Yepsbottom line schreef op maandag 13 april 2020 @ 21:24:
[...]
Zeebrugge
Grootste autoterminal ter wereld.
Maar ook
Le havre, Bremen, Emden, Antwerpen én Rotterdam
Yepsbottom line schreef op maandag 13 april 2020 @ 21:24:
[...]
Zeebrugge
Grootste autoterminal ter wereld.
Hoelang heb je de e-Niro al?f.h schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:00:
Wat zijn jullie recente ervaringen mbt meldingen van de MijnKia app? De afgelopen dagen heb ik, met mijn nieuwe privé-laadpaal, wat testen gedaan maar 0x een melding van de app gekregen (laden starten, stoppen etc.).
[ Voor 9% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-04-2020 15:07 ]
Sinds november en alle settings staan (en stonden) correct.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:06:
[...]
Hoelang heb je de e-Niro al?
Na een jaar krijg je geen meldingen meer tenzij je daarvoor extra betaalt.
In de app kun je instellen waarvoor je een melding wilt krijgen, misschien staat dat uit?
Nee, ik rijd al 14 maanden rond. Dus heb die notificaties (ook) niet meer.f.h schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:38:
[...]
Sinds november en alle settings staan (en stonden) correct.
Ik maak hier dus uit op dat ze bij jou nog steeds correct werken?
Uh, nee. Dat blijkt wel. En wat voor toevoeging heeft je antwoord op mijn vraag?Hippe Lip schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:19:
[...]
Dan heb je je hier of op het Kiaforum niet goed ingelezen. Daar is het meermalen genoemd.
ik zou even op p42 van de navigatiehandleiding kijken.CreatoX schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:46:
[...]
Uh, nee. Dat blijkt wel. En wat voor toevoeging heeft je antwoord op mijn vraag?
Waarschijnlijk staat het probleem met de POI import ook wel ergens op een of ander forum vermeld...
e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV
Dat is het probleem. De optie om POI's te importeren via USB is niet aanwezig....eltron schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:15:
[...]
ik zou even op p42 van de navigatiehandleiding kijken.
Helder. De instructie in het boekje is duidelijk, maar de praktijk is anders en je krijgt helemaal de optie "Mijn POI" niet, laat staan importeren van "Mijn POI".CreatoX schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:35:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op de USB stick staat een GPX en KML bestand...
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Hier: Het grote "thuis laden van je EV" topic.Bitaktus19 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:32:
Nu nog een laadpaal uitzoeken. Ik neig naar de ratio smart box. Iemand ervaring ermee?
Tnx.
Dan zou ik jouw vraag gewoon daar stellen..Bitaktus19 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:55:
[...]
Tnx.
Al gekeken, maar ik zie er geen noemenswaardige reviews/ervaringen.
tsja, maar 100% zeker die tegen 8% bijtelling, of gokken op een MY20 welke misschien 12% gaat bijtellen...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
En daar is vrij weinig mis mee kan ik je zeggen
Ik zei ook nergens dat het een 2020 model was
mmm in je eerdere posting stond (neem ik aan een mail van je dealer) "zoals het er nu uit ziet", ik snap goed dat je dat optimistisch vertaalt naar "zeker weten" .... maar ik zou er geen vergif op innemen, maar dat is mijn wantrouwen. Ik duim met je meeMurzeltje schreef op woensdag 15 april 2020 @ 11:52:
[...]
Ik zei ook nergens dat het een 2020 model was
Maar je zal maar net haast hebben, dan kan je daar terecht..
Ik weet in ieder geval sinds vandaag dat ik 'm zeker weten in juni ergens krijg.. 2020 versie, 3 fase laden
Hier idem dito. Auto pas twee maanden in bezit. Actuele gegevens (km stand, laadtoestand) kloppen wel; melding over parkeerrem klopt niet (staat nl altijd uit???), meldingen (berichten over begin laden, volgeladen) krijg ik niet meer sinds ongeveer 4 april.f.h schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:00:
Wat zijn jullie recente ervaringen mbt meldingen van de MijnKia app? De afgelopen dagen heb ik, met mijn nieuwe privé-laadpaal, wat testen gedaan maar 0x een melding van de app gekregen (laden starten, stoppen etc.).
KIA EV6 plus advanced; Sonos sub, beam, 3x play5; Asus Zenbook i7-64b-16GB; 10+21 PV Steca/SMA; Nefit/Bosch WP 10kW
Geen ervaring mee. Heb zelf een EV box, gekozen vanwege de prijs (plm € 800). Die doet het prima, zonder loadbalancing op mijn 3x25A, afgeregeld op 7,2kW per uur laden. Tegelijk laden met de oven aan, betekent eenBitaktus19 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:32:
Hier ook. Het aftellen kan beginnen.
Nu nog een laadpaal uitzoeken. Ik neig naar de ratio smart box. Iemand ervaring ermee?
KIA EV6 plus advanced; Sonos sub, beam, 3x play5; Asus Zenbook i7-64b-16GB; 10+21 PV Steca/SMA; Nefit/Bosch WP 10kW
Ik heb zelf sinds kort de Zappi v2. Werkt tot nu toe perfect! Loadbalancing is in ieder geval fijn om te hebben, dan slaan je stoppen niet door als je je kookplaat/droger/etc aanzet.Bitaktus19 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:32:
Ja dat heb ik ook. Info is wel actueel, maar ik krijg geen meldingen meer over laden.Tacovdh schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:43:
[...]
Hier idem dito. Auto pas twee maanden in bezit. Actuele gegevens (km stand, laadtoestand) kloppen wel; melding over parkeerrem klopt niet (staat nl altijd uit???), meldingen (berichten over begin laden, volgeladen) krijg ik niet meer sinds ongeveer 4 april.
Kia e-Niro Executive 64kWh Aurora Black Pearl
Tacovdh schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:43:
[...]
Hier idem dito. Auto pas twee maanden in bezit. Actuele gegevens (km stand, laadtoestand) kloppen wel; melding over parkeerrem klopt niet (staat nl altijd uit???), meldingen (berichten over begin laden, volgeladen) krijg ik niet meer sinds ongeveer 4 april.
Volgens mij dezelfde ‘symptomen’. Oftewel ik gok dat het aan de kant van Kia zit en niet bij de gebruikers.EvilBeegee schreef op woensdag 15 april 2020 @ 22:03:
[...]
Ja dat heb ik ook. Info is wel actueel, maar ik krijg geen meldingen meer over laden.
Ik snap je, haha, en vergif neem ik sowieso niet inplips schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:42:
[...]
mmm in je eerdere posting stond (neem ik aan een mail van je dealer) "zoals het er nu uit ziet", ik snap goed dat je dat optimistisch vertaalt naar "zeker weten" .... maar ik zou er geen vergif op innemen, maar dat is mijn wantrouwen. Ik duim met je mee
Je zou kunnen overwegen spatlappen te nemen? Of heb je die al.pica schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:07:
Over die Mijn Kia app, hier ook hetzelfde verhaal als bovenstaande berichten, hij heeft een paar dagen push notificaties bij laden/bijna vol etc gegeven, maar dat werkt inderdaad al zo'n week of 2 niet meer; Zal dus inderdaad aan de Kia kant liggen.
Wat ik wel vervelend vind is dat de app de status niet updatet. Dus elke keer als ik wil kijken hoever de batterij is met opladen moet ik de app killen en opnieuw opstarten, zeker nu de pushnotificaties niet meer werken.
Klein issue, maar toch.
Verder nog steeds heel blij met de auto.
Enige nieuwe ergernis is dat de achterkant van de auto heel snel vies lijkt te worden.
Ik had hiervoor een zwarte VW Polo als voorrij auto, die hoefde ik eens per 1 a 2 maanden een keer door de wasstraat te trekken, de Kia heb ik nu al 2 keer er doorheen gehaald terwijl ik hem net een maandje heb.
Ik had ze wel gespot, maar vind ze niet zo boeiend helaas. Tikje nerdy: driekwart van de tijd zie alleen zijn metertje zonder verdere duiding.Mabion schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:11:
Voor diegene die het nog niet gevonden hadden op YouYube, deze persoon maakt een aantal filmpjes van zijn e-Niro MY20: YouTube: eNiro2020svk
Ervaring mee? Werkt dat tegen snel vieze achterkanten?
[...]
Je zou kunnen overwegen spatlappen te nemen? Of heb je die al.
Dealer mode is natuurlijk wel even een tikkie nerd achtig om te proberenMarcva schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:40:
[...]
Ik had ze wel gespot, maar vind ze niet zo boeiend helaas. Tikje nerdy: driekwart van de tijd zie alleen zijn metertje zonder verdere duiding.
Maar je kunt tussen de regels door wel een beeld krijgen van het interieur van de MY20.
There are no secrets, only information you do not yet have
Als je iets wilt weten over het interieur van de MY2020 laat het maar weten, hij staat hier voor de deurMarcva schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:40:
[...]
Ik had ze wel gespot, maar vind ze niet zo boeiend helaas. Tikje nerdy: driekwart van de tijd zie alleen zijn metertje zonder verdere duiding.
Maar je kunt tussen de regels door wel een beeld krijgen van het interieur van de MY20.
Bij mij sinds maart over 3 weken ookDKoenders schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:57:
[...]
Als je iets wilt weten over het interieur van de MY2020 laat het maar weten, hij staat hier voor de deur
Kun je aan het vuil zien waar het vandaan komt? Via de zijkant naar de achterkant of via de onderkant?Tacovdh schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:26:
[...]
Ervaring mee? Werkt dat tegen snel vieze achterkanten?
is gewoon spray wat door de vorm van de auto als het ware terug waait/gezogen wordt op de achterkantBitaktus19 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:46:
[...]
Kun je aan het vuil zien waar het vandaan komt? Via de zijkant naar de achterkant of via de onderkant?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dan zal een spatlap achter de wielen niet veel verschil maken lijkt me?cypher21 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:39:
[...]
is gewoon spray wat door de vorm van de auto als het ware terug waait/gezogen wordt op de achterkant
Hatchbacks stations en SUV met een platte achterkant hebben hier veel meer last van dan sedans
Daarom hebben dit soort auto's ook een achterruitenwisser .
Had hier mer mijn mazda CX-5 ook erg veel last van, meer dan met de 308sw
Maar ik heb ook een Citroen c4 picasso, suv met hoge achterkant. Nergens last van, niet van veel vuil tenminste. De Niro is echt erger.cypher21 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:39:
[...]
is gewoon spray wat door de vorm van de auto als het ware terug waait/gezogen wordt op de achterkant
Hatchbacks stations en SUV met een platte achterkant hebben hier veel meer last van dan sedans
Daarom hebben dit soort auto's ook een achterruitenwisser .
Had hier mer mijn mazda CX-5 ook erg veel last van, meer dan met de 308sw
Eens, Niro is op dit punt het ergste wat ik tot nog toe heb meegemaakt, en ik heb al heel wat SUV's, breaks, stations etc. gereden. Het vuil worden van de achterkant kan ik nog goed mee leven, maar het troebele beeld van de achteruitrijcamera is een ander verhaal. Als er alleen voor dat stukje een goede bescherming tegen vuil zou zijn, was ik al een stuk meer tevreden.Tacovdh schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:51:
[...]
Maar ik heb ook een Citroen c4 picasso, suv met hoge achterkant. Nergens last van, niet van veel vuil tenminste. De Niro is echt erger.
Omdat 'ie in maart zou komen ben ik er vanuit gegaan dat 'ie op de Morning Camilla gestaan heeft. Begin februari in Rotterdam.
Ja, dat is waar. Leuk dat het nu zo dichtbij is dan, wanneer had je de order geplaatst?Marcva schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:41:
[...]
Omdat 'ie in maart zou komen ben ik er vanuit gegaan dat 'ie op de Morning Camilla gestaan heeft. Begin februari in Rotterdam.
Nu komt ie op 30 april bij de dealer aan. Geen idee welke route de auto heeft afgelegd. Heb me ook voorgenomen me daar niet meer mee bezig te houden. Kia' s wegen zijn ondoorgrondelijk![]()
Als je er geen invloed op hebt, moet je je er niet druk om maken.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
April 19. Mei 19 Marcva in "Het grote Kia e-Niro topic"Mabion schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:27:
[...]
Ja, dat is waar. Leuk dat het nu zo dichtbij is dan, wanneer had je de order geplaatst?
[ Voor 8% gewijzigd door Marcva op 18-04-2020 08:47 ]
Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
Ik verwacht 'm half juni ..Gotta schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:25:
Wie verwacht zijn E-niro eerste helft Mei?
De Morning Lynn vertrekt op moment vanuit de UK richting Rotterdam.
Het aftellen gaat nu echt beginnen!
Voor mij een zwarte Exclusive Line / MY20 / 3-fase
Volgens de dealer bij hun aankomst ~ 4 mei
Levering hoogstwaarschijnlijk de week erna.
Ik ook.
[ Voor 37% gewijzigd door Bitaktus19 op 21-04-2020 13:47 ]
Dat is ook ongeveer de verwachting dat de mijne in Groningen zou staan bij de dealer.
<leeg>
Willem
Verwacht dan ook de Morning LynnWJeNiro schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:57:
De dealer gaf aan dat mijn eNiro gelost wordt rond 6 mei. Levering dan één of twee weken daarna. Geen idee of dat de Morning Pilot is of een andere.
Ik denk het ook - dealer vertelde mij dat hij eind mei bij hun aankwam. Geen idee welke boot dat is.
Na 5 minuten rijden met de Kia maakt het ook niet meer uit met welke boot hij kwam. Hou je daar aan vast.Mabion schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:16:
[...]
Ik denk het ook - dealer vertelde mij dat hij eind mei bij hun aankwam. Geen idee welke boot dat is.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Verwijderd
Misschien heb ik iets gemist, maar dit wordt dan een heel bijzondere uitvoering?[b]Gotta schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:25:
... Voor mij een zwarte Exclusive Line / MY20 / 3-fase....
Hahaha ben graag speciaal. Heb wel overigens de uitvoering met dashcam en schermpjes in de hoofdsteunen. iemand daar een voorbeeld van foto?eltron schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:07:
[...]
Misschien heb ik iets gemist, maar dit wordt dan een heel bijzondere uitvoering?
Wij moeten ons behelpen met een Executive Line.
Mijn dealer heeft aan de leasemaatschappij laten weten dat de mijne 15 mei geleverd gaat worden. Een Platinum Graphite Executive Line / MY20 / 3-fase overigens..Gotta schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:25:
[Afbeelding]
Wie verwacht zijn E-niro eerste helft Mei?
De Morning Lynn vertrekt op moment vanuit de UK richting Rotterdam.
Het aftellen gaat nu echt beginnen!
Voor mij een zwarte Exclusive Line / MY20 / 3-fase
Volgens de dealer bij hun aankomst ~ 4 mei
Levering hoogstwaarschijnlijk de week erna.
Ha, nog een Exclusive Line, net als @Gotta, dat maakt het al weer minder exclusief.plips schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:58:
[...]
Mijn dealer heeft aan de leasemaatschappij laten weten dat de mijne 15 mei geleverd gaat worden. Een Platinum Graphite Executive Line / MY20 / 3-fase overigens..
Het is ook raar dat een dealer niet een portal heeft waar je je bestelling kan zien.Kelnarath schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:15:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik flink de urge moet tegenhouden om opnieuw contact op te zoeken met de dealer als ik jullie berichten zo lees over nieuwe leveringen in mei/juni.
Van orgine is mijn bestelling geplaatst in oktober 2019, MY20 Dynamic Clear White Fase 1 levering maart 2020.
Dit is eind februari omgezet naar een MY20 Dynamic Clear White Fase 3 met lever periode: Q2.
Laatste contact was begin april waar de dealer aangaf dat ondanks corona de levering naar "alle waarschijnlijkheid' zal plaats vinden in Juni.
Geen harde datum.. maar om de beste mensen nu elke week te spammen met updates over leveringen:P
Heb jij wel al een serienummer van je auto? Weet jouw dealer wel wanneer je auto aankomt?epicjohan schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:02:
Ik spam/stalk elke 2 weken mijn dealer en daar geeft hij niks om.
Laatst nog half uur aan de telefoon gehangen over hoe de leveringen nu lopen in corona tijd.
Vind het ook vreemd dat hun niet eens kunnen zien op welke boot hij staat.
[ Voor 28% gewijzigd door bruneelm op 22-04-2020 16:17 ]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen het is toch vreemd dat een dealer die informatie niet zelf in een portalbruneelm schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:18:
Ik vrees dat de problemen hierboven te maken hebben met de invoerder en niet met de dealer, die er niks kan aan veranderen in NL
BE daarentegen, daar heeft de invoerder een softwarepakket geleverd en kan de dealer zien wanneer de wagen in en uit productie komt en op welk schip hij geladen wordt. De losinformatie en de call naar de transporteur. Dan is hij even de timing kwijt maar hij weet wel hoeveel tijd de transporteur krijgt om hem zonder boete af te leveren in de garage. Zelf heeft de garage 14 kalenderdagen de tijd voor aflevering
[ Voor 138% gewijzigd door IvoB2 op 23-04-2020 10:15 ]
We gaan te ver off topic. Maar je mist het punt waarschijnlijk.IvoB2 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:52:
[...]
Welke webshop is dat dan?
Ik ken persoonlijk geen enkele webshop waar ik de levering vanaf fabriek naar de webshop kan volgen.
Wel vanaf de webshop (verdeler/dealer) naar mijn woning.
Ken ook maar weinig dealers die - eenmaal in het bezit van de bestelde auto - de klant in het ongewisse laten.
Je vergelijking loopt dus wel erg mank?
Heel herkenbaar..Kelnarath schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:15:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik flink de urge moet tegenhouden om opnieuw contact op te zoeken met de dealer als ik jullie berichten zo lees over nieuwe leveringen in mei/juni.
Van orgine is mijn bestelling geplaatst in oktober 2019, MY20 Dynamic Clear White Fase 1 levering maart 2020.
Dit is eind februari omgezet naar een MY20 Dynamic Clear White Fase 3 met lever periode: Q2.
Laatste contact was begin april waar de dealer aangaf dat ondanks corona de levering naar "alle waarschijnlijkheid' zal plaats vinden in Juni.
Geen harde datum.. maar om de beste mensen nu elke week te spammen met updates over leveringen:P
[ Voor 28% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-04-2020 17:53 ]
Mijn dealer had een chassis nr alleen heeft hetjefmin schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:06:
[...]
Heb jij wel al een serienummer van je auto? Weet jouw dealer wel wanneer je auto aankomt?
[ Voor 93% gewijzigd door Señor Sjon op 23-04-2020 09:28 ]
Zo inderdaad... De auto is nu echt binnen een uur weer super goor.Maandag nog ff door de wasbox gehaald ivm alle stof. Gisteren alweer precies onder dezelfde laag stof.. Denk door de harde wind en opwaaiend zand/stuifmeel ergens vandaan.. Lekker zinloos..
Kia e-Niro Executive 64kWh Aurora Black Pearl
[ Voor 139% gewijzigd door IvoB2 op 23-04-2020 10:15 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Señor Sjon op 23-04-2020 09:28 ]
Mark in Groningen heeft mij ook een Grav. Blue exemplaar beloofd in mei.mario007 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:57:
[...]
Dat is ook ongeveer de verwachting dat de mijne in Groningen zou staan bij de dealer.
Ik krijg ineens weer meldingen. Iemand wakker geschrokken denk ikf.h schreef op woensdag 15 april 2020 @ 23:08:
[...]
[...]
Volgens mij dezelfde ‘symptomen’. Oftewel ik gok dat het aan de kant van Kia zit en niet bij de gebruikers.
[ Voor 163% gewijzigd door Señor Sjon op 23-04-2020 09:28 ]
20 jaar geleden kreeg ik bij Ford al een "productie nummer" als ik de dealer belde en dat nummer noemde wist hij zelfs waar in de fabriek de auto stond. En dan beweert KIA dat ze dat nu niet weten? Onzin, ze willen de info niet geven, zodat ze speelruimte hebben en kunnen schuiven.bruneelm schreef op woensdag 22 april 2020 @ 15:39:
@jefmin
Ik begrijp uw redenering maar zo eenvoudig is het niet.
Het enige juridische document is je contract.
En als er op officiële wijze andere info zou bezorgd worden dan zou er zich wel eens een dispuut kunnen ontstaan.
Langs de andere kant een dealers toegevoegde waarde, zeker bij EV's, is net dat klantencontact en die klant 'tevreden' houden, vinger aan de pols. Want in huidige context zit die klant meteen op sociale media.
Kelnarath schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:15:
[ Voor 94% gewijzigd door Señor Sjon op 23-04-2020 09:29 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Bitaktus19 op 23-04-2020 09:41 ]
Ik weet zeker dat er binnenkort weer een boot vertrekt. Waarom is dat nog wel relevant?Bitaktus19 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:41:
Er is weer een boot vertrokken uit Korea.
https://www.marinetraffic...72206/vessel:GRAND_URANUS
ETA Rotterdam: 8 juni.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
antwoord van de dealer gehad,, ontvangst staat nu gepland halverwege juli....TDeVee schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:10:
[...]
Heel herkenbaar..
In december een mail gehad dat mijn dynamic my20 clear white 3fase in april geleverd zou worden.
Begin feb contact gehad dat het waarschijnlijk mei ging worden, dus wel de goeie hoop dat hij op de morning Lynn stond.
Nu toch maar even een mail gestuurd of ze al wat specifieker kunnen zijn over een datum..
De gelige laag 'zand' op de auto is stuifmeel. Omdat het zo snel zo lang warm is bloeit alles tegelijk (berken, eiken, hazelaars, gras ook al). niet fijn voor hooikoortsmensen en niet fijn voor auto's.EvilBeegee schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:15:
[...]
Hoe maken jullie je auto schoon?
Alleen wasbox/met de hand of zijn er ook mensen die de wasstraat gebruiken? En zo ja, last van krassen?
Als je een indicatie hebt van de levertijd kun je de boot volgen waar jouw auto waarschijnlijk op staat.kdeboois schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:21:
[...]
Ik weet zeker dat er binnenkort weer een boot vertrekt. Waarom is dat nog wel relevant?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq