Ok, misschien een beetje off-topic, maar toch eindelijk de MGU-H en MGU-K techniek die terugvloeit richting de weg..
https://www.autoweek.nl/n...-black-s-mee-naar-parijs/
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
-
Signatures zijn voor boomers.
Is dat wel zo? Die project black s lijkt me een op performance gericht model. De standaard Hybride van Toyota is alles behalve dat, die zijn op zuinigheid gericht. Kan me best voorstellen dat die auto's minder warmte genereren, en dat MGU-H daarom minder effect zal hebben.Maasluip schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:49:
Ik heb dat ook al eens zitten denken. Toyota heeft van de ene kant zoveel ontwikkeling in hun hybride systeem zitten en wint er ook Le Mans mee, maar verder dan het bestaande pakket gaan ze niet. Terwijl hybrides zich er uitermate voor lenen om een MGU-H in te zetten.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Hoor nog steeds overal dat Kvyat dit weekend aangekondigd word om weer terug te komen..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Günther zei laatst nog dat ie Ocon als een mogelijkheid beschouwde. Maar je weet dat er in de F1 altijd nog andere belangen spelen in de achtergrond. Hij kan dat gezegd hebben om de zittende coureurs te laten denken dat hun stoel allerminst zeker is. Of hij kreeg het gewoon niet rond met sponsors/andere stakeholders. Het hoeft niet persé zo te zijn dat ie het niet durfde qua risico oid. Maar wij krijgen de werkelijke redenen toch nooit te horen (als er al iets anders achter zit dan).nachtnet schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:08:
Toch wel wat voorzichtige keuze van HAAS. Had verwacht dat ze toch minstens 1 van beide rijders zouden inruilen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
время скажет...basvn schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:11:
[...]
Hoor nog steeds overal dat Kvyat dit weekend aangekondigd word om weer terug te komen..
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Kwootje van Autosport.comOne rival team has questioned whether the blankets were turned up overnight, which is not the accepted practice, suggesting an advantage could be gained by curing the tyres.
Prescriptions from Pirelli that are enforced by the FIA state tyres can be kept at a "storage" temperature of 60C, before being heated to 80C for two hours, and then finally boosted to 110C in the last hour before the session.
Steiner denied that the blankets had been turned up.
"They were not used overnight," he said. "They were plugged in, otherwise there would have been no fire, but they were not turned up. They were just on standby.
"Now we'll have to unplug them at night. What they do normally is just come in in the morning and switch them on, everything is cabled up."
Ik heb geen verstand van banden en bandenwarmers, maar als je die infosheets van Pirelli er elke keer bij haalt staat daar een ideale tijd op voor het optimaal houden van de warmte van de banden. De banden dan warm houden tijdens de nacht lijkt mij dan te lang voor de band. Ook al zet je hem een par graden minder warm.mphilipp schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:31:
Ondertussen heeft Haas een brandje gehad vannacht, waardoor twee banden verkloot zijn. Kortsluiting in de bandenwarmers. Gelukkig merkte een security meneer het op en kon hij het brandje blussen voordat de banden echt gingen fikken.
De vraag werpt zich nu op of de bandenwarmers aan stonden, iets wat niet mag. Haas zegt van niet; ze stonden gewoon ingeplugd zodat ze in de ochtend meteen aangezet konden worden. Ik vind het een beetje vaag, want als ze niet aanstaan, dan zou een kortsluiting hooguit in de control unit moeten kunnen plaatsvinden (trafo oid). Die zou dan opfikken, maar niet de bandenwarmer zelf. En dan nog zou je zeggen dat zo'n kastje beveiligd is tegen kortsluiting met een zekering/thermische beveiliging. Met mijn bescheiden electronicakennis zou ik zeggen dat die warmers wél aan stonden.
[...]
Kwootje van Autosport.com
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Geen idee, maar deze zinsnede in het artikel is intrigerend:Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:34:
[...]
Ik heb geen verstand van banden en bandenwarmers, maar als je die infosheets van Pirelli er elke keer bij haalt staat daar een ideale tijd op voor het optimaal houden van de warmte van de banden. De banden dan warm houden tijdens de nacht lijkt mij dan te lang voor de band. Ook al zet je hem een par graden minder warm.
suggesting an advantage could be gained by curing the tyres
Je zou je dan kunnen afvragen waarom het verboden zou moeten zijn?Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:34:
[...]
Ik heb geen verstand van banden en bandenwarmers, maar als je die infosheets van Pirelli er elke keer bij haalt staat daar een ideale tijd op voor het optimaal houden van de warmte van de banden. De banden dan warm houden tijdens de nacht lijkt mij dan te lang voor de band. Ook al zet je hem een par graden minder warm.
Ontwikkeld met Renault SportsEdd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:26:
Ok, misschien een beetje off-topic, maar toch eindelijk de MGU-H en MGU-K techniek die terugvloeit richting de weg..
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik denk omdat er een curfew gehanteerd wordt waarbij er niemand in of om de garage (en dacht ook paddock) mag zijn. Ik kan mij voorstellen dat machines die aanstaan daar ook onder vallen, dan wel niet omdat er niemand is die zoiets kan controleren of het niet mis gaat. Zoals in het artikel dus het geval was.Tarabass schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:40:
[...]
Je zou je dan kunnen afvragen waarom het verboden zou moeten zijn?
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 28-09-2018 13:50 ]
Dus eigenlijk moet je zorgen dat de beveiliging bij jou(RBR) op de payroll staat en stiekem monteurs zijnJasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:50:
[...]
Ik denk omdat er een curfew gehanteerd wordt waarbij er niemand in of om de garage (en dacht ook paddock) mag zijn. Ik kan mij voorstellen dat machines die aanstaan daar ook onder vallen, dan wel niet omdat er niemand is die zoiets kan controleren of het niet mis gaat. Zoals in het artikel dus het geval was.
Ikke ja kies mij kies mij!Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:51:
Will Buxton plaatst dit op zijn Twitter. Iemand een idee?
[Twitter]
[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nieuwe titelsponsor voor Mclaren?Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:51:
[Twitter]
[Afbeelding]
Iets over Japan?basvn schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:54:
[...]
Ikke ja kies mij kies mij!![]()
https://www.instagram.com/p/BoRNCibB-Kd/
Reclame iets van Babe (een merk)
-
Honda&Toro Rosso doen al weken niet anders!Edd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:59:
[...]
Iets over Japan?
Dus eigenlijk vind de F1 zelf de race in Sochi ook maar saai en beginnen ze nu al te instagrammen over Japan?
Nee, maar wel irritantiichel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:10:
He's not wrong...
Ziet er uit als een custom livery op een oudere auto.Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:51:
[Twitter]
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is de bodywork van de STR al geoptimaliseerd voor de Honda motor?mphilipp schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:47:
Zo te zien is de nieuwe Honda motor best snel. Gasly is achtste. Niet slecht als je ziet dat Max en Daniel de enige niet-Mercedes/Ferrari motoren zijn in de top-10. Hij is 1.7s langzamer dan Hamilton, en 1,3s achter Max. Dat is interessant, want toen de STR nog een Renault motor had, was ie meestal 1.5s langzamer dan de Bulls. Het lijkt er dus op dat de spec 3 Honda het gat met Renault aardig gedicht heeft.
Misschien een beetje vroeg om dit al te concluderen, maar ik vond het wel opvallend.
Nou, dat is wel een hele grote sprong in je conclusies... STR heeft natuurlijk het hele seizoen al een Honda, en je kan niet zomaar veronderstellen dat het chassis van STR en RBR zich met dezelfde snelheid ontwikkeld hebben. Dat gat hoeft absoluut niet constant te zijn gebleven, daar kan makkelijk een paar tienden verschil vandaan komen (in de ene of de andere richting). Van wat ik dit jaar van de STR gezien heb, lijkt het erop dat ze meer achterstand op het chassisvlak hebben opgelopen. Dat zou in dit geval overigens te zien zijn als positief nieuws!mphilipp schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:47:
Zo te zien is de nieuwe Honda motor best snel. Gasly is achtste. Niet slecht als je ziet dat Max en Daniel de enige niet-Mercedes/Ferrari motoren zijn in de top-10. Hij is 1.7s langzamer dan Hamilton, en 1,3s achter Max. Dat is interessant, want toen de STR nog een Renault motor had, was ie meestal 1.5s langzamer dan de Bulls. Het lijkt er dus op dat de spec 3 Honda het gat met Renault aardig gedicht heeft.
Misschien een beetje vroeg om dit al te concluderen, maar ik vond het wel opvallend.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Maar ze zijn ook nog eens 0,2s sneller dan de eerste andere Renault. Dus op zich lijkt het wel of ze een stap hebben gezet.ATS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:53:
[...]
Nou, dat is wel een hele grote sprong in je conclusies...
Ik denk wel meer dan gedicht.mphilipp schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:47:
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-09-2018 16:39 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is ook niet voor niets dat de geluiden rond Honda steeds positiever worden.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:10:
[...]
Ik denk wel meer dan gedicht.![]()
Die STR-13 is gewoon geen goede auto. Zeker Gasly hoor je er regelmatig over klagen. Ze krijgen de balans niet in die auto, nog lijken ze veel downforce te genereren. Zelfs in Singapore deed STR niet echt mee en dat is normaal gesproken een goede baan voor STR. Vervolgens zijn er nu al bijna een halfjaar nauwelijks upgrades meegebracht omdat ze steeds niet werkte. Die STR-13 is nauwelijks veranderd sinds het begin van het seizoen, en stilstand is achteruitgang aangezien de teams, zeker de topteams streven naar minstens 0,2sec aan verbeteringen per GP.
Bij STR komt het er maar niet van. Ze lijken daar net zoals bij McLaren en Williams ook correlatieproblemen te hebben. Dat is misschien ook waarom Hartley zo tegenvalt. In de VS wil STR dan een grote update meenemen die hopelijk ook wat doet aan de auto kant. Tot dusver is vrijwel alle winst dit seizoen gekomen van de PU.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik hoop juist wel dat het werkt, en ze Renault het snot voor de ogen rijdenBastie-88 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:22:
[...]
Het is ook niet voor niets dat de geluiden rond Honda steeds positiever worden.
Dr. Marko roept al dat ze volgend jaar races kunnen winnen en altijd proberen mee te doen om de prijzen.
Die man begon eerst met het wordt een tussen jaar.
Stiekem hoop ik dat de aero update van STR niet lekker werkt in de VS, niet omdat ik het ze niet gun.
Maar meer omdat de verrassing dan volgend jaar alleen maar groter is als blijkt dat Honda echt een kunststukje heeft weggezet
Ik laat het gewoon op me afkomen. Ik heb ook geen zin in de hosanna van Marko nu slikken. Komt potentieel alleen maar teleurstelling van. Ik zie het wel in Australië.Bastie-88 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:22:
[...]
Het is ook niet voor niets dat de geluiden rond Honda steeds positiever worden.
Dr. Marko roept al dat ze volgend jaar races kunnen winnen en altijd proberen mee te doen om de prijzen.
Die man begon eerst met het wordt een tussen jaar.
Stiekem hoop ik dat de aero update van STR niet lekker werkt in de VS, niet omdat ik het ze niet gun.
Maar meer omdat de verrassing dan volgend jaar alleen maar groter is als blijkt dat Honda echt een kunststukje heeft weggezet
FTFYDaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:40:
[...]
Ik laat het gewoon op me afkomen. Ik heb ook geen zin in de hosanna van Marko nu slikken. Komt potentieel alleen maar teleurstelling van. Ik zie het wel in Australië China.
een treffende spreuk
Marko begint onderhand van races winnen naar kampioen worden te verschuiven. Eerst zien, dan juichen, dan geloven.pro_6or schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:46:
Welke Hosanna?
Hij "roept" (zou hij echt hebben moeten schreeuwen tijdens dat interview?) dat ze volgend jaar races kunnen winnen. Nou, dat konden ze dit jaar ook al. Dus dat hoeft nog niet eens te betekenen dat ze zich relatief verbeteren.
een treffende spreuk
Je vergelijkt nu wel een nieuwe Honda motor met een Renault Spec B. Als RB of Renault nu een Spec-C motor erin hadden gelegd was de vergelijking eerlijker geweest.mphilipp schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:56:
[...]
Maar ze zijn ook nog eens 0,2s sneller dan de eerste andere Renault. Dus op zich lijkt het wel of ze een stap hebben gezet.
Ja maar die Renault Spec C werkt niet naar behoren. Verder heeft Renault een veel betere auto dan STR, dus dat is ook niet eerlijk.sinasappel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:51:
[...]
Je vergelijkt nu wel een nieuwe Honda motor met een Renault Spec B. Als RB of Renault nu een Spec-C motor erin hadden gelegd was de vergelijking eerlijker geweest.
Mee eens, de Spec-C werkt nog niet oprimaal (positief denken). Ik denk dat we niet moeten vergelijken met een andere motor/fabrikant maar met de STR en de vorige motor. Alleen STR kan die vergelijking dus zelf maken.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:53:
[...]
Ja maar die Renault Spec C werkt niet naar behoren. Verder heeft Renault een veel betere auto dan STR, dus dat is ook niet eerlijk.
Wat niet (goed) werkt, kunnen we niet vergelijken. Wanneer is die Renault C-spec dan wel klaar? Als die MGU-H werkt zeker....dat heeft ook 2 jaar geduurd. Dus ja, ik kijk naar waar men momenteel mee rijdt en basseer daar mijn (voorlopige/vroegtijdige) conclusie op.sinasappel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:51:
[...]
Je vergelijkt nu wel een nieuwe Honda motor met een Renault Spec B. Als RB of Renault nu een Spec-C motor erin hadden gelegd was de vergelijking eerlijker geweest.
MGU-K.mphilipp schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:00:
[...]
Wat niet (goed) werkt, kunnen we niet vergelijken. Wanneer is die Renault C-spec dan wel klaar? Als die MGU-H werkt zeker....dat heeft ook 2 jaar geduurd. Dus ja, ik kijk naar waar men momenteel mee rijdt en basseer daar mijn (voorlopige/vroegtijdige) conclusie op.
Redbull kan wel de spec C vergelijken met de nieuwste honda motor (puur motor technisch)sinasappel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:51:
[...]
Mijn boefje is liev!
Vergeet niet dat Gasly in Australië ook nog is uitgevallen met een kapotte MGU-H. Te hard over curbstone en daardoor iets kapot gegaan/gebroken (en de turbo mee gesloopt). In China hadden ze echter wel al een update en die lijkt tot dusver inderdaad gewoon goed/betrouwbaar te zijn.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:08:
[...]
MGU-K.
De MGU-H is een ander problematisch verhaal. Die lijken alle teams nu redelijk onder controle te hebben want dat was vorig jaar een groot drama bij zowel Honda als Renault.
Ik zei redelijk hé.RobertMe schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:08:
[...]
Vergeet niet dat Gasly in Australië ook nog is uitgevallen met een kapotte MGU-H. Te hard over curbstone en daardoor iets kapot gegaan/gebroken (en de turbo mee gesloopt). In China hadden ze echter wel al een update en die lijkt tot dusver inderdaad gewoon goed/betrouwbaar te zijn.
AMUS claimde in Monza gps data van een team gekregen te hebben waarmee ze de pk’s van alle ICE konden inschatten in Q-mode.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:10:
[...]
Ik denk wel meer dan gedicht.![]()
Die STR-13 is gewoon geen goede auto. Zeker Gasly hoor je er regelmatig over klagen. Ze krijgen de balans niet in die auto, nog lijken ze veel downforce te genereren. Zelfs in Singapore deed STR niet echt mee en dat is normaal gesproken een goede baan voor STR. Vervolgens zijn er nu al bijna een halfjaar nauwelijks upgrades meegebracht omdat ze steeds niet werkte. Die STR-13 is nauwelijks veranderd sinds het begin van het seizoen, en stilstand is achteruitgang aangezien de teams, zeker de topteams streven naar minstens 0,2sec aan verbeteringen per GP.
Bij STR komt het er maar niet van. Ze lijken daar net zoals bij McLaren en Williams ook correlatieproblemen te hebben. Dat is misschien ook waarom Hartley zo tegenvalt want een auto die niet doet wat je verwacht wekt ook geen vertrouwen op. In de VS wil STR dan een grote update meenemen die hopelijk ook wat doet aan de auto kant. Tot dusver is vrijwel alle winst dit seizoen gekomen van de PU.
Schaamteloze linkdrops en informatie gejat van f1technical.![]()
https://www.f1technical.n...18874&start=14265#p794810
https://www.f1technical.n...18874&start=14265#p794880
Nee, kan het niet goed verfrivieren omdat mijn Japans ook wat roestig is. Maar het lijkt om een waarde groter dan 35pk te gaan en het lijkt voornamelijk uit de ICE zelf te komen. Kennelijk wisten ze bij Mercedes ook al dat het eraan zat te komen en schatten ze het in op een achterstand van 30pk op hun eigen warpdrive PU. Dat klinkt allemaal zeer veelbelovend.
Benieuwd of we (merkbaar) verschil gaan zien vandaag bij kwalificeren.Requiem19 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 06:57:
[...]
AMUS claimde in Monza gps data van een team gekregen te hebben waarmee ze de pk’s van alle ICE konden inschatten in Q-mode.
Renault B-spec: 710pk
Renault C-spec: 730pk
Honda B-spec: 715pk
Mercedes C-spec: 780pk
Ferrari C-spec: 790pk
Als de Honda C-spec upgrade echt 30-40pk waard is, knallen ze Renault in 1x echt keihard voorbij (745-755pk uit de ICE).
Super knap! En goede voorbode voor RB vlg jaar.
(Disclaimer, dit zijn Q-estimates. Zegt niets over race-mode van de PU’s uiteraard. Plus: deze cijfers nemen niet mee hoe goed de ERS systemsn zijn...).
Mijn boefje is liev!
Ik ook.JB schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:13:
[...]
Benieuwd of we (merkbaar) verschil gaan zien vandaag bij kwalificeren.
[ Voor 21% gewijzigd door LoeWn op 29-09-2018 09:07 ]
https://www.gpblog.com/nl...terug-bij-toro-rosso.htmlLoeWn schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:05:
"Scuderia Toro Rosso is pleased to welcome back Daniil Kvyat to its driver line-up for 2019!
He will be replacing Pierre Gasly who is moving to Red Bull Racing"
Facebook linkje
He's back! Scuderia Toro Rosso is pleased to welcome back @kvyatofficial for the 2019 season!
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 29 september 2018
He will replace Pierre Gasly, who is moving to Red Bull Racing
Full story >> https://t.co/xZZEgMvpR7
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
En met Kvyat in de buurt lijkt me dat niet handig, zo'n magneetiichel schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:00:
Benieuwd wie het tweede stoeltje krijgtHartley gun ik het van harte maar hij is niet indrukwekkend snel en heeft een magneet voor bad luck....
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 57% gewijzigd door naitsoezn op 29-09-2018 11:08 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 29-09-2018 11:07 ]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dit is zijn laatste (en enige) kans om ooit nog een F1 stoeltje te krijgen.. ik denk dat hij dat niet wilde afslaan.Destruction schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:05:
...En nu moet Kvyat weer een rijders probleem voor RB oplossen?Ze hadden van mij een middelvinger gekregen, hoe graag ik ook zou willen racen.
"When you grow up your heart dies"
Ik begin onderhand te vermoeden dat Marko helemaal niet de duivel in menselijke vorm is.sjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:08:
Zo, wat is Marko lovend over Daniil Kvyat. Hij is gegroeid als persoonlijkheid, hij wist eerder van de beslissing van Ricciardo af etc. Bron Sky.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2018 11:14 ]
Marko is wel een man die iedereen meer kansen geeft. Dat is wel gebleken bij Hartley. Als ik hem zo zie met Max en de andere jongens is hij vaak ook een beetje een vaderfiguur. Als ze het goed doen dan krijgen ze ook alle lof. Maar als ze de boel verprutsen krijgen ze een stevig gesprek met pa te verduren.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:11:
[...]
Ik begin onderhand te vermoeden dat Marko helemaal niet de duivel in menselijke vorm is.![]()
Nee, ik vermoed zo dat Marko wat vriendelijker is. Mensen die uit het Red Bull programma worden gezet belanden ook verdacht vaak met steun van Red Bull in een andere klasse of een andere plek.
Helm van Buemi (in 2015)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:11:
[...]
Ik begin onderhand te vermoeden dat Marko helemaal niet de duivel in menselijke vorm is.![]()
Nee, ik vermoed zo dat Marko wat vriendelijker is. Mensen die uit het Red Bull programma worden gezet belanden ook verdacht vaak met steun van Red Bull in een andere klasse of een andere plek.
Anders ik wel.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:18:
@basvn Nah, deze puinzooi heb ik zelf veroorzaakt.
En ik maar kijken wat ik verkeerd deed..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:18:
@basvn Nah, deze puinzooi heb ik zelf veroorzaakt.
"...Although the performance was encouraging, there's still some work to do..."
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 29 september 2018
We'll be running the previous spec Power Unit for the rest of this weekend, as Tanabe-san explains below 🗣️👇#RussianGP 🇷🇺 #F1 pic.twitter.com/QHxZSiHBoE
leonwin7 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:23:
[Twitter]
Toro Rosso terug naar de oude Honda engine.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2018 11:25 ]
Iets met vibraties door montage in het chassis dat ik begreep. Gaan ze aanpassen en in Japan zit ie er weer in.leonwin7 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:23:
[Twitter]
Toro Rosso terug naar de oude Honda engine.
-
Natuurlijk willen ze ook voor een optimaal resultaat gaan in Japan.Edd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:25:
[...]
Iets met vibraties door montage in het chassis dat ik begreep. Gaan ze aanpassen en in Japan zit ie er weer in.
Ik weet niet of Red Bull blij moet worden van Ticktum. Die wil nog wel eens gekke dingen doen en er wat ongenuanceerds uit gooien.nachtnet schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:32:
Kvy terug is niet onverwacht, maar geeft wel aan dat er een gat zit in de talentpool van rbr. De huidige poolrijders hebben dus tot 2020 om aan superlicentie te komen en dan te proberen f1 waardig te worden. (lees:Ticktum.)
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2018 15:55 ]
Benieuwd wat hij allemaal over Ferrari doorgeeft danDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:50:
Ticktum lijkt de punten voor een superlicentie niet te gaan halen. Verder was die rant op Mick Schumacher gewoon onzin. Met die houding moet je ook naar STR komen waar je niks gaat winnen.
Nee, ik zou veel liever zien dat iemand anders Hartley gaat vervangen. Die Mick Schumacher om precies te zijn.
Wat? Het is de zoon van. Als die potentieel laat zien, dan moet die naar de Formule 1. Geen beter team om leren omgaan met Formule 1 dan STR.
Trouwens dit is pas bizar. Marko hoorde dat Ricciardo ging vertrekken van Kvyat. Kvyat bood zich namelijk aan voordat Ricciardo vertrokken was omdat Ricciardo, Kvyat al had verteld dat hij naar Renault ging. Wut?![]()
https://www.motorsport.co...iardo-move-marko/3185586/
Serieus, BEST SILLY SEASON EVER.
Ver, kvy,gas,ric zeggen nooit iets ongenuanceerds?sjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:28:
[...]
Ik weet niet of Red Bull blij moet worden van Ticktum. Die wil nog wel eens gekke dingen doen en er wat ongenuanceerds uit gooien.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tja, je bent een Rus of niet.RocketKoen schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:31:
[...]
Benieuwd wat hij allemaal over Ferrari doorgeeft dan
[Afbeelding]
Nee, niet op de manier zoals Ticktum dat doet.YakuzA schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:55:
[...]
Ver, kvy,gas,ric zeggen nooit iets ongenuanceerds?![]()
Past er precies tussen
Geeft Marko iedereen meer kansen omdat hij zo'n toffe peer is of omdat er geen alternatieven voorhanden zijn? Kvyat wéér een kans geven is echt niet omdat ie zich zo geweldig ontwikkeld heeft als simulator coureur.sjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:16:
[...]
Marko is wel een man die iedereen meer kansen geeft. Dat is wel gebleken bij Hartley. Als ik hem zo zie met Max en de andere jongens is hij vaak ook een beetje een vaderfiguur. Als ze het goed doen dan krijgen ze ook alle lof. Maar als ze de boel verprutsen krijgen ze een stevig gesprek met pa te verduren.
Red Bull is natuurlijk ook wel een team dat volledig voor de sport en sportiviteit gaat.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nee, niet omdat hij een toffe peer is maar wel omdat hij ontwikkeling ziet. Dat hij geen keus heeft is daar natuurlijk wel een onderdeel van maar dat komt vooral ook door het maffe puntensysteem dat de FIA nu hanteert.Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:02:
[...]
Geeft Marko iedereen meer kansen omdat hij zo'n toffe peer is of omdat er geen alternatieven voorhanden zijn? Kvyat wéér een kans geven is echt niet omdat ie zich zo geweldig ontwikkeld heeft als simulator coureur.
En dat maffe puntensysteem heeft Red Bull dan weer zelf veroorzaaktsjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:09:
[...]
Nee, niet omdat hij een toffe peer is maar wel omdat hij ontwikkeling ziet. Dat hij geen keus heeft is daar natuurlijk wel een onderdeel van maar dat komt vooral ook door het maffe puntensysteem dat de FIA nu hanteert.
Tja, dat kwam omdat de FIA bang was dat Max de boel zou verprutsen, wat dus uiteindelijk niet gebeurt is. Dus paniek om niets.RobertMe schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:27:
[...]
En dat maffe puntensysteem heeft Red Bull dan weer zelf veroorzaaktDoor Verstappen dus zo jong in de F1 te zetten.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mijn ondeskundige mening is dat dit onzin is.JB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:38:
Of heeft Bleekemolen een punt dat het chassis van RBR het probleem is en niet de Renault motor?
https://motorsport.tv/embed/4VSgaGLi?autoplay
Simply lovely! 🎉 Happy 21st Birthday @Max33Verstappen 🎁🎂 pic.twitter.com/4zxri76zVE
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 30 september 2018
-
LOL zingen ze dat als jij je verjaardag viertiichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 09:19:
Wilhelmus van nassaue...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ben ik toch eens benieuwd naar de ontwikkeling die Marko twee jaar terug bij Hartley zag.sjaool schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:09:
[...]
Nee, niet omdat hij een toffe peer is maar wel omdat hij ontwikkeling ziet. Dat hij geen keus heeft is daar natuurlijk wel een onderdeel van maar dat komt vooral ook door het maffe puntensysteem dat de FIA nu hanteert.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik vind het niet echt een inside story, en het is ook niets nieuws. Dit is eigenlijk wat in alle commentaren en analyses al genoemd is.basvn schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:32:
Insider story how redbull won the austrian grand prix
YouTube: Inside Story of How Red Bull Won The 2018 Austrian Grand Prix
Is dit ooit langs gekomen?
Signatures zijn voor boomers.
[ Voor 63% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-09-2018 10:43 ]
Hahaha heerlijk toch die kop van Ricciardo. Die is blijer dan Max op z'n verjaardagEdd schreef op zondag 30 september 2018 @ 09:11:
Laten we hopen op een mooi cadeautje voor Max..
[Twitter]
Wel allemaal even netjes zingen
Ferrari was Kvyat niets verplicht, en heeft hem toch aangesteld als test/ontwikkelingscoureur. Dat moet je niet onderschatten. Kvyat was op zich helemaal niet slecht; zijn problemen waren mentaal, misschien was is door oorzaken buiten de racerij teveel afgeleid en kon zich daardoor niet goed op het racen concentreren.Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:02:
[...]
Geeft Marko iedereen meer kansen omdat hij zo'n toffe peer is of omdat er geen alternatieven voorhanden zijn? Kvyat wéér een kans geven is echt niet omdat ie zich zo geweldig ontwikkeld heeft als simulator coureur.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq