Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Testing, one, two ...

Ik weet niet wat Mclaren van plan is..
[ Voor 18% gewijzigd door basvn op 25-09-2018 13:04 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
🚨 CONFIRMED: 2019 Driver Line-up Locked In 🚨
@Anto_Giovinazzi will be an Alfa Romeo Sauber F1 Team driver from 2019
Ericsson exit dus denk
[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 25-09-2018 14:09 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Sommige geruchten plaatsen Ericsson bij Williams. Maar ben blij dat er een grijze muis uit is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zat er een keer aan te komen. Goede rijder, maar in de F1 is alleen uitmuntend goed genoeg. Maar dat gezegd hebbende… er zijn wel meer die niet perse uitmuntend zijnbasvn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:09:
https://twitter.com/SauberF1Team/status/1044558332898545664
🚨 CONFIRMED: 2019 Driver Line-up Locked In 🚨
@Anto_Giovinazzi will be an Alfa Romeo Sauber F1 Team driver from 2019
Ericsson exit dus denk
Hierbij nog een bron
Hoop het niet..Señor Sjon schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:11:
Sommige geruchten plaatsen Ericsson bij Williams.
Gasly heeft tijdens zijn 2e race, al net zoveel punten gehaald als hij in de laatste 3 jaar.. (en bijna net zoveel als zijn carriere (gasly p4, 12 punten) Ericsson 15 punten in totaal)
Wat je wel even vergeet is dat Sauber nu gewoon een goed team is wat (net) mee kan in de middenklasse.basvn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:22:
[...]
Hoop het niet..
Gasly heeft tijdens zijn 2e race, al net zoveel punten gehaald als hij in de laatste 3 jaar.. (en bijna net zoveel als zijn carriere (gasly p4, 12 punten) Ericsson 15 punten in totaal)
Alle andere jaren waren ze aan het vechten om de 19de en 20ste plek.
Ik heb persoonlijk een hogere pet op van Ericsson dan van Stroll.
Señor Sjon schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:11:
https://www.ad.nl/formule...aar-voor-sauber~a296d45e/
Sommige geruchten plaatsen Ericsson bij Williams. Maar ben blij dat er een grijze muis uit is.
🙌 #THANKYOUMARCUS 🙌
— Stake F1 Team KICK Sauber (@stakef1team_ks) 25 september 2018
We are delighted to announce that @ericsson_marcus will continue to be part of our team 😍
Marcus will be taking on the role of Third Driver and Brand Ambassador#Kimi7 + @Anto_Giovinazzi + #ME9 = DREAM TEAM!!#DreamTeam #alfaromeosauberf1team #F1 pic.twitter.com/3I9MKZQbCl
Tot zover de geruchten..
-
Je bedoelt Gasly zijn tweede race dit jaar. Vorig jaar heeft hij ook al een STR gereden, dus ervaring had hij al.basvn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:22:
[...]
Hoop het niet..
ja je hebt gelijk! excuusRobertMe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:35:
[...]
Je bedoelt Gasly zijn tweede race dit jaar. Vorig jaar heeft hij ook al een STR gereden, dus ervaring had hij al.
https://imgur.com/a/SEEqP5r
Wat laat dit zien? DIt is elke rondetijd tussen teamgenoten van 1996-heden. Zo kan je zien wie in welk jaar sneller was dan een teamgenoot. Verschillen zijn vaak maar een tiende van een procent, met soms uitschieters als Riccardo Rosset.
Tuurlijk had hij niet de beste auto, maar t.o.v. zijn teamgenoten sprong hij er ook nooit echt uit. Het is mooi geweest zo.
Alweerthieske1 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:59:
https://www.formula1.com/...eTLY2p1HUEQuISEmyQSA.html
Giovinazzi naar Sauber volgend jaar.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
En Ericsson is derde rijder: https://twitter.com/SauberF1Team/status/1044564713781317633thieske1 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:59:
oeps, spuit 11. Had alleen naar de post direct boven me gekeken
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 25-09-2018 15:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Echt? Waar heb je dat gelezen!thieske1 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:59:
[/sarcasm]
Ferrari is een compleet andere weg ingeslagen. Een jonkie in de Ferrari zelf, ervaren driver in het "andere team" en dan gelijk de opvolger klaarstomen.
What happened?
Waiting on the world to change
Ze hebben meesterrijder RAI een meester gemaakt bij een 'opleidingsteam'.pinda powerrr schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:04:
[...]
Echt? Waar heb je dat gelezen!![]()
~~~[/sarcasm]
Ferrari is een compleet andere weg ingeslagen. Een jonkie in de Ferrari zelf, ervaren driver in het "andere team" en dan gelijk de opvolger klaarstomen.
What happened?
Zo lijkt het wel. Zoiets als Massa met Stroll, Al is dat niet helemaal geluktJasphur schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:06:
[...]
Ze hebben meesterrijder RAI een meester gemaakt bij een 'opleidingsteam'.
Maar verrassend dat Ferrari deze weg inslaat, dat had ik niet verwacht.
Waiting on the world to change
What happened? Ferrari driver numbero unno is not delivering and seems to be zakking door het ijs when it's there op aan komt, that's what's hapeningpinda powerrr schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:04:
[knip]
What happened?

Testing, one, two ...
Is het officiele verhaal niet dat RAI zelf naar Sauber is gegaan voor een zitje? Als in, buiten Ferrari om.Jasphur schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:06:
[...]
Ze hebben meesterrijder RAI een meester gemaakt bij een 'opleidingsteam'.
Zou kunnen. Heb daar niks speciaals over gelezen, maar ik kan het mij goed voorstellen. Die voelde natuurlijk al van verre aankomen dat LEC zijn plek ging overnemen.RobertMe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:15:
[...]
Is het officiele verhaal niet dat RAI zelf naar Sauber is gegaan voor een zitje? Als in, buiten Ferrari om.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi ge-Engelsthardware-lover schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:09:
[...]
What happened? Ferrari driver numbero unno is not delivering and seems to be zakking door het ijs when it's there op aan komt, that's what's hapening
Sauber en Ferrari mag een coureur kiezen bij Sauber. Sauber koos Kimi, waardoor Ferrari Ericsson zou moeten kiezen... erm, nee, dat ging natuurlijk niet gebeuren.RobertMe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:15:
[...]
Is het officiele verhaal niet dat RAI zelf naar Sauber is gegaan voor een zitje? Als in, buiten Ferrari om.
Het verhaal zit als volgt in elkaar : met de levering van motoren aan Sauber heeft Ferrari afgedwongen dat ze één stoeltje mogen dicteren. Dan zou je denken dat ze kimi daar gezet hebben maar ze hebben Kimi laten gaan en Kimi heeft op eigen gelegenheid een contract met Sauber getekend. Ferrari had tot oktober om hun recht te gebruiken om het andere stoeltje te vullen en dat is nu Giovinazzi.RobertMe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:15:
[...]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Force India heeft de lineup nog niet bekend gemaakt, wellicht Stroll naast Perez?
Williams heeft nog 1 plekkie onbevestigd, wellicht hoop voor Ocon, hoewel Williams eerder een paydriver nodig heeft omdat Martini en papa Stroll vertrekken.
Haas heeft nog niemand bevestigd, of mis ik ergens wat contracten?
[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 25-09-2018 15:50 ]
Volgens mij heeft Williams er nog 2 onbevestigd. Dacht dat SIR toch niet zo zeker was van een plek voor 2019.FastFred schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:49:
En zo hebben we nog 5 stoeltjes over voor 2019
Force India heeft de lineup nog niet bekend gemaakt, wellicht Stroll naast Perez?
Williams heeft nog 1 plekkie onbevestigd, wellicht hoop voor Ocon, hoewel Williams eerder een paydriver nodig heeft omdat Martini en papa Stroll vertrekken.
Sirotkin heeft een 'meerjarig contract', zoals Williams dat zelf aangaf.Zahariac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:51:
[...]
Volgens mij heeft Williams er nog 2 onbevestigd. Dacht dat SIR toch niet zo zeker was van een plek voor 2019.
Als Sirotkin volgens jou beredenering geen zitje heeft volgend jaar, dan hebben Vettel, Verstappen, Hamilton en Bottas, Hulkenberg ook nog geen plek volgend jaar.
Ik realiseer me nu pas dat er dus van 20 man, er maar 6 blijven zitten waar ze nu zitten

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 25-09-2018 15:56 ]
Ik heb het weer teruggevonden. Ik baseerde mijn bericht op dit artikel https://nl.motorsport.com...irotkin-williams-40050300FastFred schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:55:
[...]
Sirotkin heeft een 'meerjarig contract', zoals Williams dat zelf aangaf.
Als Sirotkin volgens jou beredenering geen zitje heeft volgend jaar, dan hebben Vettel, Verstappen, Hamilton en Bottas, Hulkenberg ook nog geen plek volgend jaar.
Ik realiseer me nu pas dat er dus van 20 man, er maar 6 blijven zitten waar ze nu zitten
Torro Rosso was toch nog niets 100% zeker?FastFred schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:49:
Alleen geruchten over die russische torpedo....
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Waar zijn die bevestigd dan? Ik volg vele nieuwswebsites maar heb daar nog niets van gelezen als officiële bevestiging.FastFred schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:02:
@Zahariac daar staat ook nog dat Toro Rosso nog niemand heeft voor 2019, maar dat zijn Wehrlein en Kvyat geworden (ook bevestigd).
Hmm, shit, die had ik er nog in staan na wat geruchten van vorige weekZahariac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:03:
[...]
Waar zijn die bevestigd dan? Ik volg vele nieuwswebsites maar heb daar nog niets van gelezen als officiële bevestiging.

Dan zijn er dus nog 7 plekjes vrij voor 2019.
Dat stond op Autoblog : https://www.autoblog.nl/n...or-formule-1-zitje-114739Zahariac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:03:
[...]
Waar zijn die bevestigd dan? Ik volg vele nieuwswebsites maar heb daar nog niets van gelezen als officiële bevestiging.
Ik moet zeggen dat ze steeds goed weten te voorspellen
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dit silly season is zo apart dat ik momenteel alleen uit ga van officiële bevestigingen.asing schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:08:
[...]
Dat stond op Autoblog : https://www.autoblog.nl/n...or-formule-1-zitje-114739
Ik moet zeggen dat ze steeds goed weten te voorspellen.
De Torpedo launch staat gepland voor aanstaand weekendZahariac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:09:
[...]
Dit silly season is zo apart dat ik momenteel alleen uit ga van officiële bevestigingen.
Perez heeft zelf al letterlijk gezegd dat ie bij FI rijdt volgend jaar. Denk dat ze met de officiele aankondiging wachten tot Mexico ofzo.FastFred schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:49:
Ik zet daar nog sterk mijn twijfels bij, daarom wacht ik op de aankondiging van FI. Perez heeft zelf FI voor de rechter gesleept (vanwege z'n loon ofzo toch?) dus er zullen her en der best wat spanningen zijn binnen het team.Bosmonster schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:38:
[...]
Perez heeft zelf al letterlijk gezegd dat ie bij FI rijdt volgend jaar. Denk dat ze met de officiele aankondiging wachten tot Mexico ofzo.
Tenzij hij vorige race een clausule gebroken heeft met zijn actiesBosmonster schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:38:
[...]
Perez heeft zelf al letterlijk gezegd dat ie bij FI rijdt volgend jaar. Denk dat ze met de officiele aankondiging wachten tot Mexico ofzo.

Terwijl hij door de Arena rijdt enorme banners ontvouwen "Perez signs for Force next year!" en hem een handtekening laten zetten tijdens een pitstop. Marketing genereer je zelf!Bosmonster schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:38:
[...]
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Ehm, ik denk dat je een stukje geschiedenis hebt gemist.FastFred schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:40:
[...]
Ik zet daar nog sterk mijn twijfels bij, daarom wacht ik op de aankondiging van FI. Perez heeft zelf FI voor de rechter gesleept (vanwege z'n loon ofzo toch?) dus er zullen her en der best wat spanningen zijn binnen het team.
Hij heeft FI van de ondergang gered in samenwerking met Stroll.
Oh wtf, dat heb ik echt compleet gemistBosmonster schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:42:
[...]
Ehm, ik denk dat je een stukje geschiedenis hebt gemist.
Ik weet niet welke van de twee nu dommer is, Ferrari of McLaren.basvn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:04:
Banden voor Japan!
[Afbeelding]
McLaren is gewoon overduidelijk stupide. Ze lijken werkelijk geen idee te hebben wat ze nodig hebben in Suzuka, dus van alles maar wat. Niet dat ze vooruit te branden zullen zijn op Suzuka, tot ongetwijfeld groot genoegen van de Honda bazen.
Ferrari lijkt ondertussen weer voor een "Ferrari strategie" te gaan. Ze hebben bijna niks anders dan SS en kunnen die andere banden zo niet evalueren. Dit deden ze ook in Monza en Singapore en het werkte geweldig zeg...
De reacties op twitter liegen er ook niet om.
Here are the #Fit4F1 shoes destined for the Japanese Grand Prix in Suzuka!
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 25 september 2018
More on: https://t.co/uPnJ1YqUcm #JapaneseGP pic.twitter.com/wCSRcTDzEC
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En de vlag uit bij Toto; die zijn in Japan WDC en WCC, neem ik aan (kan dat? geen idee, Ferrari doet er in elk geval alles voor).DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:50:
[...]
Ik weet niet welke van de twee nu dommer is, Ferrari of McLaren.
McLaren is gewoon overduidelijk stupide. Ze lijken werkelijk geen idee te hebben wat ze nodig hebben in Suzuka, dus van alles maar wat. Niet dat ze vooruit te branden zullen zijn op Suzuka, tot ongetwijfeld groot genoegen van de Honda bazen.![]()
Ferrari lijkt ondertussen weer voor een "Ferrari strategie" te gaan. Ze hebben bijna niks anders dan SS en kunnen die andere banden zo niet evalueren. Dit deden ze ook in Monza en Singapore en het werkte geweldig zeg...
De reacties op twitter liegen er ook niet om.
Hopelijk doet de Honda het volgend jaar goed in de RB15 en rijdt VET/LEC niet te vaak voor VER (rode waas), dan wordt HAM misschien eens niet WDC.
[ Voor 3% gewijzigd door pjottum op 25-09-2018 16:58 ]
ping 127.212.23.124
Dat weten ze zelf ook niet, dus maken ze geen keuze.basvn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:04:
Banden voor Japan!
[Afbeelding]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hoe bedoel je? Het plan is starten op SS en dan 3 keer pitstop voor medium, logisch toch? /sATS schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:21:
[...]
Dat weten ze zelf ook niet, dus maken ze geen keuze.
[ Voor 3% gewijzigd door Kaaswagen op 25-09-2018 17:33 ]
Q1 gaan ze toch eruit, dus meer SS hebben ze niet nodig?basvn schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:04:
Banden voor Japan!
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is daar ergens iets over te vinden? Het enige wat ik lees is dat Perez het team in faillissement geduwd heeft en dat Lawrence Stroll samen met "andere investeerders" het team gered heeft.Bosmonster schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:42:
[...]
Ehm, ik denk dat je een stukje geschiedenis hebt gemist.
Zit Perez dan in die groep andere investeerders?
Dit lijken allemaal Canadezen:
edit, ah ok, hier o.a.:The team was formed in August 2018 when a consortium of investors which include; Andre Desmarais, Jonathan Dudman, John Idol, John McCaw Jr, Michael de Picciotto and Silas Chou (named Racing Point UK Ltd.[7]) and led by Lawrence Stroll, the father of current Williams driver Lance Stroll, purchased the assets of the then existing Sahara Force India F1 team.[8] The team made its competitive debut at the 2018 Belgian Grand Prix.
https://www.racefans.net/...9-f1-plans-mclaren-talks/
[ Voor 37% gewijzigd door Tleilaxu op 25-09-2018 17:51 ]
Met al die Medium´s kunnen ze de rest van het seizoen nog rijden! zonder pitstops!Kaaswagen schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:32:
[...]
Hoe bedoel je? Het plan is starten op SS en dan 3 keer pitstop voor medium, logisch toch? /s
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
TL;DR: Iemand wou het team failliet laten gaan en dan was het onmiddellijk gedaan en stond iedereen op straat. Om dat te voorkomen zijn, Mercedes, Perez en BWT naar de rechter gestapt om het team in 'administration' te laten gaan. Een curator is toen de baas geworden en het team kon onder zijn leiding blijven functioneren en hij kon dan de verkoop doen.Tleilaxu schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:48:
[...]
Is daar ergens iets over te vinden? Het enige wat ik lees is dat Perez het team in faillissement geduwd heeft en dat Lawrence Stroll samen met "andere investeerders" het team gered heeft.
Zit Perez dan in die groep andere investeerders?
Dit lijken allemaal Canadezen:
[...]
edit, ah ok, hier o.a.:
https://www.racefans.net/...9-f1-plans-mclaren-talks/
Perez (& Mercedes & BWT) hebben het team dus van een onmiddellijk faillissement gered.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit dus. Wat dat betrefd was het verrassend dat Ferrari Kimi eruit geschopt heeft, imo is dat nou net de coureur die (in elk geval dit jaar) het meest consistent is, waar Vettel wellicht toch de druk niet helemaal aankan.hardware-lover schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:09:
[...]
What happened? Ferrari driver numbero unno is not delivering and seems to be zakking door het ijs when it's there op aan komt, that's what's hapening
Als Leclerc volgend jaar indruk weet te maken bij Ferrari zou het me weinig verbazen als ze tegen Vettel zeggen dat-ie z'n #1 status kwijt is als in '20 blijkt dat Leclerc zelf ook hele goede titelkansen heeft
Niks mis mee dat Ferrari verder kijkt, ze zoeken hun nieuwe Schumacher en het begint er steeds meer op te lijken dat Vettel dat niet gaat worden.
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Die kans was ervoor ook <1%.Pierre schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:54:
Lees net dat Stoffel niet naar Sauber kan omdat Giovinazzi een stoeltje krijgt.
Mocht hem dat lukken, weet Vandoorne zelf ook dat-ie voor één seizoen een stoeltje opvult en dat de kans dat hij daarna moet opkrassen gewoon 100% is, maar als hij zich in dat seizoen in de kijker weet te rijden kan-ie toch nog goede zaken voor z'n (F1) toekomst doen.
Al las ik dat er Indycar teams zijn die ook in Vandoorne geintresseerd zouden zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Destruction op 25-09-2018 19:37 ]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat weet ik ook wel, toch vind ik het jammer.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tja, hij scoorde alsnog veel beter dan Kimi. Natuurlijk niet goed genoeg aangezien Hamilton zijn vijfde lijkt te pakken, maar beter dan een goed rijdende Kimi. Kimi is gewoon over zijn top heen. Verder is Kimi niet het type dat eindeloos loopt te peinzen en oefenen op brandstofbesparing of bandenmanagement. Hij wil gewoon instappen en racen.Destruction schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:06:
[...]
Dit dus. Wat dat betrefd was het verrassend dat Ferrari Kimi eruit geschopt heeft, imo is dat nou net de coureur die (in elk geval dit jaar) het meest consistent is, waar Vettel wellicht toch de druk niet helemaal aankan.
Ik betwijfel of het wel Leclerc gaat worden. Ja hij was goed in de F2, maar tegenover Ericsson was ook niet extreem indrukwekkend. Om nu tegen Vettel te worden gezet die ik eigenlijk hoger inschat dan Ricciardo, om de parallel met Max te trekken, lijkt me onverstandig. Max is ook alleen maar sneller en sneller geworden en aan het worden sinds hij bij RBR kwam. Leclerc heeft die ervaring ook niet.Als Leclerc volgend jaar indruk weet te maken bij Ferrari zou het me weinig verbazen als ze tegen Vettel zeggen dat-ie z'n #1 status kwijt is als in '20 blijkt dat Leclerc zelf ook hele goede titelkansen heeft![]()
Niks mis mee dat Ferrari verder kijkt, ze zoeken hun nieuwe Schumacher en het begint er steeds meer op te lijken dat Vettel dat niet gaat worden.
Vettel moet Leclerc ook afmaken omdat hij anders echt die #1 status verliest. Leclerc moet Vettel bijhouden om niet gedegradeerd te worden tot #2. Ik betwijfel of Ferrari in 2019 de plek is voor Leclerc om zich verder te ontwikkelen. Tot dusver lag er bijna geen druk op Leclerc en nu krijgt hij in een keer de volle lading. Ik moet het nog maar zien.
Ik kijk veel meer naar RBR-Honda en Max als de potentiële uitdager van Hamilton. Voor de rest zie ik eigenlijk niemand Hamilton echt over een heel seizoen partij geven.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-09-2018 20:26 ]
Ik denk dat veel liefhebbers Stoffel graag hadden zien doorgroeien na het vertrek van Alonso. Probleem voor hem is echt een samenloop van omstandigheden en met name dat er nu meer dan ooit druk zit bij McLaren om de boel op orde te krijgen.Pierre schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:37:
[...]
Dat weet ik ook wel, toch vind ik het jammer.
In retrospect was debuteren naast de beste coureur op het veld misschien geen goed idee.
Zal meer aan het barrel hebben gelegen dat door bochten gaat als een natte krantKaaswagen schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:25:
[...]
Ik denk dat veel liefhebbers Stoffel graag hadden zien doorgroeien na het vertrek van Alonso. Probleem voor hem is echt een samenloop van omstandigheden en met name dat er nu meer dan ooit druk zit bij McLaren om de boel op orde te krijgen.
In retrospect was debuteren naast de beste coureur op het veld misschien geen goed idee.
Als dat anders was had ie nog wel een indruk kunnen achterlaten bij andere teams.
PSN

Of OCO en KUB, maar het wordt idd waarschijnlijk moneybags1 en moneybags2.Bart-Willem schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:26:
Sportief gezien zouden Stoffel en Ocon bij Williams de line-up moeten vormen, maar commercieel gezien zullen het daar wel 2 paydrivers worden.
Om eerlijk te zijn heeft stoffel nog niks laten zien. Of hij beter is dan een stroll? Geen idee.Bart-Willem schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:26:
Sportief gezien zouden Stoffel en Ocon bij Williams de line-up moeten vormen, maar commercieel gezien zullen het daar wel 2 paydrivers worden.
PSN
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Hier overigens wat reacties over de paar rijders in huidige geruchtenmolen: https://www.gpblog.com/nl...-wat-hij-moest-doen-.html
Stel al houden ze hartley, dan is er alsnog een stoeltje vrij natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2018 00:32 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Met de huidige vorm gaat ie ook geen kampioen worden. Dus die discussie is dan ook opgelost.ATS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 06:33:
Aan de andere kant: ik snap ook niet waarom ze kennelijk zoveel interesse hebben in die Ticktum. We hebben het wel over iemand die hele vage acties kan uithalen...
stoffel heeft praktisch -alles- gewonnen waarin hij geraced heeft; dat zijn kunnen ter discussie staat is wel jammer. had hij bij een ander team gereden, dikke kans dat ie meer in de spotlights kwamYakuzA schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:52:
[...]
Om eerlijk te zijn heeft stoffel nog niks laten zien. Of hij beter is dan een stroll? Geen idee.
Er zijn ook echt maar 20 stoeltjes.himlims_ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:16:
[...]
stoffel heeft praktisch -alles- gewonnen waarin hij geraced heeft; dat zijn kunnen ter discussie staat is wel jammer. had hij bij een ander team gereden, dikke kans dat ie meer in de spotlights kwam
Als er dan rijders zijn die er 20 jaar op blijven zitten, zullen er altijd rijders zijn die, ondanks dat ze onwijs goed zijn, niet doorstromen, niet blijven, afbranden etc.
Wat wel een probleem is en dat is denk ik in elke sport waar veel geld in omgaat zo, is dat de talenten al jong gebonden worden. En als er dan dus uiteindelijk geen plek is voor die persoon bij het team, er helemaal geen plek is.
Ff lekker overtrokken: We doen wel net alsof het om de rijders gaat, maar zie die grafiekjes van snelste en langzaamste rondes, de rijder kan dus max 1% verschil maken. Engineers, geeks, tweakers, die maken de andere 99%.
ping 127.212.23.124
En 1 procent is al veel! Dat is waar de F1 altijd al om draait. Een beetje coureur kan in een snelle auto gewoon snel rijden. Maar juist dat ene procentje is waar je het verschil in kunt maken.pjottum schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:40:
[...]
Er zijn ook echt maar 20 stoeltjes.
Als er dan rijders zijn die er 20 jaar op blijven zitten, zullen er altijd rijders zijn die, ondanks dat ze onwijs goed zijn, niet doorstromen, niet blijven, afbranden etc.
Wat wel een probleem is en dat is denk ik in elke sport waar veel geld in omgaat zo, is dat de talenten al jong gebonden worden. En als er dan dus uiteindelijk geen plek is voor die persoon bij het team, er helemaal geen plek is.
Ff lekker overtrokken: We doen wel net alsof het om de rijders gaat, maar zie die grafiekjes van snelste en langzaamste rondes, de rijder kan dus max 1% verschil maken. Engineers, geeks, tweakers, die maken de andere 99%.
1 procent op een rondetijd van 1:30 = 0,9 seconde -> 9 tienden.
Ik heb het over F1, daar heeft hij nog niks laten zien dat indruk heeft gemaakt.himlims_ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:16:
[...]
stoffel heeft praktisch -alles- gewonnen waarin hij geraced heeft; dat zijn kunnen ter discussie staat is wel jammer. had hij bij een ander team gereden, dikke kans dat ie meer in de spotlights kwam
Er zijn tig rijders die in F2, F3, F4, IndyCar, WEC goed rijden, maar geen rondje indruk maken in F1.
Begrijp me niet verkeerd, het zou mooi zijn als hij nog een kans krijgt bij TR om te laten zien dat hij het wel kan
[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 26-09-2018 09:46 ]
PSN
Mja mede daardoor zou ik van STR verwachten dat ze toch wel interesse kunnen hebben. Want wat hebben ze verder? Beetje derderangs afgevallen coureurs... (en een aantal rijders die elders vastzitten wat ze uit principe al nooit doen)himlims_ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:16:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2018 09:51 ]
Stoffel gaat misschien electrisch in 2019Pierre schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:54:
Lees net dat Stoffel niet naar Sauber kan omdat Giovinazzi een stoeltje krijgt.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Kubica neemt ook geld mee. Hij is net zo'n paydriver als Segey. Alleen Sergey heeft meer centjes...mark-k schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:33:
[...]
Of OCO en KUB, maar het wordt idd waarschijnlijk moneybags1 en moneybags2.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Met het verschil dat Kubica in 2007/2008 heeft laten zien dat hij wel degelijk veel talent heeft.mphilipp schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:31:
[...]
Kubica neemt ook geld mee. Hij is net zo'n paydriver als Segey. Alleen Sergey heeft meer centjes...
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstkevlar01 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:34:
[...]
Met het verschil dat Kubica in 2007/2008 heeft laten zien dat hij wel degelijk veel talent heeft.
Er is een verschil tussen een fatsoenlijke driver die geld mee brengt en een driver die er alleen zit omdat hij geld heeft. KUB is/was echt een veel betere driver dan het halve veld als ik de uitspraken van bijvoorbeeld HAM en ALO moet geloven.mphilipp schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:31:
[...]
Kubica neemt ook geld mee. Hij is net zo'n paydriver als Segey. Alleen Sergey heeft meer centjes...
Daar heb ik het niet over. Ik ageer tegen de negatieve connotatie die meegegeven wordt met de term paydriver. 75% (zo niet meer) van het veld zijn of waren paydrivers. Spreek liever van talentloze rijders of middelmatige rijders. Geld heeft niets met talent te maken. Als ged Max had geholpen (en dat heeft het volgens sommigen) is dat een goed ding. Zou zonde zijn als ie geen stoeltje had gekregen...mark-k schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:57:
[...]
Er is een verschil tussen een fatsoenlijke driver die geld mee brengt en een driver die er alleen zit omdat hij geld heeft. KUB is/was echt een veel betere driver dan het halve veld als ik de uitspraken van bijvoorbeeld HAM en ALO moet geloven.
Alleen jammer dat sommigen geen zak geld bij elkaar kunnen krijgen en zo een stoeltje mislopen. Maar ook dat overleeft F1 wel. Williams heeft momenteel gewoon ernstig behoefte aan een rijke coureur, anders bestaan ze in 2020 niet meer. Dus berg je nostalgische gevoelens maar op en wees realistisch: F1 bestaat dankzij paydriver. Bedenk dat het vroeger een 'gentlemans' sport was. Dat is eufemisme voor dat het voor rijke stinkerds was...
Mee eens. Zijn blessure helpt ook niet daarbij.ArcticWolf schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:52:
[...]
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ben benieuwd of hij het in een zware race als bijv. Singapore of Budapest vol kan houden.
Monza of Mexico lijken me makkelijker voor hem, dan kan hij uitrusten op de straights.
En Honda gaat met experimentele onderdelen gooien. Eindelijk zeg, het was al te lang geleden dat er een Honda in de fik vloog.
https://www.motorsport.co...-remaining-races/3183550/
[ Voor 47% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-09-2018 13:22 ]
https://twitter.com/F1Help/status/1044910836542828544
Updates voor Rusland, en een nieuwe app ernaast alleen voor de live timing... Die nieuwe app is de oude live timing in een aparte app.
[ Voor 25% gewijzigd door ATS op 26-09-2018 13:40 ]
Ben benieuwd! zal hem op de ipad zetten en naast tweakers & een andere live timing gebruiken.ATS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:39:
F1 heeft aardige bakken kritiek gekregen over de nieuwe app, en lijkt te luisteren:
Updates voor Rusland, en een nieuwe app ernaast alleen voor de live timing... Die nieuwe app is de oude live timing in een aparte app.
Kortom, subjectieve criteria waardoor wie wel en niet paydriver genoemd worden afhangen van het moment en de persoonmark-k schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:57:
[...]
Er is een verschil tussen een fatsoenlijke driver die geld mee brengt en een driver die er alleen zit omdat hij geld heeft. KUB is/was echt een veel betere driver dan het halve veld als ik de uitspraken van bijvoorbeeld HAM en ALO moet geloven.
PSN
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Net op tijd voor Sochi gelukkigATS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:39:
F1 heeft aardige bakken kritiek gekregen over de nieuwe app, en lijkt te luisteren:
Ik vertrouw die prutsers niet meer met hun app updates, dus elke update van al hun F1 apps gaat rechtstreeks bij mij geëxporteerd worden naar een ipa bestand, zodat wanneer nodig, ik een vorige versie terug kan zetten, op welk iOS device dan ook hier in huis
De gevolgen van die "verrassings" update naar 11.0.0 wil ik nooit meer meemaken.....
Versie 10.102.5 van de "F1 Timing" app is inderdaad identiek aan versie 10.082.2 van de "Formula 1" app, met enigste verschil dat de sectie "Latest" (met F1 nieuws) eruit gesloopt is. In versie 10.082.2 werd trouwens het nieuws toch al niet meer bijgewerkt, na het uitbrengen van versie 11.0.0.
Motorsport.com: Honda plans 2019 experiments at remaining races
Ondanks of het nu goed of slecht gaat volgend jaar vind ik het wel tof om te lezen hoe veel moeite die mannen erin steken om hun F1 project te laten slagen

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hij heeft met een mindere auto aardig wat podiums en zelfs een overwinning gereden. Je kan m vergelijken met wat Leclerc nu is denk ik, maar dan met betere resultaten.wowly schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:45:
Over Kubica, iedereen lijkt lyrisch te zijn, maar ik heb dat nooit zo'n topper gevonden destijds,wel een goede rijder. Maar misschien dat ik iets gemist heb destijds ?
Bastie-88 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:05:
Is deze hier al voorbij gekomen?
Motorsport.com: Honda plans 2019 experiments at remaining races
Ondanks of het nu goed of slecht gaat volgend jaar vind ik het wel tof om te lezen hoe veel moeite die mannen erin steken om hun F1 project te laten slagen
DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:37:
"Le professeur"![]()
[YouTube: Alain Prost Interview | Beyond The Grid | Official F1 Podcast]
En Honda gaat met experimentele onderdelen gooien. Eindelijk zeg, het was al te lang geleden dat er een Honda in de fik vloog.En veel liever nu dan volgend seizoen.
https://www.motorsport.co...-remaining-races/3183550/

Gelukkig wordt er nog geluisterd naar gebruikers.ATS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:39:
Haal echter mijn originele versie nog niet van mijn tablet. Eerst zien dan geloven, en meer dan de originele versie zal de nieuwe zeker niet laten zien.
Ik wil alleen de live timing, zo uitgebreid mogelijk. Al dat andere geneuzel kan me gestolen worden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat geldt voor vele en vele andere coureurs die niet uit de verf kwamen in de F1. Vorig jaar geloof ik zei men nog dat Stoffel moeite had met het feit dat de auto praktisch elke race anders is. In de F1 worden vaak dingen verandert aan auto's. Vleugeltje hier, flapje daar, aanpassing aan de motor/afstelling, vering, noem maar op...de lijst van parameters die men kan wijzigen is eindeloos. In de andere klassen rijden ze met dezelfde auto's die zelden veranderen. Die mannen zijn dat dus helemaal niet gewend. En als je dan ook nog bij een team gaat rijden dat een frikandel heeft gebakken, zit je in de problemen. Hij heeft 0,0 referentie. Alonso heeft jaren ervaring; hij weet hoe het aan moet voelen en wat ie kan doen. Bovendien heeft ie waarschijnlijk ook iets meer gevoel voor die auto's, wat ook weer met ervaring te maken heeft.himlims_ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:16:
[...]
Stoffel had dus dubbel pech. Maar hij is ook niet echt opgevallen. Je zou kunnen stellen dat de écht goede coureurs zich juist moeten kunnen aanpassen aan allerlei situaties, doorgronden wat het probleem is en aanvoelen wat ze moeten doen. Misschien heb je daarvoor juist meer ervaring nodig in F1, maar hij kon nooit echt schitteren. Andere toppers zijn vaak ook bij kleine teams begonnen met auto's die niet veel voorstelden. Maar toch slaagden zij erin hun talent te laten zien.
F1 laat wederom zien dat ze niet gewoon een snellere versie van F2,3 of 4 is. Het is veel ingewikkelder. Andersom lukt vaak wél. Coureurs die soms maar zo-zo waren in F1, kunnen soms schitteren in Indy of WEC. Hoewel je voor Indy ook wel geschikt moet zijn. Oval rijden is ook iets dat je moet kunnen. Maar technisch is het veel eenvoudiger. Toch zijn er meer F1 coureurs geweest die het goed deden in Indy of WEC, dan andersom.
Haha dat is wel lekker overtrokken ja. Het maakt bijna niet uit hoeveel sneller je bak is*, je moet uiteindelijk toch met z'n allen wheel to wheel... Zie Ricciardo: geen briljante pace (zoals bijv een Vettlel, Raikonnen of Hamilton laten zien) maar man man wat een inhaal acties. In dat soort momenten kun je alle techniek van de wereld hebben, maar als je iemand met 320km/h naast je hebt richting de hairpin speelt de coureur een enorm belangrijke rol. Bijv Max staat bekend als koppig (hoezo cultuur) met alle gevolgen van dien voor de puntentelling.pjottum schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:40:
*er zijn uitzonderingen zoals Mercedes afgelopen 2 jaar en Red Bull 2011, 2013
Stoffel is echt wel slachtoffer geworden van de prutzooi die er bij McLaren was. Enorme focus op Alonso en zijn setup, minder tijd en budget voor Stoffel in een bak die op een goede zondag nog niet de top 5 teams haalt. Dan is het erg lastig om punten te rijden, al heeft hij ook DNF's veroorzaakt waar hij punten had kunnen pakken. Anyway, het begint een beetje een filosofisch karakter te krijgen nu, het lijkt er sterk op dat Stoffel er echt uit is. Als Williams slim is en het budget-technisch rond kunnen krijgen halen ze nu Stoffel binnen en zitten ze echt voor een dubbeltje op de eerste rang.mphilipp schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:20:
[...] Stoffel had dus dubbel pech. Maar hij is ook niet echt opgevallen. Je zou kunnen stellen dat de écht goede coureurs zich juist moeten kunnen aanpassen aan allerlei situaties, doorgronden wat het probleem is en aanvoelen wat ze moeten doen. Misschien heb je daarvoor juist meer ervaring nodig in F1, maar hij kon nooit echt schitteren.
[ Voor 35% gewijzigd door Kaaswagen op 26-09-2018 19:27 ]
Die uitremacties wil ik Ricciardo volgend jaar ook wel iets zien maken. Ik denk dat dat juist iets is waar de Red Bulls superieur in zijn (het toestaan van extreem laat remmen dus). Kijk ook maar naar wat er gebeurt als hij een uitremactie op de andere Red Bull wil doen, zoals in BakuKaaswagen schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:55:
[...]
Haha dat is wel lekker overtrokken ja. Het maakt bijna niet uit hoeveel sneller je bak is*, je moet uiteindelijk toch met z'n allen wheel to wheel... Zie Ricciardo: geen briljante pace (zoals bijv een Vettlel, Raikonnen of Hamilton laten zien) maar man man wat een inhaal acties. In dat soort momenten kun je alle techniek van de wereld hebben, maar als je iemand met 320km/h naast je hebt richting de hairpin speelt de coureur een enorm belangrijke rol. Bijv Max staat bekend als koppig (hoezo cultuur) met alle gevolgen van dien voor de puntentelling.
*er zijn uitzonderingen zoals Mercedes afgelopen 2 jaar en Red Bull 2011, 2013
Ja het moge bekend zijn dat de Red Bulls een fantastische mechanische grip hebben en een behoorlijke downforce. Als Red Bull circa 2015/16 naar Mercedes power was overgestapt hadden ze nu mogelijk de snelste bak gehad, al blijft dat koffiedik kijken. Ik denk dat Ric het in ieder geval 'uit gewoonte' weer gaat proberen in een Renaultje volgend jaar.. het zal of goed gaan of een behoorlijk harde klap worden.RobertMe schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:01:
[...]
Die uitremacties wil ik Ricciardo volgend jaar ook wel iets zien maken. Ik denk dat dat juist iets is waar de Red Bulls superieur in zijn (het toestaan van extreem laat remmen dus). Kijk ook maar naar wat er gebeurt als hij een uitremactie op de andere Red Bull wil doen, zoals in Baku.
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1