Dat heb ik ook met de ingestelde laadsnelheid. Die heb ik op minimum staan en sprint/reset zichzelf soms terug naar maximum, geen idee wat de trigger iscypher21 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:19:
Hebben meer mensen last van een gepland laden bug sinds de laatste update op een MY19 ?
Ik heb in de auto gepland laden op daluren ingepland en gekoppeld aan mijn thuislocatie.
Heb nu al drie keer gehad dat de auto direct begint met laden nadat deze op de lader is aangesloten.
Daarnaast viel me op bij een openbare laadpaal ver weg van huis dat de auto ineens aangaf dat de laadsessie pas om 2300 zou beginnen
Hoewel het voelt alsof de app het overschrijft, alsof je het niet in de app kan instellen, maar die config waarde wel word meegestuurd naar de auto, als ik iets moet gokken.
Daar zie ik echt niets van terecht komen bij Kia, ik accepteer alles maar zoals het is qua software. Dan had ik een Tesla moeten kiezen als ik updates en features wildeDonJuape schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:08:
[...]
Jij en @Bitaktus19 zouden dit kunnen raporteren aan een dealer die dat dan door zou moeten geven aan Kia Nederland. Alleen gezien de voortvarendheid waarmee de achteruitrijcamerabug wordt opgepakt ben ik weinig hoopvol.
[ Voor 8% gewijzigd door stimm op 09-12-2021 10:25 ]