, maar alleen wat ik met aandacht gespeeld heb. Ik verkoop de games die ik koop dus niet, maar ga geen games kopen enkel voor het bezit.
Vanwege de schaarse tijd is het alleen maar frustrerend om te veel te kopen. Ik verzamel wel, maar alleen wat ik met aandacht gespeeld heb. Ik verkoop de games die ik koop dus niet, maar ga geen games kopen enkel voor het bezit.
Elke act is wel weer met een eigen speelstijl erin buiten het halve platform gedeelte. Maar meer dan dat zal het niet worden.Cyrax0508 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:35:
[...]
😊 Ik snap je helemaal hoor. Mijn dochters vinden alleen Animal Crossing leuk en mijn vriendin vond na het spelen van de demo dat het allemaal behoorlijk saai was. Geen enkele reden of excuus voor mij om de game dan toch te kopen, anders dan voor mijn verzameling. Dat zal ik vast nog wel een keertje gaan doen hoor, maar ik geloof niet dat ik hem ooit zal spelen.
Kirby Forgotten World vond ik 100x meer game dan Princess Peach eigenlijk. Dat baseer ik wel op het stukje demo van Peach hoor, dus dan is misschien niet helemaal fair
Geen toeval dat het dezelfde ontwikkelaar is als die van YoshiArunia schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:16:
haha zo kunnen we doorblijven gaan, doe ook maar pokemon blue red en/of gold voor gameboy
Maar staat DK country er niet al op? Of ben ik in de war met een andere DK titel voor SNES?
Is hierboven ondertussen bevestigd.
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 27-03-2024 08:13 ]
Ik haal het denk ik door de war. Ik bedoelde SNES inderdaad.Megupe schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:12:
[...]
haha zo kunnen we doorblijven gaan, doe ook maar pokemon blue red en/of gold voor gameboy![]()
Maar staat DK country er niet al op? Of ben ik in de war met een andere DK titel voor SNES?
Is hierboven ondertussen bevestigd.
Die staan er inderdaad al op, alle 3.
In het geval van F-Zero Maximum Velocity duurde het gewoon lang. In de Nintendo Direct van februari 2023 aangekondigd en nu pas uitgekomen. Nu zijn alle aangekondigde games uitgekomen op de Game Boy NSO. Pokemon mainline games voor de Game Boy verwacht ik voorlopig niet, eigenlijk nooit. Pokemon Company verdient meer aan een remaster/remake die ze vervolgens voor 60 euro kunnen verkopen. Wel jammer.Megupe schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:12:
[...]
haha zo kunnen we doorblijven gaan, doe ook maar pokemon blue red en/of gold voor gameboy
Thanks allen, tijd om die app weer is te startenL23 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:38:
[...]
Die staan er inderdaad al op, alle 3.
[...]
In het geval van F-Zero Maximum Velocity duurde het gewoon lang. In de Nintendo Direct van februari 2023 aangekondigd en nu pas uitgekomen. Nu zijn alle aangekondigde games uitgekomen op de Game Boy NSO. Pokemon mainline games voor de Game Boy verwacht ik voorlopig niet, eigenlijk nooit. Pokemon Company verdient meer aan een remaster/remake die ze vervolgens voor 60 euro kunnen verkopen. Wel jammer.
Ben benieuwd wat er verder nog gaat uitkomen voor de Game Boy Advance. Op zich nu een leuke selectie first party games. Al gaat het uitbrengen behoorlijk traag
F-Zero: Maximum Velocity destijds op release dag van de Game Boy Advance gekocht samen met Rayman Advance en Konami Krazy Racers. Ik begrijp wel dat oude third party games lastiger zijn om uit te brengen, maar Sonic Advance lijkt me best logisch gezien we ook een Mega Drive NSO app hebben.
Sommigen denken dat er wellicht zelfs content wordt toegevoegd, ben enorm benieuwd!
had destijds tegen het probleem aangelopen dat je niet per level kon saven met deluxe u. Ik heb het spel nu uitgespeeld en wat blijkt, dit kan pas als je het spel hebt verslagen. ik wist niet dat ze een soort 'challenge' van hadden gemaakt.
nu heb ik er helaas vrij weinig aan, maar verhoogd gelukkig alsnog de replay-value van het spel.
nu heb ik er helaas vrij weinig aan, maar verhoogd gelukkig alsnog de replay-value van het spel.
[ Voor 16% gewijzigd door Farabi op 28-03-2024 12:03 ]
Dit was al zo bij Super Mario World op de SNES. je kon pas saven na het spelen van een kasteel level of wanneer je zo'n ' kleuren block secret' vrijspeelde. als ik me niet vergis is dit bij meerdere Mario spellenFarabi schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:00:
had destijds tegen het probleem aangelopen dat je niet per level kon saven met deluxe u. Ik heb het spel nu uitgespeeld en wat blijkt, dit kan pas als je het spel hebt verslagen. ik wist niet dat ze een soort 'challenge' van hadden gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 28-03-2024 13:08 ]
zou kunnen, maar dit is niet zo bij super mario 3d en wonder.Ike. schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:07:
[...]
Dit was al zo bij Super Mario World op de SNES. je kon pas saven na het spelen van een kasteel level of wanneer je zo'n ' kleuren block secret' vrijspeelde. als ik me niet vergis is dit bij meerdere Mario spellen
Dit zou wel zwaar knudde zijn als je te goeder trouw tweedehands een Switch spel koopt.
Leuk verhaal, zijn er ook praktijkvoorbeelden?meesje schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:19:
Dit zou wel zwaar knudde zijn als je te goeder trouw tweedehands een Switch spel koopt.
Maandje terug hier dezelfde discussie over gehad. Maar toen was de conclusie dat Nintendo ook de cartridge zelf zou kunnen blokkeren inplaats van de Nintendo Switch.
Niet flauw bedoeld, maar wat zijn dit voor vage websites?
Over de uitgeverL23 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:39:
[...]
Niet flauw bedoeld, maar wat zijn dit voor vage websites?
WANT is onderdeel van Mediahuis Nederland. Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, Metro, One More Thing, Autovisie, Manners en VROUW; regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander); digitale merken zoals Upcoming en Dumpert.
Misschien heb ik die hele discussie dan gemist mbt de MIG switch, maar toch relevant punt: je 2e hands van via MP/Tweakers OF bij een online winkel die een retourtje als nieuw verkoopt is nu een potentieel risico.
Verder mbt die website, wat een bak ellende zeg met 50 miljoen cookies die je moet afwijzen.
Verder mbt die website, wat een bak ellende zeg met 50 miljoen cookies die je moet afwijzen.
Deze discussie was mij dus ook volledig ontgaan. Vandaar dat ik het wel een nieuwswaardig bericht vond.sderooij schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:06:
Misschien heb ik die hele discussie dan gemist mbt de MIG switch, maar toch relevant punt: je 2e hands van via MP/Tweakers OF bij een online winkel die een retourtje als nieuw verkoopt is nu een potentieel risico.
offtopic:
Afwijzen van cookies/trackers wordt bij mij automatisch gedaan door Safari. Deze komt uit op 27 stuks. Ter vergelijk: Bright.nl en Telegraaf.nl komen beide uit op 17 stuks, AD.nl op 25 stuks. Dus ja, het is veel, maar wel redelijk ‘marktconform’.
Afwijzen van cookies/trackers wordt bij mij automatisch gedaan door Safari. Deze komt uit op 27 stuks. Ter vergelijk: Bright.nl en Telegraaf.nl komen beide uit op 17 stuks, AD.nl op 25 stuks. Dus ja, het is veel, maar wel redelijk ‘marktconform’.
Bedoel je dan de Switch zelf of de games. Een retourtje als nieuw verkopen kan bij games in ieder geval niet omdat de seal er dan af is. De Switch zelf heeft geen seal, daar zou het wel kunnen.sderooij schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:06:
Ben benieuwd of er straks een risico is, maar een potentieel risico ga ik me nu nog niet zorgen over maken. Maar tot dusver nog maar 1 game tweedehands gekocht, Pokemon Let's Go Pikachu.
Overigens zeker een interessante discussie, maar vindt een mogelijk scenario niet nieuwswaardig.
[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 29-03-2024 13:00 ]
Doordat jij je spellen vrijwel alle nieuw koopt, is er voor jou dus geen risico. Echter gezien het aanbod op V&A, marktplaats, Vinted, etc. lijkt me het juist wel nieuwswaardig. Naast tweedehands via particulieren is er op Amazon ook veel aanbod van retour deals. Men is zelfs heel bekwaam in het open maken van seals, de card er uit halen, en weer dicht maken. Dit had je ook nooit kunnen voorspellen. Nu dus een extra stap: kopie maken.L23 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:59:
[...]
Bedoel je dan de Switch zelf of de games. Een retourtje als nieuw verkopen kan bij games in ieder geval niet omdat de seal er dan af is. De Switch zelf heeft geen seal, daar zou het wel kunnen.
Ben benieuwd of er straks een risico is, maar een potentieel risico ga ik me nu nog niet zorgen over maken. Maar tot dusver nog maar 1 game tweedehands gekocht, Pokemon Let's Go Pikachu.
Overigens zeker een interessante discussie, maar vindt een mogelijk scenario niet nieuwswaardig.
Welk risico heb je het dan over? Gezien de website suggereert dat Nintendo je kan gaan straffen door je Nintendo Switch te blokkeren. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk gezien Nintendo als alternatief ook de gekopieerde cartridges zelf kan blokkeren. Ik zie het niet gebeuren dat Nintendo onschuldige gebruikers gaat straffen door Nintendo Switch hardware te blokkeren en is ook nergens op gebasseerd. Niet nieuwswaardig, maar bangmakerij. Verder wel een interessante discussie.meesje schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:17:
[...]
Doordat jij je spellen vrijwel alle nieuw koopt, is er voor jou dus geen risico. Echter gezien het aanbod op V&A, marktplaats, Vinted, etc. lijkt me het juist wel nieuwswaardig. Naast tweedehands via particulieren is er op Amazon ook veel aanbod van retour deals. Men is zelfs heel bekwaam in het open maken van seals, de card er uit halen, en weer dicht maken. Dit had je ook nooit kunnen voorspellen. Nu dus een extra stap: kopie maken.
Ik loop net zo goed risico, kan best zijn dat ik in de toekomst vaker tweedehands koop. Ik ben op de hoogte van het bekwaam open maken van seals, gelukkig zelf nog niet meegemaakt. De waarschijnlijkere uitkomst dat in de toekomst gebruikte cartridges geblokkeerd kunnen zijn lijkt mij geen pretje.
Het risico is dat als Nintendo gekopieerde cartridges gaat blokkeren je daaarmee ook het origineel blokkeert (want ze hebben beiden dezelfde ID).L23 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:45:
[...]
Welk risico heb je het dan over? Gezien de website suggereert dat Nintendo je kan gaan straffen door je Nintendo Switch te blokkeren. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk gezien Nintendo als alternatief ook de gekopieerde cartridges zelf kan blokkeren. Ik zie het niet gebeuren dat Nintendo onschuldige gebruikers gaat straffen door Nintendo Switch hardware te blokkeren en is ook nergens op gebasseerd. Niet nieuwswaardig, maar bangmakerij. Verder wel een interessante discussie.
Ik loop net zo goed risico, kan best zijn dat ik in de toekomst vaker tweedehands koop. Ik ben op de hoogte van het bekwaam open maken van seals, gelukkig zelf nog niet meegemaakt. De waarschijnlijkere uitkomst dat in de toekomst gebruikte cartridges geblokkeerd kunnen zijn lijkt mij geen pretje.
Oftewel: Je koopt een 2e hands spel. Je weet niet dat deze is gekopieerd door de vorige eigenaar. De vorige eigenaar gaat (gelijktijdig met jou) online met de kopie en de cart wordt geblokkeerd door Nintendo.
De originele cart die je 2e hands hebt gekocht wordt daarmee ook geblokkeerd en je kan dan het spel niet meer spelen zonder dat je ergens schuld aan hebt.
Vanwege de impact van een dergelijke blokkade op nietsvermoedende consumenten denk ik niet dat Nintendo dergelijke acties zal gaan uithalen. En daarmee is de MIG switch een flink issue voor Nintendo.
[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 29-03-2024 15:51 ]
Dat is mij duidelijk, maar daar gaat het artikel helemaal niet over.Schweino schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:48:
[...]
Het risico is dat als Nintendo gekopieerde cartridges gaat blokkeren je daaarmee ook het origineel blokkeert (want ze hebben beiden dezelfde ID).
Oftewel: Je koopt een 2e hands spel. Je weet niet dat deze is gekopieerd door de vorige eigenaar. De vorige eigenaar gaat (gelijktijdig met jou) online met de kopie en de cart wordt geblokkeerd door Nintendo.
De originele cart die je 2e hands hebt gekocht wordt daarmee ook geblokkeerd en je kan dan het spel niet meer spelen zonder dat je ergens schuld aan hebt.
Dat lijkt me inderdaad de essentie van het artikel. Ook al handel je te goeder trouw, kun je toch de sjaak zijn. Dat zou sneu zijn. Ik ben heel benieuwd. Zie ook mijn eerdere voorbeeld van een nieuw spel kopen bij Amazon.Schweino schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:48:
[...]
Het risico is dat als Nintendo gekopieerde cartridges gaat blokkeren je daaarmee ook het origineel blokkeert (want ze hebben beiden dezelfde ID).
Vanwege de impact van een dergelijke blokkade op nietsvermoedende consumenten denk ik niet dat Nintendo dergelijke acties zal gaan uithalen. En daarmee is de MIG switch een flink issue voor Nintendo.
En of Nintendo actie onderneemt en zo ja welke is inderdaad nog de vraag. Al met al vind ik het zelf wel een nieuwswaardige ontwikkeling en interessant genoeg om te volgen.
Ik vind het een vaag artikel. Ze zeggen dat het probleem sinds de mig ontstaan is, maar dat is niet het apparaatje waarmee je tweedehands gekochte Switch-Game potentieel gekopieerd zou kunnen zijn. En welke rol de esp32 dan weer zou moeten spelen is ook onduidelijk.
Is het probleem dat Nintendo de mig-gebruikers herkent aan de bekende ROM-kopieen die op het net rondzwerven, dus proberen diegenen het met een eigen 'unieke' kopie (spel kopen, ROM dumpen en doorverkopen of terugsturen, of spel lenen, ROM dumpen en teruggeven), waardoor er een kans bestaat dat Nintendo ziet dat een spel-ID twee keer tegelijk op verschillende plaatsen aktief is?
Het klinkt als een hoop speculatie, waarbij het artikel 3 verschillende dingen noemt en het zoeken naar de samenhang daartussen aan de fantasie en het doemdenken van de lezer overlaat.
Is het probleem dat Nintendo de mig-gebruikers herkent aan de bekende ROM-kopieen die op het net rondzwerven, dus proberen diegenen het met een eigen 'unieke' kopie (spel kopen, ROM dumpen en doorverkopen of terugsturen, of spel lenen, ROM dumpen en teruggeven), waardoor er een kans bestaat dat Nintendo ziet dat een spel-ID twee keer tegelijk op verschillende plaatsen aktief is?
Het klinkt als een hoop speculatie, waarbij het artikel 3 verschillende dingen noemt en het zoeken naar de samenhang daartussen aan de fantasie en het doemdenken van de lezer overlaat.
[ Voor 52% gewijzigd door Tarin op 29-03-2024 18:43 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Mooie opbergdoosjes! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?G_Dragon schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:06:
[...]
Ja de steel books blijven altijd in seal, beetje zonde om die eraf te halen. De spellen liggen wel beneden:
[Afbeelding]
Via Temu of AlieexpressAreVeeDee schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:37:
[...]
Mooie opbergdoosjes! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gisteren en vandaag een paar uurtjes F-Zero Maximum Velocity gespeeld en inmiddels de eerste machine unlocked. Dit wordt na Mario Kart Super Circuit de meest gespeelde Gameboy Advance NSO game. Nog wel even zoet mee. Ben benieuwd hoe ver ik nu kom. Op de Game Boy Advance zelf alle series inclusief de Queen Cup uitgespeeld op Expert, maar Master is me nooit gelukt.
https://www.bol.com/nl/nl...RoC6sgQAvD_BwE#modal_open
Iemand een idee hoe dit werkt, en of dit gewoon via de Joy Cons werkt?
In de beschrijving staat nl iets over het gebruik van je smartphone.
Supported peripherals for Just Dance 2021NeutraleTeun schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:05:
https://www.bol.com/nl/nl...RoC6sgQAvD_BwE#modal_open
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Na toch wel wat wikken en wegen uiteindelijk maar besloten om de Switch versie te bestellen van Sonic Superstars. Hiervoor ook genoten van Sonic Mania en Sonic Generations.
Ik kon kiezen uit de versie voor de PC, Xbx Series S en Switch. En elk heeft zijn voors- en tegens. Om ze maar gehad te hebben. De Switch versie is door de hardware grafisch de lelijkste en heeft ook de langste laadtijden. Nu we dat gehad hebben door naar de positieve punten. Volgens Digital foundry heeft de Switch versie de laagste inputlag en dat komt de gameplay ten goede, groot gedeelte van het spel 60 fps, ik kan het op vakantie spelen in handheld modus (flauw) maar ook heeft het met 29 euro een lekker scherpe prijs.
Ben benieuwd
en als het spel echt zo goed is kan ik hem later altijd alsnog eens goedkoop halen voor mijn pc of de Series S!
Ik kon kiezen uit de versie voor de PC, Xbx Series S en Switch. En elk heeft zijn voors- en tegens. Om ze maar gehad te hebben. De Switch versie is door de hardware grafisch de lelijkste en heeft ook de langste laadtijden. Nu we dat gehad hebben door naar de positieve punten. Volgens Digital foundry heeft de Switch versie de laagste inputlag en dat komt de gameplay ten goede, groot gedeelte van het spel 60 fps, ik kan het op vakantie spelen in handheld modus (flauw) maar ook heeft het met 29 euro een lekker scherpe prijs.
Ben benieuwd
@MetalSonic Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Het lijkt me wel minder leuk dan Sonic Mania en Sonic Origins. Maar goed, zoveel Sonic 2D games zijn er niet. Inmiddels ook beter geprijsd dan bij release. Grootste kritiek punt lijkt de boss fights te zijn, verder ziet het er wel vermakelijk uit. Grafisch vind ik de Switch versie er prima uit zien. Verwacht dat ik het zelf ook ooit een keer ga kopen.
Mijn verwachting is dat ik het qua speelplezier als een solide 8 ga beleven. Grafisch ga ik er snel aan wennen, zoals ik dat ook had bij FE 3 houses. Bosses inderdaad langdradig alleen, omdat ze zijn ontworpen voor co-op maar ik zie wel. Zodra ik het een paar uur heb gespeeld deel ik het hier wel!L23 schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:49:
@MetalSonic Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Het lijkt me wel minder leuk dan Sonic Mania en Sonic Origins. Maar goed, zoveel Sonic 2D games zijn er niet. Inmiddels ook beter geprijsd dan bij release. Grootste kritiek punt lijkt de boss fights te zijn, verder ziet het er wel vermakelijk uit. Grafisch vind ik de Switch versie er prima uit zien. Verwacht dat ik het zelf ook ooit een keer ga kopen.
Aankomend weekend is het weer tijd voor een Tetris 99 evenement:
Ik zie het issue voor Nintendo niet. Je koopt immers die tweedehands game niet van Nintendo, maar van een derde partij. Als jouw game dan niet blijkt te werken moet je bij die derde partij zijn, niet bij Nintendo, want daar heb jij geen overeenkomst mee.Schweino schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:48:
[...]
Dus ja, lullig dat jouw (legitiem tweedehands) gekochte game niet werkt, maar dat ligt aan de originele eigenaar die daar mee gerotzooid heeft, niet aan Nintendo. Geld terughalen bij de verkoper en een andere tweedehands card kopen, waarschijnlijk zal die dan wel werken.
Behalve dat Nintendo mogelijk vragen gaat beginnen krijgen over games die niet werken wat een impact heeft op hun reputatie, of het nu hun schuld is of niet. Dat kost hun rechtstreeks en onrechtstreeks geld - klantendienst en toekomstig verlies van verkoop.Seal64 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:46:
[...]
Ik zie het issue voor Nintendo niet. Je koopt immers die tweedehands game niet van Nintendo, maar van een derde partij. Als jouw game dan niet blijkt te werken moet je bij die derde partij zijn, niet bij Nintendo, want daar heb jij geen overeenkomst mee.
Dus ja, lullig dat jouw (legitiem tweedehands) gekochte game niet werkt, maar dat ligt aan de originele eigenaar die daar mee gerotzooid heeft, niet aan Nintendo. Geld terughalen bij de verkoper en een andere tweedehands card kopen, waarschijnlijk zal die dan wel werken.
Nu denk ik eerlijk gezegd niet dat het zo een vaart zal lopen, zeker niet indien men echt carts gaat bannen.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 02-04-2024 08:52 ]
Stiekem is deze trailer de essentie van Endless Ocean.
Oh, en Silksong heeft o.a. een Koreaanse en een ESRB rating gekregen.
[ Voor 37% gewijzigd door JackAvery op 05-04-2024 06:45 ]
Lijkt me wel een interessante game. Heb je de vorige delen uit deze serie ook gespeeld?JackAvery schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 06:41:
[YouTube: Endless Ocean Luminous — Sounds of the Sea — Nintendo Switch]
Stiekem is deze trailer de essentie van Endless Ocean.
Oh, en Silksong heeft o.a. een Koreaanse en een ESRB rating gekregen.
Ik durf nu wel te zeggen dat Silksong eindelijk dit jaar uitkomt
Ik wel, in ieder geval. Vooral het tweede deel vond ik prachtig - maar ik moet er wel gelijk bij zeggen dat als je niet van slow-paced games houdt, waar alles lekker relaxed verloopt, je geen snelle actie krijgt en de verhaallijn niet bijster veel om het lijf heeft, deze serie niets voor je is.L23 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:52:
[...]
Lijkt me wel een interessante game. Heb je de vorige delen uit deze serie ook gespeeld?
Ik durf nu wel te zeggen dat Silksong eindelijk dit jaar uitkomt
Het gaat wat mij betreft om lekker relaxed rondzwemmen, het ontdekken van nieuwe plekjes of nieuwe soorten en vaak zit er ook wel een verzamelelement in, in de vorm van een encyclopedie met beesten die je kunt vullen en kleine items zoals munten of andere dingetjes die je kunt opduiken.
En het zag er IMO erg mooi uit voor een Wii game, dat ook.
Een kennis van me heeft me zeer veel Endless Ocean getoond en uitgelegdL23 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:52:
[...]
Lijkt me wel een interessante game. Heb je de vorige delen uit deze serie ook gespeeld?
Er staat trouwens zeer veel info over de gameplay op de Japanse en de Amerikaanse website van het nieuwe spel
Grote woordenIk durf nu wel te zeggen dat Silksong eindelijk dit jaar uitkomt
We zijn in ieder geval een stapje dichterbij
Even een vraagje waar vast al iemand hier ook tegenaan gelopen is.
Ik heb voor mijn vriendin een Switch Lite gekocht en vroeg me nu af of zij ook mijn digitale games op haar Switch kan spelen. Het lijkt erop alsof dit alleen kan via mijn account (wat op zich logisch is)? Want op mijn Switch kan het wel via haar eigen aparte User maar op haar Switch niet? Of moet ik als ik dat wil, haar Switch de primary maken?
Ik heb voor mijn vriendin een Switch Lite gekocht en vroeg me nu af of zij ook mijn digitale games op haar Switch kan spelen. Het lijkt erop alsof dit alleen kan via mijn account (wat op zich logisch is)? Want op mijn Switch kan het wel via haar eigen aparte User maar op haar Switch niet? Of moet ik als ik dat wil, haar Switch de primary maken?
Als je haar Switch primary maakt voor jouw account, dan kan zij met haar profiel jouw spellen spelen. Jij moet dan op je eigen Switch (die dan voor jouw account secondary is) wel altijd online zijn wanneer je je eigen spellen wilt spelen.Henkie_NtA schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:22:
Als jij je account op de Switch zet en dan de games via dat account uit de store download, dan kan je vriendin ze gewoon spelen.Henkie_NtA schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:22:
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Vandaag een Nintendo Switch Animal Crossing bundel gekocht via Vattenfall Exclusief. Elke maand spaar je punten en die kan je dan inwisselen voor cadeaus. Ik heb wat punten ingeruild en 184 euro betaald. Verder Princess Peach besteld bij bol en een geheugenkaart. Ik wil ook nog Zelda aanschaffen en Hogwarts.
Ik heb een 128gb geheugenkaart gekocht hoeveel GB geheugenkaarten hebben jullie in de switch zitten?
Ik heb een 128gb geheugenkaart gekocht hoeveel GB geheugenkaarten hebben jullie in de switch zitten?
Ik begon met 128gb, want ik koop vooral fysiek.elaho schreef op maandag 8 april 2024 @ 23:17:
Vandaag een Nintendo Switch Animal Crossing bundel gekocht via Vattenfall Exclusief. Elke maand spaar je punten en die kan je dan inwisselen voor cadeaus. Ik heb wat punten ingeruild en 184 euro betaald. Verder Princess Peach besteld bij bol en een geheugenkaart. Ik wil ook nog Zelda aanschaffen en Hogwarts.
Uiteindelijk paar digitale games gekocht door de jaren heen, verder ook games die niet volledig fysiek zijn of grote patches hebben.
Dus sinds paar jaar een 512gb kaartje in mijn Switch.
1 TB.elaho schreef op maandag 8 april 2024 @ 23:17:
Het lijstje dat ik op Deku Deals bijhoud geeft namelijk het volgende aan:
Your digital games take up 539.8 GB of space!
Hier 128 Gb nooit meer nodig gehad. Stuk of 10 fysieke en 5 digitale games. Beide Zelda’s digitaal enz
Gaat prima
Gaat prima
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik had in mijn release Switch een 32 of 64 GB kaartje zitten, maar helaas kon de Switch die uiteindelijk alleen nog lezen. In mijn andere apparatuur kon die nog wel worden beschreven en gelezen. De opslag had ik niet nodig en dus geen kaartje er in gedaan. En in mijn nieuwe OLED zit ook geen sd kaartje.
Ik gebruik ook geen SD kaart. Niet nodig persoonlijk.
Ik koop voornamelijk fysiek, maar heb er ook geen moeite mee om games die ik uitgespeeld heb te verwijderen, kan ze altijd opnieuw downloaden. Wel gebruik ik voor screenshots en opnames een 4GB kaartje. interne opslag is max 100 filmpjes volgens mij, externe opslag heeft die limiet niet.
De limieten voor SD zijn 10x die van het interne geheugen (10000 screenshots, 1000 clips).L23 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:04:
Wel gebruik ik voor screenshots en opnames een 4GB kaartje. interne opslag is max 100 filmpjes volgens mij, externe opslag heeft die limiet niet.
(Edit: en ja, ik ben ongeveer een jaar geleden tegen de clips-limiet aangelopen...
[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 09-04-2024 10:57 ]
Ja klopt, ik wist dat er ook limieten waren op de SD kaart. Wel suf eigenlijk. Aan de andere kant wat moet je met 10000 screenshots en 1000 clips, ik zou ze dan niet snel meer terugkijken. Voor mij zijn het een soort fotoherinneringen van alle games die ik sinds 2017 gespeeld heb en probeer er dan ook elke keer een mooie screenshot van te makenRayNbow schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:54:
[...]
De limieten voor SD zijn 10x die van het interne geheugen (10000 screenshots, 1000 clips).
(Edit: en ja, ik ben ongeveer een jaar geleden tegen de clips-limiet aangelopen...)
Ik zit nog te twijfelen of ik Mario Kart zal aanschaffen voor de Switch Lite. Aangezien het mij een spel lijkt voor meerdere spelers. Of is het ook geschikt voor 1 persoon op klein scherm?
1p is ook leuk. Eerst alle cups behalen en dan online 😎elaho schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:25:
Ik zit nog te twijfelen of ik Mario Kart zal aanschaffen voor de Switch Lite. Aangezien het mij een spel lijkt voor meerdere spelers. Of is het ook geschikt voor 1 persoon op klein scherm?
Vergeet de Time Trials niet om dat gouden kart part te halenIke. schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:03:
[...]
1p is ook leuk. Eerst alle cups behalen en dan online 😎
En dan nog wat Battle offline spelen zodat je geoefend bent voor online, of Mirror omdat het gewoon gek is om alle tracks omgekeerd te rijden. Alleszins is het een spel met veel waarde voor je geld, vind ik
Linksquest schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:28:
[...]
Als jij je account op de Switch zet en dan de games via dat account uit de store download, dan kan je vriendin ze gewoon spelen.
Bedankt voor de antwoorden.RayNbow schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:28:
[...]
Als je haar Switch primary maakt voor jouw account, dan kan zij met haar profiel jouw spellen spelen. Jij moet dan op je eigen Switch (die dan voor jouw account secondary is) wel altijd online zijn wanneer je je eigen spellen wilt spelen.
Maar als ik haar Switch niet de primary maak kan ze mijn games alleen via mijn User spelen?
CorrectHenkie_NtA schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:32:
[...]
[...]
Bedankt voor de antwoorden.
Maar als ik haar Switch niet de primary maak kan ze mijn games alleen via mijn User spelen?
Dan moet ik haar maar erg goed uitleggen dat op mijn saves verpesten een zware straf staat.
Als ik me niet vergis kun je system-side instellen of je die save naar de cloud wil backuppen of niet - maar dat zou je even moeten checken. Als dat het geval is dan kun je dat op haar Switch natuurlijk gewoon uit zetten, dan blijven de saves daar gewoon lokaal en heb jij de "jouwe" nog gewoon wel in de cloud staan.Henkie_NtA schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:45:
[...]
Dan moet ik haar maar erg goed uitleggen dat op mijn saves verpesten een zware straf staat.
Eerste indruk Nintendo Switch lite animal crossing bundel met 3 maanden online er ook bij. Wat een leuk apparaat ze. De kleur vind ik er mooi namelijk Turquoise. Instellen was makkelijk en zo gedaan. Ook mijn Nintendo account koppelen ging makkelijk dit kon met de smartphone. Gelijk Animal Crossing gedownload en nog een spel Star Wars Pinball. Het home scherm is overzichtelijk met niet teveel poespas. Knoppen voelen goed en stevig aan en omdat de switch lite uit 1 stuk bestaat vind ik het gehele apparaat degelijk aanvoelen. Voor mijzelf was het belangrijk dat ik de switch makkelijk mee kan nemen en ik wilde niet nog een spelconsole aansluiten op mijn tv. Daar heb ik al een ps5 voor. Dus tot nu toe is mijn eerste indruk zeer goed! Morgen ga ik echt uitproberen met wat games maar vooral Animal Crossing en ik heb Princess Peach gekocht.
Voor 10 euro kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. 
:strip_exif()/f/image/SRnBmAH9w3qfT1Zr1FSTmDGD.jpg?f=fotoalbum_large)
Het volgende ‘couch co-op-avontuur’ van mij en mijn zoontje.
:strip_exif()/f/image/SRnBmAH9w3qfT1Zr1FSTmDGD.jpg?f=fotoalbum_large)
Het volgende ‘couch co-op-avontuur’ van mij en mijn zoontje.
Ik kon het niet vinden online maar is Hogwarts Legacy Nederlands ondertiteld? Dit lijkt me een game waar je lang mee kan doen en ik hou erg van de Harry Potter wereld.
Nope.elaho schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:59:
Ik kon het niet vinden online maar is Hogwarts Legacy Nederlands ondertiteld?
Ziet er leuk uit inderdaad! Ga ik in de gaten houden. Van de makers van alba wellicht?Raem schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:26:
[YouTube: Tchia – Release Date Trailer – Nintendo Switch]
Leuke game, echt een aanrader!
Nieuwe SNES games in NSO:
Nintendo had tijdens de Game Developers Conference vorige maand enkele heel interessante panels over Tears of the Kingdom en Mario Wonder. Deze panels staan nu online op hun website - en ik verwacht binnenkort ook wel op YouTube.
Tunes of the Kingdom: Evolving Physics and Sounds for 'The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom'
Zeker het stuk over de geluidsengine in Tears is ongelooflijk interessant.
2D and Tomorrow: How the Developers of 'Super Mario Bros. Wonder' Find New Joy in Creating Classic Side-Scrolling Adventures
Tunes of the Kingdom: Evolving Physics and Sounds for 'The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom'
Zeker het stuk over de geluidsengine in Tears is ongelooflijk interessant.
2D and Tomorrow: How the Developers of 'Super Mario Bros. Wonder' Find New Joy in Creating Classic Side-Scrolling Adventures
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 12-04-2024 13:52 ]
Voor de update van Pokemon Violet heeft mijn Switch niet voldoende opslag. Welke SD-kaart raden jullie aan?
Als je nu al iets van 10 games hebt zou ik 256 of 512 GB nemen , zo niet dan 128GB kaartje
Maakt het uit welk merk SD-kaart?(KBX) Harkanoid schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:14:
Als je nu al iets van 10 games hebt zou ik 256 of 512 GB nemen , zo niet dan 128GB kaartje
Als het maar een bekend merk is van een bekende winkel en niet een willekeurige verkoper die mogelijk nep-kaartjes probeert te slijten. Verder raadt Nintendo SD-kaartjes die minstens snelheden van 60-95 MB/s aan kunnen.
Maakt niet veel uit. Ik heb pas deze gekocht: uitvoering: Samsung EVO Plus microSD Card (2021) 256GBde Foarsitter schreef op zondag 14 april 2024 @ 16:02:
Voor de update van Pokemon Violet heeft mijn Switch niet voldoende opslag. Welke SD-kaart raden jullie aan?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Samsung of SanDisk.
Koop niet een SanDisk met een Nintendo plaatje erop, je betaald meer puur alleen voor dat plaatje
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/s8Ekj69f91pP8qQgBHqV4rXA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Xf9otEYvT32k1cF5ExJ54pI0.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/74YqgdtOiQOh9cFJ6GUN3gby.jpg?f=fotoalbum_tile)