@
pannekoek @
jasperv91
De e-mail die Pannekoek laat zien, is de bevestiging die wordt verstuurd na inschrijving. Nadat de loting plaats heeft gevonden, komt er weer een andere e-mail. In die e-mail waarin staat dat je bent ingeloot, staat ook de betaallink voor het inschrijfgeld. Onderstaande e-mail is afgelopen jaar verstuurd. Ik heb de e-mail van dit jaar nog niet ontvangen. Nadat de betaling is voldaan, volgt er nog een e-mail met de definitieve bevestiging. Hopelijk hebben jullie iets aan dit tijdpad.
Beste Reginas,
Gefeliciteerd, jij bent aan zet om in 2023 historie te gaan schrijven tijdens de Toerversie Amstel Gold Race, je bent namelijk ingeloot! Nadat we in april 2022 Marta Cavalli op prachtige wijze zagen winnen, mag jij op zaterdag 15 april 2023 een onvergetelijke prestatie neer gaan zetten in Zuid-Limburg.
...
Om definitief deel te kunnen nemen aan de Toerversie Amstel Gold Race moet je nog één belangrijke stap voltooien: de betaling. Je inschrijfgeld à € 55,- (inclusief € 6,- borg) dient uiterlijk 16 november 2022 om 23:59 uur voldaan te zijn, anders vervalt je deelname alsnog.
@
Ypuh @
orange.x Carbon is geen must voor mij, stuur wordt geïnstalleerd op een stalen fiets. Aluminium afmontage (zadelpen, stuurpen, stuur) is prima voor mij in argumenten van stijfheid en gewicht. :-) Kabels zijn niet volledig geïntegreerd bij het betreffende frame, dus het argument van volledige interne bekabeling vervalt dus ook.
Ik fiets het overgrote deel van de tijd met mijn handen op de hoods. Bij een wat langere rit wil ik nog weleens wisselen van handpositie tussen bovenkant stuur en de hoods. Ik lig niet in een aerodynamische positie op mijn fiets met mijn polsen over het stuur. Kijkend naar mijn huidige gewoontes en rijstijl, volstaat het standaard stuur. Maar ja... dat extra stukje comfort en extra stukje luxe. Dat is wel iets waar ik gevoelig voor ben, vandaar dat ik zo aan het twijfelen ben of een stuur met een enigszins afgeplatte bovenkant meerwaarde biedt. Het Deda Superzero stuur vond ik er comfortabel uitzien, omdat het platte deel niet te breed was. Ik heb enkele afgeplatte aerosturen vastgehouden, maar daar kreeg ik mijn vingers niet goed omheen geklemd vanwege de breedte.
Oef. Gelukkig heb ik nog even om te twijfelen.