...en nog meer RPG's.Timothy3000 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:16:
Nog meer remakes....
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Stream kwaliteit zelf is ook niet geweldig. Maar dit was wel heel erg inderdaad.sderooij schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:18:
Funko...oh dear lord ziet dat er slecht uit zeg....
Deze is al eens geport naar de 3DS. Dat is al de ultieme versieFarabi schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:16:
voor mij eindelijk een nieuwe donkey kong (want de oude versie nooit gespeeld).
dat is het eigenlijk met alle consoles.Gynnad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:16:
Ik gok eigenlijk dat er geen nieuwe Switch (2) komt, maar een remake van de huidige Switch..
Kies dan 3. Is echt een hele goede game!Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:19:
Heb nog nooit een Luigi Mansion game gespeeld. Wellicht keer een kans geven.
waarom is dat de ultieme versie? wat is het verschil? ik heb hiervoor nooit een nintendo gehad. ik wist niet eens dat deze donkey kong bestond. dus allemaal nieuw voor me.Cyrax0508 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:19:
[...]
Deze is al eens geport naar de 3DS. Dat is al de ultieme versie
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dragon Quest zal wel goed verkopen denk ik. Erg populair in Japan.giantgiantus schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:20:
Ik vind het bij sommige games (alles tot nu toe muv Mario) echt heel bijzonder dat ze er meer dan 100 verkopen.
ik wacht wel op de Donkey Kong Returns 4K editie op de Switch 2 #sarcasme
MVC collection, hopen dat die ook uitkomt op niet Nintendo dingen want dat ligt toch net iets beter me dunkt
DK in 3D. Wii versie heb ik ook al. Ga uiteraard deze als verzamelaar aanschaffen maar bijzonder is het voor velen totaal nietFarabi schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:20:
[...]
waarom is dat de ultieme versie? wat is het verschil? ik heb hiervoor nooit een nintendo gehad. ik wist niet eens dat deze donkey kong bestond. dus allemaal nieuw voor me.
Iets positiever. Ook velen die het nog nooit hebben gespeeldCyrax0508 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:25:
[...]
DK in 3D. Wii versie heb ik ook al. Ga uiteraard deze als verzamelaar aanschaffen maar bijzonder is het voor velen totaal niet
In de stijl van Links Awakening. Love it
[ Voor 38% gewijzigd door Cyrax0508 op 18-06-2024 16:29 ]
GelukkigCyrax0508 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:28:
De direct is nú helemaal top ❤️
[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 18-06-2024 16:30 ]
Niet helemaal met het crafting systeem. Maar ziet er wel interessant uit.L23 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:28:
Een echte Zelda game dus.
Prijs al bekend dan?Timothy3000 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:29:
Wel geinige mechanic. Met een mooie pricedrop wil ik deze zeker wel eens proberen.
Nu nog een nieuw systeem zodat niet alles op 25-30 fps hoeft te draaien.Cyrax0508 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:28:
De direct is nú helemaal top ❤️
In de stijl van Links Awakening. Love it
Geen pricedrop nodig. Dit is een instant buy voor mij.Timothy3000 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:29:
Wel geinige mechanic. Met een mooie prijs wil ik deze zeker wel eens proberen.
De grap was dat je met Zelda speelt...Raem schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:30:
[...]
Niet helemaal met het crafting systeem. Maar ziet er wel interessant uit.
Krom verwoord inderdaad. Heb hem aangepast.
[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 18-06-2024 16:32 ]
En dan maar een Wii U kopen voor Wind Waker & TP HD.
Voor degene die het hebben gemistGynnad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:28:
The Legend of Zelda Echoes of Wisdom - VET
Ik heb een WiiU met beide games. Ik speel ze regelmatig. Ik ben blij dat er een nieuwe Zelda komt ipv een remake.derKaiser29 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:32:
Ok dat is een instant buy.
En dan maar een Wii U kopen voor Wind Waker & TP HD.
Heel lang gehoopt dat ze beiden games naar de Switch zouden brengen, maar dat gaat dus niet gebeuren. Wellicht naar de Switch 2, maar geen zin om daar op te wachten.Cyrax0508 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:37:
[...]
Ik heb een WiiU met beide games. Ik speel ze regelmatig. Ik ben blij dat er een nieuwe Zelda komt ipv een remake.
Misschien in een "wait, before we end, we still have this" straks. Want bijzonder dat ze niet met Zelda afsloten.derKaiser29 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:38:
[...]
Heel lang gehoopt dat ze beiden games naar de Switch zouden brengen, maar dat gaat dus niet gebeuren. Wellicht naar de Switch 2, maar geen zin om daar op te wachten.
Probleem is dat de games beide al in HD zijn uitgebracht. Ik denk dat Nintendo daarom hier niet mee komtderKaiser29 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:38:
[...]
Heel lang gehoopt dat ze beiden games naar de Switch zouden brengen, maar dat gaat dus niet gebeuren. Wellicht naar de Switch 2, maar geen zin om daar op te wachten.
Nee dat is voor Metroid.Timothy3000 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:39:
[...]
Misschien in een "wait, before we end, we still have this" straks. Want bijzonder dat ze niet met Zelda afsloten.
[ Voor 64% gewijzigd door Militia Pilot op 18-06-2024 16:44 ]
Geen zorgen. Nintendo brengt voor jou en anderen wel weer een Deluxe versie naar de Switch 2Timothy3000 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:42:
Beetje zeurmodus, maar wat had deze game een console die betere graphics mogelijk maakt verdient.
2025, dus waarschijnlijk cross-gen. Kan niet anders eigenlijk.Timothy3000 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:42:
Beetje zeurmodus, maar wat had deze game een console die betere graphics mogelijk maakt verdient.
Is er ook nog wel tijd om tussendoor 2 en 3 uit te brengen lijkt me!
Gaat ook gebeuren.giantgiantus schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:42:
Zin in Metroid. Maar wat zou ik dit graag op competentere hardware spelen.
Pokemon heeft een eigen directVerwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:43:
Gewoon geen Pokémon Legends: Z-A of oude game. Teleurstellend wel
Hoop idd ook op een cross gen release! speel het graag op iets betere hardware idd, maar allang blij dat er een keer wat naar buiten word gebracht!FabianNL schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:43:
[...]
2025, dus waarschijnlijk cross-gen. Kan niet anders eigenlijk.
Verwacht Pokemon Z-A nieuws pas in Augustus, specifiek in het weekend van de 17de als Pokemon Worlds is. Daar wordt meestal een hoop gepostVerwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:43:
Gewoon geen Pokémon Legends: Z-A of oude game. Teleurstellend wel
Goeie reden om er nog wat langer op te wachten.Beakzz schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:43:
[...]
Geen zorgen. Nintendo brengt voor jou en anderen wel weer een Deluxe versie naar de Switch 2
Wel aardige Direct. Zelda ziet er wel ok uit en Mario Party is ook altijd leuk. Het is wel overduidelijk dat we toe zijn aan nieuwe hardware. Kan niet wachten tot die Switch 2 eindelijk wordt aangekondigd!
Nog steeds geen gamecube controller en NSO gamecube service
Degene die 2 HD al even hebben kunnen spelen klagen bijna allemaal over de onhandige 3DS besturing die niet aan te passen is en dat het er een stuk minder mooi uitziet vergeleken met deel 3Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:19:
Heb nog nooit een Luigi Mansion game gespeeld. Wellicht keer een kans geven.
Ik vermoed dat Nintendo voor de meeste Switch games gewoon Switch 2 "upgrades" gaat maken en dat je Switch 1 games gewoon op de Switch 2 kan spelen.FabianNL schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:43:
[...]
2025, dus waarschijnlijk cross-gen. Kan niet anders eigenlijk.
Logisch ook, hoeven ze de games niet 2x uit te brengen.
Komen per console generatie altijd al een boel Mario Party games uit. Dus geen verassing.DCNY schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:47:
Weer al n Mario Party? Kan dat niet gewoon allemaal als DLC uitgebracht worden?
Je hebt het hier wel over Nintendo he.ShadLink schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:48:
[...]
Ik hoop dat ze de meeste Switch games gewoon laten voor wat het is en focussen op nieuwe games maken, daar koop ik een nieuwe console voor.ShadLink schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:48:
[...]
Ik vermoed dat Nintendo voor de meeste Switch games gewoon Switch 2 "upgrades" gaat maken en dat je Switch 1 games gewoon op de Switch 2 kan spelen.
Wat bedoel je precies?schumi1986 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:50:
De die-hard Nintendo fan hype wat ontstaat onder de live chat van de direct is precies de reden waarom de normale gamer nog steeds zit opgezadeld met een Nokia 3310 onder de consoles.. en Nintendo blijft maar op de rem trappen.
Vooral niet als er een switch 2 uit komt....
Heb je al een Switch Lite?sderooij schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:52:
die zela lite switch is tempting......heb het totaal niet nodig.
Vooral niet als er een switch 2 uit komt....
DE reden dat er nog met regelmaat 1st party titels uitgebracht kunnen worden is omdat we met oudere hardware zitten. De gameplay word er voor mij niet minder om en ondertussen staat mijn PS5 stof te happen. Ik hoef geen 4K Nintendo, dan word de ontwikkeltijd alleen maar langer.schumi1986 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:50:
De die-hard Nintendo fan hype wat ontstaat onder de live chat van de direct is precies de reden waarom de normale gamer nog steeds zit opgezadeld met een Nokia 3310 onder de consoles.. en Nintendo blijft maar op de rem trappen.
Het gaat zo los in die chat dat Nintendo weinig fout bij hun kan doen het verkoopt toch wel. Nu ben ik blij voor iedereen die nog geniet van z’n Switch maar ik kijk al zeker 2 jaar uit naar een mooie opvolger
Ik heb er wel één waar ik nooit op speel en ik twijfel toch om deze ook te komen. Als verzamel ding.
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic