@Toppe wat @mvds zegt klopt inderdaad niet, ik weet niet of het echt wettelijk (landelijk) is vastgelegd (neem aan dat hij dat bedoelde met 'NL regels' of dat dit aan de banken is, maar hier een linkje naar een bestandje met wat je uit het depot mag betalen van Nationale nederlanden. (Van de keuken weet ik ook zeker dat dit meegenomen mag worden in de hypotheek, vloer lijkt me ook en de rest zou ik ook moeten vragen, maar ik denk alles wat 'aard- en nagelvast zit'.)
Dit is zomaar een willekeurig document dat ik zelf ook even heb opgeslagen omdat ik ook niet exact wist wat wel / niet mocht, en ik neem aan dat deze lijst niet heel veel zal verschillen per bank.
Verder komt het hypotheek bedrag inderdaad in het depot nadat je voor de grond hebt getekend, dus wel totaal hypotheek - grond prijs
(dit was bij mij iig zo en ik neem aan voor iedereen).
Ik heb alleen de bank even lastig moeten vallen omdat hij nog niet in m'n rekeningoverzicht erbij kwam, maar misschien was ik net te ongeduldig
.
Vraag me wel af waarom je zo graag direct bij het geld zou willen kunnen? Lijkt me niet dat je het direct nodig hebt namelijk.
Excuses, zag dat de vraag ondertussen al beantwoord was door @kizke
Dit is zomaar een willekeurig document dat ik zelf ook even heb opgeslagen omdat ik ook niet exact wist wat wel / niet mocht, en ik neem aan dat deze lijst niet heel veel zal verschillen per bank.
Verder komt het hypotheek bedrag inderdaad in het depot nadat je voor de grond hebt getekend, dus wel totaal hypotheek - grond prijs
Ik heb alleen de bank even lastig moeten vallen omdat hij nog niet in m'n rekeningoverzicht erbij kwam, maar misschien was ik net te ongeduldig
Vraag me wel af waarom je zo graag direct bij het geld zou willen kunnen? Lijkt me niet dat je het direct nodig hebt namelijk.
Excuses, zag dat de vraag ondertussen al beantwoord was door @kizke
[ Voor 10% gewijzigd door Stormstar3 op 04-09-2020 12:16 ]