Den Bosch ken ik vrij goed ivm jarenlang woon-werk en dat zou ik net aan de andere kant van het spoor via de Magistratenlaan doen en door vanaf Vugt langs het Drongelens Kanaal te gaan. Dan heb je maar twee stoplichten en kan je redelijk doorrijden.Cloclo100 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:58:
Ik ga nog een weekendje weg met de vrouw naar Amsterdam, laatste keer met 2 op trip, en ik heb fiat gekregen om van Lommel(be) naar daar te fietsen. Ik heb genavigeerd naar Amsterdam via komoot en Strava, en wou eens graag van de mensen met parcourskennis weten welke de mooiste zou zijn om te fietsen. Ze overlappen natuurlijk best vaak maar ik ken werkelijk niets in Nederland.
Strava
Komoot
Iemand nog wat tips of opmerkingen? Grazie mille!
En bij de Treurenburg kan je (zeker als je toch al aan die kant van de grote weg zit) dan de Engelsedijk pakken in plaats van langs de stinkende vuilstort.
Ik heb het stukje even aangepast in een van je routes:
https://www.komoot.com/tour/2134481345
(Wel minder toeristisch: je komt zo niet langs de gouden draak en ook niet langs Jan de Groot van de echte Bossche Bollen en de Verkade Fabriek enzo, zoals in je originele route wel het geval was, dus als dat een bewussie is dan moet je bij je originele plan blijven)
Edit: Verder eens met de toevoeging van @aerofreak volgens mij, en Oirschot en mogelijk Boxtel lijken me ook wel makkelijk (en beter) te omzeilen.
[ Voor 19% gewijzigd door Kluus op 03-04-2025 15:20 ]
:strip_exif()/f/image/qXI8uyqAwulC7jyuTlog1pUi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PZ7G9gufCssYizpDzK0v1GDN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YTXAolhoCKQ4tDZosAVxlgHF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VQpIuexzLbsPn2RF65Sohdut.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Thl6To5FViCQ2iBKn5zdoVRk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/UOj3CFE61aQV04hrL2U3K1y4.jpg?f=fotoalbum_tile)