@cypher21 @CyBeRSPiN
Hier is de pudding: YouTube: Gekke Kia
Parkeren met P is handiger met laadpoort, en parkeren met P opent de achterdeuren bij mij, uitzetten met aan/uit niet.
Ik heb wel een custom settings volgens mij dat de deuren op slot gaan als ik ga rijden (of was dat standaard)?
Mogelijk zijn de gelockte laaddeur en gelockte achterdeur aan elkaar gelieerd?
Hier is de pudding: YouTube: Gekke Kia
Parkeren met P is handiger met laadpoort, en parkeren met P opent de achterdeuren bij mij, uitzetten met aan/uit niet.
Ik heb wel een custom settings volgens mij dat de deuren op slot gaan als ik ga rijden (of was dat standaard)?
Mogelijk zijn de gelockte laaddeur en gelockte achterdeur aan elkaar gelieerd?
Goeie kans dat het zoiets is. Maar wat maakt het nou uit of ik op de P druk of op "alle deuren ontgrendelen". Blijft 1 knop, en bij de P heb ik het voordeel dat de auto nog ff aan blijft met verwarming / radio waardoor mijn kids niet gelijk mega ongeduldig worden ;PDutchKel schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:19:
Er is echter wel een instelling die ervoor zorgt dat de laadklep op slot blijft.
Ik heb momenteel ook hetzelfde gedrag. Bij mij gaan de deuren niet open als ik de auto op de P stand zet of uit. Al kan ik bij de bestuurder en bijrijders kant wel de auto van binnen openen omdat de hendel daarmee ook direct het slot eraf haalt. De deuren achterin blijven wel op slot (zelfs als er geen kinderslot op zit)
Er is een instelling waarbij je kunt instellen dat alle deuren ontgrendelen als je de auto op de P stand zet of uitschakelt. Daar zit dus ook direct de laadklep bij.
Ik druk nu voordat ik uitstap op de alle deuren ontgrendelen knop die in de deur zit en daarmee gaat ook direct het slot van de laadklep eraf. Ik vergeet telkens de instelling aan te passen dat het automatisch gebeurd als ik de P stand selecteer..
[ Voor 58% gewijzigd door _eLMo_ op 20-01-2021 15:10 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!