Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:33
Sales is een groot woord. :P meeste zijn nog aardig aan de prijs voor mijn gevoel.

[ Voor 54% gewijzigd door Timothy3000 op 10-06-2024 17:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:49:
Sales is een groot woord. :P meeste zijn nog aardig aan de prijs voor mijn gevoel.
Je weet dat Nintendo hun games nooit diep gaat afprijzen. Als je echt de laagste prijs wilt hou je best de fysieke markt in de gaten. Ik heb verschillende van die games op de lijst nog goedkoper fysiek gekocht.

Desondanks vind ik 40 euro voor een goede game helemaal geen probleem. In vergelijking met het werk dat er in gaat is dat spotgoedkoop (er van uitgaande dat het iets is wat je zelf leuk gaat vinden).

[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2024 21:13 . Reden: woord gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 18:10
Er gaat weer een nieuw gerucht de ronde over de datum van de Nintendo Direct. Dit keer 18 juni. We gaan het zien wanneer Nintendo het aankondigt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
6 minuten gameplay van Metal Slug Tactics. Deze komt nu in de herfst uit:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JackAvery schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:00:
6 minuten gameplay van Metal Slug Tactics. Deze komt nu in de herfst uit:

[YouTube: Metal Slug Tactics - Gameplay Trailer]
Dit ziet er cool uit. Ben er onbekend mee verder. Houden we even in de gaten :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:11
Iemand die weleens games haalt bij aliexpres? Hebben die games NL/Eng versie? En binnen hoeveel dagen komen die binnnen ong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nietdatikweet schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 17:14:
Iemand die weleens games haalt bij aliexpres?
Eh, nee. Als ik fysieke games haal, dan haal ik die bij een bekende winkel zodat ik weet dat het om legitieme originele exemplaren gaat. Ik haal ze niet bij een willekeurige verkoper vandaan.
Hebben die games NL/Eng versie?
Dat zou je toch echt aan de verkoper zelf moeten vragen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
RayNbow schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 18:49:
[...]

Eh, nee. Als ik fysieke games haal, dan haal ik die bij een bekende winkel zodat ik weet dat het om legitieme originele exemplaren gaat. Ik haal ze niet bij een willekeurige verkoper vandaan.

[...]

Dat zou je toch echt aan de verkoper zelf moeten vragen.
Haha begrijpelijk kent iemand goedkope bluetooth oortjes die ik zou kunnen gebruiken icm met de switch? Liever niet zo een grote ding op mn kop maar gewoon oortjes liefts zonder kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:56
Nietdatikweet schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:48:
[...]

Haha begrijpelijk kent iemand goedkope bluetooth oortjes die ik zou kunnen gebruiken icm met de switch? Liever niet zo een grote ding op mn kop maar gewoon oortjes liefts zonder kabel.
Bij Dirk vd Broek lagen laatst heel veel Philips tauh202 koptelefoons voor maar 20,- EUR. Ik heb er eentje gekocht en ben verbaasd hoe goed die dingen klinken voor zo een zacht prijsje. Het is een vrij kleine koptelefoon dus wellicht ook iets voor jou? Ze werken prima op de Switch.

Linkje naar pricewatch:
uitvoering: Philips TAUH202 (Zwart)

[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-06-2024 21:22 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vraag hebben we 1 juni toch beantwoord in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Nog een paar vraagjes aan de kenners hiero. Heb onlangs de switch gehaald en het is mijn eerste nintendo console sinds de 64.

Hoe weet ik of joycons ook gebruikt kunnen worden om een tweede speler aan te sluiten? Heb voor nu alleen super mario 3d world bowsers fury. Maar daar heb ik denk ik wel aparte joycons voor nodig niet?

Hoe zit het met zelda links awakening kan me herhinneren dat ik zo een soort game heb gespeeld op de DS. Is Links Awekeing een remaster of een vervolg ofzo?

Is het zo bij super mario maker 2 dat ik alle creatieve creaties kan spelen zonder online abo? Heb geen zin en zeker geen tijd om zelfs levels te maken ben gewoon benieuwd naar wat de community gemaakt heeft.

Is het voldoende om een keer kort op de uit knop te drukken als ik stop met spelen of is het beter als ik de awitch helemaal uitzet?

Heeft Nintendo om de zoveel tijd aanbiedingen op hun online abo dienst zoals de PS dat heeft? En is het dat waard? Neem aan dat ik dat gedeelte alleen nodig heb voor online play?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:04
Nietdatikweet schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:59:
Nog een paar vraagjes aan de kenners hiero. Heb onlangs de switch gehaald en het is mijn eerste nintendo console sinds de 64.

Hoe weet ik of joycons ook gebruikt kunnen wirden om een tweede speler aan te sluiten? Heb viir nu alleen super mario 3d world bowsers fury. Maar daar heb ik denk ik wel aparte joycons voor nodig niet?

Hoe zit het met zelda links awakening kan me herhinneren dat ik zo een soort game heb gespeeld op de DS. Is Links Awekeing een remaster of een vervolg ofzo?

Is het zo bij super mario maker 2 dat ik alle creatieve creaties kan spelen zonder online abo? Heb geen zin en zeker geen tijd om zelfs levels te maken ben gewoon benieuwd naar wat de community gemaakt heeft.

Is het voldoende om een keer kort op de uit knop te drukken als ik stop met spelen of is het beter als ik de awitch helemaal uitzet?

Heeft Nintendo om de zoveel tijd aanbiedingen op hun online abo dienst zoals de PS dat heeft? En is het dat waard? Neem aan dat ik dat gedeelte alleen nodig heb voor online play?
Je kunt de joy con ook elk apart als losse controller gebruiken. Als je iets erbij wil kopen, zou ik je persoonlijk aanraden om een keer voor een leuke prijs een pro controller van nintendo op de kop te tikken, persoonlijk vind ik dat een van de prettigste controllers waar ik ooit mee heb gespeeld.

Links awakening is inderdaad een remake

Ik weet niet zeker of je de mario maker levels kunt spelen zonder online abbo, maar ik gok van wel. Ik zou in ieder geval ook aanraden om de levels die nintendo zelf ontworpen heeft te spelen in die game, die zijn echt super leuk en creatief!

Ik zet zelf mijn switch bijna nooit helemaal uit, volgens mij is dat prima

Voor zover ik weet komt nintendo switch online zelden of nooit in de aanbieding, maar het kan ook zijn dat ik er niet op let. Zeker vergeleken met de kosten van online op de PS of Xbox is het zo goedkoop, dat ik daar nooit moeite voor heb gedaan. Je hebt switch online nodig om online te spelen, alhoewel gratis games zoals fortnite volgens mij geen abbo nodig hebben. Daarnaast krijg je bij het basis abbonement ook gratis nes en snes games, en kun je digitale gamevouchers kopen. Die laatste gebruik ik zelf regelmatig voor de nintendo first party games. Je betaalt dan 100 euro, en daarvoor kun je 2 games uitkiezen. Alle nieuwe nintendo releases komen tot nu toe direct erbij te staan, dus ik gebruik ze eigenlijk altijd voor een nieuwe grote nintendo game als zelda of mario, dat scheelt toch weer een paar tientjes.

Verder, veel plezier met je nieuwe switch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
evil_lemon schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:09:
Ik weet niet zeker of je de mario maker levels kunt spelen zonder online abbo, maar ik gok van wel. Ik zou in ieder geval ook aanraden om de levels die nintendo zelf ontworpen heeft te spelen in die game, die zijn echt super leuk en creatief!
Zover ik weet heb je een online abonnement nodig. De game werd destijds ook verkocht met een fysieke versie waarin een aantal maanden online bij zat. Voor alles, ook het downloaden van levels, heb je Nintendo Switch Online nodig.

Met de levels die Nintendo zelf heeft ontworpen bedoel je de campaign? Dat is inderdaad een aanrader, die vond ik erg tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Dankjullie wel voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat Nintendo Switch Online betreft zou ik nog aanvullen dat het ook cloud saves activeert, een van de weinige manieren om een backup van je savegames te hebben.

Acties op NSO gebeuren af en toe in de vorm van een bonus van “gouden munten”, 1 munt = 1 eurocent op de eshop. Je kan ook gewoon retail een code kopen voor je abonnement, dit is bij sommige winkels significant goedkoper dan rechtstreeks bij Nintendo.

Je kan je switch gewoon met je controller in slaapstand zetten. Het is niet nodig om de fysieke power button te gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 14-06-2024 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik wist niet dat dit bestond, maar een vriend wees me er op. Vond de prijs (€80) wel oké, dus ik heb de "Nitro Deck+ Clear White Edition" besteld. Meer mensen ervaring met de Nitro Deck/Nitro Deck+?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jnr2KiG_HZR0TsI6e5PTOZUkdLg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f8JubCEQ4I7YW4aDTIJ0JdcA.webp?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:08
Mog schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:30:
Ik wist niet dat dit bestond, maar een vriend wees me er op. Vond de prijs (€80) wel oké, dus ik heb de "Nitro Deck+ Clear White Edition" besteld. Meer mensen ervaring met de Nitro Deck/Nitro Deck+?

[Afbeelding]
Ziet er wel leuk uit, maar ik vind de reguliere joycons al klein. Afgaand op deze afbeelding zijn de 'joycons' hier nog kleiner. Zou voor mij geen optie zijn, ik zou liever een halve Xbox controller hebben naast het scherm, dat lijkt me beter in de hand te liggen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:30:

[Afbeelding]
Ik heb zelf een SkullnCo Neo Grip en die bevalt mij prima. Heb wel eens naar de Nitro Deck+ gekeken vanwege het ingebouwde dock en de extra knoppen op de achterkant, maar deze valt direct af vanwege de plaatsing van de Y/X B/A knoppen. Dat lijkt mij ontzettend beroerd (verkrampt) spelen. Begrijp niet waarom ze dit veranderd hebben t.o.v. de gewone Nitro Deck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jan_V schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:59:
[...]

Ziet er wel leuk uit, maar ik vind de reguliere joycons al klein. Afgaand op deze afbeelding zijn de 'joycons' hier nog kleiner. Zou voor mij geen optie zijn, ik zou liever een halve Xbox controller hebben naast het scherm, dat lijkt me beter in de hand te liggen.
Ik vind dit niet kleiner ogen eigenlijk, verder wel eens. De normale Joycons zijn voor mij onspeelbaar klein, maar daarom heb ik de Hori splitpad pro. Misschien niet helemaal een halve Xbox controller maar als je zoiets zoekt wel zeker een aanrader.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Donstil schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:39:
[...]

Ik vind dit niet kleiner ogen eigenlijk, verder wel eens. De normale Joycons zijn voor mij onspeelbaar klein, maar daarom heb ik de Hori splitpad pro. Misschien niet helemaal een halve Xbox controller maar als je zoiets zoekt wel zeker een aanrader.
De originele joycons zijn even lang/hoog als het scherm van de Switch. Vandaar m'n gedachte dat deze case kleiner/lager is.

Die Hori Splitpad Pro staat hoog op m'n lijst. Momenteel gebruiken we een Skull & Co variant welke voldoet. Voordeel is dat er ook een case om de Switch heen zit. Handig met jonge kinderen.

On a different note.
Ons 64GB kaartje blijkt niet meer voldoende te zijn met zowel Fortnite als Rocket League (en wat andere games) er op geinstalleerd.
Nu zit ik te kijken naar een upgrade en zie dat 256GB best betaalbaar is, rond de 30 euro.

Normaliter zou ik voor de Sandisk Extreme (Pro) gaan, aangezien ik die kaarten ook in m'n fototoestel gebruik en daar tevreden over ben.
Maar ik zie dat de officiele Nintendo variant voor nagenoeg dezelfde prijs wordt aangeboden.

uitvoering: Sandisk microSDXC Card for Nintendo Switch 256GB Star
uitvoering: Sandisk Extreme 256GB

Die van Nintendo ziet er natuurlijk een stuk leuker uit (hoewel die toch in de Switch verdwijnt, dus nooit meer iets van terug ziet). Het verschil is dat de Nintendo variant maar tot 100MB/s kan lezen en de reguliere Sandisk tot 160MB/s kan lezen.
Ik kan me voorstellen dat dit de officiele cijfers zijn en die van Nintendo in de praktijk toch hetzelfde performt.

Ook meen ik mij te herinneren dat de Switch tot maximaal 90MB/s kan lezen, dus of ik nou een kaartje van 100MB/s, 160MB/s of 700MB/s heb, dat maakt in de praktijk niets uit, denk ik dan.

[ Voor 47% gewijzigd door Jan_V op 14-06-2024 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:37:
De originele joycons zijn even lang/hoog als het scherm van de Switch. Vandaar m'n gedachte dat deze case kleiner/lager is.
Zie je de afbeelding verkeerd? De Switch is op de foto er half ingeschoven, maar is uiteraard net zo lang/hoog als het scherm van de Switch.

Zelf tevreden met de Joy-cons. Ook geen zin om een andere hoes uit te moeten zoeken of nog een groter geheel mee te moeten nemen in de tas. Maar van wat ik gezien heb vind ik de Mobapad M6 HD interessant, dat zijn grotere Joy-cons met Hall Effect Controllers en HD Rumble.

[ Voor 26% gewijzigd door L23 op 14-06-2024 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jan_V schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 13:37:
[...]

Die Hori Splitpad Pro staat hoog op m'n lijst. Momenteel gebruiken we een Skull & Co variant welke voldoet. Voordeel is dat er ook een case om de Switch heen zit. Handig met jonge kinderen.

On a different note.
Ons 64GB kaartje blijkt niet meer voldoende te zijn met zowel Fortnite als Rocket League (en wat andere games) er op geinstalleerd.
Nu zit ik te kijken naar een upgrade en zie dat 256GB best betaalbaar is, rond de 30 euro.

Normaliter zou ik voor de Sandisk Extreme (Pro) gaan, aangezien ik die kaarten ook in m'n fototoestel gebruik en daar tevreden over ben.
Maar ik zie dat de officiele Nintendo variant voor nagenoeg dezelfde prijs wordt aangeboden.

uitvoering: Sandisk microSDXC Card for Nintendo Switch 256GB Star
uitvoering: Sandisk Extreme 256GB

Die van Nintendo ziet er natuurlijk een stuk leuker uit (hoewel die toch in de Switch verdwijnt, dus nooit meer iets van terug ziet). Het verschil is dat de Nintendo variant maar tot 100MB/s kan lezen en de reguliere Sandisk tot 160MB/s kan lezen.
Ik kan me voorstellen dat dit de officiele cijfers zijn en die van Nintendo in de praktijk toch hetzelfde performt.

Ook meen ik mij te herinneren dat de Switch tot maximaal 90MB/s kan lezen, dus of ik nou een kaartje van 100MB/s, 160MB/s of 700MB/s heb, dat maakt in de praktijk niets uit, denk ik dan.
Ik heb de originele 256GB van Nintendo erin, lees: Sandisk met branding en merk er helemaal niets van. Staat voor ongeveer 200GB aan games op dus ook nog redelijk vol maar de switch trekt het like a champ.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:04
Donstil schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:12:
[...]

Ik heb de originele 256GB van Nintendo erin, lees: Sandisk met branding en merk er helemaal niets van. Staat voor ongeveer 200GB aan games op dus ook nog redelijk vol maar de switch trekt het like a champ.
Volgens mij heb ik een kaartje zonder branding, maar met dezelfde snelheid als de standaard Nintendo kaartjes erin zitten, en daar merk je inderdaad helemaal niks van. Nintendo heeft niet voor niets op de website specs staan waaraan je SD kaartje moet voldoen, ik ga er vanuit dat zolang je je aan de minimale specs houdt, de verschillen niet of nauwelijk merkbaar zullen zijn. Maar als je dat zeker wil weten is er vast een video te vinden op YouTube waarin iemand tot de ms laadtijden bekijkt van games op het interne geheugen van de switch en verschillende sd kaartjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Een maandje geleden is de game Fabledom uitgekomen op Steam. Dit is een city builder met sprookjesthema. Ik kwam deze game afgelopen week tegen en ben direct gaan spelen via Steam, aangezien dit thema en soort game mij heel erg aansprak. Nu zat ik de trailer te kijken en zag die Q3 van dit jaar ook naar de Nintendo Switch komt.

Dus bij deze de trailer van Fabledom:

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 14-06-2024 16:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan_V
L23 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 14:09:
[...]

Zie je de afbeelding verkeerd? De Switch is op de foto er half ingeschoven, maar is uiteraard net zo lang/hoog als het scherm van de Switch.

Zelf tevreden met de Joy-cons. Ook geen zin om een andere hoes uit te moeten zoeken of nog een groter geheel mee te moeten nemen in de tas. Maar van wat ik gezien heb vind ik de Mobapad M6 HD interessant, dat zijn grotere Joy-cons met Hall Effect Controllers en HD Rumble.
Nu zie ik het pas ja! Wellicht contrast op m'n scherm niet lekker afgesteld.
Ik zie nu pas dat de onderkant open is en het scherm nog verder moet zakken.....Goedemorgen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:39
Zeror schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:04:
Een maandje geleden is de game Fabledom uitgekomen op Steam. Dit is een city builder met sprookjesthema. Ik kwam deze game afgelopen week tegen en ben direct gaan spelen via Steam, aangezien dit thema en soort game mij heel erg aansprak. Nu zat ik de trailer te kijken en zag die Q3 van dit jaar ook naar de Nintendo Switch komt.

Dus bij deze de trailer van Fabledom:

[YouTube: Fabledom - Official Launch Trailer]
Ziet er erg leuk uit! Hoe zijn jou eerste bevindingen op de pc? :) Wellicht zet ik 'm op m'n verlanglijstje voor de switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:27
Lego Horizon Adventures ziet er erg goed uit, twijfel of dit een game is voor mij. Ik hoop op een demo voor de Switch om uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:37
Zijn er ook neppe game cardridges in omloop?

Heb een nitendo switch + games gekocht via AliExpress. De switch en de games werken perfect, alleen als ik naar de hoesjes krijg ik twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:44
Ruben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 16:53:
Zijn er ook neppe game cardridges in omloop?

Heb een nitendo switch + games gekocht via AliExpress. De switch en de games werken perfect, alleen als ik naar de hoesjes krijg ik twijfels.
Kun je toelichten waarom je twijfelt? Eventueel met een foto van het hoesje? Elke regio heeft bv eigen leeftijd logo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
meesje schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:07:
[...]

Kun je toelichten waarom je twijfelt? Eventueel met een foto van het hoesje? Elke regio heeft bv eigen leeftijd logo’s.
Krijg het niet goed op foto met mijn telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orrQ5qP4k84BrgmnhgJ-Blc7JbA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zcteUwCoEw2Ewr3sxY5e7Uwf.jpg?f=fotoalbum_large

Print kwaliteit is bij dit hoesje aan de lage kant. Lijkt wel of het lettertype te klein is voor de printer. Andere hoesjes zijn veel scherper.

Zie ook karteltjes in logo als je inzoomt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PkrooMtYYysY7Um_-h8Jpdf30d4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/itYVNFttQgyKMQHSi7ALhvpp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Ruben0s op 15-06-2024 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ruben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:15:
[...]

Krijg het niet goed op foto met mijn telefoon.

[Afbeelding]

Print kwaliteit is bij dit hoesje aan de lage kant. Lijkt wel of het lettertype te klein is voor de printer. Andere hoesjes zijn veel scherper.

Zie ook karteltjes in logo als je inzoomt.

[Afbeelding]
De code AXN7A hoort zowel op het label van de cartridge te staan, en achterop als de eerste vijf tekens van de reeks onder HAC-008.

Het lijkt alsof het Nintendo seal ovaal is, hoort rond te zijn, maar mogelijk vertekent de foto. Ik weet niet zeker of dit voor alle regio's geldt.

[ Voor 6% gewijzigd door hcQd op 15-06-2024 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:52
wat was de reden om dat bij aliexpress te kopen? niet om te oordelen hoor, maar echt nieuwsgierigheid. Ik zou er zelf niks van Nintendo kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
hcQd schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:46:
[...]

De code AXN7A hoort zowel op het label van de cartridge te staan, en achterop als de eerste vijf tekens van de reeks onder HAC-008.

Het lijkt alsof het Nintendo seal ovaal is, hoort rond te zijn, maar mogelijk vertekent de foto.
Die codes staan er wel op. Foto kan mogelijk wel vertekenen.
sderooij schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 18:01:
wat was de reden om dat bij aliexpress te kopen? niet om te oordelen hoor, maar echt nieuwsgierigheid. Ik zou er zelf niks van Nintendo kopen.
Puur prijs. Betaalde voor switch oled, mario kart 8 deluxe en super mario 3d all stars €250.

Zelda kostte €30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:19
Ruben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 18:11:
[...]

Die codes staan er wel op. Foto kan mogelijk wel vertekenen.
[...]

Puur prijs. Betaalde voor switch oled, mario kart 8 deluxe en super mario 3d all stars €250.

Zelda kostte €30.
Als iets te mooi lijkt, dan is het vaak ook te mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Ziet er net zo uit als onderstaande:

YouTube: Fake vs. Original Nintendo Switch Game - Banned for Life?

Maar zou mij ook niet verbazen dat het gewoon ligt aan verschillende fabrieken waar de QA anders is.

[ Voor 24% gewijzigd door Ruben0s op 15-06-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
Een €60 game die je voor €30 uit China laat komen. Tja, dan loop je wel risico.

Een slecht geprinte cover is vaak wel een teken dat het (in ieder geval het hoesje) een bootleg is. Heb je games waarvan je zeker weet dat ze origineel zijn? Dan kun je eventueel nog het materiaal van de cover vergelijken als je hem uit het hoesje haalt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er zijn zover ik weet nog geen neppe cartridges in omloop, maar zal ook niet lang meer duren.

Aannemelijker vind ik dat het mogelijk om tweedehands games gaat waarvan het doosje weg is en daarvoor opnieuw een cover van slechte kwaliteit is uitgeprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Hmm. Waar ik wel bang voor ben is dat het zoiets is al wat wordt uitgelegd in onderstaand filmpje vanaf 12:00.

YouTube: The Nintendo Switch Will NEVER Be the Same // MIG-Switch Dumper Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruben0s schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 19:00:
Ziet er net zo uit als onderstaande:

YouTube: Fake vs. Original Nintendo Switch Game - Banned for Life?

Maar zou mij ook niet verbazen dat het gewoon ligt aan verschillende fabrieken waar de QA anders is.
Die Youtube video is nogal vermoeiend om te kijken :P Maar ik zie nergens bewijs dat het daadwerkelijk om een fake game/cartridge gaat.

De reden dat bij de tweede cartridge een update gedownload moet worden is omdat er meerdere cartridge revisies in omloop zijn. Om de zoveel tijd worden er nieuwe cartridges geproduceerd en voornamelijk bij first party games worden dan de updates die in de tussen tijd zijn uitgekomen op de cartridge gezet. Dus afhankelijk van de revisie kan je een game wel of niet up to date spelen zonder download.

Dit zegt verder niks of het wel of niet om een fake cartridge gaat. Ik geloof zelf niet dat ze al in omloop zijn. Maar de enige manier om dit te kunnen bewijzen is de cartridge zelf open maken en kijken of er een MIG-Switch chip in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:14

franssie

Save the albatross

Kunnen de linkdumps voorzien worden van een paar regels tekst, minimaal TLDR; of verwachten jullie dat we dat allemaal gaan uitkijken (met de YT ads)?

Dus de kans bestaat dat er goedkope cartidges komen, ik juich cartidges toe ipv downloads (hee ik speel nog steeds soprts op mijn Wii)
Als het copy spellen zijn dan is dat een versneld einde aan het platform, wat zonde zou zijn.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag Super Mario 3D World eindelijk uitgespeeld. Daarmee bedoel ik de aftiteling gezien te hebben. Daarna nog 1 bonus world gedaan en toen geloofde ik het wel. Leuk spel :D Ook vermakelijk om met meerdere spelers te spelen al heb ik dat maar een enkele keer gedaan.
Moet qua Mario platformers alleen nog Super Mario Bros. Wonder kopen, maar heb die al half (uit)gespeeld met mijn neefje.

Eens kijken wat ik hierna ga uitspelen. Dit is mijn backlog:
- Cuphead
- Lego Marvel Super Heroes
- Mario + Rabbids Sparks of Hope
- Return to Monkey Island
- Advance Wars 1+2
- Chin Shan: Me and the Professor on Summer Vacation
- Alien Isolation

Acties:
  • +1 Henk 'm!
franssie schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:16:
Dus de kans bestaat dat er goedkope cartidges komen, ik juich cartidges toe ipv downloads (hee ik speel nog steeds soprts op mijn Wii)
Als het copy spellen zijn dan is dat een versneld einde aan het platform, wat zonde zou zijn.
Dat er "goedkope cartridges komen" is een beetje simplistisch gesteld. Prijzen van games worden na een tijd simpelweg bepaald door de markt en de inkoopprijs. Als Nintendo de prijzen hoog houdt, hebben retailers wel minder ruimte om kortingen te geven - tenzij ze echt van games af willen omdat het dode stock is, of als ze klanten willen lokken door met verlies te verkopen (wat niet in elk land legaal is).

Fysieke first-party games kan je in Europa legitiem al lang regelmatig voor 30-40 euro kopen. In die zin zie je dat de marktwerking functioneert voor Nintendo games.

De discussie is eigenlijk of de AliExpress games namaak zijn. Dat is zoals je zelf zegt nefast voor het platform. De games en consoles op platformen zoals AliExpress komen - indien geen scam / van de boot gevallen / piraterij - uit het buitenland. De Japanse Yen staat momenteel bijvoorbeeld zeer goedkoop voor ons. Je zou perfect zelf via verschillende Japanse winkels games aan een zachte prijs kunnen kopen - mits douane/btw en verzending geen roet in het eten gooien. Heel veel Switch games - waaronder bijna alle Nintendo games - hebben maar één wereldwijde SKU en bevatten alle talen om te spelen. Je moet hier nog steeds wel wat onderzoek voor doen.

Beter dat men zelf importeert dus i.p.v. op AliExpress te kopen bij een ietswat shady verkoper waarbij je niet weet waar hun voorraad vandaan komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 21:35
L23 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:30:
[...]

Die vraag hebben we 1 juni toch beantwoord in dit topic?
Niet dat hij weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 19:23
Ik wil voor de kids en (vooral) mijzelf een Switch kopen. Wat heb ik behalve games, een screenprotector en een case echt nodig?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• giantgiantus
jordyyyys schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:27:
Ik wil voor de kids en (vooral) mijzelf een Switch kopen. Wat heb ik behalve games, een screenprotector en een case echt nodig?
Een switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Afhankelijk van welke games jullie gaan spelen, extra controllers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:43
Hoewel ik geen uitzonderlijk grote handen heb, in tegendeel, vind ik het comfort van de de pro-controller het geld waard voor in-dock spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
SlaadjeBla schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:38:
Hoewel ik geen uitzonderlijk grote handen heb, in tegendeel, vind ik het comfort van de de pro-controller het geld waard voor in-dock spelen.
Inderdaad een Pro controller is op zich geen must, maar zeker wel handig om te hebben.
En het speelt gewoon fijner dan die Joy cons, kijk voor effe een potje Mario Kart ofzo prima.

Maar als je echt single player games als Mario of Zelfde gaat spelen, dan is een Pro controller wel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:28
Pro controller vind ik wel echt een must have hoor. Misschien omdat ik ook PS gaming gewend ben, maar die kleine joycon dingen vind ik echt net niks hoor.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Joy-Cons zijn ideaal voor in bed...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvOKsCUUIAANzvV?format=jpg&name=large
(https://twitter.com/kitanaimo/status/789126851511758848)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-07 12:40
heb helaas vaak genoeg foto's voorbij zien komen dat de kids de Switch gesloopt hebben.
Bij de Action kan je al een bumper kopen voor nog geen 3 euro.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
There it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-08 20:51
geen Switch 2 praat.
Wellicht dan toch nog iets over Metroid Prime 4? :P
Zal me niet verbazen als die game gewoon cancelled is.

Ik laat me verassen morgen, ik werk toch thuis dus dan kan ik wel wat meepikken in de tussentijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:29
Akaendra schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:15:
geen Switch 2 praat.
Wellicht dan toch nog iets over Metroid Prime 4? :P
Zal me niet verbazen als die game gewoon cancelled is.
Ik denk niet dat die 'canceled' is. Ik vermoed dat het een Switch 2 launchtitel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JackAvery schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:11:
[...]

Dat kon echt niet na de werkuren :+
16:00 is na werktijd... :p

...als je maar vroeg genoeg begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
pokemon blue, red en yellow voor NSO!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Iedereen die live kijkt kan dit morgen via de link hieronder doen:
RayNbow schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:25:
[...]

16:00 is na werktijd... :p

...als je maar vroeg genoeg begint.
Helaas slaap ik ook graag…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Heb voor de gein een paar Nintendo aandelen gekocht 2 weken terug. Benieuwd of de Direct wat doet voor de koers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ShadLink schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:17:
[...]

Ik denk niet dat die 'canceled' is. Ik vermoed dat het een Switch 2 launchtitel is.
Ik denk een cross platform titel. Dus Switch 1 en launchtitel voor Switch 2. Net als dat Breath of the Wild dit was voor Wii U en Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit ook al een tijdje te prediken dat MP4 cross-platform zal worden. Maar wie weet.

Persoonlijk kijk ik er naar uit Dragon Quest III HD te zien, hoop ik op een Fire Emblem game en laat ik me verder wel verrassen.

Oh en a.u.b. geen Windwaker/Twilight Princess ports. Hou die in 4K voor Switch 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:29
Zeror schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:09:
[...]

Ik denk een cross platform titel. Dus Switch 1 en launchtitel voor Switch 2. Net als dat Breath of the Wild dit was voor Wii U en Switch.
Dan is het waarschijnlijk gewoon een Switch 1 titel, gezien de Switch 2 zeer waarschijnlijk gewoon Switch 1 games kan spelen.

Maar ik denk zelf van niet. Ik vermoed dat we nog een HD remaster van 2 en 3 krijgen op de Switch (1), en 4 een launch titel op de Switch 2 (exclusief).

Wat mensen dan weer kan overhalen om bij launch een Switch 2 te kopen gezien je daar dan alle 4 de games op kan spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door ShadLink op 17-06-2024 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Dus nog geen Switch 2 nieuws. Duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Twijfels, twijfels, twijfels..... bij ali express kan je zeer goedkoop verschillende Switch spellen halen rond 30 a 40 euro. Iemand ervaring icm met de switch? Hoe reageert de switch hierop ervaary iemqnd lag, corrupte save files of iets anders noemenswaardig? Heb geen zin in een ban van nintendo of een een kapotte switch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:38:
Twijfels, twijfels, twijfels..... bij ali express kan je zeer goedkoop verschillende Switch spellen halen rond 30 a 40 euro. Iemand ervaring icm met de switch? Hoe reageert de switch hierop ervaary iemqnd lag, corrupte save files of iets anders noemenswaardig? Heb geen zin in een ban van nintendo of een een kapotte switch...
Niet dat ik weet…

Maar je hebt dat toch al eerder gevraagd en reacties gekregen van mensen die Nintendo spul liever niet via Aliexpress kopen?
Ik verwacht overigens dat het prima werkt, waarom zou je een ban krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:34:
Dus nog geen Switch 2 nieuws. Duurt lang!
Het was toch al gezegd dat er geen Switch 2 nieuws ging komen deze maand? Denk dat het patroon van de Switch 1 launch marketing momenteel geen slecht plan is. Info in september/oktober, grote direct in januari, lancering H1 2025.
Ik begrijp niet waarom je hiervoor een random AliExpress verkoper zou uitproberen. Amazon en andere winkels hebben van tijd tot tijd Switch games aan deze prijzen. Dit is overigens het voorbije weekend nog besproken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:34:
[...]
Helaas slaap ik ook graag…
Nintendo's eigen woorden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHEtmXau25hTdZF1GG3zv4onQyg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rIZVKwJ6rAoxqDIz2YaNFJFo.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
L23 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:43:
[...]

Niet dat ik weet…

Maar je hebt dat toch al eerder gevraagd en reacties gekregen van mensen die Nintendo spul liever niet via Aliexpress kopen?
Ik verwacht overigens dat het prima werkt, waarom zou je een ban krijgen?
Ik hoop toch ergens stieke op reacties van anderen die wel ervaring hebben met een cartridge van uncle ali. Scheelt je toch minimaql een tiente per game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
JackAvery schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:45:
[...]

Het was toch al gezegd dat er geen Switch 2 nieuws ging komen deze maand? Denk dat het patroon van de Switch 1 launch marketing momenteel geen slecht plan is. Info in september/oktober, grote direct in januari, lancering H1 2025.

[...]

Ik begrijp niet waarom je hiervoor een random AliExpress verkoper zou uitproberen. Amazon en andere winkels hebben van tijd tot tijd Switch games aan deze prijzen. Dit is overigens het voorbije weekend nog besproken...
Ja daar heb je een punt maar amazon of bol heeft geen 5 a 4 games voor om en nabij de 100 euro. Heb gewoon zelda skyward sword, mario kart 8, mario wonder, mario odesey voor bovenstaande prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:55:
[...]

Ik hoop toch ergens stieke op reacties van anderen die wel ervaring hebben met een cartridge van uncle ali. Scheelt je toch minimaql een tiente per game....
Wellicht via Pepper of Reddit ervaringen.

Maar heb zelf met deals ook games voor dezelfde prijzen kunnen scoren in Nederland.

Gezien je al twijfelt zou ik het zelf niet doen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Kun je beter Vinted proberen. Vaak ook niet al te duur en dat zijn gewoon originele games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:57:
[...]

Ja daar heb je een punt maar amazon of bol heeft geen 5 a 4 games voor om en nabij de 100 euro. Heb gewoon zelda skyward sword, mario kart 8, mario wonder, mario odesey voor bovenstaande prijs.
Ik heb voor geen enkele van die games meer dan 35 euro betaald in Europa, en ik weet zeker dat ze niet van de boot gevallen zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Timothy3000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:01:
[...]

Kun je beter Vinted proberen. Vaak ook niet al te duur en dat zijn gewoon originele games.
Heb even zitten kijken en ziet er goed uit! Aantrekkelijke prijzen ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:44
Nietdatikweet schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:55:
[...]

Ik denk dat er de vorige keer al genoeg over gezegd is. Mijn vermoeden is dat dergelijke spellen kopen via Ali niet geliefd is.
Zelf vind ik spellen met Japanse hoesjes wel z’n charme hebben, maar dan zou ik eerder bij Amazon.co.jp bestellen. Wel meerdere spellen tegelijkertijd vanwege de logischerwijs hoge verzendkosten. Je hebt dan ook echt Japanse hoesjes en niet een mengelmoes van diverse Aziatische varianten. Wat ik begrepen heb, is dat vrij random.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vrouw probeert 350 Nintendo Switch-games te smokkelen in beha:

https://www.msn.com/nl-nl...48ccbba39cd2241d8437&ei=5

Het was te proberen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:39
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:23:
Vrouw probeert 350 Nintendo Switch-games te smokkelen in beha:

https://www.msn.com/nl-nl...48ccbba39cd2241d8437&ei=5

Het was te proberen.

_/-\o_
Dat is zeker hoe Ali expres de games exporteert naar het buitenland. Zo kun je de kosten laag houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-08 20:51
JackAvery schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:18:
Ik zit ook al een tijdje te prediken dat MP4 cross-platform zal worden. Maar wie weet.

Persoonlijk kijk ik er naar uit Dragon Quest III HD te zien, hoop ik op een Fire Emblem game en laat ik me verder wel verrassen.

Oh en a.u.b. geen Windwaker/Twilight Princess ports. Hou die in 4K voor Switch 2 :D
Stiekem hoop ik op een van de FIre Emblems die nooit buiten japan is uitgekomen. Dus een geneology/thracia remake zou ik persoonlijk erg op prijs stellen :P
Wellicht een Tokyo Mirage Sessions 2 maar dat is denk ik te far fetched, alhoewel die game ook best goed te pruimen was.

Ach, we gaan het zien over een uur of 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pokemon Gen 2 remake please :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Dit begint al goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Nintendo doet het zoveel slimmer. Deze games zijn veel goedkoper te produceren en zijn toch geweldig om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:30
Onverwachte titel direct al :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:02
Mario&Luigi Brothership

Nintendo World Championship NES edition ziet er wel lachen uit

[ Voor 58% gewijzigd door Gynnad op 18-06-2024 16:04 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:37
Mario&Luigi Brothership; is dat een co-op spel of juist bedoeld om in je eentje te spelen en beide karakters tegelijkertijd te besturen? De knoppen per karakter waren wel anders namelijk. Ben benieuwd! Ziet er in ieder geval leuk uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Switch Sports basketbal. Dit is de redder van de Direct :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Zeror schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:07:
Switch Sports basketbal. Dit is de redder van de Direct :')
Moet die al gered worden dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MIO: Memories in Orbit ziet er interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Nog niet heel veel boeiends tot dusver imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 18-06-2024 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Donkey Kong Returns HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Nieuwe DKC eindelijk?!?!

Een remaster :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:02
Donkey Kong Returns HD (HD versie van de Wii versie)

Leuk maar de meeste hebben die wellicht hier al gespeeld.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
Wat een onzin om donkey te remasteren. Die zag er echt nog prima uit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
giantgiantus schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:13:
Wat een onzin om donkey te remasteren. Die zag er echt nog prima uit…
Dit is de Wii versie in HD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog niet gespeeld, dus voor mij mogelijk wel interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Ik hoop dat ze nog een RPG aankondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Hmmm nooit gespeeld, dus ook voor mij wel interessant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Nog meer remakes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
TomBraamhaar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:15:
Ik hoop dat ze nog een RPG aankondigen.
Nou, ik kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
voor mij eindelijk een nieuwe donkey kong (want de oude versie nooit gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dragon Quest 1, 2 en 3 in HD-2D. Leuk voor erbij.

Pagina: 1 ... 251 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic