@MaSw85 lekker fietsie hoor!
Vandaag een 80km gefietst als afronden van een lekker weekje fietsen, dat mooie weer heeft er voor gezorgd dat de wegen weer lekker schoon zijn om ook nu met de racer op pad te kunnen.
Al met al zo'n 160km gefietst deze week, best content gezien ik ook wat loopkilometers maak (teller staat op 20, morgen nog 10 te gaan voor de 100 in februari). Na gisteren 40km doortrappen waren de benen vandaag wel vol na 60km hielp ook niet mee dat ik volle bak naar het ontmoetingspunt gereden ben (31/u over 12km, steady effort
) omdat ik ietwat laat was. Corona-proof duoritje om lekker een beetje te babbelen
De lange introductie daargelaten, vandaag toch ook wat meegemaakt
We fietsten over het Mr. H. Greebepad (prachtig fietspad in drenthe, echt een aanrader). Een wandelaar op een parallele zandweg fluit naar zijn hond, niets aan de hand in principe. Totdat ik er achter kom dat er een fucking hond achter ons aan komt rennen.
Nou ben ik geen fan van honden en je weet niet wat zo'n beest van je wil dus we kunnen wel zeggen dat er een sprintje in zat
Rare ervaring, nooit eerder meegemaakt en haast een beetje onwerkelijk.
Vandaag een 80km gefietst als afronden van een lekker weekje fietsen, dat mooie weer heeft er voor gezorgd dat de wegen weer lekker schoon zijn om ook nu met de racer op pad te kunnen.

De lange introductie daargelaten, vandaag toch ook wat meegemaakt
We fietsten over het Mr. H. Greebepad (prachtig fietspad in drenthe, echt een aanrader). Een wandelaar op een parallele zandweg fluit naar zijn hond, niets aan de hand in principe. Totdat ik er achter kom dat er een fucking hond achter ons aan komt rennen.
[ Voor 0% gewijzigd door Cranzai op 27-02-2021 14:35 . Reden: Spellen is moeilijk ]