Fijn rondje van 100km gedaan, vanweg 780hm en heel veel tegenwind (kracht 4) snelheid helaas onder de 30kmh (28,6).
Nog een leuke ontmoeting

bij Waterval (Limburg) even rustig rijden en werd ingehaald door een mooie jongedame. Mehn, daar wilde ik wel even achter blijven hangen.....lange blonde vlecht en heerlijk kontje.
Maar wel heel bijzonder, reed een vrij duur ogende Trek, bilwerk en rug al onder het zand(dus wel al even onderweg), maar bidons waren niet heel erg leeg. En ze was helemaal alleen, zonder ploeggenoten of volgauto. Ook totaal niks bij zich, twee bidons met drinken, lege achterzakken, geen zadeltasje. Vraag ik me dan toch af hoe vreemd een dergelijke combi is. Wel twee bidons mee, dus je bent wel iets van plan qua afstand/inspanning. Maar geen repen of eten, geen regenkleding, geen materiaal mee. Dus je gaat er maar van uit dat een ander je wel gaat helpen? En als ik twee bidons vocht meeneem dan wil ik ook wel 1-2 repen mee.
Maar goed, we waren vlakbij een kruising met een grote weg en daar moest zij ook linksaf. Dus ik alvast voorbereid om een raketlancering te doen en zet aan op 90% van mijn maximaal. Merkte al snel dat ze niet mee kon, dus normaal tempo gepakt om d´r nogmaals te laten inhalen. Niks.
800mtr verderop moet ik linksaf, kijk ff achterom, ligt ze zeker 200mtr achter. Shit, bergaf leek het alsof ze heel wat in huis had. Viel dat ff tegen. Rustig aan doorgereden, in de hoop dat ze dezelfde weg nam en ik tegen iemand kon sparren bergop. Helaas

Gelukkig zat de Keutenberg in mijn route. Heerlijk om daar iedereen in te halen en voorbij te gaan. Daar kom ik dus echt NOOIT iemand tegen die me een beetje competitie kan geven, jammer.