Afgelopen weekend voor het eerst gezien dat er weer gestrooid was. Op zich kon je de afgelopen weken prima met je nette fiets naar buiten. Het zijn vaak de eind sep-oktober-begin november maanden dat er zoveel troep op de weg ligt. Bij droog winterweer is het eigenlijk alleen zout.
Verder is het bij mij vooral ook gemak. M'n winterfiets rijdt ook gewoon lekker en ben ik ook wat minder strict met schoonmaken. Je merkt toch zeker wel verschil in slijtage, waar je bij de winterfiets vrijwel alle draaiende delen kunt vervangen na 3-4k km, terwijl de zomerfiets na 8-10k km nog als een zonnetje draait.
Verder is het bij mij vooral ook gemak. M'n winterfiets rijdt ook gewoon lekker en ben ik ook wat minder strict met schoonmaken. Je merkt toch zeker wel verschil in slijtage, waar je bij de winterfiets vrijwel alle draaiende delen kunt vervangen na 3-4k km, terwijl de zomerfiets na 8-10k km nog als een zonnetje draait.
:strip_exif()/f/image/g0F4Pgp7xXqQyGzILKuQDWNZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PRrS6lnqeRO7KIU7goch1Oyj.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/lhmKZwZlfZPBWF5xEh6Wn8mE.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0VXxd6Y4yO9jdFEy6Wn4SzcT.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kksGFNAcZEvHQaggdF8GXtzs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PdLPb4bUkLTI4qXa06ift8W2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vm6DaIjsu9secefygIFvzntP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DFm1GbVZgSHXbVo9OyfcJszG.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ARyNX6HbTwCkxaxjAa53AJ5R.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mnr7JHQzLYQl5o3foTSmUJvl.jpg?f=fotoalbum_large)