Ik heb ook eens meegemaakt dat we met twee man iets sneller door de zevenheuvelenweg geknalt waren dan de twee anderenin ons groepje. Dus, na een afslag lekker even de beentjes rustig losdraaiend en wachtend op de rest toevallig achter een ouder echtbaar op de e-bike komen te zitten.
Prima, niets aan de hand dachten wij, we hoeften er niet langs want we wachtten nog steeds op de rest dus we bleven er een paar meter achter rollen. Tot die man ons in de gaten kreeg... Foeteren wat ie deed, of we geen bel hadden!? Ondertussen gingen ze achter elkaar rijden en zijn we er dus toch maar snel langs gegaan.
Wel even gemeld dat we eigenlijk helemaal nog niet wilden passeren en laten horen dat in ieder geval een van ons (ik) gewoon een bel had... Soms (meestal) zijn het ook stomme misverstanden dus, wel teleurstellend dat zo iemand dan gelijk zo uit zijn slof schiet maarja, daar heeft hij zelf en zijn vrouw meer last van dan ik uiteindelijk...
@
Mr. Stom Nouja ik heb nog steeds de hoop voor de mensheid dat dat geen trend is maar dat jij gewoon echt de gigantische pech hebt gehad dat je nét zo’n enorme oetl*l tegen bent gekomen. Wel echt klote man, vooral dat je er nog steeds van aan het herstellen bent.
[
Voor 22% gewijzigd door
Kluus op 24-04-2021 14:10
]