‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voorlopig doen ze het beter dan toen er een Honda achterin lag..Stoelpoot schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:28:
En nu wachten op welk team de volgende announcement eruit stuurt. @Grimmie187 het is niet alsof McLaren / Renault een goeie combi is.
Mercedes: HAM & BOT
Ferrari: VET & ???
RBR: VER & ???
en verder nog niets toch?
Zal wel Sainz naar McL worden in ruil voor Norris naar TR.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat begrijp ik helemaal, en heb het al zo vaak toegelicht daarom ik denk dat Ricciardo beter kan vertrekken, maar naar Renault, serieus?DoeEensGek schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:18:
[...]
Adem in, adem uit...
Ik denk dat de enige reden voor Ricardo om voor Renault te kiezen, de 2e rijder bij redbull niet bij hem past. Waarschijnlijk is hij er van bewust dat Renault een stukje achter ligt ten opzichte van redbull maar dat neemt ie maar voor lief.
Natuurlijk is dat team bezig aan een stijgende lijn en een fabrieksteam, maar toch. Hoeveel Renault PU's zijn er wel niet ontploft in zijn auto de afgelopen seizoenen? Verder maakt Renault er geen geheim van dat ze de budgetten van Mercedes, Ferrari of zelfs RBR niet kunnen matchen. Tot 2021 doen ze gewoon niet mee, en daarna komen ze pas als de budgetcap laag genoeg uit valt, als die er werkelijk komt.
Op het chassisfront is de hoofdontwerper een paar dagen geleden teruggetreden. Waardeloze timing omdat nu te doen. Op PU front moeten ze waarschijnlijk gaan bezuinigen omdat RBR weggaat. Ik vraag me echt af of dit een Alonso 2007 is? Die ging weg omdat hij Hamilton niet op eigen kracht aankon, en McLaren toch wel wat pro Hamilton leek te zijn. RBR is nu gewoon Max zijn team, geen twijfel over mogelijk. Gasly komt erbij als defacto nummer twee. Hartley mag waarschijnlijk blijven, en dan komt waarschijnlijk Norris ernaast omdat Sainz nu naar McLaren moet. Hoewel, persoonlijk zou ik liever Vandoorne en Norris in STR zien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een Bottasje 2 dus eigenlijk. Maar meer omdat Sainz en Max elkaar niet liggen, dus dan kan Sainz beter zijn frustraties op de achterliggers van Max botvieren. Bijvoorbeeld op een Ricciardo of zo.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Persoonlijk ben ik van mening dat hij deze kans heeft gehad toen Vettel vertrok, maar niet heeft opgepakt. Nu is helaas te laat, aangezien er een of andere snotneus is bijgekomen die dit wel voor elkaar krijgt.mphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:29:
Ergens denk ik ook wel dat de verlenging van Max er mee te maken heeft. Ik vond vooral de opmerking dat Max het team om zich heen kon opbouwen een soort motie van wantrouwen richting Daniel. Alsof het met hem niet zou lukken.
-
Klopt, maar dat is RBR ook niet voorlopig. De vraag wie van de twee er eerder kans op maakt? Geen idee, je zou zeggen RBR..Wom schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:29:
[...]
Dan nog zijn ze geen wereldkampioen, wat zijn ultieme doel wel is zoals door hemzelf gecommuniceerd. Hij neemt in dat opzicht een grote gok!
McLaren is van Alonso. Die gaat nergens naartoe.De_Bastaard schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:30:
Nou, Alonso dan naar RB?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik geef hiermee aan dat ik het oneens ben met jouw redenering.mphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:29:
[...]
Dat kan. Maar voorlopig doet ie het, dus we moeten het ermee doen...
[...]
Sterker nog: ze zeggen dat ze met een vierde plek volgend jaar nog steeds tevreden zullen zijn
[...]
En je tweede opmerking is een goede. Dat is dus het bewijs van mijn gelijk. Dit soort teksten hoort absoluut niet bij topsport.
Daarom is Vettel natuurlijk 4x kampioen geworden met Red Bull en Button met Brawn. Praat aub geen onzinErapaz schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:28:
Om kans te maken op de titel moet je eerste rijder zijn bij een factory team. Wat dat betreft is Renault geen gekke keuze. Mercedes zit vol en Vettel zal wel veto hebben wat betreft de tweede coureur.
Toen Hamilton naar Mercedes ging riepen we ook allemaal dat ie het voor het geld deed.
yup getekend bij merc. daarnaast heeft merc ook force india overgenomen zetten ze vermoedelijk bottas in de force india en komt Ricardo dus naast hamilton in de mercEdd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20:
Hij heeft getekend bij Merc?
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1025340142217658368
Dat waren andere tijden. RBR heeft nota bene zelf gezegd dat je onder de huidige regels alleen als fabrieksteam kampioen kan worden. Zie ook het Redbull motor debacle van een paar jaar terug.GrooV schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:34:
[...]
Daarom is Vettel natuurlijk 4x kampioen geworden met Red Bull en Button met Brawn. Praat aub geen onzin
Ze hebben niet voor niets afscheid genomen van Renault.
Coureur maakt veel uit, tot op zekere zin. Als jij in een F1 auto stapt en RIC pakt n standaard lambo dan ga jij waarschijnlijk nog niet winnen, maar in de F1 heb je eigenlijk (op n enkeling na *kuch* Stroll *kuch*) alleen maar mensen die heel goed kunnen rijden. Het verschil zit dan tussen de gradatie van goed. Je kunt dan best als betere rijder winnen met een wat mindere auto, maar op een gegeven moment wordt het verschil gewoon te groot. Er is geen enkele rijder die de Williams op dit moment ook maar in de buurt van het podium gaat krijgen, er is geen enkele rijder die op dit moment met een McLaren een podium zal halen, er is geen enkele rijder die op dit moment met een Renault een race zal winnen.MuVo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ok, ik was benieuwd naar de invloed van een coureur. Ik weet dat Sains en de Hulk goede coureurs zijn.
Dat was wel in de V8 era die toen EOD en zon beetje gestandaardiseerd was.. Ik zie een works team met de huidige motorformule echt niet zo snel kampioen worden, dus zon onzin praat hij niet..GrooV schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:34:
[...]
Daarom is Vettel natuurlijk 4x kampioen geworden met Red Bull en Button met Brawn. Praat aub geen onzin
Alle optimisme in dit topic ten spijt, is de keuze om in een Honda aangedreven auto te gaan rijden net zo goed een grote gok.Wom schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:29:
[...]
Dan nog zijn ze geen wereldkampioen, wat zijn ultieme doel wel is zoals door hemzelf gecommuniceerd. Hij neemt in dat opzicht een grote gok!
Ik denk dat hij gewoon weinig vertrouwen heeft in Honda, en daarom weg wilde bij RBR.
Toch benieuwd, zou Ferrari toch nog een optie zijn? Als hij niet per se eerste rijder wilt zijn dan is ric natuurlijk een goede toevoeging aan ferrari.
Wat er dan gebeurt met kimi is wel de vraag...
https://twitter.com/ForceIndiaF1/status/1025342787926073344
Weddings are basically funerals with cake.
Als er echter een moment is om dit te doen, dan is het nu. Max overklast hem nog niet zo enorm, er is een kans dat RBR volgend jaar zwakker is vanwege de nieuwe motor...voor hem is dit de beste kans op een "graceful exit" bij het uitblijven van plekken bij de topteams.
Verwijderd
Exact, Sainz gaat nooit en never meer naar RB, TR mag maar zou hij zelf waarschijnlijk niet willen.
Helmut wil hem niet en zijn pa die zijn al een tijd klaar met elkaar. Ze willen mogelijk nog wat geld voor hem krijgen.
Hij heeft het niet laten zien bij Renault, slomer dan de Hulk. Daarnaast een kut character en dan krijg je zijn vader nog erbij... Wat RIC is voor marketing vind ik een Sainz precies het tegenovergestelde.
Het zou wel leuk zijn hem te gaan zien naast Alonso, dat gaat nog lachen worden twee ego's bij elkaar.
Zal Honda blij mee zijnDe_Bastaard schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:30:
Nou, Alonso dan naar RB?
Zag deze niet aankomen, als Ricciardo inderdaad naar Renault gaat en niet een Ferrari uit de hoge hoed tovert.
Een van de berichten hierboven kon ik me wel in vinden; Gasly naar RedBull, Sainz en James Key naar McLaren en tenslotte Norris naar Torro Rosso.
Zucht...Red Bull neemt alleen eigen kweek. Dus Gasly naar RBR, Norris naar STR en wie er naast heb rijdt is nog onduidelijk. Ik geloof dat men een tekort aan superlicentiepunten heeft. Dan Ticktum redt het geloof ik net niet. En die Japanse jongen van Honda al helemaal niet. Dus er loopt nog een prijsvraag wie het juist kan gokken wie de tweede man bij STR wordt. Of toch Hartley?De_Bastaard schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:30:
Nou, Alonso dan naar RB?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
RAI eruit, Leclerc nog even stallen bij Sauber, als VET over 2 jaar vertrekt kan hij mooi naar Ferrari.
Prima toch
Ik hoop Stoffel, maar ik denk Hartley. Misschien Albon?mphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:38:
[...]
Zucht...Red Bull neemt alleen eigen kweek. Dus Gasly naar RBR, Norris naar STR en wie er naast heb rijdt is nog onduidelijk. Ik geloof dat men een tekort aan superlicentiepunten heeft. Dan Ticktum redt het geloof ik net niet. En die Japanse jongen van Honda al helemaal niet. Dus er loopt nog een prijsvraag wie het juist kan gokken wie de tweede man bij STR wordt. Of toch Hartley?
kevlar01 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:13:
Raikonnen naar RBR? Leclerc naar Ferrari?stoelendans kom er maar in
RBR neemt alleen maar jonge talentjes aan, geen fossielen.De_Bastaard schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:30:
Nou, Alonso dan naar RB?
[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 03-08-2018 13:47 ]
Dat is enkel in situatie FER/MERC, a. die hebben bakken meer geld, b. laten hun klanten nooit sneller gaan, c. hebben een belachelijk sterke motor. Nu in geval van Renault tov RBR? Zie a/b/c. Renault wordt geen kampioen, simpel. En volgend jaar zou het kunnen, Honda heeft geen fabrieksteamGrimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:36:
[...]
Dat was wel in de V8 era die toen EOD en zon beetje gestandaardiseerd was.. Ik zie een works team met de huidige motorformule echt niet zo snel kampioen worden, dus zon onzin praat hij niet..
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2018 13:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
RBR zal wel VER GAS worden, en dan is het wachten op gezeik van het CIDI dat het te confronterend isrik86 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:30:
Tja, wat is er wel confirmed voor volgend seizoen?
Mercedes: HAM & BOT
Ferrari: VET & ???
RBR: VER & ???
en verder nog niets toch?
demonic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:36:
https://www.gpfans.com/nl...er-maar-is-geen-vereiste/
Toch benieuwd, zou Ferrari toch nog een optie zijn? Als hij niet per se eerste rijder wilt zijn dan is ric natuurlijk een goede toevoeging aan ferrari.
Wat er dan gebeurt met kimi is wel de vraag...
Nee, RIC betalen om voor Ferrari te rijden zou onzin zijn. Die doet het echt niet beter dan Kimi op het moment.Crashhill schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:38:
Denk dat hij bij Ferrari gaat tekenen. Goede coureur voor bij Ferarri.
RAI eruit, Leclerc nog even stallen bij Sauber, als VET over 2 jaar vertrekt kan hij mooi naar Ferrari.
Prima toch
De enige reden die Ferrari zou hebben om Kimi te vervangen is om Leclerc te ontwikkelen tot toekomstige wereldkampioen.
Hoe lang zou het duren voordat vd Garde daarop gaat reagerenRobinvdh5 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:37:
Force India heeft inmiddels ook gereageerd op Twitter:
https://twitter.com/ForceIndiaF1/status/1025342787926073344

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat is echt geen gok. Red Bull heeft alle mogelijkheid gehad om alle data te bekijken van Toro Rosso en op basis daarvan een weloverwogen beslissing te nemen. Als er 500 miljoen per jaar bij zo'n team door gaat, dan ga je niet een gokje wagen. Naar mijn idee doet Ricciardo dit voor zijn portemonnee en omdat hij stiekem zelf ook weet dat ie niet meer de snelste man is bij RBR.Arrne schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:36:
[...]
Alle optimisme in dit topic ten spijt, is de keuze om in een Honda aangedreven auto te gaan rijden net zo goed een grote gok.
Ik denk dat hij gewoon weinig vertrouwen heeft in Honda, en daarom weg wilde bij RBR.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 03-08-2018 13:43 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hardop gelachen!!mark-k schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:40:
[...]
RBR zal wel VER GAS worden, en dan is het wachten op gezeik van het CIDI dat het te confronterend is
Dat dachten ze bij McLaren ook en dat is een team met een iets grotere staat van dienst dan RBR..Bansheeben schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:42:
[...]
Dat is echt geen gok. Red Bull heeft alle mogelijkheid gehad om alle data te bekijken van Toro Rosso en op basis daarvan een weloverwogen beslissing te nemen. Als er 500 miljoen per jaar bij zo'n team door gaat, dan ga je niet een gokje wagen. Naar mijn idee doet Ricciardo dit voor zijn portemonnee en omdat hij stiekem zelf ook weet dat ie niet meer de snelste man is bij RBR.
Precies. Verder is Kimi misschien nog wel een betere nummer twee dan Barrichello. Leclerc in de Ferrari zetten zie ik echt niet gebeuren. Alleen de druk kan al te veel zijn om je carrière verpesten. Ferrari neemt alleen maar ervaren krachten die zich al bewezen hebben. Laat Leclerc alsjeblieft zich verder ontwikkelen bij Sauber.Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:40:
[...]
[...]
Nee, RIC betalen om voor Ferrari te rijden zou onzin zijn. Die doet het echt niet beter dan Kimi op het moment.
De enige reden die Ferrari zou hebben om Kimi te vervangen is om Leclerc te ontwikkelen tot toekomstige wereldkampioen.

Major Update:

Hij gokt het ook al een beetje zo te zien
[ Voor 6% gewijzigd door Damian op 03-08-2018 13:45 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Stiekem wel grappigGrimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:27:
En toen bleek Renault volgend seizoen het lek boven te hebben en worden ze het 3e team terwijl RBR het pad van McLaren met Honda achterna gaat..![]()
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
De facto betekent dit waarschijnlijk dat RIC helemaal niet meer in de ontwikkeling van de RB15 betrokken wordt en Max wel. Dus de professionele relatie zal wel flink bekoelen...
McLaren heeft gewoon verkeerd gegokt, die hadden gewoon bij Honda moeten blijven.Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
Dat dachten ze bij McLaren ook en dat is een team met een iets meer grotere staat van dienst dan RBR..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mwah, ik ben vrij conservatief ingesteld maar ik denk dat Leclerc wel klaar is voor de volgende stap. Maar het hoeft nog niet perse inderdaad, gewoon weer een jaartje Kimi verlengen is anders ook primaDaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
Precies. Verder is Kimi misschien nog wel een betere nummer twee dan Barrichello. Leclerc in de Ferrari zetten zie ik echt niet gebeuren. Alleen de druk kan al te veel zijn om je carrière verpesten. Ferrari neemt alleen maar ervaren krachten die zich al bewezen hebben. Laat Leclerc alsjeblieft zich verder ontwikkelen bij Sauber.
uhm welke data kon mclaren dan vergelijken? toen ze naar honda besloten te gaan was er nog geen eens een motor dus dat was echt hopen. toen ze naar een renault gingen kwam dat ook omdat ze de hoop opgegeven hadden en er geen andere leverancier was.Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
Dat dachten ze bij McLaren ook en dat is een team met een iets meer grotere staat van dienst dan RBR..
vanaf het moment dat torro rosso met honda rijd stroom de info bij redbull binnen
Ja en Alonso de deur moeten wijzen. Nu is Alonso daar de baas terwijl die nog maximaal 1,5 jaar F1 wil rijdenDamian schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:46:
[...]
McLaren heeft gewoon verkeerd gegokt, die hadden gewoon bij Honda moeten blijven.
Hij heeft afgelopen week nog getest voor red bull met de 2019 voorvleugel.Spotmatic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:46:
Hoe werkt dat trouwens eigenlijk, bij zo'n overstap van een rijder? In het ontwikkelteam moet iemand een verplichte gardening leave nemen, om te voorkomen dat zo iemand waardevolle technische gegevens naar het andere team brengt.
De facto betekent dit waarschijnlijk dat RIC helemaal niet meer in de ontwikkeling van de RB15 betrokken wordt en Max wel. Dus de professionele relatie zal wel flink bekoelen...
Maar dat zal waarschijnlijk dan wel de laatste keer zijn geweest inderdaad.
[ Voor 5% gewijzigd door timjong93 op 03-08-2018 13:48 ]
Sure, maar McLaren is nog steeds traag, dus dat lijkt me nou niet het schoolvoorbeeld van een stabiel team wat goede beslissingen neemt. En daarnaast doet TR het ook gewoon echt niet slecht dit jaar (zeker niet als je alle pech van Hartley erbij op telt).Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Mee eens, maar dan nog is het een flink risico voor RBR met weinig kans op korte termijn succes.hjvg schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:47:
[...]
uhm welke data kon mclaren dan vergelijken? toen ze naar honda besloten te gaan was er nog geen eens een motor dus dat was echt hopen. toen ze naar een renault gingen kwam dat ook omdat ze de hoop opgegeven hadden en er geen andere leverancier was.
vanaf het moment dat torro rosso met honda rijd stroom de info bij redbull binnen
Hij dacht: dit is niks! Wegwezen voor het te laat is!timjong93 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:47:
[...]
Hij heeft afgelopen week nog getest voor red bull met de 2019 voorvleugel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Klopt helemaal. Zonder Mercedes en Ferrari motor ga je met deze motorformule geen kampioen worden. Ook Ricciardo niet als die naar Renault gaat.Erapaz schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:36:
[...]
Dat waren andere tijden. RBR heeft nota bene zelf gezegd dat je onder de huidige regels alleen als fabrieksteam kampioen kan worden. Zie ook het Redbull motor debacle van een paar jaar terug.
Ze hebben niet voor niets afscheid genomen van Renault.
Tsja...als je graag gelijk krijgt...Razorbite schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:33:
[...]
En je tweede opmerking is een goede. Dat is dus het bewijs van mijn gelijk. Dit soort teksten hoort absoluut niet bij topsport.
Het gaat er uiteindelijk ook niet om wie er gelijk heeft. Op dit moment is het voor Ricciardo de juiste keuze. En dat staat dus los van of mijn redenatie de juiste is, want ik weet ook niet wat exact zijn beweegredenen zijn. Ik kan er naar gokken en ik kom tot een aantal zaken waarop ik zijn besluit kan begrijpen. Nogmaals: met mij hoef je het niet eens te zijn, maar je kunt moeilijk als buitenstaander zeggen dat Ricciardo niet weet waar ie over praat.
Ik denk dat voor hem de motorsituatie een grote rol speelt. En als niemand zijn zorgen weg kan nemen, snap ik heel goed dat ie voor Renault (als dat het is, theoretisch is Ferrari een optie, maar dat geloof ik niet) kiest.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Stoffel naar STR? Is dat geen demotie? Van een 'topteam' naar een junior team? Is Stoffel wel een uit de Red Bull stal? Want ook STR put alleen uit eigen kweek, maar daar zwemmen momenteel alleen kleutertjes in.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:39:
[...]
Ik hoop Stoffel, maar ik denk Hartley. Misschien Albon?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heel theoretisch gezien was VER ook geen eigen kweek. Die is binnengehaald en z.s.m. de STR in geschoven.mphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:52:
[...]
Stoffel naar STR? Is dat geen demotie? Van een 'topteam' naar een junior team? Is Stoffel wel een uit de Red Bull stal? Want ook STR put alleen uit eigen kweek, maar daar zwemmen momenteel alleen kleutertjes in.
Stel je voor dat Renault een fatsoenlijke motor kan bouwen, dan zit Ricciardo dus goed bij het fabrieksteam.Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:50:
[...]
Klopt helemaal. Zonder Mercedes en Ferrari motor ga je met deze motorformule geen kampioen worden. Ook Ricciardo niet als die naar Renault gaat.
Stel je daarnaast eens voor dat ook Honda een fatsoenlijke motor kan bouwen, dan zit Max dus ook goed bij RBR als (semi) fabrieksteam.
Dan hebben we straks 4 leveranciers en 4 fabrieksteams die kunnen strijden om de titel!

Indien er inderdaad een stoeltje beschikbaar zijn bij Ferrari ligt het aan de reden van vertrek. Gaat hij weg omdat hij geen vertrouwen in de Honda heeft, dan is Ferrari een optie.Gynnad schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:52:
Ben echt benieuwd waar RIC heen gaat, Renault zou voor mijn gevoel toch wel een stap terug zijn. Ferrari zou een stunt zijn, maar waarom niet?
Is de reden dat hij geen tweede rijder wilt zijn, dan Renault (of andere waar hij nr 1 kan worden).
Dat is niet de Facebook pagina van ButtonDamian schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:45:
Button op Facebook:
Major Update:
[afbeelding]
Hij gokt het ook al een beetje zo te zien
Er wordt ook al over Norris gesproken in de Toro Rosso, in dit topic? Dat is toch ook geen RB junior?mphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:52:
[...]
Stoffel naar STR? Is dat geen demotie? Van een 'topteam' naar een junior team? Is Stoffel wel een uit de Red Bull stal? Want ook STR put alleen uit eigen kweek, maar daar zwemmen momenteel alleen kleutertjes in.
Testing, one, two ...
Weddings are basically funerals with cake.
Die gaan voor LeClerc, zie geen reden om voor Ricciardo te gaan.Robinvdh5 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:56:
En waarom zou hij niet naar Ferrari gaan? Kimi Räikkönen heeft ook nog niet getekend en dat lijkt me toch een waarschijnlijkere keuze voor hem om naartoe te gaan.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
No matter the age, never lose the Kramer inside
Het is maar hoe je het ziet. Ze hebben 'm ingelijfd toen ie nog in een andere klasse reed. Van daaruit gepromoveerd. Maar om nu een F1 coureur die er al rijdt ineens naar STR te halen, dát hebben ze nog nooit gedaan.Dus Stoffel naar STR zou heel raar zijn, en voor Stoffel voelen als een teruggang, ook al presteert de STR beter dan de McLaren...Suicyder schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:53:
[...]
Heel theoretisch gezien was VER ook geen eigen kweek. Die is binnengehaald en z.s.m. de STR in geschoven.
-Vettel is daar n.1 en Ricciardo zal geen betere 2e coureur zijn dan Kimi.
-Het jonge nieuwe talent om Kimi op te volgen hebben ze al klaar staan.
Wat schieten ze er mee op dan? Behalve de huidige prettige samenwerking binnen het team op het spel te zetten..
Nee, maar Norris rijdt nog geen F1. Hij kan nu ingelijfd worden en dan volgend seizoen F1 gaan rijden bij STR. Dat is de weg die ze altijd volgen. Geen zij-instromers.hardware-lover schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:55:
[...]
Er wordt ook al over Norris gesproken in de Toro Rosso, in dit topic? Dat is toch ook geen RB junior?
Kvyat?mphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:57:
[...]
Het is maar hoe je het ziet. Ze hebben 'm ingelijfd toen ie nog in een andere klasse reed. Van daaruit gepromoveerd. Maar om nu een F1 coureur die er al rijdt ineens naar STR te halen, dát hebben ze nog nooit gedaan.Dus Stoffel naar STR zou heel raar zijn, en voor Stoffel voelen als een teruggang, ook al presteert de STR beter dan de McLaren...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Omdat de Ferrari Fanboys er niet mee eens zijnRobinvdh5 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:56:
En waarom zou hij niet naar Ferrari gaan? Kimi Räikkönen heeft ook nog niet getekend en dat lijkt me toch een waarschijnlijkere keuze voor hem om naartoe te gaan.
Maar dat is inderdaad ook voor mij de meest voor de hand liggende keuze voor RIC. Maarja. RIC, Ferrari, Renault, bepalen. Misschien neemt ie wel een sabbatical
Ja, wat is er met Kvyat?
Was het ook niet zo dat McLaren een chassis had gebouwd en dat Honda de motor daar maar op moest aanpassen? I.p.v. samenwerken om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen zoals er nu bij TR (en dadelijk RBR) gebeurd?Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:44:
[...]
Dat dachten ze bij McLaren ook en dat is een team met een iets grotere staat van dienst dan RBR..
Tsja, Ferrari blinkt natuurlijk ook niet altijd uit in het maken van logische beslissingen, dus wat dat betreft zou 't zomaar wel kunnenGrimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:57:
Ik zou echt niet kunnen bedenken waarom Ferrari Ricciardo zou willen hebben:
Wat schieten ze er mee op dan? Behalve de huidige prettige samenwerking binnen het team op het spel te zetten..
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Eens, RIC is het al niet eens met de rollen bij RBR, dus als de wingman van VET dienen gaat hem niet worden. RAI lijkt het op de huidige manier prima te vinden en sprokkelt genoeg punten binnen voor het team.Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:57:
Ik zou echt niet kunnen bedenken waarom Ferrari Ricciardo zou willen hebben:
En idd, LEC staat al klaar, als die doorgaat op deze manier, gaat hij vanzelf dat stoeltje krijgen bij Ferrari.
Waiting on the world to change
https://twitter.com/Renau...tatus/1025350712614707206
[ Voor 18% gewijzigd door hjvg op 03-08-2018 14:02 ]
edit: en gelijk hulkenberg confirmed
[ Voor 39% gewijzigd door rik86 op 03-08-2018 14:04 ]
Klopt, is een McLaren junior, maar McLaren zal het niet worden aangezien Alonso Sainz blijkbaar wil en die een hostile takeover gedaan heeft daar.hardware-lover schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:55:
[...]
Er wordt ook al over Norris gesproken in de Toro Rosso, in dit topic? Dat is toch ook geen RB junior?
nee nu word het wie blijft er bij renault of gaan ze allebij weg
(aangezien er ook geruchten waren van een voorcontract van ocon)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Er staat in het persbericht dat ie naast hulkenberg komt ;-)hjvg schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:04:
[...]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Staat in 't artikel, hij gaat naast/met Hulkenberg rijdenhjvg schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:04:
[...]
Gezien het gat tussen Renault en Red Bull nu is dit lang niet genoegGrimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:54:
[...]
Stel je voor dat Renault een fatsoenlijke motor kan bouwen, dan zit Ricciardo dus goed bij het fabrieksteam.
Gastly hoogstwaarschijnlijkAri Gold schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:05:
Ja, maar wie nu naast Max?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Mercedes levert volgend jaar motoren aan Team RenaultEdd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20:
Hij heeft getekend bij Merc?
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1025340142217658368
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
"Renault Sport Formula One Team is pleased to confirm Daniel Ricciardo will join the team from the 2019 season. He will team up with current driver Nico Hülkenberg."
om nog 20x de vraag te voorkomen
Inderdaad. Renault en RB zijn qua motor nu gelijkwaardig, maar op de grid toch overduidelijk verschil. Dus Renault heeft veel meer goed te maken dan alleen de motor.LoeWn schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:05:
[...]
Gezien het gat tussen Renault en Red Bull nu is dit lang niet genoeg
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Is het wel zeker dat hij in de F1 blijft ?De_Bastaard schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:30:
Nou, Alonso dan naar RB?
https://fgheysels.github.io/
Hoop dat we volgend jaar mooie races tussen RBR en Renault gaan zien!Renault Sport Formula One Team is pleased to confirm Daniel Ricciardo will join the team from the 2019 season. He will team up with current driver Nico Hülkenberg.
Twenty-nine-year-old Daniel, who hails from Perth, Australia, joins Renault Sport Formula One Team for the next two seasons.
Daniel has secured seven Grands Prix wins and stepped onto the podium 29 times. He is already very familiar with the Renault family, having driven in Renault junior series between 2007 and 2011 and has been powered by Renault engines in F1 since 2014.
Jérôme Stoll, President, Renault Sport Racing:
“Renault decided to come back to Formula One to fight for World Championships. Signing Daniel Ricciardo is a unique opportunity for the Groupe Renault towards this objective that could not be missed. We welcome Daniel’s arrival to our team, still in the making, but more motivated than ever.”
Cyril Abiteboul, Managing Director, Renault Sport Racing:
“Daniel’s signing underscores our determination to accelerate our progress towards the forefront of the sport. It is also a recognition of the work accomplished over the past two and a half seasons. Daniel’s undoubted talent and charisma are a huge bonus and statement for the team. We will have to repay his faith in us by delivering the best car possible. We welcome him to our growing team in 2019 with a great deal of pride, but also humility.”
Daniel Ricciardo:
"It was probably one of the most difficult decisions to take in my career so far. But I thought that it was time for me to take on a fresh and new challenge. I realise that there is a lot ahead in order to allow Renault to reach their target of competing at the highest level but I have been impressed by their progression in only two years, and I know that each time Renault has been in the sport they eventually won. I hope to be able to help them in this journey and contribute on and off track."
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1