No matter the age, never lose the Kramer inside
Excuus voor de hoeveelheid

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Geen idee, ik zie alleen maar dode plaatjesJasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:51:
[...]
Excuus voor de hoeveelheidMaar ik vind het toffe beelden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Grappig hoe ze op zoveel iconische locaties geen enkel verkeer behalve de RBR-bolide op de foto krijgen, maar in Las Vegas is dat kansloos
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Genoeg auto-reportages gezien in Vegas waarbij de wegen worden vrijgehouden. Top Gear USA heeft daar nog een keer rondgereden met ik weet niet meer welke auto. Weet wel dat ie snel was en dat ie veel geluid maakte.Grrrrrene schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:11:
[...]
Grappig hoe ze op zoveel iconische locaties geen enkel verkeer behalve de RBR-bolide op de foto krijgen, maar in Las Vegas is dat kansloos
Aangezien een F1 wagen niet road-legal is, mag deze alleen op afgesloten straten rijdenGrrrrrene schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:11:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Als je niet denkt dat die auto's daar bewust rijden dan heb je het misGrrrrrene schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:11:
[...]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Zo rijd ik hier ook door de straten. Ik zie het probleem niet, een afgesloten weg is helemaal niet nodig. Gewoon een beetje opletten.
Giedo is ook weer lekker scherpdemonic schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:34:
Formule 1 heeft de volgende tweet verstuurd:
[...]
https://twitter.com/F1/status/1025041813114179584
De reacties daaronder, geweldig
[...]

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Nou volgens mij wel road legal aangezien het nu ook koplampen heeftYakuzA schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:26:
[...]
Aangezien een F1 wagen niet road-legal is, mag deze alleen op afgesloten straten rijden
Dat is dus een kit, van een fabrikant die niet exact bekend staat om zijn makkelijke modellen. Mag je allemaal zelf schilderen, lijmen etc., en als je nog nooit een model in elkaar hebt gezet, kan ik 1/12 modellen absoluut afraden, zeker eentje van 60.000 yen (pakweg 500 Euro). Tamiya heeft deze Lotus ook, wel een model uit de jaren '70, maar flink goedkoper.Jasphur schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:24:
Zijn er nog mensen geinterreseerd in een 1:12 Lotus TYPE79 schaalmodel
http://www.modelfactoryhiro.com/new/archives/1663
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Amphiebietje zou 1/20 of 1/24 modellen aanraden om mee te starten...
Waar zie jij koplampen op de F1 bolide?devil-strike schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:03:
[...]
Nou volgens mij wel road legal aangezien het nu ook koplampen heeft
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Vanaf 3.53 in de video, als ze in het donker op de strip in vegas rijden...
En in de USA zijn de regels omtrent road legal wat soepeler dan bij ons. Volgens mij is koplampen de enige vereiste haha.
[ Voor 20% gewijzigd door RonaldMcDonald op 03-08-2018 12:22 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
https://www.gpfans.com/nl...bull-racing-voor-renault/
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Daily Mail: http://www.dailymail.co.u...l-Renault-end-season.html
[ Voor 43% gewijzigd door Wom op 03-08-2018 12:26 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik vind het niet zo'n slimme keuze. Hij heeft altijd geroepen dat hij WDC wil worden en bij Renault gaat dat nog wel even duren. Dat heeft Renault zelf aangegeven (http://www.thedrive.com/s...g-to-win-races-until-2020). Bij Red Bull heeft hij meer mogelijkheden dan bij Renault in mijn ogen.yorkick schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:26:
Zou het best een slimme keuze vinden van RIC, mocht dit waar zijn.
Dat heeft er alles mee te maken met hoe RIC de toekomst ziet met Honda in de RBR wagen. En bij Renault zullen ze ook niet klagen met een coureur als RIC.demo31051987 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:28:
[...]
Ik vind het niet zo'n slimme keuze. Hij heeft altijd geroepen dat hij WDC wil worden en bij Renault gaat dat nog wel even duren. Dat heeft Renault zelf aangegeven (http://www.thedrive.com/s...g-to-win-races-until-2020). Bij Red Bull heeft hij meer mogelijkheden dan bij Renault in mijn ogen.
Clickbait en fake news.
Balen voor StoffelWom schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:28:
RIC naar Renault, Sainz naar McLaren en Gasly naar Red Bull? Dat moet het zo ongeveer worden dan?
Het is een beetje koffiedik kijken aangezien RBR met Honda in zee gaat, maar zelf ben ik daar behoorlijk pessimistisch over, en snap ik al die positiviteit daarover ook niet echt. Daarnaast ben ik best onder de indruk van de stappen die Renault de laatste 2 jaren heeft gemaakt.demo31051987 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:28:
[...]
Ik vind het niet zo'n slimme keuze. Hij heeft altijd geroepen dat hij WDC wil worden en bij Renault gaat dat nog wel even duren. Dat heeft Renault zelf aangegeven (http://www.thedrive.com/s...g-to-win-races-until-2020). Bij Red Bull heeft hij meer mogelijkheden dan bij Renault in mijn ogen.
@TrekDr0p Fake news roepen is matig, gewoon wachten tot het ontkend of weerlegd wordt. Of daar zelf je best voor doen
[ Voor 7% gewijzigd door yorkick op 03-08-2018 12:32 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Duurt niet voor niks zo lang deze soap. Dus het zou zo maar kunnen natuurlijk, al moet ik nog een betrouwbare bevestiging zien. Tot die tijd kunnen we weer lekker speculeren
Het komt ongetwijfeld ergens vandaan dat ze dit wel publiceren
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Niet alleen twitter ontploft... Dit topic ookWom schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:26:
Inderdaad, mijn Twitter ontploft ook langs alle kanten nu. Shock-move als het waar is.
Daily Mail: http://www.dailymail.co.u...l-Renault-end-season.html
En de status van 1e rijder afdwingenJasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:29:
Kan RIC dan een (works)team om zich heen bouwen zoals VER dat nu met RBR doet?
Ik zou dit niet direct als fake news willen bestempelen. RBR stapt over naar Honda, waar hij zijn zorgen over heeft geuit en hij heeft aangegeven zelf een team om zich heen te willen bouwen. Dat is/wil bij RBR niet lukken.TrekDr0p schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:30:
Die overstap gaat er echt niet komen, en zoals veel mensen op internet aangeven dat hij het doet omdat hij naar een fabrieksteam gaat is toch ook gewoon Bull, want RBR wordt nu ook een fabrieksteam sort of.
Clickbait en fake news.
Ik juist niet en dat begon al bij de aankoop van het Lotus team. Dat duurde veel te lang en teveel treuzel.yorkick schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:30:
Daarnaast ben ik best onder de indruk van de stappen die Renault de laatste 2 jaren heeft gemaakt.
Op motorisch gebied ben ik onder de indruk van Honda en de stappen die zij hebben gezet afgelopen jaar.
-
Of ploffende motoren...
Maar wat een drukte opeens zeg. Het lijkt wel Silly Season
Waarom Sainz niet naar RBR in dit geval, vanwege het verleden tussen Verstappen en Sainz?Wom schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:28:
RIC naar Renault, Sainz naar McLaren en Gasly naar Red Bull? Dat moet het zo ongeveer worden dan?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Lijkt erop dat de Nurburgring hem alsnog te grazen neemt...iichel schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 23:03:
het schijnt niet zo goed te gaan met Niki Lauda
[afbeelding]
https://www.reuters.com/a...-transplant-idUSKBN1KN2N9
http://www.repubblica.it/...HPPLF-BH-I0-C8-P1-S1.8-T1
FORMEL-1-LEGENDE NACH LUNGEN-TRANSPLANTATION IN LEBENSGEFAHR
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Volgens mij was RB wel een beetje klaar met Sainz. En zien ze sowieso meer potentie in Gasly.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:44:
[...]
Waarom Sainz niet naar RBR in dit geval, vanwege het verleden tussen Verstappen en Sainz?
Ben benieuwd of het waar is. Leuk voor het silly season. Ergens snap ik Ric wel.. Honda is prut (Omdat Max er volgend jaar mee rijdt is iedereen overdreven positief maar dat wordt sowieso 1 verloren jaar). Max is duidelijk sneller en de bazen van RB spreken hun Max WDC droom ook gewoon uit. Renault is op weg naar boven en misschien betalen ze ook gewoon 10mil meer dan RB.
I served in a company of heroes.
Wat gebeurd er in dit geval dan met HUL? Want ze wouden Ocon naar Renault halen i.v.m. fransoos in team willen enzo.
Denk dat Hulkie er dan uit ligt.Suicyder schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:55:
Bijzonder persbericht. Want als RIC naar Renault zou gaan, Sainz naar McLaren gok ik dan, Gasly naar RBR.
Wat gebeurd er in dit geval dan met HUL? Want ze wouden Ocon naar Renault halen i.v.m. fransoos in team willen enzo.
Het is wel een goede coureur, maar niet echt iets speciaals. Enige wat hij echt bereikt heeft in de F1 is de meeste races rijden zonder ooit op het podium komen te staan

Ik zou hem wel een paar seizoenen WEC gunnen, hij heeft jaren geleden wel laten zien dat hij daar erg goed in is, op wat tests na nooit in een LMP1 hebben gezeten, maar samen met wat andere B-coureurs wel de 24h van Le Mans winnen, terwijl er ook echte concurrentie was, in tegenstelling tot de imho lege win van Alonso van dit jaar.
People as things, that’s where it starts.
https://www.instagram.com...heet&igshid=15wcvnzem7bp9
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
* Hij heeft net nog een nieuwe deadline gesteld, zonder klip en klaar te zeggen dat ie voor RBR gaat en dat het alleen om details gaat. Alleen die details heeft ie genoemd, maar geen indicatie dat het om RBR gaat
* Sainz lijkt het slachtoffer te worden van de feud tussen Renault en RBR. Beetje jammer, maar Renault wil niet wachten op de beslissing bij RBR en wil denk ik ook niet (veel) betalen voor Sainz
* Sainz heeft ook niet Hulkenberg om de oren gereden of anderszins de nekken doen draaien
* Ricciardo heeft onlangs nog gesteld dat ie geen of weinig vertrouwen in Honda heeft en dat niemand bij RBR hem een goed gevoel heeft kunnen geven over de overstap.
* De aankondiging van de contractverlening van Max en de opmerking daarbij dat Max het team om zich heen kan opbouwen leek een steek in de rug van Ricciardo.
Ik denk dat als je alles bij elkaar optelt, het op zijn minst geen merkwaardige stap zou zijn. Bij Renault krijgt ie misschien de kans om ook een team om zich heen te bouwen, zoals zijn vrind Max bij RBR. De overstap naar Honda is inderdaad een onzekere, hoewel ik vermoed dat men wel meer dan een hunch heeft dat het goed moet komen.
Binnen 3 weken weten we het...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Pssst... Het is geen gerucht meermphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10:
Hoewel het op zich nog een gerucht is, een paar feitjes op een rij:
Nu wachten op het persbericht van Renault..
-
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Net zo ver als nu?MuVo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:11:
WTF nieuws van de dag. Deze move zag ik niet aankomen. Hoe dicht zou de huidige Renault 2018 wagen met Ricardo achter het stuur op de RB14 zitten?

Net zover als nu.. Sainz is echt geen prutser.MuVo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:11:
WTF nieuws van de dag. Deze move zag ik niet aankomen. Hoe dicht zou de huidige Renault 2018 wagen met Ricardo achter het stuur op de RB14 zitten?
-
Niet veel dichter. Ik zie in Ricciardo een geweldige coureur, maar dat zijn Sainz en Hulkenberg ook. Dus ik verwacht niet veel verschil.MuVo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:11:
Bij RBR bouwen ze het team rond Verstappen dus is hij sowieso 2e viool. Dus ja, als je wat wilt, moet je weg.
Aan de andere kant zie ik Renault niet de benodigde sprong maken om voor de titel te gaan dus snap ik het ook weer niet.
Is het overigens al officieel dat ie naar Renault gaat? Of stieken toch naar Ferrari?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
No matter the age, never lose the Kramer inside

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Qua tijd misschien iets minder, qua posities nog steeds evenveel. Maximaal P7 zonder uitvallers, als je nu al soms op n rondje wordt gezet door de top 6 gaat een iets betere coureur echt niet opeens meedoen voor het podium met die auto.MuVo schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:11:
Ik vraag me wel af of hij inderdaad naar Renault gaat, dat kan ik me dus echt totaal niet voorstellen... Dat zou ik echt een maffe move vinden. Met het oog op alle Renaul Fiasco's van de afgelopen jaren.
[ Voor 12% gewijzigd door Ayazis op 03-08-2018 13:16 ]
Wat gaan de belgen zuur zijn
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Al weet ik niet wat z'n andere opties zijn, is RAI al bevestigd voor FER?
Ik vind het ook teleurstellend, voor RBR. Het is echt een goede gozer die wel bij RBR past. Maar zefs ik kon zien dat hij de laatste tijd niet (meer) gelukkig was, dus ik kan het wel begrijpen.
Ik ben het hier dus totaal mee oneens.mphilipp schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10:
Ik denk dat als je alles bij elkaar optelt, het op zijn minst geen merkwaardige stap zou zijn. Bij Renault krijgt ie misschien de kans om ook een team om zich heen te bouwen, zoals zijn vrind Max bij RBR. De overstap naar Honda is inderdaad een onzekere, hoewel ik vermoed dat men wel meer dan een hunch heeft dat het goed moet komen.
Binnen 3 weken weten we het...
Ik vind het een hele domme zet. We zien namelijk dat Renault niet zo investeert als RB, Merc en Ferrari. Ofwel, ze zullen hooguit het 4e team op de grid zijn. Daarnaast is de ontwikkeling van de motor ronduit abominabel te noemen. Zeker vergeleken met Honda.Ze roepen iedere keer grote stappen te maken, maar ondertussen staat er iedere wedstrijd een Renault langs de kant te roken. (en dat terwijl 2018 in het teken van betrouwbaarheid stond)
Tevens vind ik de teamleiding van Renault zéér ongeschikt voor het niveau wat ze ambiëren. (Lees: Cyrilletje). Deze man brengt het team en het merk ernstige schade toe met z'n kinderachtige gedrag en vele loze beloften.
Ofwel de keuze van Daniël is niet gebaseerd op sportieve gronden.
Enige conclusie die ik kan trekken: Dan is op z'n pik getrapt dat hij niet evenveel krijgt als Max, en dat kan hij bij Renault wel krijgen. Dus Dan pakt z'n biezen.
Ik snap het niet zo goed, ik denk dat Renault niet de stap naar de top 3 gaat maken in 1 jaar. Daarnaast lijkt er meer potentieel te zitten in de Honda - die maken vooralsnog grotere stappen dan Renault.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 03-08-2018 13:18 ]
Adem in, adem uit...
Ik denk dat de enige reden voor Ricardo om voor Renault te kiezen, de 2e rijder bij redbull niet bij hem past. Waarschijnlijk is hij er van bewust dat Renault een stukje achter ligt ten opzichte van redbull maar dat neemt ie maar voor lief.
Lachen tochJasphur schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:18:
Het internet breekt.
Daar is hij zelf ook debet aan geweest door de boot maandenlang af te houden. Dan gaat een team ook niet voor je door de heetste vuren heen.Spotmatic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16:
Het is natuurlijk al zeker dat hij een ander stoeltje heeft gevonden, anders ga je niet nu al je schepen achter je verbranden...
Ik vind het ook teleurstellend, voor RBR. Het is echt een goede gozer die wel bij RBR past. Maar zefs ik kon zien dat hij de laatste tijd niet (meer) gelukkig was, dus ik kan het wel begrijpen.
Edd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
Net zover als nu.. Sainz is echt geen prutser.
demo31051987 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
Niet veel dichter. Ik zie in Ricciardo een geweldige coureur, maar dat zijn Sainz en Hulkenberg ook. Dus ik verwacht niet veel verschil.
Ok, ik was benieuwd naar de invloed van een coureur. Ik weet dat Sains en de Hulk goede coureurs zijn.mark-k schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:14:
[...]
Qua tijd misschien iets minder, qua posities nog steeds evenveel. Maximaal P7 zonder uitvallers, als je nu al soms op n rondje wordt gezet door de top 6 gaat een iets betere coureur echt niet opeens meedoen voor het podium met die auto.
ah, Red Bull zelf:
Full statement from Red Bull
Daniel Ricciardo has advised us that he is to leave the Team at the end of the 2018 season.
Having joined the Red Bull family in 2008 as a member of the Red Bull Junior Team, with whom he won numerous junior titles, Daniel made his F1 debut in 2011 at the British Grand Prix. After two seasons with Scuderia Toro Rosso, Daniel joined us in 2014 and to date has brought the team seven victories, 29 podium finishes, two pole positions and 904 championship points.
Commenting on Daniel's decision, Aston Martin Red Bull Racing Team Principal Christian Horner said: "We fully respect Daniel's decision to leave Aston Martin Red Bull Racing and we wish him all the best in his future. We would like to thank him for his dedication and the role he has played since joining the Team in 2014, the highlights of course being the seven wins and the 29 podiums he has achieved so far with us.
"We will now continue to evaluate the numerous options available to us before deciding on which driver partners Max Verstappen for the 2019 season. In the meantime, there are still nine races left in 2018 and we are fully focused on maximising every opportunity for Max and Daniel for the remainder of the season."
Dat kan niet of ze moeten bottas eruit knikkerenEdd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20:
Hij heeft getekend bij Merc?
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1025340142217658368
WAT gebeurd hierEdd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20:

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Leuk geintje, maar BOT was toch al bevestigd voor 2019? Of gaat RIC met sabbatical en komt hij in 2020 weer terug. ;-)Edd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20:
Is een geintje, ze hebben beiden al getekend.Spotmatic schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:22:
[...]
Leuk geintje, maar BOT was toch al bevestigd voor 2019? Of gaat RIC met sabbatical en komt hij in 2020 weer terug. ;-)
Maar RIC weg, die gooit dus nu de deur open naar MERC/FER voor 2020/2021, RAI en BOT houden dit geen 3 jaar meer voor.
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2018 13:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk Merc troll, ze hadden net Bottas verlengd met een jaar (met optie tot een 2e). Daarbij willen ze daar ook niet weer 2 WDC drivers, dat leverde in dat ene jaar Rosberg vs Hamilton teveel gezeik op.Formula one schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:21:
[...]
Dat kan niet of ze moeten bottas eruit knikkeren
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aparte move, maar gezien zijn frustraties misschien wel begrijpelijk. Heb alleen het idee, dat als Renault zo doorgaat in 2019 zijn frustraties alleen maar groter worden. Kan hij zijn befaamde "dive-bomb" doen met een Renault? Ik betwijfel het.
We gaan het zien! Silly season is on!!!!!!!
Waiting on the world to change
Wow, Betaalt Renault dan zoveel of gaan ze daar ineens met een super goede auto komen ?
Nope. Nog niets confirmed.LoeWn schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:24:
Nog geen bevestiging dat hij naar Renault gaat toch?
Next level trollingEdd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20:
Net als dat ik de Red Bull move naar Honda van te voren aan zag komenGH45T schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:40:
Op de een of andere manier zie ik Ricciardo nog wel eens met Sainz ruilen. Dus Ricciardo naar Renault en Sainz naar Red Bull.
Ben wel benieuwd naar de hele stoelendans welke nu getriggerd gaat wordenGH45T schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:45:
[...]
Eigenlijk zou ik het wel mooi vinden als Toro Rosso met Honda motoren zou rijden. Voordeel voor Honda zou zijn dat er dan van 2 teams data terug zou komen. Ook zou er makkelijker onderscheid te maken moeten zijn tussen problemen veroorzaakt door motor en problemen door chassis/versnellingsbak/etc.
Voor Toro Rosso en uiteindelijk ook Red Bull zou dit kunnen resulteren in een fabrikant welke motoren bouwt zonder een works-team. In het begin zal het lastig en frustrerend zijn voor Toro Rosso maar er valt op termijn het voordeel te behalen om die onafhankelijke bouwer te krijgen.

Dan gaat er toch niets veranderen ten opzichte van nu?
Komt volgens mij vooral door die Belgische mayo, zure rommel
Toen Hamilton naar Mercedes ging riepen we ook allemaal dat ie het voor het geld deed.
Ach.. Als Ferrari maar vooraan rijd toch?Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:27:
En toen bleek Renault volgend seizoen het lek boven te hebben en worden ze het 3e team terwijl RBR het pad van McLaren met Honda achterna gaat..![]()
-
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dan nog zijn ze geen wereldkampioen, wat zijn ultieme doel wel is zoals door hemzelf gecommuniceerd. Hij neemt in dat opzicht een grote gok!Grimmie187 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:27:
En toen bleek Renault volgend seizoen het lek boven te hebben en worden ze het 3e team terwijl RBR het pad van McLaren met Honda achterna gaat..![]()
Dat kan. Maar voorlopig doet ie het, dus we moeten het ermee doen...
Sterker nog: ze zeggen dat ze met een vierde plek volgend jaar nog steeds tevreden zullen zijnIk vind het een hele domme zet. We zien namelijk dat Renault niet zo investeert als RB, Merc en Ferrari. Ofwel, ze zullen hooguit het 4e team op de grid zijn.
Dat zeg jij. Ik denk dat ie genoeg argumenten heeft. Bovendien ziet hij meer dan wij in de roddelrubrieken lezen natuurlijk. Dus als hij het gevoel heeft dat RBR de verkeerde keuze heeft gemaakt met Honda, dan is dat zijn gevoel. En ik denk dat ie dan gelijk heeft dat ie overstapt. Daar hoeven wij het niet mee eens te zijn. Hij moet beslissen waar ie het het beste voor elkaar heeft.Ofwel de keuze van Daniël is niet gebaseerd op sportieve gronden.
Ergens denk ik ook wel dat de verlenging van Max er mee te maken heeft. Ik vond vooral de opmerking dat Max het team om zich heen kon opbouwen een soort motie van wantrouwen richting Daniel. Alsof het met hem niet zou lukken.
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1