Was ik een paar dagen terug lekker onderweg, zakt het zadel iets weg. Dus controleren, bleek de zadel iets los te zitten, prima, even aandraaien en weer door. Maar na het nog een keertje te hebben gehad op een ritje van 18 km vond ik het wel welletjes, thuis dus even goed nalopen. Even wat strakker aandraaien (met de hand) en krak! Ach, heeft het toch mooi 20 jaar vol gehouden op deze fiets. Hopelijk vanavond een nieuwe om er op te zetten. Maar wat zitten er prijs verschillen in die dingen zeg. Heb een eenvoudige alu besteld nu, want is ook een alu-fiets, het enige carbon wat er aan is zit op de schoenen als ik er op zit.
Ik had als doel overigens dit jaar om 1000km te fietsen, tijden niet gefietst en weinig tijd door reistijd en werk. Door corona zit ik nu op 1850km. Fiets veel meer deze tijd dan eerder, thuiswerken betekend geen reistijd en lekker op 17:00 stoppen. 'S avonds nu wat te snel donker om nog te gaan (zelfs met lichtjes) maar nu toch al 2 keer voor 8-en op de fiets (als avond mens). Dit zijn vreemde tijden.
Ik had als doel overigens dit jaar om 1000km te fietsen, tijden niet gefietst en weinig tijd door reistijd en werk. Door corona zit ik nu op 1850km. Fiets veel meer deze tijd dan eerder, thuiswerken betekend geen reistijd en lekker op 17:00 stoppen. 'S avonds nu wat te snel donker om nog te gaan (zelfs met lichtjes) maar nu toch al 2 keer voor 8-en op de fiets (als avond mens). Dit zijn vreemde tijden.