Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:23
Heb de Switch gisteren weer eens van zolder gehaald om wat (vooral) Mario games met local multiplayer te spelen en ik heb een Pro controller, 2 Mayflash adapters en natuurlijk een setje joycons, maar die Mayflash dingen werkten niet altijd even goed (verkeerde inputs) en ik heb liever dedicated controllers.

Iemand een goede tip voor een controller voor een 3e en 4e speler? En dan niet met een Pro controller prijs ;)

Zag op Amazon de 8Bitdo Ultimate C Bluetooth Controller voor 27 euro met goede reviews. Is er nog wat beters beschikbaar? Mag eventueel ook bedraad zijn als het draad minimaal 3 meter is. Het moet gewoon werken en hoeft zeker niet perfect te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:55

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb zelf een andere variant van deze. Werkt prima op de switch
https://a.aliexpress.com/_EudXkej

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:11
@Beakzz Als het snel moet, €15 bij Kruidvat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:17

Vrijdag

De Zwarte

Beakzz schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:05:
Heb de Switch gisteren weer eens van zolder gehaald om wat (vooral) Mario games met local multiplayer te spelen en ik heb een Pro controller, 2 Mayflash adapters en natuurlijk een setje joycons, maar die Mayflash dingen werkten niet altijd even goed (verkeerde inputs) en ik heb liever dedicated controllers.

Iemand een goede tip voor een controller voor een 3e en 4e speler? En dan niet met een Pro controller prijs ;)

Zag op Amazon de 8Bitdo Ultimate C Bluetooth Controller voor 27 euro met goede reviews. Is er nog wat beters beschikbaar? Mag eventueel ook bedraad zijn als het draad minimaal 3 meter is. Het moet gewoon werken en hoeft zeker niet perfect te zijn.
Action of Kruidvat. Zijn zwart/blauw/rood gekleurde controllers en kosten doorgaans iets van €15,-. Werken prima voor erbij.

Of, als je nog een setje extra Joy cons hebt, die in zo'n gamepad houder klikken. Die kosten ook niks, alleen liggen die geloof ik niet overal in de winkels.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06:13
Iemand advies over het kopen van een oled switch via ali express? Nu 217, shipped via Italy van winkel ambitful europe store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nietdatikweet schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 15:59:
Iemand advies over het kopen van een oled switch via ali express? Nu 217, shipped via Italy van winkel ambitful europe store.
Wat voor advies zoek je? Ik zou zelf niet snel dat soort producten kopen via AliExpress. Ik zie 237 staan? Gaat om een product uit Hong Kong met de Engelse stekker, dus dan moet je er nog een adapter bij kopen of een Europese Nintendo oplader kopen. Geen idee hoe praktisch het verder met garantie etc. is, het is niet een winkel om de hoek. Ik weet ook niet of Nintendo zelf bij garantie moeilijk doet over een product uit een ander continent. Verder is de Nintendo Switch niet regio gebonden, dus gewoon in Nederland te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:42
Gewoon zo'n blokje van temu/ali
Afbeeldingslocatie: https://www.kameramarkt.nl//Files/2/31000/31919/ProductPhotos/620/347853177.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
L23 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 16:28:
[...]

Wat voor advies zoek je? Ik zou zelf niet snel dat soort producten kopen via AliExpress. Ik zie 237 staan? Gaat om een product uit Hong Kong met de Engelse stekker, dus dan moet je er nog een adapter bij kopen of een Europese Nintendo oplader kopen. Geen idee hoe praktisch het verder met garantie etc. is, het is niet een winkel om de hoek. Ik weet ook niet of Nintendo zelf bij garantie moeilijk doet over een product uit een ander continent. Verder is de Nintendo Switch niet regio gebonden, dus gewoon in Nederland te gebruiken.
Met code SCWE20 gaat er 20 euro van af. Ik kan er zelfs nog wat spellen bij doen om de 299 aan te tikken. Dan krijg je 50 euro korting met SCE50. Spellen zijn ook niet regiogebonden dus? En dat online gebeuren? Net zoals PS Plus een kaart kopen toch? Dit zou dan mijn eerste console worden sinds de Nintendo 64 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Wordt ook verscheept vanuit Italie zie ik, winkel is Ambitful Europe Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nietdatikweet schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 16:43:
[...]

Met code SCWE20 gaat er 20 euro van af. Ik kan er zelfs nog wat spellen bij doen om de 299 aan te tikken. Dan krijg je 50 euro korting met SCE50. Spellen zijn ook niet regiogebonden dus? En dat online gebeuren? Net zoals PS Plus een kaart kopen toch? Dit zou dan mijn eerste console worden sinds de Nintendo 64 :'(
Spellen zijn inderdaad ook niet regio gebonden, fysieke Switch games kan je dus overal kopen en gebruiken. Je kan met deze Switch gewoon de Nederlandse eShop gebruiken en dan (tegoed) kaarten kopen voor de Nederlandse markt. Je zou ook de eShop kunnen gebruiken van een ander land, maar dan heb je ook weer (tegoed) kaarten uit dat land nodig. Gewoon de Nederlandse eShop gebruiken lijkt me het simpelst.

Zelf koop ik voornamelijk fysiek. Heb een Nederlands account voor aankopen. En een Japanse account waar ik af en toe wat mee download, maar geen aankopen mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Zijn er verder nog mankementen die de Switch Oled makkelijk op kan lopen om het zo maar even te zeggen? Zoals de 360 dat had met de ring of death?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:01
Nietdatikweet schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 17:05:
Zijn er verder nog mankementen die de Switch Oled makkelijk op kan lopen om het zo maar even te zeggen? Zoals de 360 dat had met de ring of death?
@Nietdatikweet Niet dat ik weet. :)
Zelf vind ik 217 euro een hele goede aanbieding. Zelfs met het oog op dat er binnen 1 jaar(?) een opvolger komt.
Let wel op de spellen. Deze zijn vanuit de Aziatische regio. Hierdoor wordt wel de taal Engels ondersteund maar niet de NL taal. Zelf vind ik het fijn dat mijn oudste zoon zelfstandig een spel kan spelen en daarom gaat mijn voorkeur naar spellen met NL taal ondersteuning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
meesje schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 17:11:
Let wel op de spellen. Deze zijn vanuit de Aziatische regio. Hierdoor wordt wel de taal Engels ondersteund maar niet de NL taal.
Dat verschilt natuurlijk per spel. Daarom goed kijken wat je koopt. Maar een Zelda Breath of the Wild of Mario Kart 8 Deluxe ondersteund gewoon Nederlands waar je de game ook koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
L23 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 17:23:
[...]

Dat verschilt natuurlijk per spel. Daarom goed kijken wat je koopt. Maar een Zelda Breath of the Wild of Mario Kart 8 Deluxe ondersteund gewoon Nederlands waar je de game ook koopt.
Dat wist ik niet. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zag bv bij de Japanse Breath of the Wild geen NL staan bij de talen.
https://www.play-asia.com...ath-of-the-wild/13/70av7b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@L23 Nog even verder gekeken. Deze website bevestigt wat jij zegt: https://www.nintendo.com/jp/lang/index.html?lngtab=nintendo
Goed om te weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
meesje schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 17:41:
@L23 Nog even verder gekeken. Deze website bevestigt wat jij zegt: https://www.nintendo.com/jp/lang/index.html?lngtab=nintendo
Goed om te weten!
Daar had ik inderdaad gekeken. Bij de bron.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:11
Eurostekker hoort alleen aan de tips geleidend te zijn, bij deze kun je als je hem ongelukkig in het contact steekt onder spanning komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
hcQd schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 18:02:
[...]

Eurostekker hoort alleen aan de tips geleidend te zijn, bij deze kun je als je hem ongelukkig in het contact steekt onder spanning komen te staan.
Wat of welke adviseer jij dan komt idd met UK plug las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:42
hcQd schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 18:02:
[...]

Ik lijm deze altijd gewoon vast :)
Edit: oh die punten bedoel je, dacht dat gammele systeem dat ze ook vaak hebben met US/JP stekkers, waarbij je die al bijna vast kunt pakken als ze eruit hangen :)

[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 01-06-2024 18:52 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-08 14:03
eindelijk die gamecube cover van ttyd weten te downloaden, nu nog het juiste papier vinden en printen maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:26
Unicorn Overlord uitgespeeld, nu lekker met Paper Mario bezig. Blijft toch een fantastisch apparaat dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 15:40
Beakzz schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:05:

Je kan ook even op Marktplaats kijken, daar worden dagelijks genoeg pro controllers aangeboden rond de 30 euro. Heb zelf ondertussen zo ook al 2 extra pro controllers opgepikt :D

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:26
urk_forever schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:09:
[...]

Je kan ook even op Marktplaats kijken, daar worden dagelijks genoeg pro controllers aangeboden rond de 30 euro. Heb zelf ondertussen zo ook al 2 extra pro controllers opgepikt :D
30? Ik kom ze vaak niet voor minder dan 40 tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 31-08 15:40
Timothy3000 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:32:
[...]

30? Ik kom ze vaak niet voor minder dan 40 tegen.
Zie ze vaak genoeg voor rond de 30 euro. Deze bijvoorbeeld. Vandaag net geplaatst.
Zie ook wel 3rd party pro controllers voorbijkomen, die zijn vaak rond de 20 euro. Geen idee of dat echt wat is.

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
urk_forever schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:09:
[...]

Hier moet je toch voorzichtig mee zijn dat je geen namaak meekrijgt.

Juni is Direct maand. Wanneer verwachten jullie dat het zover is? Welke games denken/willen jullie graag zien?

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 02-06-2024 17:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JackAvery schreef op zondag 2 juni 2024 @ 17:54:
Welke games [...]willen jullie graag zien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QrDN_wQWV9dEreQ7KR0EUaFPOOg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3LpDoZTODwEMBWas1WDbUDlG.gif?f=user_large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grutjespap
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 02-06-2024
Hoi,

Ik wil graag een Nintendo Switch kopen, maar nu lees ik dat er "binnenkort" een nieuwe uitkomt. Wat is nu verstandig om te doen? Wachten tot de nieuwe versie volgend jaar uitkomt, of toch de oude aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grutjespap schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:09:
Hoi,

Ik wil graag een Nintendo Switch kopen, maar nu lees ik dat er "binnenkort" een nieuwe uitkomt.
Er is alleen gezegd dat er voor het einde van het fiscale jaar (maart 2025) meer informatie over de opvolger van de Switch komt, maar dat betekent niet per se dat de opvolger in deze periode uitkomt.
Wat is nu verstandig om te doen? Wachten tot de nieuwe versie volgend jaar uitkomt, of toch de oude aanschaffen?
Dat hangt geheel af of je al een lijst van games hebt die je *nu* op de Switch wilt spelen of dat je zelf denkt dat je nog kunt wachten met het spelen van Switch games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grutjespap
Dat hangt geheel af of je al een lijst van games hebt die je *nu* op de Switch wilt spelen of dat je zelf denkt dat je nog kunt wachten met het spelen van Switch games.
Hoe bedoel je dit precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:14
Grutjespap schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:31:
[...]

Hoe bedoel je dit precies?
Als je bepaalde games nu direct wil spelen, dan val je absoluut geen buil aan het nu aanschaffen van de Switch, want je wilt die games nu spelen. Vind je het niet erg om bijvoorbeeld 2 jaar te wachten, dan zou je kunnen overwegen tot Nintendo de daadwerkelijke aankondiging gedaan heeft en dan een besluit nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angelsgarden
  • Laatst online: 26-08 21:17
Grutjespap schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:09:
Hoi,

Ik wil graag een Nintendo Switch kopen, maar nu lees ik dat er "binnenkort" een nieuwe uitkomt. Wat is nu verstandig om te doen? Wachten tot de nieuwe versie volgend jaar uitkomt, of toch de oude aanschaffen?
Volgens bepaalde geruchten is de switch 2 wel backwards compatible. Ik zou de definitieve aankondiging afwachten, want als die echt backwards compatible is kan je de beste games van de switch 1 allemaal daarop spelen (misschien zelfs met betere performance), en kan je gaan genieten van alles wat er op de switch 2 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grutjespap
Transportman schreef op zondag 2 juni 2024 @ 18:36:
[...]

Als je bepaalde games nu direct wil spelen, dan val je absoluut geen buil aan het nu aanschaffen van de Switch, want je wilt die games nu spelen. Vind je het niet erg om bijvoorbeeld 2 jaar te wachten, dan zou je kunnen overwegen tot Nintendo de daadwerkelijke aankondiging gedaan heeft en dan een besluit nemen.
Ah op die manier. Ja dat is logisch. Ik weet voldoende. Bedankt voor de antwoorden :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:48
Na de switch2 komt er trouwens ook weer een nieuwe console. Wellicht slim om de switch2 dus te overslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Megupe schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:34:
Na de switch2 komt er trouwens ook weer een nieuwe console. Wellicht slim om de switch2 dus te overslaan.
Eerst de Switch 2 Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:08:
[...]

Eerst de Switch 2 Pro.
Niet eerst de Switch 2 Lite?

Maar eerst een Nintendo Direct :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
[...]

Hier moet je toch voorzichtig mee zijn dat je geen namaak meekrijgt.

Juni is Direct maand. Wanneer verwachten jullie dat het zover is? Welke games denken/willen jullie graag zien?
Onder de categorie willen graag zien, maar of t realistisch is :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P62vkG10CTwWOiN5YdyrsLnM294=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/k87sVBRo7aX41A7UnUUWt8IL.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Sjongejonge, vergeten jullie de Switch 2 OLED niet? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
Ik verwacht op dinsdag 11 juni een Nintendo Direct en daarna een 3 uur durende Nintendo Treehouse erna waarin we in-depth gameplay zien van de 3-4 belangrijkste games uit de Direct.

Ik hoop zelf op:
- Metroid Prime 4
- Nieuwe Donkey Kong
- Nieuwe Wario Land
- Something Zelda. Remaster van Zelda 1, Zelda 2 of de Oracles games
- Pokemon gen 1 games naar Switch Online (gelijk beschikbaar)
- Pokemon gen 2 games naar Switch Online (in juli)
- Pokemon gen 3 games naar Switch Online (in augustus)

Ik verwacht:
- Mario & Sonic at the Olympics Paris
Is nog geen aankondiging van en dat begint al bijna. Dus lijkt mij vrij logisch.
- Remaster van Animal Crossing Amiibo Festival
Game heeft het door de niet-succesvolle Wii U minder goed gedaan en zo kunnen ze de aandacht weer even op Animal Crossing gooien. Game zal tevens uitgebreid zijn met New Horizons villagers enzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 02-06-2024 21:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Zeror ik hoop dat je gelijk krijgt over Treehouse, ongeacht welke games ze voor H2 aankondigen.

Donkey Kong en Metroid staan ook op mijn lijstje! Ik denk ook dat we Dragon Quest 3 HD zullen zien.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 02-06-2024 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 2 juni 2024 @ 21:11:
Ik hoop zelf op:
Hopen mag altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-08 14:03
Een nieuwe donkey kong zou ik willen zien.

En een nieuwe mario kart :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zou het echt niet weten. Vaak zitten er wel leuke games tussen, maar dan is het wachten tot er ooit een fysieke release van uitkomt. Hollow Knight Silksong dit jaar zou tof zijn... Verder geen games waar ik al heel lang naar uit kijk. Een nieuwe Donkey Kong zou ik ook wel tof vinden, goed vermaakt met Tropical Freeze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wie heeft er Cassette Beasts gespeeld? Game kreeg uitstekende reviews. Komende week komt er een fysieke release uit via Super Rare Games. Lijkt me wel interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Zou kunnen, maar zal wel een crossplatform release gaan worden dan samen met Switch 2.

Voor een nieuwe Mario Kart zou ik persoonlijk graag willen zien dat ze afkijken van Diddy Kong Racing om de game een stukje te herdefiniëren. Dus:
- Verschillende voertuigen: Naast karts, auto's, motoren ook vliegtuigjes en speedbootjes, hovercrafts, waterscooter etc...
- Een gigantische hubwereld waar je vrij kunt rondracen en exploren. Een beetje net zoals in Diddy Kong Racing waar je naar de verschillende racing tracks kunt gaan. Dit natuurlijk verdeeld over verschillende biomes/werelden, zoals we die van Mario kennen (grasland, woestijn, waterwereld, lavawereld, etc...). Maar ook een stukje leuke activiteiten om te doen samen met je vrienden (die dmv offline/online multiplayer ook hier kunnen rondrijden) in deze hubwereld. Denk aan Diddy Kong Racing hubwereld meets Wii Sports eiland meets Mario Party plaza.
- Track builder met Builder Mario. Maak je eigen racebaan en deel deze online voor user generated content.
- In de hubwereld een eigen huis hebben (simpele vorm van playerhousing) waar je een zelf gemaakt racing track ernaast kunt wegleggen voor jezelf en voor je vrienden over erover te racen, te spelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

[...]

Ik verwacht op dinsdag 11 juni een Nintendo Direct en daarna een 3 uur durende Nintendo Treehouse erna waarin we in-depth gameplay zien van de 3-4 belangrijkste games uit de Direct.

Ik hoop zelf op:
Hier hoop ik ook op of een nieuw spek, remake van gen 2 of 3 _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 12:15
LOL, zoals te verwachten met een Lin Lee avatar. Maar wel mee eens, dit is eigenlijk de enige die we nog op de Switch zouden moeten hebben, dan kun je alle Xenoblade games op één systeem spelen. En wat de wereld betreft was dit IMHO wel de mooiste van allemaal - en zeker de grootste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trails Through Daybreak krijgt een demo met de introductie en het eerste hoofdstuk. Het is een volledig nieuw stuk in de langlopende Trails saga dus geen slecht moment om in te springen, al is dat bij Trails nooit vanzelfsprekend. Ik zie de demo nog niet op de Europese eShop (via de website) maar in de Verenigde Staten kan je deze al downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 05-06-2024 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58
JackAvery schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 07:30:
[YouTube: The Legend of Heroes: Trails through Daybreak – Demo Trailer – Nintendo Switch]

Trails Through Daybreak krijgt een demo met de introductie en het eerste hoofdstuk. Het is een volledig nieuw stuk in de langlopende Trails saga dus geen slecht moment om in te springen, al is dat bij Trails nooit vanzelfsprekend. Ik zie de demo nog niet op de Europese eShop (via de website) maar in de Verenigde Staten kan je deze al downloaden.
Ziet er tof uit, precies mijn cup of tea!

Helaas zijn de games niet allemaal op de Switch uitgekomen. Vind het een beetje overdreven om hier een PSP & Vita voor aan te schaffen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Best veel toffe games uitgekomen. Little Kitty Big City op Game Pass gespeeld. Animal Well ziet er ook interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:13:
[...]

Ziet er tof uit, precies mijn cup of tea!

Helaas zijn de games niet allemaal op de Switch uitgekomen. Vind het een beetje overdreven om hier een PSP & Vita voor aan te schaffen.
Een PC is je beste vriend, gros zou op Steam beschikbaar moeten zijn. Maar als je de hele reeks wilt spelen mag je wel een 1000tal uur uittrekken denk ik, zo niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58
JackAvery schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:24:
[...]

Een PC is je beste vriend, gros zou op Steam beschikbaar moeten zijn. Maar als je de hele reeks wilt spelen mag je wel een 1000tal uur uittrekken denk ik, zo niet meer.
Daarom koop ik het meeste fysiek. Dan kan ik, wanneer ik met m'n 75e met pensioen ga, alle games nog spelen 😅

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-08-2024
Jan_V schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:16:
[...]

Daarom koop ik het meeste fysiek. Dan kan ik, wanneer ik met m'n 75e met pensioen ga, alle games nog spelen 😅
Er kan natuurlijk ook iets gebeuren met je fysieke waren in de tussentijd! Alles heeft z'n voor en nadelen. Ik koop soms ook fysiek als ik denk dat ik de game ga uitlenen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br00d
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik speel momenteel Streets of Rogue. Erg leuke game! Zoals de naam doet vermoeden, zeer herspeelbaar. Benieuwd hoe de tweede game gaat uitpakken.

Wat zijn jullie aan het spelen op je Switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Br00d schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:50:
Ben in een erg rustig tempo Super Mario 3D World aan het uitspelen, Bowser's Fury had ik al voltooid. En laatst Disney Illusion Island gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als dit zou uitkomen, pff... Zou zo happy zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:24
Br00d schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:50:
Ik speel momenteel Streets of Rogue. Erg leuke game! Zoals de naam doet vermoeden, zeer herspeelbaar. Benieuwd hoe de tweede game gaat uitpakken.

Helemaal niks hij staat al een paar maanden uit, sinds ik Mario vs Donkey Kong heb uitgespeel(Op een paar experten levels na :).
Ik wacht op Luigi mansion 2 erg vermaakt met deel 3, deel 2 alleen eens op de ds ofzo gespeeld ooit(Toen vond ik hem niet zo leuk en vervelende besturing).
Dus nu wel zin in sinds ik mij erg heb vermaakt met deel 3 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Laatst online: 00:02

Beyond

Dussssss.......

Binnenkort krijgt mijn zoontje een switch oled. Hoeveel GB geheugenkaart raden jullie aan?

Qua spellen heb ik nu Mario Wonder en Mario Kart 8 deluxe.

Ook heb ik 1 Pro Controller gekocht. Case staat op het verlanglijstje.

Wat mag er voor de rest niet ontbreken? Hij wordt 8

[ Voor 6% gewijzigd door Beyond op 06-06-2024 00:06 ]

Al het goeie.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 14:45
Beyond schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 00:05:
Binnenkort krijgt mijn zoontje een switch oled. Hoeveel GB geheugenkaart raden jullie aan?

Hangt ervan af of digitaal of fysieke games koopt. Zelf heb ik 1 digitale game, de rest fysiek en heb 128GB geheugenkaart. Tot nu toe heb ik iets van 120GB nog ruim over. Mocht je digitaal only gaan dan raad ik het grootste geheugenkaart aan van 1TB. Tot 2TB micro-SD ondersteund nintendo Switch

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 06-06-2024 00:54 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24
Heb zelf eerst een 256gb erin gedaan… maar 512 kosten ook niet zoveel meer…

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Ik heb zelf een 256GB er momenteel inzitten, ik had een 64GB op de release gekocht en die zat nog niet vol, ik heb de upgrade gedaan omdat ik toch een OLED versie had gekocht. Maar goed, wat ik wel even wil meegeven is dat het belangrijk is om op de snelheid van het kaartje te letten, dat is namelijk wel belangrijk. Deze info van Nintendo zelf.
Om uw gameplay-ervaring te verbeteren, wordt het gebruik van een microSD-kaart met een hogere overdrachtssnelheid aanbevolen . Richtlijnen voor microSD-kaarten met hoge snelheid: compatibel met UHS-I (Ultra High Speed ​​Phase I). Overdrachtssnelheid 60 - 95 MB/sec (hoe hoger de overdrachtssnelheid, hoe beter de gameplay-ervaring op Nintendo Switch)
Ik heb zelf een Samsung EVO Plus en die heeft een snelheid van 130MB/sec, die is perfect voor de Switch en niet te erg duur.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:24

https://www.bol.com/nl/nl...ge-hoes/9200000073666630/

Vind je wellicht zelf ook leuk, kan je het af en toe samen spelen.
Het is een leuke mix van nieuw 3D wat goed werkt, met een mix tussendoor van oude 2D levels ook super geinig.
Moet zeggen vond dit het leukste Mario deel op de Switch tot nu toe, invergemijking met Super Mario Bros, Super Mario Wonder etc.
Die hadden uiteraard ook wat en goed het blijft ook persoonlijke smaak, maar dit is ieder geval zeker een aanrader.

YouTube: Super Mario Odyssey - Game Trailer - Nintendo E3 2017

Verder

https://www.bol.com/nl/nl...tionType=featured_product

Zelfde voor die prima mee vermaakt, kleine levels waar je door heen moet puzzelen.

https://www.bol.com/nl/nl...xGKg.2_11.12.ProductTitle

Deze heb ik eens gekregen met kerst ofzo een keertje, was ook wel grappig.
Zelfde als Donkey Kong kleine levels, waar je veel je camera mee moet draaien hier. Om je zelf door het level heen te krijgen(Kleine levels dus).

Verder vond ik nog leuk maar wel minder leuk dan origineel op de supernintendo Donkey Kong

https://www.bol.com/nl/nl...ZE4g.2_13.14.ProductTitle

Verder heb ik mij erg vermaakt met

https://www.bol.com/nl/nl...naRD8w.2_6.7.ProductTitle

Er komt binnenkort ook een remake van deel 2 uit, waar ik op zit te wachten dan gaat mijn Switch weer eens aan en opgeladen worden :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-06-2024 07:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Mocht je het nog niet gespeeld hebben... Hollow Knight is nu ook in de aanbieding in de eShop voor €7,49.

[ Voor 45% gewijzigd door L23 op 06-06-2024 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:36
L23 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:01:
[Twitter]

Mocht je het nog niet gespeeld hebben... Hollow Knight is nu ook in de aanbieding in de eShop voor €7,49.
Zou dit een manier zijn om mensen warm te laten lopen voor silksong, en dat ze die dan binnenkort gaan aankondigen? Of is dat typisch de hollow knight fan ij mij met te veel hoop :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!
evil_lemon schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 12:11:
[...]

Zou dit een manier zijn om mensen warm te laten lopen voor silksong, en dat ze die dan binnenkort gaan aankondigen? Of is dat typisch de hollow knight fan ij mij met te veel hoop :S
Zou kunnen :+ Ik zie het wel wanneer Silksong verschijnt. Er is bij elke Nintendo Direct en Xbox Games Showcase de hype/hoop dat er Silksong aangekondigd gaat worden. Het zou wel logisch zijn. Maar ik begon ook al warm te lopen toen er Silksong nieuws zat in het EDGE magazine begin 2021. Toen dacht ik dat het niet lang meer kon duren en inmiddels zijn we alweer 3 jaar verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Sonic Superstars is nu 25 euro bij Bol.

https://www.bol.com/nl/nl...-switch/9300000153468620/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht nog even op een betere deal. Jij hebt het gekocht voor deze prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
L23 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:01:
[...]

Ik wacht nog even op een betere deal. Jij hebt het gekocht voor deze prijs?
Nee, ik kwam deze deal alleen tegen. Op Bol heeft ie hiermee 34% korting wat geen slechte aanbieding is en wilde die hier even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik zie dat Quake en Quake II in de aanbieding zijn. Deze krijgen redelijk goede beoordelingen. Stabiele hoge framerate, remastered (breedbeeld, betere graphics). Dit bij bv Doom niet het geval toch? Hebben jullie Quake gespeeld? Wat is jullie ervaring? Hoe moeilijk is het spel?

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 06-06-2024 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Octopath II heeft een patch gekregen met een nieuwe post-game modus: Extra Battles. Dit zijn extra boss battles :D Er is nu ook een bundel van de twee games samen te koop op de eShop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
meesje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:11:
Ik zie dat Quake en Quake II in de aanbieding zijn. Deze krijgen redelijk goede beoordelingen. Stabiele hoge framerate, remastered (breedbeeld, betere graphics). Dit bij bv Doom niet het geval toch? Hebben jullie Quake gespeeld? Wat is jullie ervaring? Hoe moeilijk is het spel?
Niet gespeeld, maar Doom heeft later via updates 60 fps en 16:9 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:03
Zeror schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:03:
[...]

Nee, ik kwam deze deal alleen tegen. Op Bol heeft ie hiermee 34% korting wat geen slechte aanbieding is en wilde die hier even delen.
Ik moet zeggen dat ik hem traag vind, zijn wat haperingen op de switch.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beyond
  • Laatst online: 00:02

Beyond

Dussssss.......

Bedankt voor je uitgebreide reply!

De anderen uiteraard ook!
Carlos0_0 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 07:15:
[...]

https://www.bol.com/nl/nl...ge-hoes/9200000073666630/

Vind je wellicht zelf ook leuk, kan je het af en toe samen spelen.
Het is een leuke mix van nieuw 3D wat goed werkt, met een mix tussendoor van oude 2D levels ook super geinig.
Moet zeggen vond dit het leukste Mario deel op de Switch tot nu toe, invergemijking met Super Mario Bros, Super Mario Wonder etc.
Die hadden uiteraard ook wat en goed het blijft ook persoonlijke smaak, maar dit is ieder geval zeker een aanrader.

YouTube: Super Mario Odyssey - Game Trailer - Nintendo E3 2017

Verder

https://www.bol.com/nl/nl...tionType=featured_product

Zelfde voor die prima mee vermaakt, kleine levels waar je door heen moet puzzelen.

https://www.bol.com/nl/nl...xGKg.2_11.12.ProductTitle

Deze heb ik eens gekregen met kerst ofzo een keertje, was ook wel grappig.
Zelfde als Donkey Kong kleine levels, waar je veel je camera mee moet draaien hier. Om je zelf door het level heen te krijgen(Kleine levels dus).

Verder vond ik nog leuk maar wel minder leuk dan origineel op de supernintendo Donkey Kong

https://www.bol.com/nl/nl...ZE4g.2_13.14.ProductTitle

Verder heb ik mij erg vermaakt met

https://www.bol.com/nl/nl...naRD8w.2_6.7.ProductTitle

Er komt binnenkort ook een remake van deel 2 uit, waar ik op zit te wachten dan gaat mijn Switch weer eens aan en opgeladen worden :P.

Al het goeie.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 23:06
Het Pinball FX topic is up to date gebracht met alle recente informatie, nieuwe flipperkasten, enz. En alle achterhaalde informatie is verwijdert. Neem even een kijkje :) Robolokotobo in "[Multi] Pinball FX"

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nieuwe toevoegingen voor NSO GameBoy:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 16:19:
Is er eigenlijk iets bekend over een summer sale waar dan AAA games in de uitverkoop gaan? Laatst was er wel een Sega sale waar ik wel een paar toffe games heb kunnen scoren maar het zou tof zijn als ook dingen van Nintendo zelf in de eShop eens ver onder de 60 zakken :D
Ik kreeg vannacht een email van NoA dat er een sale van start is gegaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yI6tqLWHrnxj74psq4v5fSzJb3k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2OdGgMEU5mEmYslBPaFodv1u.png?f=user_large

Misschien dat NoE binnenkort volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Hier word ik wel blij van, toevallig pas die Mega Man 30th Aniversary collection gekocht, en nu heb ik ook deze nog erbij, genoeg Mega Man games om te spelen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 16:47

MrN

meesje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:11:
Goed veel levels en alle uitbreidingen voor het geld zeker de moeite.
Was leuk om quake weer te spelen heb het vroeger ook gespeeld dus voor dit geld zeker doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Interessant dat ze dit nieuwtje niet houden voor die Nintendo Direct van deze maand.

Mooi stukje geschiedenis ook.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 07-06-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 07:53:
[...]

Hier word ik wel blij van, toevallig pas die Mega Man 30th Aniversary collection gekocht, en nu heb ik ook deze nog erbij, genoeg Mega Man games om te spelen.
Hier wordt ik ook blij van, maar ook sad.
Dit betekent dat mijn hoop op Pokemon games gelijk beschikbaar deze maand sowieso niet gaat gebeuren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:23:
[...]

Dit betekent dat mijn hoop op Pokemon games gelijk beschikbaar deze maand sowieso niet gaat gebeuren. :'(
Ik denk dat Nintendo die misschien wel los zal gaan verkopen en niet gratis zal aanbieden via NSO GameBoy, net als op de 3DS met Red, Blue & Yellow. Als ze €5 per stuk zouden vragen verdienen ze er dik aan. Op de 3DS waren ze dacht ik €9,99 per stuk? Ik heb Red ooit gekocht voor €5,00 tijdens een actie als ik me niet vergis

Binnenkort mijn Pokemon Red Charizard maar eens naar de Switch overzetten, zit nu nog in één van de Pokemon 3DS spellen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 07-06-2024 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie het ook nooit uitkomen via NSO. Los verkopen zou dan logischer zijn. Maar nog logischer om er remakes van te maken (Pokémon Let's Go en Pokémon BDSP) en ze voor de volle mep te verkopen, daar verdienen ze meer aan dan 5 a 10 euro. Niet dat ik het er mee eens ben, maar financieel gewoon logisch. Er is weer een nieuwe generatie Pokémon fans die de remakes dan voor het eerst ervaren. Allebei uitbrengen zou op zich kunnen, maar ik denk dat de Pokémon Company verwacht dat dit ten koste gaat van wat ze aan remakes kunnen verdienen.

Ik zie ook niet in waarom ze het nu opeens wel zouden uitbrengen en niet gelijk bij release van Game Boy NSO, laat staan 3 generaties in 3 maanden tijd.

Maar goed, ik zie graag het tegendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:32:
[...]

Binnenkort mijn Pokemon Red Charizard maar eens naar de Switch overzetten, zit nu nog in één van de Pokemon 3DS spellen :+
Ik zou dringend nakijken of Pokémon Bank nog werkt dan. Ik herinner me dat ze deze service dit jaar gingen afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:55:
[...]

Ik zou dringend nakijken of Pokémon Bank nog werkt dan. Ik herinner me dat ze deze service dit jaar gingen afsluiten.
Als ik me niet vergis werkt Bank nog steeds als je de app had gedownload voordat de 3DS store offline ging. Je moet alleen wel Home Premium hebben om ze van Bank naar Home te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bedenkt mij net dat ik iets stoms gedaan heb. Mocht Nintendo bekendmaken dat ze dinsdag de direct gaan doen, heb ik een belabberd moment gekozen met de monteur van Odido om van provider te wisselen (a.s. dinsdagmiddag) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zeror schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 00:23:
Bedenkt mij net dat ik iets stoms gedaan heb. Mocht Nintendo bekendmaken dat ze dinsdag de direct gaan doen, heb ik een belabberd moment gekozen met de monteur van Odido om van provider te wisselen (a.s. dinsdagmiddag) :+
Nou wees blij dat je überhaupt kunt wisselen. Hier ligt al een krap jaar Glas in de straat maar de huizen zijn nog steeds niet aangesloten 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Donstil schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 00:33:
[...]

Nou wees blij dat je überhaupt kunt wisselen. Hier ligt al een krap jaar Glas in de straat maar de huizen zijn nog steeds niet aangesloten 8)7
En ik stap over van KPN glasvezel naar Odido glasvezel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgel
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:46
Zeror schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 00:23:
Van de week zijn ze hier ook geweest om te wisselen van glas naar glas. Was in tien minuten gefikst, maar ik kon mijn oude WiFi punten gebruiken…

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Wat trailers:

Sony’s Horizon franchise komt naar Switch…

… in de vorm van die Lego crossover waar al een tijdje geruchten over gaan:

Ook aangekondigd: Civilization 7, waarbij ik toch verrast ben dat de console ports nu al aangekondigd worden. Release in 2025.

Van de makers van Gris mogen we deze nieuwe game verwachten: Neva. Release dit jaar.

Nieuwe Sonic X Shadow Generations trailer. Het lijkt er wel op dat Sony een marketing deal voor exclusieve ‘content’ heeft - een langere intro cutscene? Release 25 oktober.

De nieuwe game van de makers van Hyperlight Drifter is voorlopig enkel te wishlisten op Steam maar zou naar alle consoles moeten komen. Possessor(s) komt uit in 2025. Sidescroller met een lichte scifi/horror vibe.

HUNTER×HUNTER NEN×IMPACT - tot nu toe een Japan-only release - krijgt dit jaar nog een westerse release:

[YouTube: HUNTERxHUNTER NENxIMPACT - Introduction Trailer]

[ Voor 87% gewijzigd door JackAvery op 08-06-2024 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Meer trailers ;) Met dank aan de vele lange presentaties van de voorbije dagen al Days of the Devs en de Wholesome Games presentatie.

Deze is "Geïnspireerd door Crash Bandicoot/Donkey Kong":

Fans van visual novels kennen deze misschien al, maar dit jaar er komt een nieuwe versie met meer content (drie hoofdstukken etc.) van Slay the Princess:

Deze life sim/puzzle game is al eens getoond in een Direct of een Indie World denk ik, maar er is nu ook een demo van verkrijgbaar (exclusief voor de Europese eShop en Steam)

Voor de fans van Metroidvania-stijl games:

Fans van "onderhou een winkel" sims kunnen in 2025 Discounty gaan spelen.

Cult of the Lamb krijgt een local co-op modus!

Tenslotte zie ik nog een hoop nieuwe trailers op het Nintendo of America YouTube kanaal... veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het blijft maar angstig stil bij Nintendo qua Direct aankondiging.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:14
Zeror schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:34:
Het blijft maar angstig stil bij Nintendo qua Direct aankondiging.....
Ze hebben nog 20 dagen voor een aankondiging en dan de 30ste de Direct zelf aangezien ze wel bekend hebben gemaakt deze maand een Direct te doen, dus ze hebben nog alle tijd. Daarnaast zijn ze altijd redelijk kort van tevoren met de aankondiging, het kan nog alle kanten op.

[ Voor 8% gewijzigd door Transportman op 09-06-2024 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Transportman schreef op zondag 9 juni 2024 @ 23:01:
[...]

Ze hebben nog 20 dagen voor een aankondiging en dan de 30ste de Direct zelf aangezien ze wel bekend hebben gemaakt deze maand een Direct te doen, dus ze hebben nog alle tijd. Daarnaast zijn ze altijd redelijk kort van tevoren met de aankondiging, het kan nog alle kanten op.
Of morgen aankondigen dat ze donderdag een direct hebben. Zo vlak van tevoren doet Nintendo vaker. Wachten duurt lang..... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 9 juni 2024 @ 23:04:
[...]

Of morgen aankondigen dat ze donderdag een direct hebben. Zo vlak van tevoren doet Nintendo vaker. Wachten duurt lang..... :z
Vaker? Doen ze toch altijd kort van tevoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:22
Nintendo directs zijn meestal tussen 1 en 7 dagen van te voren aangekondigd. Nintendo heeft niet echt een standaard. Maar ze hebben gezegd dat deze maand er een ND zal zijn, dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
L23 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 23:16:
[...]

Vaker? Doen ze toch altijd kort van tevoren?
Ja, precies. Is altijd heerlijk plannen bij Nintendo. Maar zal niet de eerste keer zijn, als ik ineens ziek ben die dag ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-08 15:33
Ben wel benieuwd wat Nintendo dit najaar gaat doen.Metroid Prime 4 zal toch wel een grote verrassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Laatst online: 26-07 12:44
Ik verwacht Prime 4 niet meer op de huidige Switch eigenlijk. Als die uberhaupt nog uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-08 15:33
TomBraamhaar schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:39:
Ik verwacht Prime 4 niet meer op de huidige Switch eigenlijk. Als die uberhaupt nog uitkomt.
Zou ook een mooie launch titel voor Switch-2 zijn.Als Nintendo de keuze maakt om de game niet meer naar de huidige Switch te brengen dan sanp ik dat 100%.

Met zo'n titel als deze kunnen ze laten zien wat de nieuwe Switch in huis heeft.Ten tijden van de Gamecube was dat het geval. :)

Metroid Prime & F-ZeroGX waren op de Cube zo indrukwekkend!

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 10-06-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:23:
[...]

Als ze überhaupt ooit komen.. Betwijfel het eigenlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier is de zomersale alvast in afwachting van de Direct over 1-2 weken.

First party kortingen:
  • Super Mario 3D World + Bowser's Fury - €39.99
  • Breath of the Wild - €48.99 [DLC / bundel heeft ook korting]
  • Mario Rabbids Sparks of Hope - €19,79
  • Detective Pikachu Returns - €34.99
  • Xenoblade Chronicles 3 - €39.99 [DLC / bundel heeft ook korting]
  • Astral Chain - €39.99
  • Captain Toad Treasure Tracker - €27.99 / € 32,18 voor de bundel
  • Advance Wars 1+2 - €39.99
  • Bayonetta 1+2: €39.99
  • Super Mario Maker 2 - €39.99
  • Fire Emblem Engage - €39.99 [DLC / bundel heeft ook korting]
  • Miitopia - €34.99
  • Kirby Star Allies - €39.99
Ook mooi:
Civ 6 voor 3 euro, Dragon Quest XI voor 30 euro, Disco Elysium voor 12 euro, Tuni 14 euro, DEath;'s Door 7 euro, Red Dead Redemption 30 euro, Okami HD 10 euro, Hollow Knight 7.5 euro, Subnautica 10 euro, Celeste 5 euro, Baten Kaitos I + II 25 euro , ....
Pagina: 1 ... 250 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic