wat doen ze nog meer voor die 70 euro dan je zitbotjes opmeten en een paar vragen over flexibiliteit stellen.. (het is geen hoge wiskunde... of het nou 9, 10 of 11 cm is, dan heb je een smal zadel nodig, daar heb je geen fancy apparatuur voor nodig).NoepZor schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:38:
Ik heb op de wat langere tochten last van zadelpijn. Ik heb mijn zadel iets naar voren gekanteld en dat lost het iets op maar niet compleet. Ik heb nooit echt super op het zadel gezeten, maar heb er nu gewoon last van. Ik wil dus een nieuw zadel aanschaffen, maar hoe groot is de kans dat je een fijn zadel koopt door met karton de zitbotjes op te meten en op basis hiervan een zadel uitzoekt? Alternatief is een zadelmeting, hier in de buurt in Hengelo zit een zadelexpert filiaal welke dergelijke metingen verricht. Maar dan is misschien weer de vraag, als je 70 euro uitgeeft voor een meting, kun je dan niet beter voor 150 een bikefit laten doen? Iemand hierin wijsheid, en wellicht tips voor goede adressen in omgeving Twente / oost Nederland?
Volgens mij kan je die 70 euro in je zak houden als je hier even doorheen loopt:
https://www.mantel.com/li...&category=1428&question=1
als je vervolgens een zadel uitkiest met speciale 30 dagen (keuze uit 97! racezadels waar je op kan filteren) kan je nog goed testen ook:
kan je budget voor je zadel ook weer met 70 omhoogOp dit product geldt onze exclusieve 30-dagen 'niet goed - geld terug' garantie. Hiermee kun je het product 30 dagen testen. Niet tevreden? Retourneren is gratis en je ontvangt je aankoopbedrag terug. Ook als het product door jou is gebruikt en getest.