Sales is een groot woord.
meeste zijn nog aardig aan de prijs voor mijn gevoel.
[ Voor 54% gewijzigd door Timothy3000 op 10-06-2024 17:50 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Timothy3000 op 10-06-2024 17:50 ]
Je weet dat Nintendo hun games nooit diep gaat afprijzen. Als je echt de laagste prijs wilt hou je best de fysieke markt in de gaten. Ik heb verschillende van die games op de lijst nog goedkoper fysiek gekocht.Timothy3000 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:49:
Sales is een groot woord.meeste zijn nog aardig aan de prijs voor mijn gevoel.
[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2024 21:13 . Reden: woord gefixt ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit ziet er cool uit. Ben er onbekend mee verder. Houden we even in de gatenJackAvery schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:00:
6 minuten gameplay van Metal Slug Tactics. Deze komt nu in de herfst uit:
[YouTube: Metal Slug Tactics - Gameplay Trailer]
Eh, nee. Als ik fysieke games haal, dan haal ik die bij een bekende winkel zodat ik weet dat het om legitieme originele exemplaren gaat. Ik haal ze niet bij een willekeurige verkoper vandaan.Nietdatikweet schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 17:14:
Iemand die weleens games haalt bij aliexpres?
Dat zou je toch echt aan de verkoper zelf moeten vragen.Hebben die games NL/Eng versie?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Haha begrijpelijk kent iemand goedkope bluetooth oortjes die ik zou kunnen gebruiken icm met de switch? Liever niet zo een grote ding op mn kop maar gewoon oortjes liefts zonder kabel.RayNbow schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 18:49:
[...]
Eh, nee. Als ik fysieke games haal, dan haal ik die bij een bekende winkel zodat ik weet dat het om legitieme originele exemplaren gaat. Ik haal ze niet bij een willekeurige verkoper vandaan.
[...]
Dat zou je toch echt aan de verkoper zelf moeten vragen.
Bij Dirk vd Broek lagen laatst heel veel Philips tauh202 koptelefoons voor maar 20,- EUR. Ik heb er eentje gekocht en ben verbaasd hoe goed die dingen klinken voor zo een zacht prijsje. Het is een vrij kleine koptelefoon dus wellicht ook iets voor jou? Ze werken prima op de Switch.Nietdatikweet schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:48:
[...]
Haha begrijpelijk kent iemand goedkope bluetooth oortjes die ik zou kunnen gebruiken icm met de switch? Liever niet zo een grote ding op mn kop maar gewoon oortjes liefts zonder kabel.
[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-06-2024 21:22 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Die vraag hebben we 1 juni toch beantwoord in dit topic?Nietdatikweet schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 17:14:
Hebben die games NL/Eng versie?
Je kunt de joy con ook elk apart als losse controller gebruiken. Als je iets erbij wil kopen, zou ik je persoonlijk aanraden om een keer voor een leuke prijs een pro controller van nintendo op de kop te tikken, persoonlijk vind ik dat een van de prettigste controllers waar ik ooit mee heb gespeeld.Nietdatikweet schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:59:
Nog een paar vraagjes aan de kenners hiero. Heb onlangs de switch gehaald en het is mijn eerste nintendo console sinds de 64.
Hoe weet ik of joycons ook gebruikt kunnen wirden om een tweede speler aan te sluiten? Heb viir nu alleen super mario 3d world bowsers fury. Maar daar heb ik denk ik wel aparte joycons voor nodig niet?
Hoe zit het met zelda links awakening kan me herhinneren dat ik zo een soort game heb gespeeld op de DS. Is Links Awekeing een remaster of een vervolg ofzo?
Is het zo bij super mario maker 2 dat ik alle creatieve creaties kan spelen zonder online abo? Heb geen zin en zeker geen tijd om zelfs levels te maken ben gewoon benieuwd naar wat de community gemaakt heeft.
Is het voldoende om een keer kort op de uit knop te drukken als ik stop met spelen of is het beter als ik de awitch helemaal uitzet?
Heeft Nintendo om de zoveel tijd aanbiedingen op hun online abo dienst zoals de PS dat heeft? En is het dat waard? Neem aan dat ik dat gedeelte alleen nodig heb voor online play?
Zover ik weet heb je een online abonnement nodig. De game werd destijds ook verkocht met een fysieke versie waarin een aantal maanden online bij zat. Voor alles, ook het downloaden van levels, heb je Nintendo Switch Online nodig.evil_lemon schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:09:
Ik weet niet zeker of je de mario maker levels kunt spelen zonder online abbo, maar ik gok van wel. Ik zou in ieder geval ook aanraden om de levels die nintendo zelf ontworpen heeft te spelen in die game, die zijn echt super leuk en creatief!
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 14-06-2024 09:54 ]
Ziet er wel leuk uit, maar ik vind de reguliere joycons al klein. Afgaand op deze afbeelding zijn de 'joycons' hier nog kleiner. Zou voor mij geen optie zijn, ik zou liever een halve Xbox controller hebben naast het scherm, dat lijkt me beter in de hand te liggen.Mog schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:30:
Ik wist niet dat dit bestond, maar een vriend wees me er op. Vond de prijs (€80) wel oké, dus ik heb de "Nitro Deck+ Clear White Edition" besteld. Meer mensen ervaring met de Nitro Deck/Nitro Deck+?
[Afbeelding]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik heb zelf een SkullnCo Neo Grip en die bevalt mij prima. Heb wel eens naar de Nitro Deck+ gekeken vanwege het ingebouwde dock en de extra knoppen op de achterkant, maar deze valt direct af vanwege de plaatsing van de Y/X B/A knoppen. Dat lijkt mij ontzettend beroerd (verkrampt) spelen. Begrijp niet waarom ze dit veranderd hebben t.o.v. de gewone Nitro Deck.Mog schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:30:
Ik wist niet dat dit bestond, maar een vriend wees me er op. Vond de prijs (€80) wel oké, dus ik heb de "Nitro Deck+ Clear White Edition" besteld. Meer mensen ervaring met de Nitro Deck/Nitro Deck+?
[Afbeelding]
Ik vind dit niet kleiner ogen eigenlijk, verder wel eens. De normale Joycons zijn voor mij onspeelbaar klein, maar daarom heb ik de Hori splitpad pro. Misschien niet helemaal een halve Xbox controller maar als je zoiets zoekt wel zeker een aanrader.Jan_V schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:59:
[...]
Ziet er wel leuk uit, maar ik vind de reguliere joycons al klein. Afgaand op deze afbeelding zijn de 'joycons' hier nog kleiner. Zou voor mij geen optie zijn, ik zou liever een halve Xbox controller hebben naast het scherm, dat lijkt me beter in de hand te liggen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De originele joycons zijn even lang/hoog als het scherm van de Switch. Vandaar m'n gedachte dat deze case kleiner/lager is.Donstil schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:39:
[...]
Ik vind dit niet kleiner ogen eigenlijk, verder wel eens. De normale Joycons zijn voor mij onspeelbaar klein, maar daarom heb ik de Hori splitpad pro. Misschien niet helemaal een halve Xbox controller maar als je zoiets zoekt wel zeker een aanrader.
[ Voor 47% gewijzigd door Jan_V op 14-06-2024 13:45 ]
Zie je de afbeelding verkeerd? De Switch is op de foto er half ingeschoven, maar is uiteraard net zo lang/hoog als het scherm van de Switch.Jan_V schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:37:
De originele joycons zijn even lang/hoog als het scherm van de Switch. Vandaar m'n gedachte dat deze case kleiner/lager is.
[ Voor 26% gewijzigd door L23 op 14-06-2024 14:12 ]
Ik heb de originele 256GB van Nintendo erin, lees: Sandisk met branding en merk er helemaal niets van. Staat voor ongeveer 200GB aan games op dus ook nog redelijk vol maar de switch trekt het like a champ.Jan_V schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:37:
[...]
De originele joycons zijn even lang/hoog als het scherm van de Switch. Vandaar m'n gedachte dat deze case kleiner/lager is.
Die Hori Splitpad Pro staat hoog op m'n lijst. Momenteel gebruiken we een Skull & Co variant welke voldoet. Voordeel is dat er ook een case om de Switch heen zit. Handig met jonge kinderen.
On a different note.
Ons 64GB kaartje blijkt niet meer voldoende te zijn met zowel Fortnite als Rocket League (en wat andere games) er op geinstalleerd.
Nu zit ik te kijken naar een upgrade en zie dat 256GB best betaalbaar is, rond de 30 euro.
Normaliter zou ik voor de Sandisk Extreme (Pro) gaan, aangezien ik die kaarten ook in m'n fototoestel gebruik en daar tevreden over ben.
Maar ik zie dat de officiele Nintendo variant voor nagenoeg dezelfde prijs wordt aangeboden.
uitvoering: Sandisk microSDXC Card for Nintendo Switch 256GB Star
uitvoering: Sandisk Extreme 256GB
Die van Nintendo ziet er natuurlijk een stuk leuker uit (hoewel die toch in de Switch verdwijnt, dus nooit meer iets van terug ziet). Het verschil is dat de Nintendo variant maar tot 100MB/s kan lezen en de reguliere Sandisk tot 160MB/s kan lezen.
Ik kan me voorstellen dat dit de officiele cijfers zijn en die van Nintendo in de praktijk toch hetzelfde performt.
Ook meen ik mij te herinneren dat de Switch tot maximaal 90MB/s kan lezen, dus of ik nou een kaartje van 100MB/s, 160MB/s of 700MB/s heb, dat maakt in de praktijk niets uit, denk ik dan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij heb ik een kaartje zonder branding, maar met dezelfde snelheid als de standaard Nintendo kaartjes erin zitten, en daar merk je inderdaad helemaal niks van. Nintendo heeft niet voor niets op de website specs staan waaraan je SD kaartje moet voldoen, ik ga er vanuit dat zolang je je aan de minimale specs houdt, de verschillen niet of nauwelijk merkbaar zullen zijn. Maar als je dat zeker wil weten is er vast een video te vinden op YouTube waarin iemand tot de ms laadtijden bekijkt van games op het interne geheugen van de switch en verschillende sd kaartjes.Donstil schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:12:
[...]
Ik heb de originele 256GB van Nintendo erin, lees: Sandisk met branding en merk er helemaal niets van. Staat voor ongeveer 200GB aan games op dus ook nog redelijk vol maar de switch trekt het like a champ.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 14-06-2024 16:57 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nu zie ik het pas ja! Wellicht contrast op m'n scherm niet lekker afgesteld.L23 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 14:09:
[...]
Zie je de afbeelding verkeerd? De Switch is op de foto er half ingeschoven, maar is uiteraard net zo lang/hoog als het scherm van de Switch.
Zelf tevreden met de Joy-cons. Ook geen zin om een andere hoes uit te moeten zoeken of nog een groter geheel mee te moeten nemen in de tas. Maar van wat ik gezien heb vind ik de Mobapad M6 HD interessant, dat zijn grotere Joy-cons met Hall Effect Controllers en HD Rumble.
Ziet er erg leuk uit! Hoe zijn jou eerste bevindingen op de pc?Zeror schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:04:
Een maandje geleden is de game Fabledom uitgekomen op Steam. Dit is een city builder met sprookjesthema. Ik kwam deze game afgelopen week tegen en ben direct gaan spelen via Steam, aangezien dit thema en soort game mij heel erg aansprak. Nu zat ik de trailer te kijken en zag die Q3 van dit jaar ook naar de Nintendo Switch komt.
Dus bij deze de trailer van Fabledom:
[YouTube: Fabledom - Official Launch Trailer]
Kun je toelichten waarom je twijfelt? Eventueel met een foto van het hoesje? Elke regio heeft bv eigen leeftijd logo’s.Ruben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 16:53:
Zijn er ook neppe game cardridges in omloop?
Heb een nitendo switch + games gekocht via AliExpress. De switch en de games werken perfect, alleen als ik naar de hoesjes krijg ik twijfels.
Krijg het niet goed op foto met mijn telefoon.meesje schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:07:
[...]
Kun je toelichten waarom je twijfelt? Eventueel met een foto van het hoesje? Elke regio heeft bv eigen leeftijd logo’s.
[ Voor 40% gewijzigd door Ruben0s op 15-06-2024 17:26 ]
De code AXN7A hoort zowel op het label van de cartridge te staan, en achterop als de eerste vijf tekens van de reeks onder HAC-008.Ruben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:15:
[...]
Krijg het niet goed op foto met mijn telefoon.
[Afbeelding]
Print kwaliteit is bij dit hoesje aan de lage kant. Lijkt wel of het lettertype te klein is voor de printer. Andere hoesjes zijn veel scherper.
Zie ook karteltjes in logo als je inzoomt.
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door hcQd op 15-06-2024 18:07 ]
Die codes staan er wel op. Foto kan mogelijk wel vertekenen.hcQd schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:46:
[...]
De code AXN7A hoort zowel op het label van de cartridge te staan, en achterop als de eerste vijf tekens van de reeks onder HAC-008.
Het lijkt alsof het Nintendo seal ovaal is, hoort rond te zijn, maar mogelijk vertekent de foto.
Puur prijs. Betaalde voor switch oled, mario kart 8 deluxe en super mario 3d all stars €250.sderooij schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 18:01:
wat was de reden om dat bij aliexpress te kopen? niet om te oordelen hoor, maar echt nieuwsgierigheid. Ik zou er zelf niks van Nintendo kopen.
Als iets te mooi lijkt, dan is het vaak ook te mooi.Ruben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 18:11:
[...]
Die codes staan er wel op. Foto kan mogelijk wel vertekenen.
[...]
Puur prijs. Betaalde voor switch oled, mario kart 8 deluxe en super mario 3d all stars €250.
Zelda kostte €30.
[ Voor 24% gewijzigd door Ruben0s op 15-06-2024 19:08 ]
Die Youtube video is nogal vermoeiend om te kijkenRuben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 19:00:
Ziet er net zo uit als onderstaande:
YouTube: Fake vs. Original Nintendo Switch Game - Banned for Life?
Maar zou mij ook niet verbazen dat het gewoon ligt aan verschillende fabrieken waar de QA anders is.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat er "goedkope cartridges komen" is een beetje simplistisch gesteld. Prijzen van games worden na een tijd simpelweg bepaald door de markt en de inkoopprijs. Als Nintendo de prijzen hoog houdt, hebben retailers wel minder ruimte om kortingen te geven - tenzij ze echt van games af willen omdat het dode stock is, of als ze klanten willen lokken door met verlies te verkopen (wat niet in elk land legaal is).franssie schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:16:
Dus de kans bestaat dat er goedkope cartidges komen, ik juich cartidges toe ipv downloads (hee ik speel nog steeds soprts op mijn Wii)
Als het copy spellen zijn dan is dat een versneld einde aan het platform, wat zonde zou zijn.
Niet dat hij weetL23 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:30:
[...]
Die vraag hebben we 1 juni toch beantwoord in dit topic?
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Een switch.jordyyyys schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:27:
Ik wil voor de kids en (vooral) mijzelf een Switch kopen. Wat heb ik behalve games, een screenprotector en een case echt nodig?
Afhankelijk van welke games jullie gaan spelen, extra controllers.jordyyyys schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:27:
Ik wil voor de kids en (vooral) mijzelf een Switch kopen. Wat heb ik behalve games, een screenprotector en een case echt nodig?
Inderdaad een Pro controller is op zich geen must, maar zeker wel handig om te hebben.SlaadjeBla schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:38:
Hoewel ik geen uitzonderlijk grote handen heb, in tegendeel, vind ik het comfort van de de pro-controller het geld waard voor in-dock spelen.
heb helaas vaak genoeg foto's voorbij zien komen dat de kids de Switch gesloopt hebben.jordyyyys schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:27:
Join us for a #NintendoDirect livestream focused on #NintendoSwitch games coming in the second half of 2024! There will be no mention of the Nintendo Switch successor during this presentation.
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 17 juni 2024
📅 18/06
🕓 16:00 CEST
⏳ Around 40 minutes
Watch it here: https://t.co/M1WeERBnGh pic.twitter.com/POdpIHf6Wz
Ik denk niet dat die 'canceled' is. Ik vermoed dat het een Switch 2 launchtitel is.Akaendra schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:15:
geen Switch 2 praat.
Wellicht dan toch nog iets over Metroid Prime 4?![]()
Zal me niet verbazen als die game gewoon cancelled is.
16:00 is na werktijd...
Helaas slaap ik ook graag…RayNbow schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:25:
[...]
16:00 is na werktijd...
...als je maar vroeg genoeg begint.
Ik denk een cross platform titel. Dus Switch 1 en launchtitel voor Switch 2. Net als dat Breath of the Wild dit was voor Wii U en Switch.ShadLink schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:17:
[...]
Ik denk niet dat die 'canceled' is. Ik vermoed dat het een Switch 2 launchtitel is.
Dan is het waarschijnlijk gewoon een Switch 1 titel, gezien de Switch 2 zeer waarschijnlijk gewoon Switch 1 games kan spelen.Zeror schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:09:
[...]
Ik denk een cross platform titel. Dus Switch 1 en launchtitel voor Switch 2. Net als dat Breath of the Wild dit was voor Wii U en Switch.
[ Voor 27% gewijzigd door ShadLink op 17-06-2024 17:24 ]
Niet dat ik weet…Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:38:
Twijfels, twijfels, twijfels..... bij ali express kan je zeer goedkoop verschillende Switch spellen halen rond 30 a 40 euro. Iemand ervaring icm met de switch? Hoe reageert de switch hierop ervaary iemqnd lag, corrupte save files of iets anders noemenswaardig? Heb geen zin in een ban van nintendo of een een kapotte switch...
Het was toch al gezegd dat er geen Switch 2 nieuws ging komen deze maand? Denk dat het patroon van de Switch 1 launch marketing momenteel geen slecht plan is. Info in september/oktober, grote direct in januari, lancering H1 2025.Timothy3000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:34:
Dus nog geen Switch 2 nieuws. Duurt lang!
Ik begrijp niet waarom je hiervoor een random AliExpress verkoper zou uitproberen. Amazon en andere winkels hebben van tijd tot tijd Switch games aan deze prijzen. Dit is overigens het voorbije weekend nog besproken...Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:38:
Twijfels, twijfels, twijfels..... bij ali express kan je zeer goedkoop verschillende Switch spellen halen rond 30 a 40 euro. Iemand ervaring icm met de switch? Hoe reageert de switch hierop ervaary iemqnd lag, corrupte save files of iets anders noemenswaardig? Heb geen zin in een ban van nintendo of een een kapotte switch...
Nintendo's eigen woorden:
Ik hoop toch ergens stieke op reacties van anderen die wel ervaring hebben met een cartridge van uncle ali. Scheelt je toch minimaql een tiente per game....L23 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:43:
[...]
Niet dat ik weet…
Maar je hebt dat toch al eerder gevraagd en reacties gekregen van mensen die Nintendo spul liever niet via Aliexpress kopen?
Ik verwacht overigens dat het prima werkt, waarom zou je een ban krijgen?
Ja daar heb je een punt maar amazon of bol heeft geen 5 a 4 games voor om en nabij de 100 euro. Heb gewoon zelda skyward sword, mario kart 8, mario wonder, mario odesey voor bovenstaande prijs.JackAvery schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:45:
[...]
Het was toch al gezegd dat er geen Switch 2 nieuws ging komen deze maand? Denk dat het patroon van de Switch 1 launch marketing momenteel geen slecht plan is. Info in september/oktober, grote direct in januari, lancering H1 2025.
[...]
Ik begrijp niet waarom je hiervoor een random AliExpress verkoper zou uitproberen. Amazon en andere winkels hebben van tijd tot tijd Switch games aan deze prijzen. Dit is overigens het voorbije weekend nog besproken...
Wellicht via Pepper of Reddit ervaringen.Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:55:
[...]
Ik hoop toch ergens stieke op reacties van anderen die wel ervaring hebben met een cartridge van uncle ali. Scheelt je toch minimaql een tiente per game....
Kun je beter Vinted proberen. Vaak ook niet al te duur en dat zijn gewoon originele games.Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:38:
Ik heb voor geen enkele van die games meer dan 35 euro betaald in Europa, en ik weet zeker dat ze niet van de boot gevallen zijnNietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:57:
[...]
Ja daar heb je een punt maar amazon of bol heeft geen 5 a 4 games voor om en nabij de 100 euro. Heb gewoon zelda skyward sword, mario kart 8, mario wonder, mario odesey voor bovenstaande prijs.
Heb even zitten kijken en ziet er goed uit! Aantrekkelijke prijzen ook.Timothy3000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:01:
[...]
Kun je beter Vinted proberen. Vaak ook niet al te duur en dat zijn gewoon originele games.
Ik denk dat er de vorige keer al genoeg over gezegd is. Mijn vermoeden is dat dergelijke spellen kopen via Ali niet geliefd is.Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:55:
[...]
Ik hoop toch ergens stieke op reacties van anderen die wel ervaring hebben met een cartridge van uncle ali. Scheelt je toch minimaql een tiente per game....
Verwijderd
Dat is zeker hoe Ali expres de games exporteert naar het buitenland. Zo kun je de kosten laag houden.Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:23:
Vrouw probeert 350 Nintendo Switch-games te smokkelen in beha:
https://www.msn.com/nl-nl...48ccbba39cd2241d8437&ei=5
Het was te proberen.
Stiekem hoop ik op een van de FIre Emblems die nooit buiten japan is uitgekomen. Dus een geneology/thracia remake zou ik persoonlijk erg op prijs stellenJackAvery schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:18:
Ik zit ook al een tijdje te prediken dat MP4 cross-platform zal worden. Maar wie weet.
Persoonlijk kijk ik er naar uit Dragon Quest III HD te zien, hoop ik op een Fire Emblem game en laat ik me verder wel verrassen.
Oh en a.u.b. geen Windwaker/Twilight Princess ports. Hou die in 4K voor Switch 2
[ Voor 58% gewijzigd door Gynnad op 18-06-2024 16:04 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Moet die al gered worden dan?Zeror schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:07:
Switch Sports basketbal. Dit is de redder van de Direct
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 18-06-2024 16:12 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit is de Wii versie in HDgiantgiantus schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:13:
Wat een onzin om donkey te remasteren. Die zag er echt nog prima uit…
Nou, ik kan niet wachtenTomBraamhaar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:15:
Ik hoop dat ze nog een RPG aankondigen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq